درآمد ارزی

معرفی کامل صرافی ارز دیجیتال Huobi

صرافی huobi

پیدا کردن یک صرافی رمز ارز قابل اعتماد می تواند کار دشواری باشد. برای داشتن چنین انتخابی، پارامترهای مختلفی از جمله امکانات پلتفرم، رابط کاربری نمایش نمودارها، جفت های معامله ای، کارمزدها، امنیت و پشتیبانی مشتری را باید در نظر بگیرید. یکی از بزرگترین صرافی های رمز ارزهای دیجیتال در جهان که برای معاملات بیت کوین و اتریوم از آن استفاده می شود، صرافی Houbi است. این صرافی تحت عنوان صرافی هیوبی گلوبال نیز شناخته می شود.

ویژگی های کلیدی صرافی Houbi

  • سومین صرافی بزرگ رمز ارز در جهان بر اساس حجم معاملات
  • از 348 رمز ارز و بیش از 927 جفت معاملاتی پشتیبانی می کند
  • پلت فرم معاملاتی پیشرفته با نمودارها و ابزارهای TradingView (برای تهیه اکانت تریدینگ ویو کلیک کنید)
  • کارمزد معاملاتی 0.2 درصد
  • تجارت فرابورس (OTC) برای موسسات
  • Huobi Pool برای درآمد رمزارز با روش های نگه‌داری ارز، رای گیری و استخراج
  • ذخیره 20000 BTC برای حوادث پیش بینی نشده و نقص های شدید امنیتی

صرافی Houbi چیست؟

صرافی Houbi یکی از صرافی های بسیار محبوب رمز ارز است که در سیشلز واقع شده است. این صرافی در سال 2013 در چین تاسیس شد. شرکت پشتیبان این صرافی با ایجاد دفاتری در هنگ کنگ، کره جنوبی، ژاپن و آمریکا به سرعت رشد کرد. در سال 2018، این شرکت در هنگ کنگ به سهامی عام تبدیل شد.

صرافی Houbi یک فضای امن و قابل اعتماد برای خرید، معامله، ذخیره و کسب درآمد یا فروش بیش از 348 ارز دیجیتال را ایجاد کرده است. این صرافی به ده ها میلیون کاربر در بیش از 195 کشور جهان خدمت رسانی می کند و 60 روش پرداخت مختلف را قبول می کند. صرافی Houbi امکان تبدیل ارزهای فیات به رمز ارزها را نیز داراست.

سایت صرافی هیوبی

صرافی هوبی در یک نگاه

نام صرافی هوبی
ارز فیات 57 (EUR, USD, GBP, AUD, RUB, UAH, KZT & 50 others)
تعداد رمز ارزهای موجود 348+
شیوه پرداخت AdvCash, Cryptocurrency, SWIFT, Wire transfer, credit card & others
کارمزد معاملات Maker 0.2%; Taker 0.2%
کارمزد سپرده گذاری بر مبنای کشور و روش سپرده گذاری متفاوت است
کارمزد برداشت ندارد
اپلیکیشن موبایل دارد

مقایسه Houbi با سایر صرافی‌ها

امکانات پیشرفته، رابط کاری جذاب و اپلیکیشن معاملاتی مخصوص موبایل از جمله مهم ترین ویژگی های هوبی و هوبی پرو هستند. در جدول زیر، ما ویژگی های مهم صرافی هیوبی را با سایر صرافی های معاملاتی رمز ارزها که مشابه صرافی هیوبی گلوبال هستند و امکاناتی در سطح استاندارد های جهانی ارائه می دهند، مقایسه کردیم.

صرافی کارمزد های معاملاتی رتبه بندی امکانات خاص
 

صرافی Binance

0.1% 4.8/5 10% off trading fees
 

صرافی Coinbase

0.5% – 3.99% 4.7/5 $5 BTC bonus (USA only)
 

صرافی FTX

0.02% / 0.07% 4.6/5 5% off trading fees

آیا صرافی Houbi امن است؟

صرافی های رمز ارز بزرگی مانند هیوبی، به میلیون ها کاربر در جهان خدمت رسانی می کنند. بنابراین می توانند هدف های بسیار جذابی برای هکرها باشند. صرافی Houbi معیار های امنیتی مشابهی با بانک ها (مانند ذخیره کیف پول سرد، اعلان های پیامکی و ایمیلی به همراه حساب 2FA) را اجرا کرده است تا بتوانید فضای قابل اعتماد و امنی را برای کاربران خود فراهم کند.

بر خلاف سایر صرافی های رمز ارز ها که تا به امروز هک شده‌اند، صرافی Houbi هرگز تحت چنین حملات هکری قرار نگرفته است و سرمایه یا اطلاعات شخصی کاربرانش به سرقت نرفته است.

صرافی Bitfinex چیست؟ آموزش کار با آن
بخوانید!

صرافی Houbi چه امکاناتی دارد؟

پشتیبانی از ارزهای فیات

صرافی Houbi یک پلتفرم همه کاره جهت معامله رمز ارزها را فراهم کرده است. در این صرافی سرمایه گذاران از هر نقطه از دنیا، برای آغاز فرایند معاملات خود می توانند ارزهای فیات را به رمز ارزها تبدیل کنند. این صرافی از 57 ارز فیات، مانند دلار، یورو، پوند،  دلار استرالیا و یوان چین پشتیبانی می کند.

شما می توانید با روش های پرداخت مختلف که با توجه به کشور محل سکونت می‌توانند متفاوت باشند، هر کدام از ارزهای فیات را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید. در حال حاضر 60 روش پرداخت مختلف، مانند پرداخت های بین المللی، انتقال های بانکی، wechat، Alichat و استفاده از کارت های اعتباری برای خرید رمز ارز در این صرافی وجود دارد.

سایت صرافی هیوبی گلوبال

spot، margin، قرارداد های آتی و مشتقات بازارها

صرافی هیوبی گلوبال مجموعه گسترده ای از بازارهای رمز ارزها را که امکان معامله با حساب کاربری هوبی در آنها وجود دارد، ارائه می کند. کاربران می توانند ارز های دیجیتال خود را با استفاده از Spot exchange، Margin exchange، قرار دارد های آتی و امکانات مربوط به USDT-Swaps با اهرم حداکثر 125 برابر معامله کنند.

وجود معاملات اهرمی (leveraged) به کاربران کمک می کند تا با تثبیت موقعیت خود و فروش کوتاه مدت بیت کوین، سبد ارزهای رمزنگاری شده خود را متعادل نگه دارند و در عین حال دسترسی خود به بازار و موقعیت های مختلف آن را از دست ندهند.

کارمزدهای معاملاتی رقابتی

انتخاب یک صرافی با کارمزدهای ارزان، نکته مهمی است که پیش از شروع به معامله رمز ارزها باید به خاطر بسپارید. صرافی Houbi یکی از پایین ترین نرخ کارمزدها برای خرید و فروش را ارائه می کند. نرخ پایه این کارمزد 0.2 درصد به ازای هر معامله است و در صورت استفاده از توکن های Ht این نرخ کمتر نیز خواهد بود.

 کارمزد ها در مقایسه با سایر صرافی های جهانی، مانند صرافی Gemini و Coinbase (برای ثبت نام در صرافی coinbase کلیک کنید) که بیشتر در محدوده 0.25 تا 0.50 درصد متغیر هستند، کمتر می باشد.

صرافی کارمزد معامله تخفیف استفاده از توکن
Huobi 0.2% Yes
Gemini 0.5% No
Coinbase 0.5% No

 Houbi Earn

صرافی هیوبی گلوبال یک امکان جدید تحت عنوان Houbi Earn را معرفی کرده است که شرایط منعطف و ثابتی برای کسب سود از رمز ارزها و توکن ها در کیف پول huobi را فراهم می کند. مشتریان می توانند با سپرده گذاری در این صرافی، سود روزانه‌ای را از محل رمز ارزهای محبوب و توکن های DefI کسب کنند. به عنوان مثال، شما می توانید با سپرده کردن usdt چیزی در حدود 6.6 درصد سود سالیانه با شرایط منعطف و یا 8 درصد سود با شرایط ثابت را در طی 90 روز کسب کنید.

صرافی huobi global

تامین سپرده و محدودیت ها

صرافی Houbi  از 57 ارز و 60 روش پرداخت برای تامین سپرده یک حساب کاربری در پلتفرم صرافی و همچنین دسترسی به امکانات و خدمات آن، پشتیبانی می کند. با توجه به کشور محل سکونت خود، کاربران می توانند به روش های مختلفی نسبت به سپرده گذاری و تبدیل ارز های فیات به رمز ارزها اقدام کنند. امکانات رایج برای تامین سپرده در این صرافی عبارتند از: انتقال بانکی، پرداخت سریع، AdCash، کارت های اعتباری یا بانکی و انتقال های سوئیفت.

صرافی huobi

به عنوان مثال، شما می توانید از طریق انتقال بانکی SEPA تا سقف 10 هزار یورو در ماه و 100000 هزار یورو در سال (با احراز سطح دو) در هوبی تامین سپرده کنید. برای سپرده گذاری از طریق بانک، این پلتفرم هیچ کارمزدی از شما نمی گیرد. با این حال امکان برداشت سپرده به صورت یورو یا پوند از طریق حساب بانکی وجود ندارد. همچنین این صرافی امکان برداشت پول به صورت دلار را در چند ماه گذشته متوقف کرده است.

صرافی Coinex چیست؟ آموزش کار با کوینکس
بخوانید!

رمز ارزهای پشتیبانی شده

صرافی Houbi در بستر تجاری خود بیش از 364 رمز ارز را پشتیبانی می کند که شامل ارزهای بسیار محبوبی همچون بیت کوین، اتریوم، LiteCoin و XRP می باشد. این صرافی مرتبا کوین های نوظهوری که صنعت بلاک چین معرفی می کند، مانند امور مالی غیر متمرکز و توکن های meme که در ماه های اخیر محبوبیت زیادی کسب کرده اند را نیز به پلتفرم خود اضافه می کند. صرافی هیوبی از نظر تعداد رمز ارزهای دیجیتالی ارائه شده جهت خرید، فروش و معامله قابل مقایسه با صرافی Binance و کوکوین است.

صرافی huobi

این رمز ارزها با USDT، HUSD، BTC، ETH،HT و برخی از آلتکوین های انتخابی، جفت معاملاتی هستند و بیش از 927 بازار مختلف برای معامله آن ها در صرافی هیوبی گلوبال وجود دارد که خود فرصت های بسیار زیادی جهت انجام معاملات را فراهم می کند.

 این بازار معاملاتی لیست کاملی از جفت های معاملاتی پشتیبانی شده را ارائه می کند و لیستی از “برندگان برتر (Top Gainers)” ارائه می کند. این لیست برای پیدا کردن جفت های معاملاتی حجم بالا در هر 24 ساعت کاربرد دارد.

حجم و نقدینگی

صرافی Houbi در حال حاضر سومین صرافی بزرگ رمز ارز دنیا است. این طبقه بندی با توجه به حجم ترافیک، نقدینگی، حجم معاملات و اطمینان به مشروعیت حجم معاملات انجام شده است. در زمان نگارش این مقاله، حجم معاملاتی صرافی هوبی چیزی بالغ بر 15 میلیارد دلار در روز است و جفت رمز ارزهای BTC/USD و ETH/USD چیزی در حدود 20 درصد از تمام حجم معاملاتی این صرافی را پوشش می دهند.

صرافی هیوبی

جفت معاملاتی BTC/USD در صرافی هوبی دارای امتیاز نقدینگی 833 است. این امتیاز بر اساس میزان لغزش سفارشهای با سایز های مختلف محاسبه می شود. این امتیاز نقدینگی یکی از بالاترین امتیاز ها برای معامله بیت کوین است و می تواند نشان دهنده حجم بالای نقدینگی بازار باشد.

به بیان دیگر، کاربران می توانند معاملات بیت کوینی با اندازه های بزرگ خود را با حداقل میزان لغزش و با قیمت دقیق بازار خرید و فروش کنند. عمق حجم معاملاتی و نقدینگی در دفاتر ثبت سفارش پلتفرم هوبی برای جفت های معاملاتی BTC/USD و ETH/USD شرایط ایده‌الی دارند و امکان کسب سود های خالص زیادی را توسط کاربران، موسسات و معامله گران خرده ایجاد می کنند.

Hive OS چیست؟ آموزش کار با هایو او اس
بخوانید!

معامله با صرافی Huobi

برای بسیاری از سرمایه گذاران و معامله گران، رابط کاربری پلتفرم معاملاتی اهمیت بسیار زیادی دارد. این رابط کاربری مکانی است که کاربران بخش بزرگی از زمان خود را صرف آنالیز داده ها، جدول ها و بررسی فرصت های معاملاتی می کنند.

رابط کاربری

رابط کاربری در صرافی Houbi طراحی خوبی دارد و تمامی دستگاه ها قابلیت پشتیبانی از آن را دارند. در منوی بالایی رابط کاری دسترسی های سریعی به تمام امکانات صرافی هیوبی گلوبال و خدمات آن وجود دارد. جدول ها و پنجره سفارش ها در بخش میانی رابط کاربری جانمایی شده اند و دفترچه مربوط به سفارش ها در بخش راست قرار گرفته است.

 با کلیک کردن بر روی یک قیمت، حد بالای سفارش ها مشخص می شوند. تغییر جفت های معاملاتی و یا خارج شدن از پلتفرم سبب پاک شدن هیچ یک از ابزار رسم و یا الگو های مشخص شده در جدول ها نمی شود. به بیان دیگر، تمام آنالیزهای مربوط به جدول ها تا زمانی که توسط خود کاربر پاک نشوند، بر روی نمودارها باقی می مانند.

در این پلتفرم شما همچنین امکان انتخاب میان دو مود تاریک و روشن را دارید. اضافه کردن نمودار ها به لیست favorite از دیگر امکانات این پلتفرم است. به طور کلی، انجام معاملات در پلتفرم هوبی نسبت به سایر پلتفرم های معاملاتی آلتکوین ها می تواند تجربه قابل قبولی برای کاربر باشد.

صرافی هوبی

شاخص‌ها و ابزارهای ترسیم

صرافی هوبی قدرت انتخاب میان دو رابط کاربری مختلف را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. پنجره چارت‌های اصلی این پلتفرم توسط خود هوبی طراحی شده است و کنترل کردن جدول‌های مربوط به جفت های معاملاتی بسیار آسان است.

با این حال، کاربران می توانند نمودارهای Tradingview که شامل بهترین ابزارآلات معاملاتی و رسم نمودار برای رمز ارزها هستند، را انتخاب کنند. برای رسم نمودارها و آنالیز داده ها در صرافی هوبی، شما به مجموعه گسترده ای از ابزار و پنجره های زمانی دسترسی دارید. با کمک این ابزارآلات شما می توانید جدولها را بررسی کنید و با علامت گذاری آن ها، بهترین معامله را برای خود رقم بزنید. مثال هایی از این امکانات شامل:

  • امکان محاسبه و علامت گذاری میانگین به صورت متحرک
  • شاخص قدرت نسبی (RSI)
  • Ichimoku
  • باندهای Bollinger
  • میانگین محدودیت واقعی
  • MACD
  • حجم ، Stochastics و غیره.

راهنمای ساخت اکانت رایگان TradingView
بخوانید!

سفارش دهی

پنجره سفارش دهی امکان ثبت سفارش های مختلفی، از جمله محدودیت، بازار، محدودیت متوقف کننده و Trigger orders را فراهم می کند. مورد آخر یکی از امکانات خاص صرافی هیوبی است که به افراد کمک می کند تا سفارش خود در بازار را بر اساس حجم و یک قیمت از پیش تعیین شده، ثبت کنند.

پس از رسیدن به این میزان مشخص شده، صرافی خرید را انجام می دهد. این سفارش دهی در واقع بازار و سفارش های محدود کننده را با یکدیگر ادغام می کند و می توان به عنوان نوعی عامل بازدارنده برای ضرر های بیشتر و حفظ سرمایه به آن نگاه کرد. صرافی های معدودی در دنیا هستند که چنین امکانی را برای کاربران خود فراهم کنند. با این حال در این سفارش دهی، هیچ تضمینی برای توقف سفارش وجود ندارد.

 huobi صرافی

پنجره ثبت سفارش ها در سمت راست صفحه نمایش یک صفحه شهودی است و می توان از آن به عنوان پر کردن خودکار قیمت ها جهت جلوگیری از بروز اشتباهات (مانند تایپ کردن غلط قیمت و یا محل قرار دادن اعشار) استفاده کرد.

حجم معاملات با استفاده از امکان پر کردن خودکار با سرعت بیشتری پیش می رود (به عنوان مثال 25 درصد، 50 درصد یا 70 درصد). در بالای پنجره سفارش دهی، محل نمایش کارمزد ها قرار دارد. این ابزار به شما کمک می کند تا کارمزد های بازار برای خرید و یا فروش را به سرعت و با توجه به حجم معاملاتی، تخفیف های موجود و میزان توکن های HT کنترل کنید.

معاملات آتی (Futures)

صرافی هیوبی دارای پلتفرمی مخصوص برای مشتقات آتی است که در حال حاضر به عنوان چهارمین پلتفرم معاملاتی در جهان شناخته می شود. این رتبه بندی بر اساس میزان حجم معاملات در مقایسه با Binance، OKEX و صرافی bybit انجام شده است. با استفاده از امکانات بازار در صرافی هوبی و ابزار مدیریت ریسک این صرافی، short sell بیت کوین و سایر رمز ارزهای دیجیتال آسان تر است.

هر شخص می تواند سفارش های خود را در بازار مشتقات اتی به گونه ای تنظیم کند که بیشترین بازپرداخت را داشته باشند، اثر نوسانات قیمت در بازار spot در معامله را کاهش دهد، دارایی ها و ضررها تثبیت شوند و  با ایجاد پوشش ریسک از سرمایه رمز ارزها، یک درآمد ثابت ایجاد شود.

huobi global صرافی

معاملات آتی، USD coin swaps و مشتقات DeFi در دسکتاپ، تبلت و موبایل امکان پذیر هستند و شما می توانید از هر مکانی تنها با اتصال به اینترنت به امور معاملاتی خود رسیدگی کنید.

رابط کاربری در بخش معاملاتی Spot نیز ظاهری مشابه دارد و این امر سبب ایجاد احساس راحتی در میان کاربران هوبی شده است. معامله جفت های معاملاتی رمز ارز ها با اهرم 75 برابر امکان پذیر است. با این حال این انتخاب برای معامله گران تازه وارد توصیه نمی شود. همچنین ثبت سفارش هایی در این پلتفرم برای دستیابی به حداکثر سود احتمالی، می تواند مزیت های زیادی برایتان به همراه داشته باشد.

صرافی Gate چیست؟ آموزش کار با آن
بخوانید!

کارمزدهای هیوبی

صرافی هیوبی برای بازار Spot خود حداقل کارمزد معاملاتی 0.2 درصد را در نظر گرفته است که بر اساس مدل های گیرنده و سازنده بازار تعیین شده است. پرداخت هزینه های معاملاتی با کمک توکن های هوبی (Ht) تخفیف دارد و نرخ این تخفیف با توجه به میزان توکن های ذخیره شده، افزایش می یابد.

به عنوان مثال، اگر فردی بیش از 5000 توکن HT را در کیف پول هوبی خود نگهداری کند، می تواند تخفیف موثر 65 درصدی را برای کارمزد های معاملات خود داشته باشد. به طور کلی، هزینه های معاملات نقطه ای در صرافی هوبی مناسب هستند، اما نسبت به سایر صرافی ها، مانند Binance، OKCoin  و KuCoin  (برای ثبت نام در صرافی کوکوین کلیک کنید) اندکی بالاتر می باشند. کارمزد های معاملاتی در این صرافی از 0.1 درصد آغاز می شود.

میزان HT نگه داشته شده تخفیف کارمزد
10HT 10%
100HT 20%
500HT 40%
1,000HT 55%
2,000HT 60%
5,000HT 65%

کارمزد های مربوط به معاملات آتی برای دلار آمریکا و جفت های معاملاتی، در مقایسه با معاملات Spot در هوبی، نرخ های متفاوتی دارند. کارمزد تراکنش های خرید و فروش  0.02 درصد برای سازندگان بازار و 0.04 درصد برای خریداران بازار تعیین شده است. نگهداری از توکن های HT هیچ گونه تخفیفی بر روی این دسته از کارمزد ها ایجاد نمی کند. با این حال، اگر عضو VIP صرافی هوبی باشید، می توانید از نرخ های مناسب تری بهره مند شوید.

برای تبدیل شدن به عضو VIP حجم معاملاتی شما باید بیش از 25 میلیون در دوره یک ماهه باشد. محاسبات و نرخ های مربوط به کارمزد ها برای معاملات آتی و Swap را می توانید در وب سایت صرافی هوبی پیدا کنید.

اگر قصد ثبت نام در صرافی Huobi را دارید، می‌توانید با وارد کردن کد رفرال kjb43223 از پرداخت 5% کارمزد معاملات خود معاف شوید.

ربات معاملاتی Grid

صرافی Houbi ربات های معاملاتی را معرفی می کند که می توانند فرایند معاملات را به صورت اتوماتیک در صرافی پیش ببرند. امکان معاملاتی Grid یک ربات اتوماتیک است که می تواند سفارش ها را در بازه قیمتی تعیین شده ثبت کند. شما می توانید برای سفارش های خرید، محدوده پایین قیمت را تعیین کنید تا به محض رسیدن قیمت به این حداقل، ربات فرایند خرید را انجام دهد.

 بر اساس داده های فعلی، بازده سالانه ربات معاملاتی Grid  هوبی در هر هفت روز، چیزی در حدود 29.4 درصد است. با این حال این داده ها تضمینی برای عملکرد عالی ربات در آینده نیست.

دانلود MQL5 - MT5 برای ویندوز، اندروید و IOS
بخوانید!

دریافت وام از صرافی Houbi

مشتریان تایید شده هوبی می توانند برای دریافت وام به صورت نقدی یا رمز ارز دیجیتال، دارایی های رمزارز خود را وثیقه قرار دهند. شما می توانید از این وام برای انجام معاملات Spot، حاشیه ای و یا معاملات آینده در پلتفرم استفاده کنید و یا به صورت نقدی آن را برداشت کنید. کوین هایی که می توانید آن ها را در این پلتفرم وثیقه و یا برداشت کنید عبارتند از: BTC ، USDT ، ETH، HUSD ، HT ، LTC ، BCH ، EOS ، LINK ، BSV ، XRP ، DOT و HPT.

صرافی هیوبی گلوبال

 به عنوان مثال شما می توانید با وثیقه کردن BTC 0.39 یک وام 10000 دلاری دریافت کنید. بر اساس دوره 90 روزه وام، سود این میزان دریافتی 0.0345 درصد یعنی معادل 310 دلار می باشد. وام های صرافی هوبی دوره های مشخص 30 روزه، 45 روزه و 90 روزه دارد و شرایط بازپرداخت آن منعطف هستند.

در صورت پرداخت زود هنگام هیچ کارمزد و یا تخفیفی وجود ندارد. با این حال سود این وام پیش از بازپرداخت مبلغ وام گرفته شده، باید بازپرداخت شود. نرخ سود بر اساس ساعات دریافت وام و از زمان دریافت آن، محاسبه می شود. سودهای معوقه پس از 7 روز و به میزان سه برابر نرخ سود اولیه محاسبه می شوند.

نگهداری سرمایه در صرافی Houbi

صرافی Houbi دارای یک ویژگی خاص برای نگهداری رمز ارزهاست که به کاربران خود اجازه می دهد تا به ازای نگهداری از رمز ارزهای دیجیتال در کیف پول هوبی، پاداش دریافت کنند. به عنوان مثال، برای نگه داری از CSPR در صرافی Houbi شما می توانید پاداش 10 درصد APY (Annual per Year) دریافت کنید. نگه داری از رمز ارز ها برای آن دسته از سرمایه گذارانی که با نگهداری سرمایه خود برای یک دوره زمانی مشخص مشکلی ندارند و به دنبال دریافت پاداش هستند، انتخاب مناسبی است.

با نگه داری از رمز ارزها، موجودی کیف پول هوبی کاهش می یابد و کوین ها به صورت اتوماتیک و به منظور محاسبه پاداش به Pool منتقل می شوند.

سایت صرافی هیوبی

 پس از نگهداری از رمز ارزها در هوبی، دارایی مسدود می شود و دیگر قابل معامله نیست. این می تواند به ضرر تریدرها باشد. همچنین تعداد کوین های POW (Proof of work) در این پلتفرم محدود است و تنها شامل CSPR می شود.

تعداد رمز ارزهای تحت پوشش نسبت به سایر صرافی هایی که امکان نگهداری از رمز ارزها را ارائه می دهند (مانند Binance با بیش از 37 رمز ارز مانند CELR، TEZOS، ADA ، SUSHI و ATOM) نیز محدود است.

صرافی هوبی همچنین از شبکه ارتقا یافته اتریوم دو پشتیبانی می کند. کاربران می توانند اتریوم را در کیف پول این صرافی ذخیره کنند تا پاداش ETH 2 را دریافت کنند. این پاداش ها پس از اتمام ارتقای اتریوم ها قابل برداشت هستند.

سایت صرافی هیوبی گلوبال

اپلیکیشن موبایل Huobi

صرافی Houbi یک اپلیکیشن معاملاتی مخصوص موبایل طراحی کرده است که رابط کاربری جذاب و گیرایی دارد و می توان آن را در دستگاه های iOS و اندروید دانلود کرد. از این اپلیکیشن می توان برای طراحی یک حساب کاربری، تکمیل فرایند تایید هویت، واریز و برداشت وجوه، انجام معاملات و نظارت بر شرایط سرمایه گذاری ها و موقعیت بازار استفاده کرد.

هیوبی گلوبال

امنیت سرمایه‌ها

صرافی Houbi ثابت کرده است که یکی از پلتفرم های بسیار امن برای خرید و معامله رمز ارزها است. این پلتفرم فضایی امن برای ذخیره موقت دارایی‌ها و فضایی راحت برای انجام معاملاتی با ارزش بیش از یک میلیارد دلار بدون هیچ گونه نقض امنیتی فراهم کرده است.

صرافی هوبی اقدامات امنیتی متعددی را برای حفاظت از اطلاعات و سرمایه های شخصی کاربران خود در برابر تهدید های خارجی، خطاهای داخلی (مانند اشتباهات انسانی) و سوءاستفاده از اختیارات داخلی، اجرا کرده است.

صرافی هیوبی یک پروتکل دقیق را برای جدا کردن دارایی های دیجیتالی کاربران در کیف پول های سرد و آنلاین پیاده کرده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده در وب سایت، 98 درصد از ارز های رمزنگاری شده این صرافی در کیف پول های سرد چند امضایی ذخیره می شوند. این صرافی یک فرایند امنیتی تحت عنوان Houbi Security reserve را برای حفاظت از 20000 بیت کوین اجرا کرده است.

معرفی کامل صرافی Bithumb و نحوه ثبت نام در آن
بخوانید!

 مالکیت این سرمایه از آن صرافی هوبی است و در کیف پول های مختلف نگهداری می شوند. در چنین شرایطی در صورت بروز حملات و یا هک شدن صرافی، تمام سرمایه هوبی از بین نمی رود. به طور کلی، امکانات حفاظتی صرافی هوبی نشان دهنده سطح بالای امنیت طراحی شده در دل پلتفرم این صرافی است. کاربران هوبی می توانند در امنیت کامل معامله انجام دهند و یا سرمایه های خود را در کیف پول های هیوبی نگه داری کنند.

سوالات متداول

توکن هوبی (HT) چیست؟

توکن هوبی (HT) نوعی ارز بومی و مبتنی بر صرافی است که توسط Houbi تولید شده است. این توکن بر اساس شبکه اتریوم با محدودیت عرضه 500 میلیون ساخته شده است. توکن هوبی واحد بومی صرافی است که برای فرایند های داخلی پلتفرم و همچنین تشویق کاربران به استفاده از امکاناتی مانند VIP، تخفیف کارمزد های معاملاتی و کسب حق رای برای تعیین لیست رمز ارزهای جدید استفاده می شود.

آموزش صرافی huobi

آیا هوبی بهتر از Binance است؟

صرافی های هیوبی و Binance امکانات مشابه بسیاری دارند، از جمله: تعداد ارز های رمزنگاری شده در این پلتفرم ها، جفت های معاملاتی، محصولات مالی و اقدامات امنیتی. با این حال، مهم ترین تفاوت میان این دو صرافی کارمزد های معاملاتی است.

 به عنوان مثال، صرافی Binance کارمزد های معاملاتی کم و در حدود 0.1 درصد را ارائه می کند که در مقایسه با نرخ 0.2 درصد صرافی Houbi کمتر است. به طور کلی، ما صرافی Binance را پیشنهاد می کنیم،  چرا که گستره متنوعی از خدمات را ارائه می کند که برای معامله گران و سرمایه گذاران تازه کار مناسب تر است.

آیا اپلیکیشن هوبی امن است؟

صرافی Houbi یک انتخاب امن و مطمئن است و توانسته است چندین سال بدون حادثه خاصی فعالیت کند. این صرافی دارای یک سیستم ضد حمله DDOS است، 98 درصد از سرمایه خود را در کیف پول های افلاین ذخیره می کند و از چندین کیف پول چند امضا استفاده می کند تا امنیت سرمایه کاربران خود در وب سایت صرافی هیوبی گلوبال و اپلیکیشن موبایل را تضمین کند.

به عنوان یک ایرانی چگونه می‌توانم فعالیتی ایمن در هوبی داشته باشم؟

از آیپی ثابت استفاده کنید، با مدارک هویتی باکیفیت وریفای کنید و از صرافی ایرانی مستقیما به هوبی ارز دیجیتال انتقال ندهید.

نتیجه‌گیری

صرافیGlobal  Houbi از سال 2013 تا به امروز به عنوان یک صرافی رمز ارز پیش رو شناخته می شود و امکانات، ابزارآلات بسیار عالی، امنیت بالا و اپلیکیشن کاربردی موبایل و همچنین کارمزد های متناسب و رقابتی را ارائه می کنند. رابط کاربری این صرافی از بسیاری از رمز ارز ها پشتیبانی می کند و جفت های معاملاتی بسیار زیادی را ارائه می کند که می توانند برای تمامی معامله گران آلتکوین ها جذاب و کاربردی باشند.

 برای سرمایه گذاران، محصولات مالی بسیار زیادی وجود دارد که می توانند سود افراد را ارتقا ببخشند. قرض کردن و یا وام دادن رمز ارزها با سود و همچنین نگهداری از آن ها برای کسب پاداش، نمونه هایی از این امکانات است.

به طور کلی، صرافی Houbi یک پلتفرم رمز ارز مطمئن برای معامله گران حرفه‌ای رمز ارزها است. عمق نقدینگی بازار در میان جفت های معاملاتی این صرافی، مانند BTC/USD و ETH/USD برای معامله گران حرفه ای و خرده فروش بسیار جذاب است. این صرافی شامل گستره بزرگی از خدمات و محصولات را برای خرید و فروش، معامله، کسب و نگه داری رمز ارزها ارائه می کند. صرافی هوبی می تواند یک انتخاب ایده آل برای علاقه مندان تجارت رمز ارزها باشد.

بررسی و معامله بهتر با تریدینگ ویو پرمیوم

ثبت سفارش TradingView Premium

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + هشت =