متفرقه

معرفی ربات معامله‌گر Tradesanta

صرافی بیتمکس چیست

TradeSanta چیست؟

ربات معامله گر TradeSanta یک نرم افزار مبتنی بر cloud است که می‌تواند استراتژی های معاملاتی ارزهای دیجیتال را به صورت اتوماتیک اجرا کند. این ربات انجام معاملات را در هر شرایطی برای معامله گران فراهم می کند.

TradeSanta چگونه کار می کند؟

برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال، کافی است ربات معامله گر TradeSanta را در سیستم خود پیکربندی کنید. پس از انجام از تنظیمات و با توجه به نوع فیلترهایی که انتخاب کرده اید، معامله یا به صورت آنی آغاز می شود و یا ربات پس از دریافت سیگنال از شاخص های فنی، کار خود را آغاز می کند. برای شروع کار و ثبت اولین سفارش خرید، این ربات با توجه به مقدار ارز مرجع تعیین شده توسط کاربر، معامله را انجام می دهد.

زمانی که اولین سفارش انجام شد و فضا برای معاملات آتی باز شد، ربات معاملات را بر اساس دستورات سفارش برداشت سود و همچنین تنظیمات دیگر (از جمله چندین سفارش Extra) انجام می دهد.

سفارش های برداشت سود در واقع سفارش‌هایی هستند که با توجه به درصد سود مشخص شده توسط کاربر، به دارایی وی می افزایند. هر گاه که ارزش رمز ارزها در جهتی مخالف با استراتژی های تعیین شده توسط کاربر حرکت کند، یک سفارش اضافی (Extra) اجرا می شود و سفارش اضافی بعدی به صورت اتوماتیک جایگزین می گردد. حد سود های برداشتی نیز در هر بار اجرای این فرایند کمتر می شود. سفارش های اضافی به کاربر کمک می کنند تا از تغییر قیمت در بازار استفاده کرده و استراتژی های معاملاتی خود را با توجه به شرایط فعلی بازار تعدیل کند.

دانلود MQL5 - MT5 برای ویندوز، اندروید و IOS
بخوانید!

ویژگی های ربات TradeSanta

شبکه و DCA

استراتژی که با نیاز ها و همچنین شرایط فعلی بازار سازگار است را انتخاب کنید و باقی امور را به ربات معامله گر TradeSanta بسپارید. شما می توانید تعیین کنید که چه مقدار دارایی به ازای هر خرید کسب کنید ( ویژگی شبکه) و یا یک سود میانگین را برای تمام معاملات خود در نظر بگیرید (ویژگی DCA).

سفارش های Extra

زمانی که نوسانات بازار با هیچ یک از استراتژی های اولیه شما همگون نباشد، سفارش های Extra امکان کسب سود را برایتان فراهم می کنند. اگر قیمت ها در خلاف جهت انتظارات شما پیش روی کنند، این ربات معامله گر سفارش های Extra را برای خرید (یا فروش) در قیمت فعلی بازار ثبت می کند و در نتیجه این امر، شما می توانید در طولانی مدت از ضررها جلوگیری کرده و سود بیشتری کسب کنید.

استراتژی های Long و Short

با کمک ربات معامله‌گر TradeSanta شما این امکان را دارید که به طور همزمان و در کنار سفارش های معمولی ثبت شده توسط ربات، سفارش های Long  و Short خود را نیز ثبت کنید. فارغ از جهت گیری کلی بازار، ربات معامله گر TradeSanta می تواند استراتژی های شما را پوشش دهد.

شاخص های فنی

شاخص های فنی TradeSanta به شما این اطمینان را می دهد که ربات در شرایط مطلوب و مد نظر شما، وارد معاملات رمز ارزها شود. کاربران TradeSanta می توانند از میان سه سیگنال RSI، MACD و Bollinger گزینه مطلوب خود را انتخاب کنند و یا این سه فیلتر را به طور همزمان استفاده کنند.

حد توقف ضرر

در صورتی که شرایط بازار بر خلاف استراتژی های شما پیشروی کرد، شما می توانید با کمک این ربات معامله گر حد توقف ضرر را مشخص کنید و در شرایط مناسب از بازار خارج شوید تا میزان ریسک را به حداقل برسانید.

پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته

شروع تجارت رمز ارزها می تواند گیج کننده و چالش برانگیز باشد. تیم پشتیبانی ربات TradeSanta آماده است تا در 24 ساعت شبانه روز و در ۷ روز هفته، پاسخگوی پرسش های شما باشد و مشکلاتتان را حل کند.

صرافی Poloniex چیست؟ آموزش کار با آن
بخوانید!

چگونه معامله رمز ارزها با ربات معامله گر TradeSanta را آغاز کنم؟

اتوماسیون معامله رمز ارزها با کمک ربات معامله گر TradeSanta در صرافی Binance، Bittrex، Bitfinex، Houbi، Upbit و HitbBTC بسیار آسان است. شما باید در ابتدا یک Access point مشخص کنید و سپس پارامترهای ربات معامله گر خود پیکربندی کنید. پس از آن باید یک جفت معاملاتی، استراتژی ربات در معامله رمز ارزها (معاملات Short یا Long)، سطح سود ایده آل و سایر تنظیمات را مشخص کنید. دستورالعمل Wizard می تواند شما را در طول این فرایند هدایت کند و قالب های ربات معامله گر TradeSanta به شما کمک می کنند تا به راحتی وارد حوزه معاملات اتوماتیک رمز ارزها شوید.

MQL5 چیست؟

سایت MQL5 یک پلتفرم معاملاتی برای کسانی‌ست که قصد خرید و فروش ربات تریدر را دارند. لازم به ذکر است که برای شروع فروش در پلتفرم می‌توانید از طریق اکانت MQL5 تهیه شده توسط شرکت جک‌بلک اقدام کنید.

بررسی و معامله بهتر با تریدینگ ویو پرمیوم

ثبت سفارش TradingView Premium

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − چهار =