حساب ارزی

نتلر (Neteller) چیست و چه کاربردی دارد؟

نتلر چیست

اگر پس از کمی گشت و گذار در دنیای ارزهای دیجیتال و معاملات، با این پرسش مواجه شده اید که نتلر چیست و آیا استفاده از آن مطمئن هست یا نه، باید بگوییم که تنها نیستید. بسیاری از افراد از شیوه کار این کیف پول الکترونیکی بی اطلاع هستند و به همین دلیل، به سختی به این مجموعه اطمینان می کنند. ما در این مقاله قصد داریم تا با معرفی نتلر و امکاناتش، به دو پرسش رایج شما پاسخ دهیم: نتلر چیست و آیا اطمینان به این مجموعه برای سپرده گذاری دارایی ها، انتخابی مطمئن و هوشمندانه محسوب می شود یا خیر؟

نتلر (Neteller) چیست؟

نتلر یک کیف پول الکترونیکی است و شما می توانید با کمک آن ارزهای فیات و دارایی های دیجیتال خود را انتقال داده و یا از آنها برای معامله و مبادله استفاده کنید. نتلر به صورت گسترده در اروپا و کانادا مورد استفاده قرار می گیرد. پرداخت های آنلاین از طریق نتلر در این دو منطقه جغرافیایی ارزهای فیات رایج مانند دلار و یورو را شامل می شود.

پس از ارائه توضیحی مختصر در پاسخ به این پرسش که نتلر چیست، نوبت به بررسی امنیت آن می رسد. آیا نتلر امن است؟ پاسخ کوتاه به این پرسش آری است. نتلر تمام تلاش خود را به کار بسته تا با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا از کاربران خود در برابر خطرات و پیچیدگی های دنیای معاملات، پشتیبانی و محافظت کند. ما در ادامه برخی از ویژگی های اصلی نتلر در خصوص تامین امنیت دارایی کاربرانش را مرور خواهیم کرد:

امنیت سرویس:

 نتلر یک سرویس دهنده مالی است که تمام مجوز ها و مراحل قانونی ثبت در اروپا را طی کرده است. این شرکت یک برنامه بسیار گسترده برای تضمین تبعیت از قوانین و مقررات بازارهای جهانی و محلی را اجرا کرده است. این برنامه یک سیستم یکپارچه و قانون مند را پیش روی مشتریان قرار می دهد.

بدین ترتیب، هنگام استفاده از خدمات نتلر به هیچ عنوان نگران امنیت پول خود نباشید. همچنین نتلر با ارائه خدماتی مانند بیمه سرقت هویت و محافظت از دارایی در برابر کلاهبرداری ها، تلاش دارد تا کاربران خود را از خطرات رایج حفظ کند.

فرایند بانکی امن:

در نتلر تمام تراکنش ها رمزگذاری شده اند. بدین ترتیب، تمام اطلاعات شخصی شما در سیستم این کیف پول الکترونیکی محفوظ هستند. نتلر همچنین از انواع فایروال ها و اقدامات امنیتی برای محافظت از هویت کاربران خود، استفاده می کند.

برنامه های پاداش برای مشتریان وفادار:

نتلر چیست

مشترکان نتلر به خاطر استفاده از خدمات این مجموعه پاداش دریافت می کنند. پاداش ها در قالب پیشنهاد های تبلیغی و امتیاز دهی ارائه می شوند و مشترکان این کیف پول می توانند از آنها در معاملات بعدی خود استفاده کنند. نتلر همچنین یک برنامه VIP ویژه نیز ارائه می کند.

مشتریان VIP از خدمات و مزایایی همچون دسترسی به کارمزد های انحصاری (شامل نرخ هایی تا سقف 600 هزار دلار به ازای هر سه ماه)، پشتیبانی اختصاصی 24 ساعته در تمام روزهای هفته و تخفیف در کارمزد های واریز و برداشت بهره مند خواهند بود.

خدمات امور مشتریان:

نتلر یک مرکز خدمات امور مشتریان دارد که به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته، در دسترس است. کاربران می توانند از طریق تماس تلفنی، چت و یا ایمیل با پشتیبانان ارتباط برقرار کنند. پشتیبانان این مرکز می توانند به طیف گسترده ای از سوالات شما پاسخ دهند و یا مشکلات تکنیکی شما را حل و فصل نمایند. این مجموعه همچنین دارای شبکه بزرگی از نمایندگان محلی است که می توانند در کشورهای مختلف، به کاربران نتلر خدمت رسانی کنند.

آیا نتلر برای استفاده ایمن است؟

نتلر یک کیف پول دیجیتال قانونی است. از آنجایی که سال ها از زمان تاسیس این پلتفرم می گذرد و صاحبان آن همیشه در ارائه خدمات، قانون را سرلوحه خود قرار داده اند، نتلر هیچ مشکل قانونی یا مالیاتی در کارنامه خود ندارد. نتلر از هر جهت ایمن است.

 وجود روش های مختلف برای تایید هویت کاربران و لایه های امنیتی متفاوت برای حفاظت از دارایی شما و جلوگیری از دسترسی کلاهبرداران به اطلاعات شخصیتان، خود گواه توجه این مجموعه به امنیت کاربرانش است. تمهیدات امنیتی در نتلر به قدری گسترده است که حتی کارمندان این مجموعه نیز بدون اجازه کاربران، نمی توانند به اطلاعات حساب ها دسترسی داشته باشند.

برای افزایش امنیت حساب کاربری خود در نتلر، بهتر است دستورالعمل های این مجموعه را در خصوص انتخاب سایت ها و درگاه های امن برای تامین مالی اکانت خود، دنبال کنید.

neteller چیست

بررسی امنیت نتلر برای اهداف مختلف

نتلر یکی از اولین کیف پول های الکترونیکی در دنیا است و به همین دلیل، افراد زیادی به این نام اطمینان میکنند. نتلر از سال 1999 تا به امروز فعالیت خود را ادامه داده است. در طی این مسیر، این کیف پول الکترونیکی به عنوان یکی از راه حل های ایده آل و قابل اعتماد برای جابجایی پول و پرداخت های آنلاین در میان کسب و کارها شناخته شده است.

نتلر خدمات متنوع و گسترده ای را ارائه می دهد. ما قصد داریم در این بخش، عملکرد این مجموعه در حیطه تامین امنیت کاربران در حوزه های مختلف خدماتی را مرور کنیم:

  • برای بازی های آنلاین: یکی از روش های مطمئن برای پرداخت در بازی های آنلاین و یا انتقال پول‌های برنده شده به حسابتان، نتلر است. واریز پول از پلتفرم های بازی مختلف به حسابتان و برعکس در نتلر بسیار سریع و آسان است. نتلر در اکثر پلتفرم های بازی آنلاین حضور دارد و بدین ترتیب، شما هیچ گونه محدودیتی در بازی نخواهید داشت.
  • برای ترید: اگر مایل هستید در بازارهای مالی جهانی (مثل برورکرهای فارکس) شرکت کنید، باید یک روش پرداخت ایمن و مطمئن را برای خود انتخاب کنید. نتلر گزینه ایده‌آلی برای تجارت شما خواهد بود. برداشت پول و یا واریز از طریق نتلر بسیار سریع است و شما هیچ زمانی را برای تامین مالی حسابتان از دست نخواهید داد.
  • برای جابجایی پول: اگر مایل هستید پول به خارج از کشور بفرستید، سرویس نتلر برایتان ایده ال خواهد بود. این سرویس، برخلاف سرویس های بانکی یا صرافی ها، سرعت بالایی دارد و بسیار ارزان است.
  • برای پرداخت آنلاین: در صورتی که قصد دارید جنسی را به صورت آنلاین خریداری کنید و یا برای اشتراک پلتفرمی به صورت آنلاین پرداخت داشته باشید، نتلر انتخابی ایمن به شمار می آید. شما می توانید با کمک این کیف پول الکترونیکی، قبض های آب و برق و هزینه های مربوط به رزرو سفر خود را به راحتی پرداخت کنید.

neteller چیست

هزینه و کارمزدهای مخفی در نتلر

اکثر کیف پول های الکترونیکی و ارائه دهندگان خدمات، سرویس هایی را تحت عنوان “خدمات رایگان” ارائه می دهند که شامل یک سری هزینه های مخفی هستند. این هزینه ها بخش بزرگی از سود این سرویس دهندگان را تامین می کنند و این در حالی است که کاربران، وجود خدمات رایگان را یکی از بهترین و جذاب ترین بخش های خدماتی در صنعت مالی جهان می دانند.

در صورت استفاده از خدمات کیف پول الکترونیکی نتلر، شما ممکن است مجبور به پرداخت هزینه هایی شوید که چندان از آن ها آگاهی ندارید. رایج ترین این هزینه ها عبارتند از:

  • هزینه نگهداری از حساب که پس از دوازده ماه عدم فعالیت، دریافت می شود.
  • هزینه تبدیل ارزها به یکدیگر
  • هزینه ها در برخی از روش های پرداخت خاص
  • هزینه اداری (تا 25 دلار) برای بازپس گیری پول هایی که به حساب اشتباه ارسال شده اند.

neteller چیست

چرا افتتاح حساب در نتلر؟

نتلر یک راه حل جهانی برای پرداخت آسان است. این شبکه در حوزه های مالی مختلف مانند MENA، SEA و EEA فعال است. تنها برخی از کشورهای خاص (مثل ایران) از خدمات این شبکه پرداخت، منع شده اند. علاوه بر این موضوع، نتلر طیف وسیعی از جوایز را برای مشتریان وفادار خود در نظر گرفته است تا مشتریان را به استفاده بیشتر از خدمات نتلر ترغیب کند.

 به عنوان مثال، دارندگان حساب نتلر می توانند امتیازهای خود را به پول واقعی تبدیل کنند و یا از آنها برای پرداخت هزینه های مربوط به خدمات و محصولات نتلر استفاده کنند.

شما با افتتاح حساب نتلر می توانید از هزاران فروشنده در صنایع مختلف خرید های آنلاین داشته باشید. همچنین اگر به معاملات آنلاین، فارکس، خدمات اپلیکیشن‌های دوستیابی (مثل برنامه تیندر)، شبکه‌های اجتماعی، نرم افزارها و پلتفرم های آموزشی علاقه‌مند هستید یا در این حوزه‌ها کار می کنید، نتلر می‌تواند انتخاب ایده آلی برایتان باشد.

نتلر یا اسکریل؟

اسکریل یا نتلر

اسکریل و نتلر هر دو کیف پول های دیجیتالی هستند که گروه پی سیف آنها را به دنیا معرفی کرده است. ما می توانیم ساعت ها در خصوص برتری خدمات این دو نسبت به یکدیگر بحث کنیم اما در نهایت این شما هستید که باید در خصوص کارآمدی سرویس های هر یک از این کیف پول ها، با توجه به شرایط و نیاز خود، تصمیم گیری کنید. این مقاله تنها با هدف معرفی خدمات کیف پول نتلر به کاربران نگارش شده است و در نهایت این شما هستید که باید بهترین گزینه را با توجه به بررسی های خودتان، انتخاب کنید.

نتلر در حال حاضر به میلیون ها کاربر در بیش از 200 کشور دنیا و هزاران وب سایت خدمت رسانی میکند. نتلر گزینه های برداشت وجه و یا پرداخت به صورت آنلاین و آفلاین بسیار زیادی دارد. شما حتی می توانید از طریق دستگاه های خودپرداز از حساب نتلر خود برداشت داشته باشید. کیف پول الکترونیکی نتلر نیز تراکنش های P2P با کارمزد های متفاوت برای جابجایی های بین المللی و داخلی را ارائه می دهد.

نتلر چیست

نتلر به عنوان یک سرویس امن و راحت برای سپرده گذاری و انتقال وجه شناخته می شود. البته در طی سال های اخیر، برخی از کاربران از بلوکه شدن و بسته شدن ناگهانی حساب کاربریشان در این پلتفرم شکایت هایی را ثبت کرده اند. در حقیقت این امر ثابت شده است که نتلر گاهی به صورت تصادفی برخی از تراکنش ها یا موجودی های حساب کاربران خود را مسدود می کند. این امر به طور خاص برای کاربرانی که قصد داشته‌اند از مستر کارت نتلر در دستگاه های خودپرداز کشورهای خارجی استفاده کنند، رخ داده است.

نتلر چیست

نتیجه‌گیری

ما در این مقاله تلاش کردیم تا به یک پرسش مشخص پاسخ دهیم: نتلر چیست؟ نتلر یک پلتفرم ارائه دهنده خدمات مالی است که عملکردش امتیاز متوسط را از سوی کاربران دریافت کرده است. سرعت انتقال، قابلیت پرداخت و معامله به چند ارز و همچنین سپرده گذاری و برداشت در نتلر بالاست اما در زمینه های کاهش هزینه ها، ارائه پاداش و موارد مشابه، هیچ نوآوری در این پلتفرم صورت نگرفته است.

 در صورت تمایل به استفاده از خدمات این پلتفرم، توصیه می کنیم ابتدا هزینه های نگهداری از حساب و انجام معاملات در منطقه جغرافیایی خود را بررسی کنید. این پلتفرم به طور خاص برای بانک ها، گیمرها و معامله گران بازارهای بین المللی ایده آل می باشد اما لزوما راه حل ارزانی نیست.

سوالات متداول

نتلر چیست؟

نتلر یک کیف پول دیجیتال است که با کمک آن می توانید از حساب بانکی خود، انتقال وجه انجام دهید. این مجموعه راه حلی امن برای پرداخت الکترونیکی است و می توانید از آن در وب سایت هایی مانند اپل استور، آمازون یا ایبی استفاده کنید.

در چه جاهایی می توان با خیالی آسوده از نتلر استفاده کرد؟

از کیف پول دیجیتال نتلر می توانید برای بازی های آنلاین، ترید در بازارهای جهانی، نقل و انتقال پول و خرید های آنلاین استفاده کنید. شما همچنین می توانید بین دو دارنده حساب نتلر به آسودگی انتقال وجه انجام دهید و یا از حساب نتلر خود به حساب بانکی‌ خارجی‌تان پول واریز کنید.

چگونه از نتلر استفاده کنیم؟

برای استفاده از خدمات نتلر باید ابتدا یک حساب در این سرویس باز کنید. افتتاح حساب نتلر (برای کاربران کشورهای غیرتحریم) رایگان است و با واریز وجه می توانید حساب را فعال کرده و از آن برای پرداخت استفاده کنید. کافی است در صفحه پرداخت آنلاین شاپ‌ها و سایر پورتال‌های پرداخت، نتلر را به عنوان روش پرداخت انتخاب کرده و سپس با وارد کردن مشخصات حساب خود، (درست مانند فرایندی که برای پی پال طی می کنید،) پرداخت را انجام دهید.

چگونه اکانت VIP داشته باشیم؟

برای فعال کردن برنامه VIP در نتلر شما باید یک حساب معتبر داشته باشید که در سه ماه بتواند حداقل 6 هزار دلار آمریکا تراکنش داشته باشد.

چگونه به صورت نقدی از حساب برداشت داشته باشیم؟

برای این کار راه های مختلفی وجود دارد از جمله:

  • برداشت بانکی (به حساب بانکی شخصی خود یا حساب وایز)
  • عضویت Wire
  • انتقال وجه
  • استفاده از کارت Net+
  • خرید از وب سایت های تجاری
  • فروش به صرافی‌های اینترنتی ایرانی

نحوه افتتاح حساب نتلر در ایران چگونه است؟

باتوجه به تحریم‌ها امکان ساخت مستقیم حساب نتلر توسط شما کاربران ارجمند ایرانی نیست. لذا مجموعه جک‌بلک در اینجا به شما جهت افتتاح حساب نتلر با ایمیل و اطلاعات شخصی شما اقدام می‌نماید. می‌توانید جهت مطالعه شرایط افتتاح حساب، به بخش فروشگاه و حساب ارزی مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + یک =