متفرقه

اپل آیدی کارتی چیست؟ مشکل مهم اپل ایدی کارتی

اپل ایدی کارتی چیست

اپل آیدی کارتی به دلیل تمایل کاربران اپل به استفاده از امکانات دستگاه‌های ساخت کارخانه اپل، از محبوبیت بالایی برخوردار است. به دلیل وجود محدودیت ها و تحریم ها در ایران، ساخت یک آیدی معتبر ممکن است دردسرساز شود. به همین دلیل کاربران اپل به آیدی های کارتی روی می آورند. در حقیقت آیدی های کارتی توسط خود شرکت اپل ارائه نمی شوند؛ چرا که ساخت این آیدی ها برای عموم کاربران رایگان است.

در ادامه این مطلب قصد داریم تا به شما نشان دهیم اپل آیدی کارتی چیست و چه مشکلاتی را ممکن است به همراه داشته باشد.

افسانه ای در ایران به نام اپل آیدی کارتی

در جواب سوال کارت اپل آیدی چیست باید اینگونه پاسخ دهیم که این آیدی ها توسط اشخاص واسط در جهت سهولت دسترسی به اپل ایدی به وجود می آیند. محصولات اپل از محبوبیت بالایی در سراسر جهان برخوردارند اما محدودیت های موجود در ایران مانع استفاده از تمام ویژگی های این محصولات می شوند.

برخی فروشندگان اقدام به ساخت آیدی های غیر اصل می کنند تا با دور زدن محدودیت ها مشکل دسترسی به امکانات اپل را حل کنند. هرچند این کار زمینه را برای برخی افراد سودجو نیز فراهم کرده تا حساب های کاربری بی اعتبار را با مبالغ بالا به فروش برسانند.

اپل آیدی کارتی چیست و آیا آن‌ها معتبر هستند؟

اپل ایدی کارتی چیست؟ اگر بخواهیم آن را تهیه کنیم تا چه حد می توان به اعتبار آن اطمینان کرد؟ از آنجایی که برای ساخت یک آیدی اپل مشخصات کاربری خود فرد در شرکت اپل ثبت می شود، نادرست بودن این مشخصات می تواند مشکل ساز شود.

اپل آیدی کارتی معمولا به صورت یک کارت که مشخصات حساب کاربری از پیش تعیین شده روی آن نوشته شده، به فروش می رسد. این کارت ها فقط در کشورهایی که کشور آمریکا تحریم کرده به فروخته می شوند. (امروزه مجموعه جک‌بلک امکان ساخت ایمن اپل ایدی برای ایرانیان را فراهم نموده است.)

کارت اپل آیدی

می توان مشکل اصلی آیدی های کارتی را طرز به وجود آمدن آنها در نظر گرفت. فروشندگان این آیدی ها سرور های ایمیل اختصاصی تهیه می کنند که این سرور ها اگر تمدید نشوند ایمیل ها از کار خواهند افتاد. وقتی این ایمیل های استفاده شده در ساخت کارت های اپل آیدی انبوه غیر فعال شوند، حساب های کاربری به وجود آمده نیز احتمال دارد توسط اپل مسدود و با مشکل sign in نشدن اپل آیدی روبرو شوند.

به همین دلیل است که بسیاری با صرف هزینه‌های بسیار به دنبال انلاک اپل ایدی کارتی می‌روند.

+Apple Fitness چیست و چه کاربردی دارد؟
بخوانید!

آیا می توان اپل آیدی کارتی را بازیابی کرد؟

هنگام ساخت اپل آیدی شما باید نام و نام خانوادگی، رمز عبور و آدرس ایمیل خود را به عنوان مشخصه های حساب کاربری ثبت کنید. این مشخصات به همراه برخی سوال های امنیتی به شما اجازه می دهند تا در صورت فراموشی، اپل آیدی خود را بازیابی کنید.

در طرف مقابل وقتی از کارت اپل آیدی استفاده کنید، به ایمیل ثبت شده و رمز عبور آن دسترسی نخواهید داشت. و این یکی از مشکلات اپل ایدی کارتی است؛ چراکه بدون داشتن رمز عبور به هیچ عنوان نمی توان وارد حساب کاربری شد. در نتیجه نمی توانید از سرویس های ریکاوری اپل آیدی استفاده کنید و اکانت شما قفل خواهد شد.

 پس از قفل شدن اپل آیدی تنها راهی که می توانید از دست آن خلاص شوید این است که از سرویس آیکلود برای حذف آن استفاده نمایید. برای یادگیری نحوه حذف اپل ایدی فراموش شده کلیک کنید.

آموزش تغییر ایمیل اپل آیدی در ۹ قدم
بخوانید!

حذف اپل آیدی کارتی

در صورتی که به هردلیلی (اعم از فراموش كردن رمز اپل ايدي یا …) نتوانید اپل آیدی خود را ریکاوری کنید، هیچ راه دیگری برای دسترسی به آن نیست و باید آن را حذف کنید. اپل آیدی کارتی که قفل شده باشد را می توان با استفاده از شماره سریال یا IMEI و به وسیله سرویس آیکلود حذف نمود.

قبل از حذف کارت Apple ID:

برای حذف Apple ID چند مرحله وجود دارد که باید با دقت انجام دهید. ابتدا به تنظیمات دستگاه خود رفته، Apple ID و پس از آن آیکلود (iCloud) را انتخاب کنید. در این مرحله باید Find My iPhone را پیدا و آن را خاموش کرده و سپس از اپل ایدی Sign Out کنید.

توجه: در صورتی که نتوانستید قابلیت Find My iPhone را خاموش و از اپل ایدی Sign Out کنید، اگر گوشی آیفون را به ریست فکتوری (تنظیمات کارخانه) برگردانید دیگر نمی شود، آن را فعال کرد و لازم است که برای حذف آیکلود اقدام نمایید.

کارت اپل آیدی چیست

آیا خرید اپل آیدی کارتی کار عاقلانه ایست؟

با بررسی مشکل اپل ایدی کارتی، پی بردیم که خرید این نوع آیدی ممکن است مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد. برای رفع این مشکلات و خسارات های ناشی باید وقت و هزینه مالی اضافی نیز صرف شود. در طرف مقابل با آموزش درست و شماره مجازی گوگل ویس می توان یک اپل آیدی معتبر را بدون دردسر و به راحتی ایجاد نمود.

در صورت داشتن تجربه در خرید اپل آیدی های کارتی و یا برخوردن به هرگونه مشکل در این زمینه، می توانید آنها را با ما در میان گذاشته یا در قسمت نظرات با دیگران به بحث و گفتگو بپردازید.

اینلاین: تغییر رمز اپل ایدی

سوالات متداول

چطور اپل آیدی کارتی را حذف کنیم؟

برای حذف اپل آیدی کارتی می توان از حساب کاربری خود خارج شد و سپس حساب را از روی دستگاه حذف کرد. روش دوم به این صورت است که ابتدا باید به تنظیمات گوشی رفته و پس از انتخاب اپل آیدی، گزینه آیکلود را انتخاب کنید. پس از انتخاب iCloud باید Find My iPhone را غیر فعال نمایید.

اگر امکان غیر فعال کردن Find My iPhone نبود چه کار کنیم؟

اگر به هر دلیلی نتوانستید این گزینه را غیر فعال نمایید، ابتدا باید اپل آیدی را بازیابی کرده و با رمز عبور جدی دوباره اقدام نمایید. پس از بازگشت به تنظیمات کارخانه یا Restore کردن گوشی آیفون امکان فعال سازی یا اکتیو کردن آن وجود نخواهد داشت و باید از طریق آیکلود اقدام شود.

برای اطلاع از هزینه آنلاک اپل آیدی توسط کارشناسان مجموعه جک‌بلک کلیک کنید.

مشکل اپل ایدی کارتی چیست؟

مشکل اصلی اپل آیدی کارتی نداشتن دسترسی به مشخصاتی است که حساب اپل با آن ساخته شده است. این مشخصات شامل نام و نام خانوادگی کاربر، تاریخ تولد، رمز عبور، آدرس ایمیل و پاسخ سوالات امنیتی است. بدون داشتن این مشخصات نمی توان وارد اکانت شد، مشخصات آن را تغییر داده یا آن را بازیابی کرد.

آیا اپل آیدی کارتی بخریم؟

خرید اپل ایدی کارتی برای محصولات اپل به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود و بهتر است در صورت امکان یک اپل آیدی واقعی و معتبر بسازید یا از مجموعه جک‌بلک نسبت به خرید اپل ایدی اقدام نمایید. مجموعه جک‌بلک پس از ثبت سفارش، کلیه اطلاعات اپل ایدی شامل نام و نام خانوادگی، تولد، پسورد، ایمیل و سوالات امنیتی را در اختیار شما می‌گذارد. همچنین امکان ساخت اپل ایدی (توسط گوگل ویس) با ایمیل شخصی شما نیز وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 2 =