درآمد ارزی

Igvault چیست؟ آموزش استفاده از IGVAULT

Igvault چیست

وب سایت IGVault یک سامانه بین المللی است که کاربر می تواند از مسیر آن به دنیایی از بازی های رایانه ای وارد شود. کسب درآمدهای دلاری و ارزی این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است. گیمرهای حرفه ای به دنبال مسیرهایی هستند که از طریق اینترنت بتوانند درآمد دلاری  داشته باشند. کسب درآمد از ارزهای دیجیتال، درآمدزایی از سامانه های مختلف و … این روزها با اینترنت امکان پذیر است.

 سامانه IGVault چیست؟

شروع فعالیت وب سایت IGVault به سال 2006 برمی گردد؛ این وب سایت در مدت زمان کوتاهی توانست سرویس های خود را به دنیا و کاربرانش عرضه کند. امروزه این وب سایت به یکی از مراجع معتبر برای معامله اکانت بازی تبدیل شده است. در ابتدای آغازِ کار این وب سایت، بیشتر کاربران این سامانه اهل اروپا به ویژه آلمان و فرانسه بودند. با گذشت زمان، این وب سایت توانست تعداد کاربران خود را افزایش داده و حلقه مشتریان وفادار خود را در سراسر دنیا و خاورمیانه توسعه دهد.

وب سایت IGVault  امروزه از تراکنش مالی بسیار بالایی برخوردار است؛ به نحوی یکی از معتبرترین و بزرگترین پارتنرهای اسکریل بدل شده است.

مشتریان IGVault می توانند همه مواردی را که به بازی مربوط می شود، از این سامانه دریافت کنند. خرید جم، خرید طلاهای مجازی، معامله اکانت بازی، خرید و فروش اکانت کاربری بازی از جمله مواردی هستند که از طریق این وب سایت به دست می آیند. همچنین کاربران می توانند از طریق این وب سایت، به فروش کارت گیم نیز اقدام کنند. این سامانه، به خوبی هدف شما را در زمینه درآمد دلاری تامین می کند. چنانچه خود را یک گیمر حرفه ای می دانید، این امکان برای شما فراهم است که ضمن بازی، درآمد ارزی هم داشته باشید؛ فقط کافی است در این سایت ثبت نام نمایید.

متاسفانه درآمدزایی دلاری از مسیر فروش اکانتِ بازی در کشور ما رایج نیست. با این همه، چنانچه با پلتفرم های معامله اکانت گیمینگ آشنا باشید، می توانید درآمد خوبی به دست آورید. اگر قصد دارید به فعالیت هایی روی بیاورید که از طریق آن به درآمد ارزی برسید، ما شما را به وب سایت آی جی ولت ارجاع می دهیم. در این سایت به کمک شرکت جک‌بلک ثبت نام کنید و از اعتباری که این سایت در زمینه خرید و فروش حساب بازی دارد، نهایت استفاده را ببرید.

۴ ویژگی مهم سایت IGVault

Igvault چیست

در ادامه مبحث IGVault  چیست؟ خوب است به ویژگی های این وب سایت نیز اشاره کنیم. این سامانه مانند دیگر پایگاه هایی که برای بازی طراحی شده، از روش های خاصی برای درآمدزایی کمک می گیرد. مزایایی که این سایت دارد، بسیار خلاقانه و ویژه می باشد. از همین رو، این سایت توانسته در بازه زمانی کوتاهی به یکی از معتبرترین و پردرآمدترین سامانه های بازی در بین اهالی گیمرها تبدیل شود. در ادامه به برخی از مشخصات این سامانه اشاره می کنیم.

با بازی در وب سایت آی جی ولت درآمد دلاری داشته باشید.

سایت G2G چیست؟ آموزش خرید و فروش در سایت G2G
بخوانید!

خدمات مطمئن:

هدف این سایت، ارائه سرویس مطلوب به مشتریان بوده و همیشه این خدمات به روزرسانی می شوند. از شاخص ترین ویژگی‌های این سایت خرید و فروش مطمئن در این وب سایت است. کاربران می توانند با خیالی آسوده از این سایت خرید کرده یا آیتم های خود را به فروش برسانند. ناگفته نماند، تمامی اطلاعاتی که در این سامانه ثبت می شود، محرمانه بوده و محفوظ خواهند ماند.

 در واقع کلیه تراکنش ها، نشانی ایمیل و دیگر اطلاعات ثبت شده در این سایت در امنیت کامل می باشند. گیمرها می توانند با آسودگی خاطر اکانت بازی مورد نظر خود را داد و ستد کرده و در برابر عملکرد خوب خود، پاداش نیز بگیرند. قابل ذکر است، شما می توانید به راحتی به خدمات مورد نیاز در زمینه بازی های تان مانند Wakfu، FC24 ، Runescape   و … دسترسی داشته باشید.

شهرت در بازارهای بین المللی

وب سایت IGVault از خوشنامی و اعتبار بسیار بالایی در بازارهای جهانی برخوردار است. همین شهرت باعث شده است تا گیمرهای بسیاری به سمت این سامانه جذب شوند. طبق آمار و شواهد به دست آمده، گیمرهای حرفه ای بر مبنای یک علاقه مشترک و فارغ از حواشی، در زمینه بازی ها با هم در ارتباط هستند. همچنین آنها بهم در حل مسائل مربوط به بازی کمک می کنند. لذا فرقی نمی کند کجای این کره خاکی زندگی کنید، کافی است در سایت آی جی ولت ثبت نام کرده و مشغول به درآمدزایی دلاری شوید.

برخورداری از کالاهای متنوع

سیاست گذاری های وب سایت IGVault در راستای سرویس های مطلوبی است که به مشتریان خود عرضه می کند. شما می توانید خدمات متنوعی از این سامانه دریافت کنید. سرویس هایی چون World of Warcraft، 2 wars  Guild ، Aion ، خرید کارت بازی و کلیدهای سی دی در این سایت قابل تهیه هستند.

همه این سرویس ها دارای قیمت های معقول و مناسبی (البته باتوجه به قیمت روز افزون دلار، شاید نه به نسبت سایت‌های ایرانی فروش) نیز می باشند. جهت تهیه و خرید از این وب سایت، کافی است از سایت نوبیتکس ارز دیجیتال بخرید و درون سایت آی‌جی ولت ثبت نام و خرید کنید. (شما می توانید از طریق دبیت کارت های شرکت ویزا یا مستر یا وایزکارتِ حساب وایز نیز اقدام به پرداخت کنید. همچنین حساب پی پال نیز یکی دیگر از روش‌های خرید از سایت IGVault می‌باشد.)

پاداش به کاربران

وب سایت IGVault در مدت زمانی که مشغول به خدمات رسانی به کاربران خودش بوده، طرح های ویژه ای ارائه کرده است. اگر شما در این سایت به صورت مستمر فعالیت داشته باشید، می توانید از این وب سایت پاداش دریافت کنید. این طرح برای کاربران از جذابیت بالایی برخوردار است و وفاداری آنها را به این سایت افزایش می دهد.

محیط وب سایت igvault

محیط وب سایت igvault

نحوه نقد کردن درآمدی ارزی IGVAULT به ریال

در ادامه آموزش IGVault به نحوه نقد کردن درآمدهای ارزی به ریال می پردازیم. تغییراتی که در نرخ ارز روی می دهد، یکی از دلایل حضور و فعالیت ادامه دار کاربران ایرانی در این سایت است. این موضوع باعث ترغیب آنها به درآمدزایی دلاری می شود. برای کسب درآمد از این سایت کافیست از طریق شرکت جک‌بلک به به افتتاح اکانت igvault  بپردازید. سپس داخل سایت فعالیت نموده‌، کسب درآمد کنید و نهایتا با معرفی یک آدرس ولت ارز دیجیتالِ تتر درآمد خود را به ولت واریز کنید (این حین نکات مهمی وجود دارد که بهتر است آن‌ها را پس از دریافت اکانت از کارشناسان مجموعه دریافت کنید.)

پس از واریز تتر به ولت، شما قادر خواهید بود تا آن را از طریق صرافی نوبیتکس به ریال (یا سایر ارزهای دیجیتال) تبدیل کنید.

یکی دیگر از روش‌های برداشت و تسویه حساب در سایت IGVault، اکانت پی پال و اکانت اسکریل می‌باشد. بدیهی‌ست که تسویه حساب از طریق تتر گزینه بهتر و جذاب‌تری می‌باشد؛ با اینحال برای هربار تسویه به تتر نیاز است ۳۰۰تتر درآمد قابل تسویه برای ثبت درخواست داشته باشید.

اسکریل یا پی پال؟ ۱۱ تفاوت پی پال و اسکریل که باید بدانید!
بخوانید!

وب سایت IGVault برای چه کسانی مناسب است؟

وب سایت IGVault به نحوی طراحی شده که همه گیمرها می توانند ضمن بازی، درآمد ارزی نیز داشته باشند. از همین رو، کلیه خواسته ها و نیازهای کاربران که با بازی آنها مرتبط است، در این وب سایت در دسترس می باشند. با حضور در این سایت دیگر نیازی نیست، نیازهای مرتبط با بازی را از دیگر سایت های خارجی بخواهید. ضمن اینکه شما می توانید از راهنمایی ها و تجربه گیمرهای موفق در این زمینه نیز کمک بگیرید.

خرید و فروش اکانت در سایت IGVault

اگر هر زمان احساس کردید، اکانت شما دارای ارزش بالایی است، می توانید دست به خرید و فروش بزنید. حتی دارایی های مجازی شما نیز از طریق این سایت قابل خرید و فروش است.

در نظر داشته باشید، این سایت مستقیما از کاربران خود خرید نمی کند. این سامانه تنها یک بستر ایمن برای ارتباط شما با دیگر کاربرانی است که در این فضا مشغول بازی و کسب درآمد هستند. البته وب سایت آی جی ولت در ازای خدماتی که به شما ارائه می دهد، مقدار کمی (حدود ۱۰٪ متغیر بنابه نوع محصول) از سود شما را به عنوان کارمزد مطالبه خواهد کرد. در برابر، شما نیز با در اختیار داشتن یک حساب وریفای شده آی جی ولت می توانید برای خرید از این سایت اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =