درآمد ارزی

آموزش تصویری حذف اکانت کوکوین در ۵ قدم

حذف اکانت کوکوین

اگر صرافی بهتری نسبت به کوکوین پیدا کرده‌اید یا دیگر علاقه‌ای به ترید کردن ارزهای دیجیتال ندارید، حتمالا به دنبال حذف اکانت Kucoin خواهید بود. در مقاله پیشِرو به سراغ آموزش نحوه حذف اکانت کوکوین می‌رویم.

آموزش حذف اکانت کوکوین

۰- در قدم اول حتما به آیپی ثابت خود وصل شوید. (در صورت نیاز به تهیه IP ثابت معتبر و مناسب ترید، مجموعه جک‌بلک در خدمت شماست.)

۱- در قدم بعدی وارد سایت کوکوین شوید و روی گزینه Log In در بالای صفحه کلیک کنید.

حذف اکانت Kucoin

۲- در قدم بعدی ایمیل و پسورد حساب کاربری کوکوین خود را وارد و سپس رو دکمه Log In کلیک کنید.

حذف اکانت کوکوین

۳- پس از وارد شدن به حساب، پوینتر ماوس را روی آیکون پروفایل خود نگه داشته و سپس روی گزینه Account Security کلیک کنید.

حذف اکانت کوکوین

۴- پس از وارد شدن به بخش Account Security، برای حذف اکانت کوکوین روی دکمه Delete روبروی ردیف Delete Account کلیک نمایید.

حذف اکانت کوکوین

۵- در قدم آخر، با ملاحظات و نکات ذکر شده توسط صرافی موافقت کنید؛ دلیل خود را برای حذف حساب کوکوین انتخاب کنید و سپس روی Delete Account در پایین صفحه کلیک کنید.

توجه: همانطور که کوکوین ذکر کرده، کلیه‌ی اطلاعات حساب، API، گزارشات معاملات و واریز و برداشت شما پاک شده و قابل بازایابی نخواهد بود.

نکات مهم: ۱- پس از حذف اکانت، حتما آدرس‌های واریز به کوکوین را پاک کرده تا اشتباها در آینده به حساب پاک شده کوکوین خود واریزی انجام ندهید. ۲- حتما پیش از حذف اکانت، موجودی خود را برداشت کنید؛ چراکه پس از حذف اکانت امکان طرح هیچ نوع ادعایی در این زمینه نیست.

حذف اکانت کوکوین

صرافی کوکوین چیست؟

 برای خرید و فروش کریپتوکارنسی نیاز به بستری امن و مطمئن می‌باشد. صرافی Kucoin این بستر را برای کاربران خود فراهم آورده است. تاریخچه تاسیس این صرافی به سال ۲۰۱۷ میلادی برمی گردد. این صرافی در طی این سال ها توانسته است، بیش از ۱۰ میلیون کاربر جذب نماید که رقم بسیار بالایی است.

یکی از مزیت های این صرافی این است که در آن بیشتر از ۶۰۰ نوع رمز ارز قابل تبادل می باشد. همین امر باعث شده است که افراد زیادی در این صرافی فعالیت نمایند. این صرافی دارای رابط کاربری بسیار آسان است، همچنین امنیت سرمایه افراد را ضمانت می کند. بنابراین گزینه ای عالی برای سرمایه گذاری برای افراد تازه کار و حرفه ای می باشد.حذف اکانت کوکوین

صرافی کوکوین از تعداد بسیار بالایی از ارزهای دیجیتال و ارزهای فیات مانند EUR، NZD، CZK، HUF، CAD  پشتیبانی می کند:

این صرافی در ۲۰۰ کشور جهان فعال می باشد و با ارائه دادن خدمات عالی جزو ۱۰ صرافی برتر جهان است. ایرانیان تا سقف محدودی می توانند در این صرافی فعالیت کنند و احراز هویت آن ها دارای محدودیت های زیادی است.

کار کردن با صرافی Kucoin بسیار آسان است. نسخه دموی این صرافی در اختیار تمام کاربران قرار داده شده است که برای تمرین می توانید از آن استفاده کنید.

امکان فعالیت در صرافی کوکوین

به این دلیل که صرافی Kucoin اجازه ندارد در آمریکا فعالیت کند، محدودیت‌های گفته شده در مورد کاربران ایالات متحده نیز می باشد. با اینحال باتوجه به اینکه شما برای فعالیت و ثبت نام در صرافی کوکوین ملزم به احراز هویت نمی‌شوید، صرافی کوکوین گزینه‌ای به گزینه‌ای محبوب برای تریدرهای ایرانی تبدیل شده است.

برای احراز هویت در کوکوین (یا وریفای در سایر صرافی‌ها مثل صرافی FTX، بایننس و …) می‌توانید از خدمات مجموعه جک‌بلک کمک بگیرید.

نتیجه‌گیری

حذف اکانت Kucoin به همین سادگی اتفاق افتاد. اگر به دنبال صرافی بهتری هستید، حتما صرافی بایننس، صرافی Bybit، صرافی گیت و FTX را در تحقیقات خود در نظر بگیرید. اگر در پایان مشکلی بابت حذف اکانت کوکوین داشتید، حتما در بخش دیدگاه‌ها آن را با ما به اشتراک بگذارید تا شما در این مورد راهنمایی کنیم.

1 دیدگاه در “آموزش تصویری حذف اکانت کوکوین در ۵ قدم

  1. حمید گفت:

    مرامراحل حذف اکانت را انجام دادم ولی همچنان اکانتم پاک نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =