درآمد ارزی

ربات ترید چیست؟ معرفی ۱۰ ربات تریدر

ربات ترید

بسیاری از معامله گران به منظور اجرای اتوماتیک دستورهای خرید یا فروش رمز ارزها و همچنین با هدف به حداکثر رساندن سود خود از هر سرمایه گذاری، از ربات های تریدر ارز دیجیتال استفاده می کنند. این فرایند بسیار شبیه به معامله در بورس است؛ چرا که در بورس نیز معامله گران از ربات های تریدر بورس برای اجرای معاملات خود استفاده می کنند.

زمانی که ربات تریدر در کنار سایر ابزارهای مدیریت ریسک مورد استفاده قرار بگیرد، می تواند با خارج کردن فاکتور احساسات از استراتژی معاملاتی، به شما کمک کند تا معاملاتی را بر اساس داده ها و روند های واقعی بازار انجام دهید. با این حال، استفاده از ربات تریدر با هدف بهبود معاملات، مزایا و معایبی دارد. ما در این مقاله به یک سوال پاسخ خواهیم داد: آیا استفاده از ربات تریدر واقعا می تواند به سود شما تمام شود؟

ربات تریدر ارز دیجیتال چیست؟

یک ربات تریدر ارزهای دیجیتال در واقع یک برنامه کامپیوتری یا اپلیکیشن است که با توجه به شرایط اولیه مشخص شده، معامله رمز ارز را برای شما انجام می دهد. بسیاری از اپلیکیشن های معاملاتی رمز ارزها به شکل مشخص و واضحی عمل می کنند: شما به ربات اجازه خرید یا فروش یک دارایی را می دهید و برای انجام این دو عمل شرایطی را تعیین می کنید.

بنابراین ربات شما در صورت رسیدن به یک قیمت یا شاخص خاص، معامله مد نظر را برای شما انجام می دهد. بدین ترتیب، ربات تریدر از جانب شما، دستور خرید یا فروش رمز ارز را اجرا می کند و شما مجبور نیستید در تمام طول روز پلتفرم خود را زیر نظر داشته باشید و یا شرایط بازار را بررسی کنید.

شما می توانید ربات تریدر خود را به گونه ای شخصی سازی کنید که استراتژی های معاملاتی خاص شما را اجرا کند. به عنوان مثال، شما ممکن است از ربات بخواهید تعداد بسیار زیادی کوین را با قیمت 10 دلار بفروشد و در صورتی که قیمت همان کوین‌ها به 9 دلار رسید، آن ها را دوباره خریداری کند.

بسیاری از ربات های تریدر رمز ارز ها، در ازای خدمات ربات، یک کارمزد ماهانه یا سالانه دریافت می کنند. رمز ارزهای تحت حمایت، صرافی ها و امکانات موجود در ربات ها، با توجه به نوع آن ها و طراحشان می تواند بسیار متفاوت باشد.

بهترین ربات های تریدر ارز دیجیتال

همانطور که بازار رمز ارزها هر روز توجه بیشتری را به سمت خود جلب می کند، استفاده از ربات تریدر اتوماتیک برای بهبود استراتژی های معاملاتی نیز آسان تر هر زمان دیگری شده است. ما در اینجا برخی از محبوب ترین و بهترین ربات های موجود در بازار را معرفی خواهیم کرد.

بهترین ربات تریدر برای استراتژی های از پیش تعیین شده: Coinrule

ربات ترید اتوماتیک

Coinrule بهترین ربات تریدر موجود در بازار برای افرادی است که استراتژی های از پیش تعیین شده بسیار گسترده ای را در نظر دارند. Coinrule بیش از 150 نمونه معاملاتی اتوماتیک دارد و بدین ترتیب به کاربران خود اجازه می دهد به راحتی استراتژی های سرمایه گذاری خود را شخصی سازی کنند. معاملات در صورت رسیدن شرایط بازار به پارامترهای از پیش تعیین شده، انجام می شود.

 اگر به دنبال استراتژی های نگه داشتن سرمایه برای طولانی مدت هستید و یا به دنبال تجمیع سرمایه در خلال معاملات می باشید، Coinrule می تواند نمونه های جالب و دقیقی را در پلتفرم خود برایتان فراهم کند.

اگرچه تعداد تمپلیت های موجود در پلتفرم این ربات با توجه به نوع طرحی که انتخاب کرده اید، تغییر می کند اما Coinrule یک پکیج مجانی با هفت تمپلیت شامل استراتژی های تکمیلی  و حداکثر حجم معاملاتی ماهانه سه هزار دلار را در اختیارتان قرار می دهد. پکیج هایی گران تر این مجموعه شامل امکاناتی مانند ابزار تحلیل پیشرفته، تمپلیت های نامحدود و جلسات آموزشی شخصی می باشد.

Hive OS چیست؟ آموزش کار با هایو او اس
بخوانید!

بهترین ربات تریدر برای تازه کاران: Trality

هر کسی که به دنبال ایجاد الگوریتم های خلاقانه و بسیار پیچیده در یک ساختار آموزشی است، می تواند از پلتفرم Trality استفاده کند. این پلتفرم به کمک جامعه کاربران آن اداره می شود و برای یادگیری و پیشرفت به عنوان یک معامله گر، فضای ایده آلی است.

 Trality در سال 2019 در وین اتریش تاسیس شد و خیلی سریع به عنوان یکی از انتخاب های محبوب برای معامله گران حرفه ای و مبتدی در سراسر جهان، بدل گشت. Trality برای افرادی که با شیوه کدنویسی الگوریتم های پیچیده معاملاتی آشنا نیستند، یک ابزار بسیار نوآورانه تحت عنوان Rule Builder ایجاد کرده است. این ابزار رابط کاربری گرافیکی دارد که به شما کمک می کند تا خط فکری ربات معامله گر خود را با انتخاب کردن استراتژی ها و شاخص ها، طراحی کنید.

برای کاربران پیشرفته که با کد نویسی پایتون آشنا هستند، ادیتور کد مبتنی بر وب Trality بهترین و پیشرفته ترین انتخاب موجود در بازار است. این ابزار به توسعه دهندگان کمک می کند تا با استفاده از دانش کد نویسی خود، استراتژی های پیشرفته و پیچیده ای را خیلی سریع و در فضایی امن، گسترش دهند.

این دو ابزار به شما کمک می کنند تا بک تست های مختلفی را بر روی ربات خود انجام دهید تا بتوانید الگوریتم خود را پیش از اجرای ربات در فضای یک بازار واقعی، کنترل کنید. شما همچنین می تواند با کمک این ربات چند معامله را به صورت آزمایشی انجام دهید تا عملکرد آن بدون حضور پول یا دارایی واقعی را بسنجید.

استفاده از امکانات Trality برای شروع کاملا رایگان است و کاربران در ادامه می توانند از طراحی های قیمتی قابل قبول و منطقی این مجموعه، استفاده کنند.

مطالعه کنید:‌ ربات تریدر بایننس

بهترین ربات تریدر برای انجام معاملات حجم بالا: Pionex

بهترین ربات های تریدر ارز دیجیتال

Pionex یک صرافی رمز ارز است که چندین ربات تریدر مخصوص را در دل خود جای داده است. شما می توانید در این پلتفرم به دوازده ربات معامله گر منحصر به فرد، بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه اضافی یا کارمزد، دسترسی داشته باشید. این ربات ها به شما کمک می کنند تا استراتژی سرمایه گذاری خود را به صورت اتوماتیک پیش ببرید.

 بدین ترتیب شما مجبور نیستید شرایط بازار را در تمام طول زیر نظر داشته باشید. کمیسیون های معاملاتی در Pionex پایین هستند و این پلتفرم به راحتی از طریق گوشی های همراه در دسترس می باشد. ما معتقد هستیم که Pionex بهترین انتخاب برای آن دسته از کاربرانی خواهد بود که معاملاتی با حجم بالا را انجام می دهند و یا اینکه ترجیح می دهند از طریق گوشی همراه خود به معاملات دسترسی داشته باشند.

اگرچه در Pionex امکان انجام معاملات به صورت دستی و از طریق تبدیل رمز ارز به رمز ارز، وجود دارد اما مهم ترین ویژگی این صرافی وجود ربات های معامله گر مختلف است. یک ربات تریدر رمز ارز، یک برنامه اتوماتیک است که دستورات خرید و فروش را در صورت احراز شرایط از پیش تعیین شده در بازار، انجام می دهد. بدین ترتیب شما مجبور نیستید این معاملات را به صورت دستی انجام دهید.

Pionex از یک برنامه قیمت گذاری خاص استفاده می کند. بر اساس این برنامه، بسته به اینکه دستورات اجرایی شما به ایجاد و یا از بین بردن نقدینگی در بازار منجر شود ، مجبور به پرداخت کارمزد متفاوتی خواهید بود.

 اگر دستوری را اجرا کنید که با هیچ یک از دستورات موجود در دفترچه معاملاتی، مطابقت ندارد شما مجبور به پرداخت کارمزد Maker هستید. اگر دستوری را اجرا کنید که خیلی سریع با یکی از سفارش های موجود مطابقت داشته باشد، مجبور به پرداخت کارمزد Taker خواهید بود.

بهترین ربات تریدر برای کپی کردن استراتژی های معاملاتی: NapBots

بهترین ربات های تریدر

Napoleon Crypto Group با هدف ایجاد راهی برای ارتباط معامله گران با صرافی های مورد علاقه شان، NapBots را طراحی کرد. این پلتفرم از سیگنال های صرافی Napoleon به منظور کپی کردن استراتژی های معاملاتی استفاده کرد.

این پلتفرم در ابتدا بر روی رمز ارزهایی همچون BTC، ETH، BCH، LTC،  XRP، EOS و BNB متمرکز بود. NapBots پلتفرم ایده آلی برای افرادی است که مایلند بر روی نوسانات بازار سوار شده و سود کسب کنند. همچنین افرادی که به دنبال دریافت سریع پول نقد هستند و مایلند به صورت روزانه به معامله رمز ارز بپردازند، می توانند از خدمات این مجموعه استفاده کنند.

شما می توانید با توجه به نوع سرویسی که نیاز دارید، در یکی از طرح های نقره ای، طلایی یا پلاتینیوم این مجموعه ثبت نام کنید. پس از ثبت نام به Bitpanda، صرافی OKEx، صرافی Bitfinex ،Phemex، صرافی FTX، Binance، صرافی Bitmex، صرافی Bitstamp یا صرافی Kraken وصل شوید. گزینه ای که بهترین کارایی را برایتان دارد انتخاب کنید و سپس به NapBots اجازه دهید باقی امور را پیش ببرد.

استفاده از معاملات اتوماتیک و کپی شده به شما کمک می کند تا سود بیشتری کسب کنید. علاوه بر آن، شما می توانید با تیم پشتیبان مشتری مجموعه ارتباط برقرار کنید و یا از طریق مطالعه مفاد آموزشی، دانش و اطلاعات خود در زمینه سرمایه گذاری بر روی رمز ارزها را افزایش دهید.

مطالعه کنید: ربات تریدر Coinex

بهترین ربات تریدر برای اتصال به صرافی های کریپتو: Shrimpy.io

 ربات ترید اتوماتیک ارز دیجیتال

با استفاده از Shrimpy.io شما امکان انتخاب صرافی محبوب خود از میان 18 گزینه موجود را دارید و سرمایه گذاری خود را می توانید از طریق پلتفرم محبوب خود، پیش ببرید. امکان اتصال به چندین صرافی در این مجموعه وجود دارد و شما می توانید تعداد نامحدودی کیف پول را به حساب کاربری خود اضافه کنید.

پیش از هر چیز استایل حساب کاربری خود را انتخاب کنید. برای این کار شما سه گزینه دارید: Starter، Professional یا Enterprise. با پرداخت هزینه ای کم، شما می توانید خیلی راحت از طریق Shrimpy.io به صرافی مورد نظر خود وصل شده و سرمایه گذاری را به صورت اتوماتیک پیش ببرید.

برای بررسی امکانات مختلف این پلتفرم، می توانید از حساب کاربری آزمایشی آن استفاده کنید. شما همچنین می توانید از امکان معاملات اجتماعی این پلتفرم استفاده کنید و استراتژی معاملاتی یک فرد خبره را کپی کنید. این پلتفرم ساده به کاربران خود اجازه می دهد تا با سرمایه گذاری همزمان از طریق صرافی های مختلف، استحکام دارایی و سرمایه خود را تضمین کنند.

بهترین ربات تریدر برای اتصال پیوسته به بازار: Cryptohopper

ربات ترید اتوماتیک

بازار رمز ارزها به طور پیوسته در حال تغییر است. اگر شما تنها متکی به ربات های ترید خودکار باشید، حتی کوتاه ترین زمان کاهش ارزش بازار، می تواند منجر به از دست دادن دارایی تان شود. Cryptohopper یک ربات تریدر اتوماتیک 24 ساعته است که می تواند در هفت روز هفته، اتصال شما به بازار را تضمین کند. سرویس های این ربات کاملا در فضای ابری ذخیره سازی شده اند.

این بدان معناست که ربات Cryptohopper هیچ زمان متوقف نمی شود و آپدیت های آن، بدون نیاز به متوقف کردن معاملات شما و یا نگه داشتن حساب کاربریتان، اجرا می شوند. حتی زمانی که به اینترنت دسترسی نداشته باشید، حساب Cryptohopper شما می توانید فرایند اجرای معاملات را ادامه دهد.

فرایند نصب و راه اندازی Cryptohopper بسیار آسان است و شما برای پیوستن به مجموعه، مجبور نیستید اطلاعات کارت بانکی خارجی خود را فراهم کنید.  کافی است یک حساب کاربری برای خود ایجاد کرده و خیلی سریع، انجام معاملات را آغاز کنید. توجه داشته باشید که برای استفاده از Cryptohopper شما مجبور نیستید هیچ پلتفرم خاصی را دانلود یا راه اندازی کنید. این ربات همچنین فاکتورهای احساسی معاملات را در نظر می گیرد و می تواند به بهبود استراتژی ها و اجرا بهتر معاملات کمک کند.

مطالعه کنید: خرید ربات تریدر

بهترین ربات تریدر برای پلتفرم های موبایل: CryptoHero

ربات تریدر ارز دیجیتال

CryptoHero یک پلتفرم منحصر به فرد است که یک وب سایت و رابط کاربری جذاب دارد. با این حال، اپلیکیشن موبایل این مجموعه از نسخه وب، بسیار بهتر و کارآمدتر می باشد. نصب این اپلیکیشن بسیار آسان است و از آنجایی که حجم و حافظه زیادی را اشغال نمی کند، استفاده از آن در گوشی های همراه فشاری را به دستگاه وارد نمی کند. زمانی که در CryptoHero ثبت نام می کنید و پیش از آنکه بخواهید معاملات خود را آغاز کنید، امکان انتخاب میان دو پلتفرم ساده و یا اشتراکی را خواهید داشت.

اپلیکیشن موبایل این مجموعه یک راهنمای ساده دارد که به شما در خلق اولین ربات و انجام معاملات، کمک می کند. منوی Deals بین دو بخش In progess  و Completed تقسیم شده است و شما می توانید تمامی دستورات فعال، سود ها، نرخ W/L و تعداد تمام معاملات انجام شده را از طریق داشبورد خود مشاهده کنید. تمامی این اطلاعات به راحتی و بدون احتیاج به جستجو در رابط کاربری CryptoHero، در دسترس هستند.

اگرچه مفهوم کلی کمی پیچیده است و ساخت ربات تریدر یک تجربه کاملا حرفه ای محسوب می شود، اما CryptoHero می توانید این فرایند را برای شما آسان کند و به شما کمک کند بدون داشتن تجربه زیاد، به راحتی به دنیای معاملات ارزهای دیجیتال وارد شوید. علاوه بر آن، شما می توانید CryptoHero را در هرجایی به همراه خود داشته باشید.

 به عبارت دیگر برای کنترل ربات خود، مجبور نیستید ساعت های زیادی را پشت PC صرف کنید. این اپلیکیشن برای افرادی که بیشتر اوقات خود را در سفر هستند، مایل هستند سرمایه گذاری های خود را در طول زمان مدیریت کنند و یا اینکه مایل هستند فرایند سرمایه گذاری و مدیریت آن در بازار ارزهای دیجیتال را تنها از طریق یک دستگاه کنترل کنند، انتخاب ایده آلی است.

بهترین ربات تریدر برای معاملات غیر تکنیکی: Botsfolio

 ربات ترید ارز دیجیتال

Botsfolio یک ربات معامله گر بسیار قدرتمند است که به شما کمک می کند بدون نیاز به کد نویسی یا داشتن مهارت های معاملاتی پیشرفته، سرمایه خود را افزایش دهید. برای انجام معامله با کمک این ربات تریدر شما باید سه مرحله زیر را دنبال کنید:

  • هدف سرمایه گذاری خود را مشخص کنید: با پاسخگویی به تعداد اندکی پرسش، شما می توانید اهداف اصلی سرمایه گذاری خود را مشخص کنید. بدین ترتیب، در خصوص استراتژی های مختلف سرمایه گذاری در دنیای ارز های دیجیتال، راهنمایی می شوید.
  • با صرافی مد نظر خود ارتباط برقرار کنید: مقدار سرمایه مورد نیاز خود را در صرافی مورد اعتماد تان سپرده کنید و Botsfolio را با پلتفرم صرافی هماهنگ کنید تا بتوانید معاملات را آغاز کنید. این فرایند تنها چند دقیقه به طول می انجامد.
  • به روز رسانی ها را دریافت کنید: ربات ها به صورت اتوماتیک معاملات را از طریق حساب کاربری شما پیش می برند. شما می توانید فعالیت این ربات ها را از طریق داشبورد ساده و جذاب Botsfolio دنبال کنید.

مطالعه کنید: ربات های تریدر فارکس

بهترین ربات تریدر برای ذخیره زمان: TradeSanta

بهترین ربات تریدر

TradeSanta.com یک ربات ترید مبتنی بر فضای ابری است که به شما کمک می کند تا در صرافی های مختلف ارزهای دیجیتال، معاملات خود را به صورت اتوماتیک پیش ببرید. TradeSanta می تواند با انجام معاملات از طرف شما، در زمانتان صرفه جویی کند. شما می توانید تنظیمات این ربات تریدر را در زمان ایجاد یک ربات تغییر دهید و آنها را با توجه به شرایط خود تعیین کنید.

شما همچنین می توانید چندین ربات معامله گر جداگانه ایجاد کنید و از آن ها برای انجام معاملات مختلف استفاده کنید. ربات معامله گر tradesanta با بیشتر صرافی های شناخته شده و متمرکز در جهان سازگار است و نصب آن در حساب کاربریتان بسیار آسان و سریع می باشد.

بهترین ربات تریدر برای ایجاد یک تجربه معاملاتی یکپارچه: Quadency

بهترین ربات تریدر ارز دیجیتال

Quadency به شما کمک می کند تا در بسیاری از صرافی های بسیار شناخته شده و معتبر جهان، معاملات خود را پیش ببرید. این مجموعه یک رابط کاربری واحد، سریع و جذاب ارائه داده است که از استراتژی های مختلف برای معاملات متفاوت به خوبی پشتیبانی می کند. این ربات معامله گر به شما کمک می کند تا تمام دارایی های خود در صرافی های مختلف و همچنین کیف پول های سرد را زیر نظر داشته باشید تا بتوانید عملکرد خود در بازار را در طولانی مدت ارزیابی کنید.

 Quadency همچنین ابزارهای تحلیلی و پیشرفته ای را برای رسم نمودارها و جدول ها ارائه می دهد. بنابراین شما می توانید با کمک نمایشگرها و نمودارهای رسم شده برای بازار، داده های لحظه ای را بررسی کنید و در نتیجه پیش بینی خوبی از شرایط بازار در آینده نزدیک پیدا کنید.

با کمک Quadency شما مجبور نیستید به خبرها و حواشی بسیاری از وب سایت های خبری و یا شبکه های اجتماعی توجه کنید. در این پلتفرم افراد خبره به شما کمک می کنند تا معاملاتی بر پایه داده های واقعی و صحیح را انجام دهید.

دانلود ربات تریدر

آیا ربات های تریدر واقعا موثر هستند؟

بسیاری از ربات های تریدر در انجام معاملات موفق دخیل بوده اند. با این حال، به یاد داشته باشید که بازارها به طور دائم در حال تغییرات است و قیمت ها دستخوش نوسان می شوند. بنابراین، اگر به دنبال این هستید که فرایند معاملات را کاملا بر عهده ربات ها قرار دهید، ممکن است چندان نتیجه خوبی کسب نکنید. ربات ها می توانند برای انجام معاملات مفید باشند به شرط آنکه شما نیز به طور موثر آن ها را مدیریت کرده و بر اساس شرایط روز بازار، ساختار الگوریتم آن ها را تغییر دهید.

آیا ربات های تریدر می توانند سودآور باشند؟

ربات های تریدر ارزهای دیجیتال می توانند به شما کمک کنند تا معاملات حرفه‌ای‌تری را انجام دهید و برخی از فاکتورهای منفی، مانند احساسات، که می توانند ضرر شما را بیشتر کنند، از استراتژی خود حذف کنید. با این حال، باید به خاطر داشته باشید که ربات های معامله گر تنها یک نرم افزار هستند. آن ها نمی توانند سود را برای هیچ معامله گری ضمانت کنند و در صورتی که تغییرات بازار بسیار شدید باشد، اهمیت و کاربرد این دسته از ربات ها به سرعت کاهش پیدا می کند.

مزایای استفاده از ربات های تریدر

اگر شما نیز جزو آن دسته از تریدرهایی هستید که بیشتر بر اساس احساسات خود استراتژی های معاملاتی تان را طراحی می کنید، یک ربات تریدر ارز های دیجیتال می تواند به شما کمک کند تا سود بیشتری کسب کنید. برخی از مزایای استفاده از ربات های معامله گر عبارت است از:

۱- امکان سرمایه گذاری به صورت اتوماتیک: دلایل بسیار زیادی (از جمله ترس از دست دادن یا خریدهای عصبی) وجود دارند که می توانند بر روی معاملات و در نتیجه از دست دادن سرمایه تاثیر بگذارند. زمانی که شما به یک ربات اتکا می کنید، هیچ کدام از فاکتورهای بالا نمی تواند تاثیری در استراتژی و فرایند معاملات شما داشته باشد.

۲- سرعت بالا و بهره وری بیشتر: یک تریدر ممکن است به دنبال یافتن یک پنجره سرمایه گذاری مناسب،  دقیقه ها یا ساعت های زیادی را صرف بررسی کل بازار ارزهای دیجیتال کند. ممکن است زمانی که شما یک فرصت ایده آل برای سرمایه گذاری پیدا کرده اید، شرایط بازار تغییر کرده و همه چیز در خلاف جهت ایده آل پیش برود. با کمک ربات های تریدر، شما می توانید در زمان خود صرفه جویی کنید و بهره وری خود را افزایش دهد.

ربات تریدر بهره وری بالا و پوشش به مراتب بهتری از تمام جنبه های بازار را در اندک زمانی ارائه می دهد. ربات ترید شما ممکن است سریع تر از زمانی که خودتان صرف وارد کردن دستور خرید یا فروش به صورت دستی کنید، معامله را برایتان انجام دهد. اگر می خواهید یک لایه دیگری از سرعت و بهره وری بالا را به معاملات خود اضافه کنید، یک ربات تریدر می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

۳- زمان بیشتر در بازار: بر خلاف بازار بورس یا فارکس، بازار ارز های دیجیتال به صورت 24 ساعت شبانه روز و در هفت روز هفته فعال است. بدیهی است که تریدرها نمی توانند 24 ساعت شبانه روز خود را در این بازار سپری کنند. ربات های معامله گر می توانند ساعت حضور شما در بازار را افزایش دهند و در نتیجه سود بیشتری را برایتان کسب کنند. در چنین شرایطی، شما نیز مجبور نیستید به صورت مداوم شرایط بازار و موقعیت خود را زیر نظر داشته باشید.

دانلود MQL5 - MT5 برای ویندوز، اندروید و IOS
بخوانید!

معایب استفاده از ربات های تریدر

ربات های تریدر ممکن است برای هر کسی مناسب نباشند. برخی از معایب استفاده از این ربات ها عبارتند از:

۱- دانش قبلی: اگرچه بسیاری از ربات های تریدر با تمپلیت ها و تنظیمات از پیش تعیین شده ارائه می شوند، اما شما نیز باید در خصوص کاربرد هر یک از این تنپیمات و شیوه تغییرات آن ها اطلاعاتی کسب کنید. اگر در زمینه معامله رمز ارزها تجربه اندکی داشته باشید، ممکن است تغییر دادن تنظیمات موجود در ربات سبب از دست دادن سریع سرمایه شود.

۲- نیاز به بررسی مداوم: ربات های تریدر فرایند معاملات را برای شما به صورت اتوماتیک انجام می دهند، اما شما نمی توانید آن ها را به حال خودشان رها کنید. بازار ارزهای دیجیتال بسیار متغیر است و ربات های تریدر ممکن است در نوسان های شدید بازار، به ضرر شما عمل کنند. بنابراین، اگر مهارت ها و دانش کافی برای نظارت بر شرایط بازار را ندارید، ربات ها نمی توانند انتخاب خوبی برایتان باشند.

سرمایه گذاری بر روی یک ربات تریدر

اگر مطمئن نیستید که انجام معاملات در دنیای رمز ارزها انتخاب ایده الی برای شما است، شاید بهتر باشد زمانی را صرف بررسی بازار و تغییر قیمت ها و ارزش کوین‌‌ها کنید. دنبال کردن شیوه تغییر قیمت شناخته شده ترین ارز های دنیا و بررسی استراتژی های مختلف معاملاتی در یک حساب ازمایشی، می توانند شما را برای ورود به دنیای معاملات آماده کنند. یک ربات تریدر می تواند در این راه شما را هدایت کند و به شما کمک کند تا عمیق تر و بهتر بازار را بشناسید.

شما همچنین می‌توانید از طریق سایت MQL5 نسبت به خرید انواع ربات های ترید اقدام کنید. در صورتیکه برنامه‌نویس ربات تریدر هستید، میتوانید با استفاده از اکانت MQL5 و فروش ربات های خود به کسب درآمد ارزی بپردازید.

بررسی و معامله بهتر با تریدینگ ویو پرمیوم

ثبت سفارش TradingView Premium

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 12 =