متفرقه

آموزش دانلود رایگان عکس از شاتر استوک

دانلود رایگان از شاتر استوک

برای همه ما پیش آمده است که برای انجام پروژه های مختلف، به تصاویر مرتبط احتیاج پیدا کرده باشیم. امروزه صدها وب سایت در اینترنت وجود دارند که امکان دسترسی آسان به تصاویر و دانلود آن ها را برایتان فراهم می کنند. در این میان شاتر استوک یکی از وب سایت هایی است که تصاویر خاص و متفاوتی را عرضه می کند اما استفاده از خدمات آن مجانی نیست. ما در این مقاله به بررسی چند روش رایج خواهیم پرداخت که به کمک آن ها، می توانید تصاویر بدون واترمارک را به راحتی از شاتر استوک دانلود کنید.

بدون شک، شاتر استوک یکی از بزرگ‌ترین و کامل‌ترین آرشیوهای عکس، ویدیو و موسیقی را داراست. با این حال، تنها آن دسته از کاربران این وبسایت که برای استفاده از خدمات آن، هزینه اشتراک را پرداخت کرده اند، امکان دانلود رایگان عکس از شاتر استوک را دارند.

بنابراین در صورتی که کاربر این وب سایت نباشید، تصاویر برای شما با واترمارک به نمایش در خواهند آمد. واترمارک، نام وب سایت شاتر استوک است که بر روی هر یک از تصاویر نقش بسته است. اثر واترمارک حتی با دانلود کردن و یا سیو کردن تصاویر نیز به خوبی مشهود است.

واترمارک برای تصاویر با اندازه های کوچک چندان مشخص نیست؛ اما اگر می خواهید از این تصاویر در وبلاگ خود و یا با هدف تبلیغات و ساخت وب سایت استفاده کنید، واترمارک می تواند یک چالش بزرگ برایتان باشد.

چگونگی دانلود رایگان عکس از شاتر استوک بدون واترمارک

برای آنکه بتوانید تصاویر بدون واترمارک را به صورت رایگان از شاتر استوک دانلود کنید، می توانید یکی از روش های زیر را امتحان کنید.

۱- دانلود تصاویر رایگان از وب‌سایت شاتراستوک

دانلود از شاتر استوک

شما می توانید برای دانلود رایگان عکس از شاتر استوک به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنید. این اولین روشی است که به شما اجازه می‌دهد بدون پرداخت هیچ هزینه ای، یک عکس را دانلود کنید. این ترفند بسیار آسان است. شما می توانید از پکیج Trial شاتر استوک استفاده کنید. با کمک این پکیج شما امکان دانلود رایگان عکس از شاتر استوک را خواهید داشت. با کمک این پکیج آزمایشی، شما می‌توانید تا ده عکس را بدون واترمارک دانلود کنید. برای این کار، کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به وب سایت رسمی شاتر استوک وارد شوید.
  2. روی گزینه Sign up کلیک کنید و اطلاعات شخصی خود را وارد نمایید.
  3. در این مرحله، وب سایت به شما اجازه می دهد تا به صورت رایگان 10 تصویر را دانلود کنید.
  4. تصویر مد نظر خود را انتخاب کنید و روی گزینه Download کلیک کنید. تصویر مد نظر شما بدون هیچ علامت واترمارکی دانلود خواهد شد.

نکته کلیدی: به یاد داشته باشید که اگر مایل به پرداخت هزینه اشتراک ماهانه نیستید، پیش از سررسید ماه، اشتراک خود در شاتر استوک را لغو کنید.

راه دیگری نیز برای دانلود تصاویر و فایل‌های وکتور از سایت ShutterStock وجود دارد. یکی از این راه‌ها خرید اکانت shutterstock می‌باشد که می‌توانید آن را با قیمتی به صرفه از شرکت جک‌بلک تهیه نمایید.

۲- دانلود تصاویر رایگان از Nohat

سایت شاتر استوک رایگان

این یکی از ترفندهای بسیار ساده برای دانلود رایگان عکس از شاتر استوک است. وب سایت های زیادی وجود دارند که با کمک آن ها می توانید به تصاویر شاتر استوک دسترسی داشته باشید و آن ها را بدون علامت واترمارک دانلود کنید. شاتر استوک تصاویری با رزولوشن بالا را ارائه می کند و به همین دلیل است که به عنوان یکی از بهترین منابع تصویری در دنیا شناخته می‌شود. وب سایت هایی مانند Nohat وجود دارند که می توانید با مراجعه به آن ها، تصاویر شاتر استوک را به راحتی دانلود کنید. برای انجام این کار، کافیست:

  1. وب سایت شاتر استوک را باز کرده و کلمه کلیدی مرتبط با تصویر مد نظر خود را در نوار جستجو وارد کنید.
  2. پس از پیدا کردن تصویر، روی آن کلیک کنید و سپس لینک تصویر را کپی کنید.
  3. اکنون به وبسایت nohat.cc بروید.
  4. در سمت راست تصویر یک لیستی از امکانات مختلف را مشاهده خواهید کرد. بر روی گزینه Find stock کلیک کنید.
  5. پس از کلیک کردن بر روی این گزینه، لینک تصویر مد نظر را وارد کنید و بر روی دکمه search کلیک کنید. البته در این بخش نیز می توانید با استفاده از کلمه کلیدی، تصویر مد نظر خود را پیدا کنید.
  6. روی تصویر مد نظر خود کلیک کنید تا به صفحه add هدایت شوید.
  7. پس از آنکه فرایند افزودن تصویر تکمیل شد، لینک دانلود عکس از شاتر استوک در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

۳- استفاده از فیسبوک برای دانلود عکس‌های شاتر استوک

دانلود تصاویر شاتر استوک

این روش دانلود رایگان عکس از شاتر استوک اندکی پیچیده است و برای اجرای آن به مرورگر Mozilla Firefox احتیاج پیدا خواهید کرد. متاسفانه این تکنیک بر روی مرورگر Google Chrome قابل اجرا نیست.

  1. با کمک مرورگر Firefox، به حساب Facebook خود وارد شوید.
  2. در این مرحله باید یک تبلیغ ایجاد کنید. برای انجام این کار، به بخش Facebook ads مراجعه کنید.
  3. در گوشه سمت راست گزینه ای تحت عنوان Create Mockup به چشم می خورد. روی آن کلیک کنید و یک تصویر را از لیست گزینه های آنها انتخاب کنید.
  4. در سمت چپ تصویر، بر روی امکان انتخاب تصویر کلیک کنید.
  5. با این کار یک پنجره جدید باز می شود که دارای سه گزینه است: Account image، Upload و Stock image
  6. بر روی Stock image کلیک کنید و کلمات کلیدی مد نظر خود را وارد کنید. با انجام این کار، یک مجموعه کامل از تصاویر شاتر استوک برایتان به نمایش در خواهد آمد.
  7. تصویر مد نظر خود را انتخاب کنید و بر روی عبارت enter کلیک کنید.
  8. در گوشه پایین و سمت چپ، شما امکان وارد کردن هر آدرس URL را دارید.
  9. در گوشه سمت راست، بر روی عبارت Save project کلیک کنید.
  10. در مرحله بعد باید بر روی آیکونی که شبیه به یک چشم است کلیک کنید. این گزینه در کنار Save قرار دارد. پس از کلیک کردن بر روی آن، یک صفحه آگهی و یک لینک برایتان به نمایش در خواهد آمد.
  11. لینک را کپی کرده و در یک پنجره دیگر مرورگر، آن را باز کنید.
  12. با این کار، شما یک کپی جدید از تصویر را مشاهده خواهید کرد. روی آن راست کلیک کنید و از منوی باز شده، گزینه View page information را انتخاب کنید.
  13. در پنجره جدید، شما لینک تصویر را مشاهده خواهید کرد. حتما تصاویر را در حالت پیش نمایش، بررسی کنید.
  14. در صورت وجود گزینه Image clock در لیست، می توانید تصویر را ذخیره کنید. این تصویر در کامپیوتر شما ذخیره خواهد شد.

این فرایند کمی پیچیده و طولانی است اما در صورت تکمیل موفقیت آمیز آن، می توانید تصاویر شاتر استوک را به صورت رایگان و بدون هیچ علامت واترمارکی، دانلود کنید.

مطالعه کنید: شاتر استوک چیست

4- دانلود ابزارهایی برای از بین بردن واترمارک

این گزینه راه حل مناسبی برای دسترسی به تصاویر شاتر استوک است و استفاده از آن بسیار آسان می باشد. بسیاری از ابزارهای پاک کننده علامت واترمارک مجانی هستند و درآمد خود را از طریق تبلیغات بدست می آورند. کیفیت نهایی تصاویر نیز به نوع ابزاری که استفاده کرده اید، بستگی دارد. برخی از وب سایت ها و ابزارها، حتی پس از برداشتن اثر واترمارک ShutterStock، تصاویری با وضوح بالا را در اختیار شما قرار می دهند. این در حالی است که برخی دیگر، کیفیت تصاویر را پایین می آورند.

نتیجه‌گیری

ما در این مقاله، بهترین روش‌ها برای دانلود رایگان تصاویر شاتر استوک بدون اثر واترمارک را بررسی کردیم. این روش ها بسیار آسان هستند و شما می توانید با دنبال کردن آن‌ها، تصاویر مورد نظر خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دانلود کنید. با این حال، وب سایت های خوب دیگری نیز وجود دارند که می توانید تصاویر باکیفیت و جذابی را به صورت رایگان از آن ها دانلود کنید. این وب سایت ها می‌توانند جایگزین های مناسبی برای شاتر استوک باشند. این راه حل ها و وب سایت های جایگزین همچنین به شما کمک می‌کنند تا تصاویر مد نظر خود را، بدون صرف هزینه بیشتر برای خرید اشتراک، بدست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 11 =