متفرقه

آموزش ساخت حساب کاربری در Netflix

ايميل نتفلیکس

افتتاح حساب در نتفلیکس و پخش فیلم و سریال در این پلتفرم کار چندان زمان بر و دشواری نیست. تنها چیزی که برای ثبت نام و ایجاد ایمیل نتفلیکس احتیاج دارید، یک آدرس ایمیل شخصی، انتخاب یک روش برای پرداخت و یک رمز عبور معتبر است. نتفلیکس خدمات خود را در ۳ دسته مختلف ارائه می کند که برای استفاده از این پلتفرم، دانستن مناسب ترین و بهترین گزینه، اهمیت دارد.

ثبت نام در Netflix: پلن خود را انتخاب کنید

Basic Standard Premium
هزینه ماهانه $8.99 $13.99 $17.99
رزولوشن HD (720p) Up to Full HD (1080p) Up to UHD (4K)
پخش در دستگاه های مختلف به صورت همزمان با دانلود 1 2 4

اگر در خانه خود از بیش از یک تلویزیون استفاده می کنید، به پلن پرمیوم نتفلیکس با هزینه بالا نیازی ندارید. بنابراین، زمانی که اقدام به دریافت ایمیل نتفلیکس و ثبت نام در این پلتفرم می کنید، بسته استاندارد با هزینه 13.99 دلار در ماه (که یکی از محبوب ترین انتخاب ها در نتفلیکس است) می تواند گزینه بهتری برای شما باشد. اگر از تلویزیون های نسل جدید با قابلیت پشتیبانی از پخش 4k یا Full HD استفاده می کنید، نسخه پرمیوم نتفلیکس یا استاندارد آن می‌توانند تجربه لذت بخش‌تری را به هنگام تماشای فیلم و سریال برایتان فراهم کنند.

اگر تلویزیون شما از نوع 1080p است، می توانید برای بهره بردن از کیفیت صدای بهتر، از بسته استاندارد نتفلیکس استفاده کنید. با این حال اگر تمایل دارید به صورت همزمان، از یک حساب کاربری در چند تلویزیون مختلف استفاده کنید، پلن استاندارد برایتان کافی نخواهد بود. همچنین تنظیم صدا به مساحت محیط و نوع سیستم WiFi شما بستگی دارد. بنابراین به هنگام انتخاب بسته سازگار، به این موارد نیز توجه کنید. پس از انتخاب بسته ایده‌آل، می توانید نسبت به ساخت حساب کاربری و دریافت ایمیل نتفلیکس اقدام کنید.

ثبت نام در Netflix در 6 مرحله

1- وارد سایت Netflix.com شوید.

ساخت اکانت نتفلیکس

2- آدرس ایمیل خود را وارد کرده و روی عبارت Continue کلیک کنید.

ثبت نام در نتفلیکس

3- بر روی عبارت Continue بار دیگر کلیک کنید.

اموزش ساخت اکانت نتفلیکس رایگان

4- ایمیل و رمز عبور خود را وارد کرده و بر روی Continue کلیک کنید.

ساخت اکانت netflix

5- یکی از سطوح اشتراک (پلن‌‌های پیشنهادی) را انتخاب کنید و روی عبارت Continue کلیک کنید.

نحوه ساخت اکانت نتفلیکس

6- شیوه انتخابی خود برای پرداخت صورتحساب را انتخاب کرده و اطلاعات خود را وارد کنید. پرداخت با حساب پی پال برای ما ایرانیان ساده‌تر است. در صورت نیاز به حساب پی پال وریفای شده می‌توانید از طریق جک‌بلک اقدام کنید و یا برای پرداخت ارزی از طریق صرافی‌ها اقدام نمایید.

ایمیل نتفلیکس

پس از اتمام این مرحله، شما یک حساب کاربری در نتفلیکس ایجاد کرده‌اید و می‌توانید از دیدن فیلم ها و سریال های خود، لذت ببرید. لازم به ذکر است که می‌توانید از طریق جک‌بلک اشتراک نتفلیکس را به قیمتی بسیار کمتر از وب‌سایت آن تهیه کنید.

3 دیدگاه در “آموزش ساخت حساب کاربری در Netflix

  1. lilioom گفت:

    رایگان نمیشه دید

  2. Aysan گفت:

    نمیتونم حساب جدید ایجاد کنم

  3. Soraya گفت:

    چگونه وارد نتفلیکس شویم و پول دربیاوریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 15 =