متفرقه

معرفی سایت Chegg و نحوه کسب درآمد از آن

سایت chegg

مقدمه

سایت chegg سایتی اموزشی برای دانشجویان مختلف در تمامی رشته‌هاست؛ آنان می‌توانند از طریق این سایت به حل‌المسائل کتب مختلف دست یابند. از طرفی اساتید می‌توانند از طریق این سایت به کسب درآمد دلاری بپردازند.

سایت Chegg چیست؟

چگ ، مرکز دانشجویی ، میلیون‌ها دانش‌آموز به یکدیگر به کمک ابزارهای مختلف وصل می‌شوند تا به موفقیت آکادمیک برسند؛ به دوره‌ها ، کتب الکترونیکی و کتب درسی و همچنین ارتباطات مدرسه و بورس تحصیلی. دانشجویان در سراسر کشور از چگ 365 روز در سال استفاده می کنند تا یادگیری را راحت تر ، در دسترس تر و پربارتر کنند. Chegg از شروع کار به عنوان یک شرکت اجاره کتاب درسی گرفته تا تبدیل شدن به کانون دانشجویی ، با صرفه جویی در وقت ، صرفه جویی در هزینه و کمک به هوشمندتر شدن ، میلیون ها دانش آموز را جلو بیندازد.

مهم نیست که چه می خواهید یاد بگیرید؛ Chegg Tutor به شما کمک می کند از پس آن برآیید. Chegg Tutor بهترین پاسخ است. آن‌ها مرحله به مرحله مشکل را حل می کنند که به راحتی قابل درک است. معلمان Chegg در زمینه ای که تدریس می کنند متخصص هستند. Chegg معلم هایی را استخدام می کند که بیشتر و بیشتر تجربه دارند و به آنها این امتیاز را می دهد که به میلیون ها دانش آموز Chegg برای حل مشکلات آموزش دهند.

نحوه کسب درآمد از سایت Chegg

Chegg.com شرکتی است که برای پاسخگویی به سوالات دانشگاهی به معلمان پول می پردازد. وقتی دانش آموزان پاسخ شما را دوست دارند امتیاز کسب می کنید و بعداً می توانید از طریق روش های مختلف آن امتیازات را تبدیل کنید؛ یکی از راه های کسب درآمد از Chegg این است که آن امتیازات را به دلار تبدیل کرده و به حساب پی پال (در صورت نیاز می‌توانید از طریق جک‌بلک نسبت به خرید اکانت Paypal اقدام نمایید.) خود منتقل کنید. این یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد در Chegg.com است.

۱- برای تبدیل شدن به یک استاد راهنمای Chegg.com در اینجا اقدام کنید: در Chegg.com به عنوان یک مدرس ثبت نام کنید.

۲- به سوالاتی که از شما پرسیده می‌شود پاسخ دهید؛ مدرک ازمون SAT، GRE یا هر آزمون معتبر دیگر را ثبت کنید.

۳- سپس ، شما باید یک آزمون موضوعی بدهید تا به عنوان یک مدرس در Chegg.com واجد شرایط شوید. این کار به این دلیل انجام می‌شود که مشخص شود که شما یک معلم خصوصی با تجربه هستید؛ سال‌های تجربه خود را در یک زمینه خاص ذکر کنید.

۴- پس از انتخاب به عنوان مربی ، می توانید پاسخ سوالات مربوط به رشته خود را ارائه دهید. می توانید به سوالات مربوط به همه سنین و گروه ها فکر کرده و پاسخ دهید.

۵- نرخ ساعتی متوسط 20 تا 30 دلار است. می توانید در دروس زنده و همچنین دروس کتبی شرکت کنید. در دروس زنده ، دانش آموزان از طریق پیام یا جلسات زنده با شما تعامل خواهند داشت. از طریق درس های نوشتاری می توانید یک مسئله را حل کنید و آن را برای دانش آموزان توضیح دهید.

۶- ترفند کسب درآمد بیشتر از Chegg به عنوان استاد راهنما این است که دانش آموزان را تا جایی که می توانید حفظ کنید. این بدان معنی است که پاسخ های با کیفیت ارائه دهید و به دانش آموزان اجازه دهید خیلی دقیق دروس را درک کنند. او نزد شما باز می گردد؛ زیرا اکنون به شما اعتماد دارد و فکر می کند شما در قبال پول او ارزشمند هستید.

۷- در صورتی که از خط مشی و قوانین Chegg.com پیروی نکنید، آنها شما را بیرون می کنند.

دیسکورد (Discord) چیست و چگونه کار می‌کند؟
بخوانید!

شرایط و معیارهای Chegg Tutor

۱- عکس های دیپلم شما

۲- کارت شناسایی دانشجویی

۳- گواهینامه تدریس یا تدریس خصوصی

۴- اسناد دیگری که به Chegg کمک می کند تا تخصص موضوعی شما را شناسایی و تأیید کند.

۵- نسخه های اسکن شده متن رونوشت شما

موضوعات داغ برای تدریس

موارد زیر برخی از موضوعات داغ در Chegg.com است.

۱- حسابداری

۲- کسب و کار

۳- مدیریت دارایی

۴- دارایی، مالی، سرمایه گذاری

۵- حسابداری هزینه

بنابراین، می توانید از طریق تدریس خصوصی به دانشجویان از Chegg.com درآمد دلاری کسب کنید.

اکانت رایگان سایت chegg

آیا اکانت رایگان Chegg موجود است؟ باتوجه به قیمت دلاری اشتراک سایت چگ، بسیاری از افراد به دنبال اکانت رایگان سایت chegg یا دانلود رایگان از سایت chegg هستند. با این وجود، سایت chegg برخلاف برخی از سایت‌های دیگر، امکان استفاده از سایت به صورت امتحانی را به دانشجویان و دیگر کاربران نمی‌دهد.

پلن‌های مختلف سایت Chegg

پلن‌های مختلف سایت Chegg

در صورت نیاز می‌توانید از طریق جک‌بلک اقدام به خرید اکانت chegg نمایید.

سوالات متداول

سایت chegg چیست؟

کمپانی Chegg، یک کپانی فناوری-آموزشی آمریکایی است که در ایالت کالیفرنیا مستقر می‌باشد و بیش از سه میلیون مشترک دارد. Chegg به دانشجویان امکانات اجاره کتاب های دیجیتال و فیزیکی، آموزش آنلاین و سایر خدمات را ارائه می‌دهد.

مأموریت Chegg صرفاً کمک به دانشجویان در صرفه جویی در وقت، صرفه جویی در پول و باهوش تر شدن به منظور بهبود بازده کلی سرمایه گذاری آموزشی است.

اشتراک Chegg Study شامل موارد زیر میشود:

  • راه حل‌های کتاب درسی گام به گام برای 9500 کتاب
  • از کارشناسان و علاقه مندان سؤال کنید
  • در میان میلیون‌ها پاسخ homework جست‌و‌جو کنید.

در سایت chegg ثبت نام کنم؟

باتوجه به حساسیت سایت chegg نسبت به تغییر ip، بهتر است که ثبت نام در سایت chegg را به تیم جک‌بلک بسپارید و پیش از این با ایمیلی که قصد فعالیت در این سایت را دارید ثبت نام نکرده باشید.

با ip ایران یا خارج وارد حساب کاربری خود شوم؟

با ip ایران هرگز وارد حساب کاربری خود نشوید؛ چراکه کشور ما تحریم است. همچنین، همواره با ip ثابت با حساب کاربری خود کار کنید. یک مکان را انتخاب کنید و همواره از آن طریق نسبت به فعالیت در این سایت اقدام کنید. اگر ip شما به صورت متناوب تغییر یابد، اکانت شما لیمیت می‌شود.

برای جلوگیری از لیمیت، از vpn با ip ثابت استفاده کنید. یا اگر اطلاع زیادی از این موارد ندارید، بهترین کار این است که از سرور مجازی استفاده کنید.

نتیجه

سایت chegg مرجع آموزشی کاملی است که می‌تواند توسط دانشجویان و علاقه‌مندان به کتب آکادمیک استفاده شود. همچنین می‌تواند تبدیل به مرجع درآمد ارزی برای اساتید علمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 6 =