متفرقه

آموزش خرید ربات تریدر

خرید ربات تریدر ارز دیجیتال

ربات تریدر چیست؟

یک ربات تریدر در واقع یک نرم افزار اتوماتیک معاملاتی است که می‌تواند سهام مارکت رسمی را خریداری کرده و یا به فروش برساند. ربات‌های فارکس (FOREX: Foreign exchange market) بسیار محبوب هستند و توانسته‌اند شکل اجرای معاملات در بازار را دستخوش تغییراتی کنند. این ربات‌ها الگوریتم‌های معاملاتی را معرفی می‌کنند که به کامپیوترها اجازه می‌دهد تا در لحظه، معاملات از پیش تعیین شده توسط کاربران را اجرا کنند. این معاملات (مانند وارد شدن و یا خارج شدن از بازار – خرید و فروش) بر اساس قوانینی انجام می‌گردد.

 قوانین ورود و خروج از بازار بر اساس شرایط و استراتژی های از پیش تعیین شده‌ای، که گاهی توسط یک برنامه‌نویس ماهر تعیین شده‌اند، شکل می‌گیرند. خرید ربات تریدر می‌تواند مزایای زیادی به همراه داشته باشد. به عنوان مثال، ربات‌ها می توانند در فرکانس های بالا (تعداد زیاد معاملات در مدت زمان اندک) معاملاتی انجام دهند که بسیار سریع‌تر انجام از معاملات به صورت دستی می‌باشد.

در ماه May سال 2019 حساب هایی که به صورت اتوماتیک معاملات خود را پیش می‌بردند، چیزی در حدود 75 درصد از سهام بازار آمریکا را بر عهده داشتند و محبوبیت ربات‌های معامله‌گر در بورس اوراق بهادار استرالیا (asx) نیز رو به رشد بود.

دانلود کنید: ربات تریدر رایگان

ربات های تریدر چگونه کار می کنند؟

ربات تریدر (یا ربات ترید فارکس یا ربات تریدر ارز دیجیتال) با چندین پارامتر مختلف توسعه یافته‌اند که به کمک آن‌ها، ربات‌ها می‌توانند در خصوص انجام معاملات تصمیم‌گیری کنند. روش کار این ربات ها به نوع نرم افزار معاملاتی که استفاده می‌کنید، بستگی دارد. البته پلتفرم های معاملاتی به معامله‌گران اجازه می‌دهد استراتژی های خود را بر اساس انتخاب‌های ساده از یک لیست کامل از شاخص های تعیین کننده، پایه ریزی کنند. این امر به کاربران اجازه می‌دهد تا قوانین خود را بر اساس این شاخص ها طراحی کنند و در نتیجه معامله به صورت اتوماتیک صورت گیرد.

به عنوان یک راه حل جایگزین، کاربران می توانند ربات های معاملاتی خود را با کمک برنامه‌نویسی بر اساس شاخص های مورد نظر خود گسترش دهند. معامله گران همچنین می توانند با توسعه دهندگان ربات ها به منظور انعطاف پذیری بیشتر محصول نهایی و کنترل بهتر بر روی معاملات و افزایش سرمایه، همکاری کنند.

اگرچه استفاده از ربات های تریدر مزایای زیادی دارد (مثل جلوگیری از انجام معاملات بر اساس احساسات لحظه‌ای، افزایش سرعت معاملات و رعایت مقررات)، اما سیستم‌های اتوماتیک می‌توانند تاثیرات منفی خود را نیز بر شرایط کلی بازار داشته باشند. این بدان معناست که به عنوان یک معامله‌گر، باید در خصوص مزایا و همچنین معایب خرید ربات تریدر اطلاعات خود را گسترش دهید.

مطالعه کنید: کارمزد صرافی کوینکس

نحوه خرید ربات تریدر

خرید ربات تریدر

یک از بهترین‌ راه‌ها برای خرید ربات تریدر ارز دیجیتال یا دیگر مارکت‌ها مثل فارکس، استفاده از پلتفرم MQL5 است. برای خرید ربات تریدر وارد سایت MQL5 شوید؛ محصول خود را انتخاب کنید و از طریق صرافی‌هایی اینترنتی داخلی که پرداخت ارزی از طریق کردیت کارت یا وب مانی را انجام می‌دهند، برای خرید ربات مورد نظر خود اقدام کنید.

اموزش افتتاح حساب دمو فارکس
بخوانید!

MQL5 چیست؟

خرید ربات تریدر ارز دیجیتال

MetaQuotes Language 5 (MQL5) یک زبان برنامه نویسی شی گرا سطح بالا مبتنی بر C++ است. تمام برنامه‌های تریدینگ برای MetaTrader 5 در MQL5 نوشته شده‌اند.

تفاوت عمده MQL5 با سایر زبان‌های برنامه نویسی، تخصص آن در ترید است. مجموعه‌ای چشمگیر از توابع داخلی MQL5 برای تجزیه و تحلیل فنی و مدیریت ترید، امکان ایجاد برنامه‌های کاربردی برای تجزیه و تحلیل خودکار بازار و معاملات مالی را فراهم می‌کند.

دانلود MQL5 - MT5 برای ویندوز، اندروید و IOS
بخوانید!

سوالات متداول

ربات ترید چیست؟

یک ربات ترید می‌تواند به طور خودکار مظنه‌ها را تجزیه و تحلیل کند و به صورت خودکار از طریق ابزارهای فارکس و صرافی‌ها معامله کند.

Custom Indicator چیست؟

یک شاخص سفارشی (Custom Indicator) برای تجزیه و تحلیل قیمت ارز و سهام استفاده می‌شود.

Script چیست؟

یک اسکریپت برای اجرای یکباره اقدامات معاملاتی ساده استفاده می‌شود. به عنوان مثال، از یک اسکریپت می‌توان برای بستن سریع همه سفارشات باز استفاده کرد.

مطالعه کنید: آموزش mql5

Libraries چیست؟

کتابخانه‌ها واحدهای کد مورد استفاده برای توسعه برنامه‌های ترید را ذخیره و توزیع می‌کنند.

چگونه می‌توانم ربات ترید خود را بفروشم؟

در صورتیکه برنامه‌نویس هستید، می‌توانید از طریق سایت MQL5 ربات ترید خود را به فروش برسانید و به صورت کسب درآمد ارزی بپردازید. برای شروع فروش در این سایت، نیاز به احراز هویت است. باتوجه به تحریم‌ها، ایرانیان امکان فروش در این سایت را ندارند. با این‌حال شرکت جک‌بلک در خدمت شماست تا فرایند احراز هویت و وریفای اکانت MQL5 را انجام داده و امکان کسب درآمد را برای شما فراهم کند. برای تسویه حساب در این سایت نیز، ساخت حساب وب مانی کفایت می‌کند.

ربات تریدر tradesanta چیست؟

ربات معامله گر tradesanta ،که ربات معروفی نیز می‌باشد، یک ربات معامله‌گر مبتنی بر Cloud است.

بررسی و معامله بهتر با تریدینگ ویو پرمیوم

ثبت سفارش TradingView Premium

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 10 =