متفرقه

دانلود برنامه Netflix برای تمام دستگاه‌ها

دانلود نتفلیکس

دانلود نتفلیکس برای اندروید

به کمک لینک زیر می‌توانید برای دانلود آخرین نسخه نرم افزار نتفلیکس اقدام کنید.

دانلود اپلیکیشن نتفلیکس برای iOS

برای دانلود اپلیکیشن نت فلیکس کلیک کنید.

دانلود نتفلیکس برای ویندوز

به کمک دکمه زیر می‌توانید به دانلود نت فلیکس برای ویندوز، دستگاه‌های موبایل ویندوز، Xbox One و Xbox Series X|S بپردازید.

قابل استفاده برای:

ویندوز 10 ورژن 10240.0 (x86, x64, ARM, ARM64) و بالاتر، Xbox، ویندوز 8 و 8.1 موبایل

  • اکنون در ویندوز، می توانید از جزئیات برنامه های مورد علاقه خود در جهان به صورت 4K Ultra HD در Netflix لذت ببرید.
  • هرچه بیشتر تماشا کنید ، Netflix در توصیه به برنامه های تلویزیونی و فیلم هایی که دوست خواهید داشت – فقط برای شما بهتر می شود.
  • می توانید حداکثر ۵ پروفایل جداگانه در یک حساب Netflix ایجاد کنید. پروفایل‌‌ها به اعضای مختلف خانواده شما اجازه می دهند تجربه شخصی Netflix خود را در اطراف فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه خود ایجاد کنند.
آموزش ساخت حساب کاربری در Netflix
بخوانید!

سوالات متداول

نتفلیکس چیست؟

بزرگترین سرویس پخش در جهان نیازی به معرفی ندارد. Netflix به عنوان سرویس تحویل DVD ، اساساً راه را برای پخش ویدئوهای درخواستی تقریباً به تنهایی هموار کرد. پس از راه اندازی جهانی گسترده Netflix در ژانویه 2016، ارائه دهندگان سرگرمی جهان و غول های رسانه ای برای ادامه فعالیت با یکدیگر مبارزه کردند.

Netflix با مشارکت با برخی از تولیدکنندگان محتوا و توزیع کنندگان برتر تحت حمایت خود، مرتباً محتوای اورجینال با کیفیت بالا را برای همه سلیقه‌ها و سنین ارائه می دهد.

در طول این سال‌ها، Netflix دسترسی خود را به بیش از 190 کشور از جمله انگلستان، کشورهای سراسر اروپا ، استرالیا و نیوزلند گسترش داده است. اما استفاده از محتوای این سایت در برخی مناطق از جمله ایران محدود است. اما شرکت جک‌بلک این محدودیت را رفع نموده و با تدارک دیدن مقدمات کافی، تهیه اشتراك نتفلیکس را ممکن ساخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 7 =