درآمد ارزی

کارمزد انتقال پول در صرافی Coinex

صرافی بیتمکس چیست

کارمزد برداشت رمز ارز در صرافی کوینکس چقدر است؟

معمولا تراکنش های برداشت برای آدرس هایی که خارج از فضای کوینکس هستند، مشمول “کارمزد تراکنش” یا “کارمزد شبکه” می شوند. این مبلغ به عنوان کارمزد صرافی کوینکس محسوب نمی شود، بلکه ماینر ها و اعتبارسنج هایی که مسئول پردازش تراکنش و ایمن سازی شبکه بلاک چین هستند، این مبلغ را دریافت می کنند. کوینکس باید این کارمزد ها را به ماینر ها پرداخت کند تا مطمئن شود تمامی تراکنش ها در زمان لازم، پردازش می شوند.

کارمزد های برداشت در کوینکس چقدر است؟

کارمزد های برداشت در کوینکس متغیر هستد و شما با توجه به شرایط روز شبکه، ممکن است مجبور به پرداخت مبالغ متفاوتی شوید. مقدار این کارمزد بر اساس برآورد هزینه ها و کارمزد های تراکنش شبکه محاسبه می شود و ممکن است پارامترهایی مانند نوسان شبکه، مقدار این هزینه را تغییر دهد. شما می توانید جدیدترین نرخ کارمزد را در صفحه های مربوط به برداشت بررسی کنید.

کارمزد های سپرده‌گذاری در کوینکس چقدر است؟

سپرده گذاری با کمک رمز ارزها در صرافی کوینکس رایگان است. در صورت مطابقت با حداقل میزان مورد تایید بلاک چین، اعتبار تراکنش واریز شما به حسابتان منتقل می شود. این مبلغ برای هر واحد پولی متفاوت است و ممکن است در طول زمان نیز با توجه به پایداری شبکه، سلامت کیف پول و عوامل دیگر، تغییر کند.

سرعت دریافت تاییدیه هر تراکنش نیز به پارامترهای مختلف، از جمله سرعت ماینینگ و مقدار کارمزد های تراکنش، بستگی دارد.

Hive OS چیست؟ آموزش کار با هایو او اس
بخوانید!

حداقل مبلغ مجاز برای برداشت در صرافی کوینکس چقدر است؟

معمولا برای هر درخواست برداشت، یک حداقل مقدار مجاز وجود دارد. اگر مبلغ درخواستی شما کمتر از این حد کمینه باشد، اجازه برداشت نخواهید داشت. برای بررسی این مقدار کمینه، می توانید به صفحه Withdrawal & deposit fees در صرافی کوینکس مراجعه کنید. در این صفحه همچنین کارمزد های تراکنش ها برای هر رمز ارز به صورت جداگانه مشخص شده است.

با این حال، به خاطر داشته باشید که کارمزد ها می توانند به خاطر فاکتورهای غیر قابل پیش بینی، مانند افزایش ترافیک شبکه، بدون هیچ اطلاع قبلی، تغییر کنند.

مطمئن شوید که شبکه درستی را انتخاب کرده اید. اگر آدرسی که قرار است برداشت شما به آن واریز شود یک آدرس ERC20 (بلاک چین اتریوم) باشد، باید گزینه ERC20 را قبل از انجام برداشت انتخاب کنید. تحت هیچ شرایطی گزینه ارزان‌ترین کارمزد را انتخاب نکنید. شما باید شبکه ای را انتخاب کنید که با ادرس برداشت شما همخوانی داشته باشد. در صورت انتخاب شبکه غلط، دارایی‌تان را از دست خواهید داد.

محدودیت های برداشت در پلتفرم کوینکس کدامند؟

  • حساب های جدید/وریفای نشده: حساب های جدید و وریفای نشده تنها تا سقف 10000 دلار اجازه برداشت دارند. (احراز هویت در کوینکس)
  • حساب های وریفای شده: برای حساب های اصلی، محدودیت برداشت چیزی در حدود یک میلیون دلار در روز است.

کارمزد معاملات در صرافی CoinEx

مدل maker و taker روشی برای متمایز کردن کارمزدها بین سفارش های معاملاتی است که نقدینگی بازار را بالا می برند (Maker orders) و یا سبب کاهش آن می شوند (Taker orders). کارمزدهای معاملاتی برای این دو دسته از سفارش‌ها متفاوت هستند.

  • با قرار دادن یک سفارش خرید محدود در زیر شاخص قیمت و یا یک سفارش فروش در بالای شاخص قیمت و ثبت آن در دفترچه سفارش‌های صرافی، شما نقدینگی بازار را افزایش می‌دهید و در نتیجه کارمزد های مربوط به Maker orders را باید پرداخت کنید.
  • اگر سفارشی که در دفترچه سفارش‌ها ثبت می‌کنید، بر خلاف یکی از سفارش های موجود در در دفترچه باشد، سبب کاهش نقدینگی بازار می‌شوید و در نتیجه باید کارمزد های مربوط به Taker را پرداخت کنید.

کارمزد های معاملاتی در صرافی کوینکس برای Maker و Taker معادل 0.2 درصد از حجم معاملاتی است. جزئیات بیشتر در این خصوص را می توانید در جدول زیر بررسی کنید.

سطح حجم معاملاتی در ۳۰ روز (دلار آمریکا) Maker کارمزد Taker کارمزد Maker (Hold CET) Taker (Hold CET)
0 ≥ 0 0.2000% 0.2000% 0.1400% 0.1400%
1 ≥ 5,000,000 0.0400% 0.0900% 0.0280% 0.0630%
2 ≥ 10,000,000 0.0300% 0.0800% 0.0210% 0.0560%
3 ≥ 20,000,000 0.0200% 0.0700% 0.0140% 0.0490%
4 ≥ 50,000,000 0.0100% 0.0600% 0.0070% 0.0420%
5 ≥ 100,000,000 0.0000% 0.0500% 0.0000% 0.0350%

سوالات متداول

“Chain Network address” (آدرس شبکه زنجیره ای) چیست؟

شبکه زنجیره‌ای، یک شبکه بلاکچین است که برای اجرای برنامه های هوشمند مبتنی بر قرارداد ها طراحی شده است. این شبکه به کاربران کمک می کند تا دارایی های دیجیتال خود را در طول شبکه و در کمترین زمان با بیشترین ظرفیت ممکن، مدیریت کنند. آدرس شبکه زنجیره‌ای یک مکان خاص در بلاک چین است و شما می توانید با کمک رشته از از حروف و اعداد، دارایی خود را به این مکان ارسال کنید.

شما می توانید این آدرس رمز نگاری شده را به صورت نوشته یا کد QR در مکان های عمومی به اشتراک بگذارید و از آن برای دریافت پول استفاده کنید. اگر سیستم تشخیص دهد که شما قالب اشتباهی را وارد سیستم کرده اید، نامعتبر بودن آدرس را به شما اطلاع می دهد. در چنین شرایطی، بهتر است آدرس گیرنده و شبکه برداشت را چک کنید. همچنین مطمئن شوید اطلاعات ورودی سیستم کاملا صحیح و دقیق هستند.

Memo/Tag چیست؟

Tag (برچسب) یا Memo (یادداشت) در واقع یک ویژگی اضافی اما ضروری برای آدرس ها است که می تواند تراکنش ها را خارج از آدرس مربوط به کیف پول، شناسایی کند. اخطار The memo is not valid به این معناست که کاربر memo اشتباهی را وارد سیستم کرده است. در چنین شرایطی، آدرس و اطلاعات برداشت را با دریافت کننده وجه (اگر شخص دیگری پول را دریافت می کند) کنترل کنید و مطمئن شوید اطلاعات ورودی صحیح هستند.

چرا اخطار Network busy را دریافت می کنم؟ برای برطرف کردن مشکل چه راهکاری وجود دارد؟

اگر پیغام Network busy را دریافت کرده‌اید به این دلیل است که شبکه به خاطر حجم بسیار زیاد ترافیک، امکان انجام سفارش شما را ندارد. شما می توانید کمی بعد دوباره تراکنش خود را امتحان کنید یا شبکه های دیگری را برای انجام این کار انتخاب کنید.

چگونه تابع هش تراکنش های برداشت (TXID) خود را بررسی کنم؟

شما می توانید بر روی گزینه TXID کلیک کنید تا وضعیت فعلی تراکنش خود را در مرورگر بلاکچین بررسی کنید. توجه داشته باشید که وجه شما تنها زمانی به بلاک مربوطه منتقل می‌شود که تراکنش شما تایید شود. اگر ترافیک شبکه بالا باشد، ممکن است پروسه تایید و دریافت وجه طولانی تر شود. شما همچنین می توانید از طریق کیف پولتان، به تاریخچه تمامی تراکنش هایتان دسترسی پیدا کنید.

بررسی و معامله بهتر با تریدینگ ویو پرمیوم

ثبت سفارش TradingView Premium

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 1 =