درآمد ارزی

کلیک بانک چیست؟ کسب درآمد از کلیک بانک در ایران

کلیک بانک

در ابتدا که اسم کلیک بانک را شنیدید، شاید حدس زدید که با یک بانک سر و کار دارید و نهایتا به افتتاح حساب ارزی خواهید پرداخت! اما نه؛ سایت کلیک بانک چیزی فراتر از این‌هاست. دربی به سوی کسب درآمد ارزی

کلیک بانک چیست؟

اگر به کسب درآمد از طریق کلیک بانک فکر می کنید، تنها نیستید! این وبسایت مجموعه ای با بیش از 4000 محصول منحصر به فرد را داراست و به بیش از 200 میلیون مشتری در سراسر دنیا خدمت رسانی می کند. کلیک بانک یک فروشگاه اینترنتی است که در مقیاس جهانی بیش از شش میلیون تولیدکننده محتوای دیجیتال را به بازاریابان (Affiliate Marketers) مرتبط وصل می کند. با کمک امکانات وبسایت و همچنین بازاریابان، تولیدکنندگان محتوا می توانند مشتریان احتمالی خود را پیدا کنند.

این پلتفرم با کمک شبکه های وابسته فعالیت می کند که در نتیجه آن، افزایش بازدید و انجام تبلیغات برای کتاب های الکترونیکی (ebooks)، کلاس های آنلاین، ویدئو، موسیقی و سایر محصولات موجود در وب سایت بسیار آسان تر می باشد.

کلیک بانک چیست

2 روش کسب درآمد کسب درآمد از کلیک بانک

دو روش اصلی برای کسب درآمد از طریق کلیک بانک وجود دارد.

۱- روش اول، تولید محصولات، لیست کردن آنها و فروششان

۲- روش دوم سرمایه گذاری بر روی محصولات سایرین و تهیه لیستی از کالاها و خدماتی است که دیگران به فروش می رسانند. در این روش، شما به خاطر تبلیغات و پیدا کردن مشتری، کمیسیون دریافت می کنید. فروشندگان می توانند نرخ کمیسیون خود را بین 1 الی 75 درصد تعیین کنند (نرخ کمیسیون موجود در این سایت clickbank نه تنها در ایران، بلکه در دنیا نیز بی‌نظیر است). به این روش Affiliate Marketing (در ایران به آن افیلیت مارکتینگ یا سیستم همکاری در فروش) می‌گویند.

نکات مهم در خصوص فعالیت در وب سایت clickbank

  • کلیک بانک یک بازار تجاری MarketPlace (مارکت پلیس: محلی که چندین فروشنده به مشتریان محصول ارائه می‌دهند.) و یک بستر تجارت الکترونیک برای تولیدکنندگان محتوای دیجیتال است.
  • به عنوان مالک یک محتوا، شما می توانید محصول خود را به پایگاه داده کلیک بانک اضافه کنید و این وبسایت می تواند فرایند فروش و تسویه حساب را برایتان مدیریت کند. وب سایت clickbank همچنین می تواند شما را به شبکه بازاریابان وابسته خود معرفی کند و فرصت های شغلی بیشتری را برایتان فراهم کند.
  • عضو شدن در شبکه بازاریابی کلیک بانک رایگان است و هیچ نیازی به کنترل و بررسی محتوا وجود ندارد. شما می توانید بلافاصله پس از عضو شدن در این وب سایت، محصولات و لینک های مد نظر خود را وارد کنید و ترافیک و بازدید محصولات خود را افزایش دهید.
همه چیز درباره شرکت ای‌بی (ebay)، بزرگ‌ترین سایت حراجی دنیا!
بخوانید!

فروش محصولات و خدمات در وب سایت کلیک بانک

کلیک بانک فرایند معرفی خدمات و محصولات دیجیتال را برایتان آسان تر می کند. شما با پرداخت هزینه فعال کردن حساب کاربری به مبلغ 49.95 دلار می توانید به یک فروشنده در این وبسایت تبدیل شوید.

لازم به ذکر است که استفاده از خدمات و ثبت نام در سایت کلیک بانک نیازمند ثبت مدارک و احراز هویت است. باتوجه به تحریم‌های ظالمانه، امکان ثبت نام در این سایت به طور مستقیم وجود ندارد. مجموعه جک‌بلک در کنار شماست تا اکانت ClickBank شما را تهیه کند.

پس از آنکه به عنوان فروشنده در وب سایت ثبت نام کردید، می توانید محصولات و خدمات خود را لیست کنید. در مرحله بعد، شما می توانید درصد کمیسیونی که حاضرید به سایر فروشندگان محصولاتتان پرداخت کنید را تعیین کنید.

زمانی که لیست محصولات خود را تعیین کنید، سایر کاربران کلیک بانک می توانند تبلیغ محصولات شما را بر روی وب سایت های خود آغاز کنند. این اتفاق می تواند ترافیک بیشتری را به صفحه فروش و وب سایت شما هدایت کند و در نتیجه، فروش را افزایش دهد.

کلیک بانک ابزاری برای تقویت فروش است!

اگر محصول خود را در کلیک بانک میفروشید، بهترین ایده ایجاد یک صفحه فروش کاربر پسند (user friendly) است. صفحه فروش اولین جایی است که فروشندگان، ترافیک را به آن هدایت می کنند. این صفحه باید با هدف فروش جهت‌دار (sale-oriented) طراحی شده باشد و محتوای آن واضح و مشخص باشد؛ در غیر این صورت، بازدیدکنندگان صفحه ممکن است خیلی سریع از آن خارج شوند. در چنین شرایطی، ترافیک بالای وب سایت و صفحه شما تاثیری بر درآمد شما نخواهد داشت.

بهترین رویکرد برای کلیک بانک، در نظر گرفتن این پلتفرم به عنوان راه حلی برای افزایش بازدید و راهی برای ارتقای فروش است؛ چرا که ممکن است شما بر روی این پلتفرم نتوانید 100000 کتاب آنلاین را در کوتاه ترین زمان به فروش برسانید. با این حال این پلتفرم می تواند با سوق دادن بازدید کنندگان بیشتر به وب سایت شما، ترافیک را بالا ببرد و شانس فروش شما را افزایش دهد.

به عنوان مثال، کاربران و بازدیدکنندگان می توانند اشتراک خبرنامه ایمیل شما را دریافت کنند و بدین شکل، شما به جامعه مخاطب بزرگتری دسترسی خواهید داشت و این به معنای فرصت های بیشتر (و نه صرفا یک فرصت به ازای هر بازدید کننده) برای فروش و جلب نظر خریداران است.

کسب درآمد از کلیک بانک

فروش محصولات دیگران در کلیک بانک

در کلیک بانک، شما می توانید علاوه بر فروش محصولات خود، در نقش یک واسط عمل کنید و برای فروش محصولات دیگران نیز بازاریابی کنید. به محض ثبت نام به عنوان یک رابط در کلیک بانک، می توانید محصولات دیگران را در صفحه فروش خود موجود کنید. کلیک بانک بیش از 4000 محصول منحصر به فرد دارد و شما می توانید در ابتدا آنها را بر اساس نوع محصول و یا بیشترین درصد کمیسیون فیلتر کنید.

نکته مهمی که باید به آن دقت شود، بررسی صفحه فروشندگانی که است که می خواهید محصولاتشان را ترویج کنید. این افراد ممکن است نرخ کمیسیون 75 درصدی را به شما پیشنهاد دهند، اما کالا و خدماتی که عرضه می کنند مطلوبیت لازم را نداشته باشد. فارغ از میزان کمیسیون، میزان مراجعه به وب سایت آن ها کم خواهد بود و شما هیچ گاه به سود مد نظرتان دست پیدا نخواهید کرد.

بر خلاف سایر پلتفرم های واسط و بازاریابی، کلیک بانک می تواند بازاری برای تولید کنندگان محتوا و همچنین بازاریابان باشد.

بازاریابی محصولات کلیک بانک

برای شروع بازاریابی محصولات خود در کلیک بانک، شما باید یک وب سایت داشته باشید که در آن، محصولاتی مشابه با آنچه که تمایل دارید در کلیک بانک ترویج دهید را به فروش برسانید. اگر وب سایت ندارید، وردپرس نمونه‌ای مجانی از وب سایت و سیستم مدیریت محتوا (CMS) را به شما پیشنهاد می دهد که به کمک آن می‌توانید خیلی سریع به تولید مقالات و محتوا در اینترنت بپردازید.

شما می توانید از مقالات برای جلب توجه خوانندگان استفاده کنید و سپس محصولات خود در کلیک بانک را در این مقالات به خوانندگان عرضه کنید. شما همچنین می توانید یک خبرنامه ایمیلی آنلاین ایجاد کنید و با کمک آن محصولات مد نظر خود در کلیک بانک را به مخاطبان پیشنهاد دهید.

ساخت یک صفحه عمومی در فیس بوک یا اینستاگرام نیز می تواند گزینه خوبی باشد؛ چرا که بیشتر خوانندگان و مشتریان احتمالی از پلتفرم های شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. شما می توانید مطالبی مرتبط با وب سایت و کالاهای مورد نظر خود را در فیس بوک و اینستاگرام به اشتراک بگذارید و بدین شکل ترافیک بیشتری را به وب سایت و صفحه فروش خود در کلیک بانک هدایت کنید. اشتراک محتوا با دیگران بر روی شبکه های توزیع محتوایی مانند Outbrain و Taboola نیز از جمله راهکاری مناسب برای کسب ترافیک و مشتریان بیشتر است.

در صورت نیاز از لینک‌های زیر استفاده کنید:

آموزش بازاریابی در اینستاگرام / آموزش بازاریابی در فیسبوک

کلیک بانک

هدایت بازدیدکنندگان به وب‌سایت

هرچه ترافیک وب سایت شما بیشتر باشد، پتانسیل کسب درآمد شما نیز در وبسایت کلیک بانک افزایش پیدا می کند. برای افزایش این ترافیک شما باید لیستی از کلمات کلیدی مرتبط را پیدا کنید. این کلمات، عباراتی هستند که معمولا کاربران از آن ها برای پیدا کردن محصولاتی مشابه با آنچه که شما عرضه می کنید، استفاده می کنند. اگر از این کلمات کلیدی در تولید محتوای خود استفاده کنید، ترافیک بیشتری را از طریق موتورهای جستجو کسب می کنید. این امر به ویژه برای کلید واژه های طولانی (long tale keywords)، بازخورد بهتری دارد.

آموزش تحقیق کلمات کلیدی

عبارت های کلیدی طولانی منحصر به فرد هستند و هدایت بازدیدکنندگان به صفحات شما بر پایه این کلمات، آسان تر از زمانی که است که تنها یک کلمه یا واژه مورد جستجو قرار می‌گیرد. به عنوان مثال، اگر می خواهید یک دوره آنلاین آموزش زبان را تبلیغ کنید، باید در خصوص کلمات کلیدی مرتبط با این حوزه تحقیق کنید و در نهایت بر اساس یافته های خود، کلمات و واژه های پر تکرار را انتخاب کنید.

رقابت میان وب سایت های مرتبط در جستجوی کلمات پر کاربرد، بیشتر است. به عنوان مثال، بسیاری از شبکه ها و فروشندگان ممکن است از کلید واژه “آموزش زبان” استفاده کنند. این در حالی است که اگر عباراتی مانند”شیوه یادگیری زبان” و یا “آموختن اصولی زبان” را استفاده کنید، موتورهای جستجو بازدید کنندگان را راحت تر به وب سایت شما هدایت می کنند و ترافیک شما نیز بالا می رود.

۱۵ روش کسب درآمد از سایت Amazon
بخوانید!

وب سایت خود را بهینه کنید و اطلاعات بازدید کنندگان را ثبت کنید

در صورتی که محصولات خود را در کلیک بانک به فروش می رسانید و یا برای فروش محصولات دیگران تبلیغ می کنید، باید به یک نکته مهم توجه کنید. شما باید مطمئن شوید که وب سایت شما کاربردی و عاری از خطا است. همچنین بهتر است اطلاعات آماری افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند را ثبت کنید. این کار به شما کمک می کند تا شناخت بهتری از جامعه مخاطب خود پیدا کنید (اطلاعات بیشتر در مقاله شناسایی مخاطب هدف) و بتوانید در انتشار محتوا و همچنین سایر تکنیک های بازاریابی، مانند تهیه خبرنامه ایمیلی آنلاین، از این اطلاعات استفاده بهینه داشته باشید.

آموزش سایت کلیک بانک (ClickBank)

در ویدیوی زیر به آموزش کلیک بانک و نحوه کسب درآمد از آن پرداخته شده است که می‌توانید از آن استفاده کنید.

نتیجه‌گیری

کلیک بانک، سایتی برتر برای فعالیت به عنوان فروشنده، تولیدکننده محتوا و بازاریاب می‌باشد. توسط این وب‌سایت جهانی می‌تواند به کسب درآمد در ایران بپردازید.

در صورتی که علاقه‌مند هستید می‌توانید به عنوان فروشنده در آمازون و ebay نیز فعالیت کنید. برای بررسی این دو مورد، صفحه حساب فروشنده ebay و آمازون را ملاحظه فرمایید.

7 دیدگاه در “کلیک بانک چیست؟ کسب درآمد از کلیک بانک در ایران

  1. علیرضا گفت:

    سلام اطلاعات خوب بودن
    ولی متاسفانه از ایران نمیشه ثبت نام کرد
    و بلافاصله بعد از تکمیل پروفایل اکانت disableمیشه

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام بله درسته؛ ایران باتوجه به اینک تحت تحریم هست داخل سایت کلیک‌بانک امکان فعالیت نیست.

    2. محمدرضا گفت:

      با سلام
      توضیح دادن که باید از فیلتر شکن استفاده کنید و با استفاده از جک بلک هویت مجازی فیک خودتون رو درست کنید تا بتونید از مراحل اولیه عبور کنید و با استفاده از ارز های دیجیتال پرداخت خودتون رو انجام بدید.
      ۱ : فیلترشکن مناسب
      ۲: سطح لازم از دانش زبان انگلیسی
      ۳: ساخت هویت فیک مجازی از سایت جک بلک
      ۴:دانش لازم از ارزهای دیجیتال و نحوه جابجایی ارزهای مختلف مانند اتریوم

  2. Reza گفت:

    من مقیم امارات هستم ولی باز هم به محض ثبتنام اکانتم disable شد . علتش چی میتونه باشه ؟
    حتی شماره ای که وارد کردم شماره امارات بود .

  3. بتلتن گفت:

    مفتشم گرونه

  4. محمد گفت:

    راضیم

  5. امیر محمد محمدی گفت:

    پول درآوردن از کلیک بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 17 =