درآمد ارزی

صرافی Bybit چیست؟ آموزش ترید با Bybit

صرافی bybit

انتخاب یک صرافی مناسب برای معامله رمز ارز ها می تواند چالش برانگیز باشد. پارامترهای مختلفی، از جمله امکانات پلتفرم، رابط های کاربری برای تحلیل و رسم نمودارها، جفت های معاملاتی، کارمزدها، امنیت کاربر و سرمایه و همچنین خدمات پشتیبانی از مشتریان، باید در این راستا مورد توجه قرار بگیرند. یکی از صرافی های فعال در حیطه معاملات رمز ارز ها که در جهان از شهرت و محبوبیت قابل توجهی نیز برخوردار است، صرافی Bybit.com است.

فهرست محتوا پنهان

ویژگی های کلیدی:

  • ارائه مستمر جفت های معاملاتی USDT و همچنین حفت های معاملاتی مربوط به BTC، ETH، LTC و EOS
  • ارائه اهرم های حداکثر 100 برابر
  • کارمزد های معاملاتی 0.025- تا 0.075 درصد
  • ارائه سفارش هایی با نقدینگی بالا و Spred کم
  • ارائه اپلیکیشن موبایل Bybit و امکان معامله با اپلیکیشن موبایل
  • بیش از 50 هزار نظر از سوی کاربران و امتیاز دهی کلی 4.9
  • پوشش 30 درصدی برنامه ارجاع

Bybit چیست؟

صرافی ByBit یک پلتفرم آنلاین برای معامله رمز ارزهاست که با تاکید بر معاملات اهرمی (بیش از 100 برابر) جفت های معاملاتی BTC/USD و ETH/USD را ارائه می کند. این صرافی با سایر صرافی های مشتقه که قراردادهای دائمی را ارائه می کنند و به جای دارایی های واقعی رمزارز کاربران که از قیمت های لحظه ای پیروی می کنند، تفاوت دارد.

صرافی ByBit در سنگاپور قرار دارد و به عنوان یکی از صرافی های ثبت شده در جزایر بریتیش ویرجین فعالیت می کند. این پلتفرم امکان ارائه خدمات به تمامی کاربران ساکن آمریکای شمالی، اروپا، روسیه، ژاپن، کره جنوبی و کشورهای جنوب شرقی آسیا را دارد. تیم موسسین صرافی متشکل از افراد حرفه ای صنعت فارکس، سرمایه گذاران بانکی و افراد فعال در حوزه بلاک چین هستند.

اموزش افتتاح حساب دمو فارکس
بخوانید!

bybit صرافی

صرافی Bybit در یک نگاه

نام صرافی Bybit
رمز ارزهای پشتیبانی شده BTC, ETH, LTC, XRP, BCH, LINK, XTZ
پشتیبانی از ارزهای فیات دارد
اهرم تا 100 برابر
کارمزد معاملاتی -0.025% و 0.0075%
کارمزد برداشت کارمزد های استاندارد رمزارزها
TP/SL سفارش های دارد
اپلیکیشن موبایل دارد

مقایسه ByBit با سایر صرافی ها

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های صرافی ByBit شامل امکانات پیشرفته، رابط کاربری بصری جذاب و یک اپلیکیشن معاملاتی مناسب برای موبایل ها و تبلت ها است. در جدول زیر، صرافی ByBit را با سایر صرافی های برتر در حوزه معاملات رمز ارزها مقایسه کرده‌ایم. صرافی های مقایسه شده نیز امکانات استاندارد و بسیار پیشرفته ای را ارائه می دهند.

صرافی کارمزد های معاملاتی رتبه بندی امکانات ویژه وب سایت
صرافی Binance 0.1% 4.8/5 10 درصد تخفیف برای کارمزدهای معاملاتی افتتاح حساب Binance
صرافی Coinbase 0.5% – 3.99% 4.7/5  تنها در آمریکا ($5 BTC bonus) ثبت نام صرافی Coinbase
 

صرافی FTX

0.02% & 0.07% 4.6/5 5 درصد تخفیف برای کارمزدهای معاملاتی ثبت نام صرافی FTX

4 امکانات صرافی ByBit

صرافی ByBit پلتفرم های پیشرفته ای را برای ترسیم نمودارها ارائه می‌دهد که به کاربران اجازه می دهند تا در معاملات اهرم‌دار شرکت کنند. با وجود این امکان، صرافی ByBit خود را نسبت به سایر صرافی های سنتی فعال در حوزه معامله رمز ارزها، متمایز کرده است. در کنار امکان خرید یا فروش رمز ارزهایی همچون BTC، ETH، EOS، XRP یا USDT، کاربران بایبیت می توانند از این رمز ارزها به عنوان وثیقه نیز استفاده کنند. همچنین این صرافی امکانات مختلف دیگری را نیز در اختیار کاربران خود قرار می دهد که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم کرد.

1- اپلیکیشن موبایل

صرافی ByBit یک اپلیکیشن موبایل طراحی کرده است که از نظر بصری بسیار جذاب بوده و استفاده از آن نیز آسان می باشد. این اپلیکیشن در دستگاه هایی با سیستم عامل های iOS و Android به خوبی قابل اجراست. این اپلیکیشن موبایل شامل امکاناتی مانند تمام ابزارهای معاملاتی و ابزارهای لازم برای تجزیه و تحلیل داده های آماری است. مشابه این امکانات بر روی نسخه مرورگر این صرافی نیز وجود دارد. کاربران می توانند راحت و سریع، سفارش های خود را ثبت کنند، موقعیت خود را زیر نظر بگیرند و توازن مالی خود را کنترل کنند.

bybit چیست

2- سفارش های توقف زیان و دریافت سود

یکی از امکانات بسیار کاربردی صرافی ByBit سفارش های سود یا زیانی است که در پلتفرم های صرافی های دیگر که در حوزه معاملات اهرمی فعال هستند، در دسترس نیست. معامله‌گران می‌توانند با مدیریت ریسک های منطقی در طراحی استراتژی های معاملاتی خود و تنظیم میزان سود و زیان بر روی نمودارها و داده های آماری، نسبت به انجام معاملات هوشمندانه اقدام کنند.

معرفی کامل صرافی ارز دیجیتال Huobi
بخوانید!

3- بیمه

صرافی ByBit دارای امکانی تحت عنوان “صندوق بیمه” است که در صورت بروز خطا یا حادثه، احتمال تخلیه کامل دارایی های پشتیبانی شده را کاهش می دهد. این صندوق برای محافظت از معامله گران طراحی شده است و در صورت نبود نقدینگی برای پشتیبانی از یک موقعیت با حداقل قیمت، از کاربران حمایت می کند.

4- سرعت بالای معامله

سرعت پایین سیستم های معاملاتی و خطای System overload در BitMEX از جمله مواردی هستند که می توانند منجر به از بین رفتن سرمایه بسیاری از کاربران شوند. صرافی ByBit یک سیستم no-server طراحی کرده است که در 99.99 درصد اوقات در دسترس است. موتور معاملاتی این صرافی بسیار پیشرفته است و می تواند 100 هزار تراکنش را در هر ثانیه پشتیبانی کند. با توجه به این موضوع، تمامی تراکنش های صرافی ByBit بدون فوت وقت انجام می شوند و کاربران هیچ گونه کاهش سرعت در سیستم معاملاتی را تجربه نمی کنند.

آموزش صرافی bybit

آیا صرافی ByBit امن است؟

صرافی ByBit به عنوان یک پلتفرم معاملاتی امن برای معاملات اهرمی شناخته می شود که از اقدامات امنیتی مشابه با بانک ها و همچنین تلاش های سازمانی برای تامین امنیت مشتریان و کاربران خود استفاده می کند. این صرافی هیچگاه تهدید و یا هک نشده است. ذخایر کیف پول سرد و فرایند برداشت چند امضا از جمله اقدامات امنیتی هستند که این صرافی برای حفاظت از سرمایه کاربران خود در نظر گرفته است.

آیا صرافی ByBit قانونی است؟

صرافی ByBit یکی از پلتفرم های قانونی و حسابرسی شده است که توسط کمپانی Bybit Fintech Limited اداره می شود. این کمپانی در سنگاپور واقع است و در جزایر ویرجین بریتیش به عنوان یک صرافی ثبت شده شناخته می شود. این صرافی تا به امروز در هیچ کشوری تنظیم نشده است و به همین دلیل است که کاربران برای انجام معاملات در این پلتفرم نیازی به گذراندن فرایند KYC ندارند.

صرافی Poloniex چیست؟ آموزش کار با آن
بخوانید!

رابط کاربری صرافی ByBit

ابزار رسم و تحلیل چارت یکی از مهمترین ویژگی های رابط کاربری هر صرافی است که معامله‌گران با تجربه تا حد بسیار زیادی به آن وابسته هستند. اگر تجربه معامله در صرافی BitMEX یا Binance را داشته باشید، بدون شک از رابط کاربری رسم نمودار در صرافی ByBit استقبال خواهید کرد. این رابط کاربری بسیار پیشرفته است و ابزارها و امکانات تکنیکی آنالیز داده متنوعی را در اختیار کاربر قرار میدهد.

پس از وارد شدن به حساب کاربری خود در صرافی ByBit متوجه ساختار منظم و اصولی این صرافی خواهید شد. پلتفرم این صرافی از نظر بصری بسیار جذاب است و امکانات پیشرفته آن درست پیش چشم کاربر قرار دارد و پیدا کردن آن ها دشوار نیست. منوی بخش فوقانی وب‌سایت امکان بازگشت به پنجره معاملاتی را به راحتی فراهم می‌کند، به شما کمک می‌کند تا دارایی های خود را کنترل کنید و از طریق بخش More می توانید به تعدادی از لینک های کاربردی، دستورالعمل ها و سوالات متداول دسترسی پیدا کیند.

آموزش صرافی bybit

نمودارهای مربوط به معاملات فصلی با کمک ابزار Tradingview به صورت شهودی و دقیق نمایش داده می شوند. معامله‌گران می توانند از ابزارها و نمایشگرهای پیشرفته به منظور تنظیم استراتژی های معاملاتی خود با هدف کسب سود بیشتر استفاده کنند. کاربران همچنین می توانند از این ابزار برای کاهش ریسک های معاملاتی، بهره مند شوند. چارت‌های Tradingview گستره بزرگی از تایم فریم‌های زمانی و ابزارهایی برای رسم خطوط، افزودن شاخص ها و تحلیل روند تغییر داده های آماری را در زمان انجام معامله در اختیار کاربران قرار می دهند.

برای خرید اکانت تریدینگ ویو می‌توانید از طریق جک‌بلک اقدام کنید.

آموزش صرافی bybit

صرافی ByBit دارای مجموعه ای از نمایشگرهای پیشرفته است که کاربران میتوانند با استفاده از آن ها به سادگی استراتژی های معاملاتی خود را تعیین کنند. کاربران می توانند با جابجایی میانگین ها، Relative Strength index، Ichimoku،Bollinger bands، نرخ میانگین واقعی، MACD، حجم، Stochastics و امکانات دیگر، نسبت به تحلیل داده های آماری خود اقدام کنند.

صرافی ByBit در مقایسه با سایر صرافی های فعال در این حوزه متمایز است و با ارائه ابزارها و رابط های کاربری بسیار پیشرفته، توانسته است جایگاه خود را به خوبی در میان کاربران تثبیت کند. اگر شما به صورت حرفه ای معاملات خود را تجزیه و تحلیل می کنید، استفاده از صرافی ByBit می تواند تجربه معاملاتی ایده آلی را برایتان فراهم کند.

صرافی Bitfinex چیست؟ آموزش کار با آن
بخوانید!

سفارشات پیشرفته

صرافی ByBit یک سیستم پیشرفته ثبت سفارش ها را به کاربران خود ارائه می‌دهد که با کمک آن، معامله‌گران می‌توانند تنها با یک کلیک حد سود هدف و میزان زیان برداشت را تعیین کنند. معامله‌گران می توانند از طریق یک پنجره ثبت سفارش که در آن انواع مختلفی از سفارش ها در هر زمان تعیین شده اند، حد سود و زیان خود را تعیین کنند.

این امکان برای معامله گران بسیار عالی و کلیدی است، چرا که با کمک آن، کاربران دیگر مجبور به وارد کردن سفارش هایی برای توقف زیان و یا سود هدف به صورت دستی نیستند. پیش از آنکه سفارشی انجام شود، یک پنجره حاوی اطلاعات کلیدی در خصوص سفارش (مانند علت انجام سفارش، سود یا زیان تعیین شده توسط کاربر و …) ظاهر می شود و کاربر را در خصوص عملیات انجام شده مطلع می کند.

در این پنجره، سفارش های برداشت سود به عنوان یک سفارش بازار شناخته می شوند و در نتیجه کارمز برداشت بر روی آن ها اعمال می شود. سفارش‌هایی مانند Limit order، Market order و Conditional order که بسیاری از معامله گران با آن ها آشنایی دارند نیز در این پلتفرم و با کمک این امکان جدید، عملی هستند.

آموزش صرافی bybit

سیستم ثبت سفارش در صرافی ByBit انعطاف پذیری بیشتر و همچنین کنترل بیشتری را در اختیار کاربران می گذارد تا بتوانند با تعیین شناسه های قیمت محور، ریسک معاملاتی خود را به شکل بهتری مدیریت کنند. در این پلتفرم معاملاتی، کاربران همچنین می توانند بر اساس پارامترهای زیر، مدت زمان سفارش را نیز تعیین کنند:

  • سفارش پایدار تا زمانی که لغو آن تعیین شود.
  • سفارش یا به صورت فوری اجرا و یا به صورت فوری کنسل شود.
  • Kill یا Fill

لازم به ذکر است که کارشناسان شرکت جک‌بلک در خدمت شما هستند تا در صورت نیاز، با ثبت نام در صرافی bybit و وریفای کامل حساب کاربری Bybit به شما کمک کنند.

مکانیزم قیمت دوبرابر

صرافی ByBit به منظور ایجاد فضای معاملاتی عادلانه برای کاربران خود و جلوگیری از دستکاری قیمت ها، از مکانیزم قیمت دوبرابر استفاده می کند. در حالی که بسیاری از صرافی ها از مکانیم “آخرین قیمت معاملاتی” به عنوان شناسه نقدینگی خود استفاده می کنند، این صرافی به “قیمت بازار” وابسته است. به بیان دیگر، صرافی ByBit به “شاخص قیمت لحظه ای جهانی” برای تعیین نقدینگی خود وابسته است.

مکانیزم قیمت دوبرابر بابیت می تواند از کاربران خود در برابر نقدینگی خطرناک جلوگیری کند. به بیان دیگر، دستکاری بازار با کاهش سود برای افراد در این پلتفرم دشوار خواهد بود. بدیهی است که این مکانیزم یکی دیگر از مزایای استفاده از صرافی ByBit است چرا که معامله گران رمز ارزها در این پلتفرم از محافظت بیشتری در برابر دستکاری های قیمت برخوردار هستند.

روش های واریز در صرافی ByBit

صرافی ByBit روش های انتقال بانکی و یا پرداخت با کردیت کارت به منظور استفاده از ارزهای مرجع برای واریز را قبول نمی کند. بایبیت تنها صرافی رمز ارزها است که سپرده گذاری در آن تنها با استفاده از BTC انجام می شود. کاربران جدید برای سپرده گذاری در این صرافی مجبور هستند ابتدا سرمایه خود را با کمک صرافی های قابل قبولی که سپرده گذاری با ارزهای فیات را قبول می کنند، به بیت کوین تبدیل کنند و سپس نسبت به سپرده گذاری در صرافی ByBit اقدام کنند.

صرافی Gate چیست؟ آموزش کار با آن
بخوانید!

کارمزدهای معامله

کارمزد های معاملاتی در صرافی بایبیت قابل مقایسه با سایر صرافی های فعال در حوزه رمز ارز هاست و بر اساس نوع معاملات (سازنده بازار یا مصرف کننده) تعیین می شود. بر اساس نوع سفارش اجرا شده (مثلا سفارش محدود یا سفارش بازار)، صرافی ByBit کارمزد هایی در حدود 0.075 درصد تا 0.025- دریافت می کند. برای آنکه با کارمزد های معاملاتی سازندگان و مصرف کنندگان بازار بیشتر آشنا شوید:

  • بازارساز کسی است که یک سفارش محدود یا شرطی در لیست سفارش های خود قرار می دهد و با این کار سبب افزایش عمق بازار می شود. این امر فارغ از آن است که سفارش ثبت شده در نهایت در موقعیت long و Short قرار بگیرد. این افراد به بازار معاملاتی کمک می کنند و در نتیجه به عنوان بازارسازان از آنها یاد می شود.
  • مصرف کنندگان یا دریافت کنندگان بازار کسانی هستند که سفارشات آن ها بلافاصله و پیش از وارد شدن به لیست معاملات اجرا می شود. این افراد عمق بازار را کاهش می دهند و به همین دلیل آن ها را مصرف کنندگان یا دریافت کنندگان بازار می نامند.

کارمزد های برداشت و واریز

صرافی ByBit برای سپرده گذارانی که دارایی رمز ارزی خود را در این صرافی سپرده می کنند، کارمزدی تعیین نکرده است. از سویی دیگر، یک کارمزد کمینه برای برداشت سپرده به صورت بیت کوین وجود دارد که توسط حجم شبکه بلاکچین تعیین می شود و چیزی در حدود 0.0005 بیت کوین است.

صندوق بیمه صرافی ByBit

به منظور کنترل و نجات از ریسک های غیر قابل اجتناب ناشی از ریزش های کوتاه مدت در تسویه قراردادهای Futures، صرافی ByBit یک صندوق مالی در نظر گرفته است که احتمال کاهش خودکار قدرت صرافی در نبود نقدینگی را جبران کند. این صندوق در واقع در شرایطی که صرافی نتواند نقدینگی لازم برای اجرای معاملات را اجرا کند، از کاربران پلتفرم حفاظت می کند.

در چنین شرایطی، بیمه صرافی ByBit از سرمایه این صندوق برای پوشش دادن شرایط استفاده می کند. برای اطمینان بخشی به معامله گران صرافی ByBit، این صرافی همچنین میزان سرمایه اندوخته شده در این صندوق در زمان حاضر و همچنین برداشت ها و واریز های آن را در وب سایت خود، نمایش می دهد. هر کسی می تواند در هر زمان دلخواه، شرایط این صندوق را کنترل کند و از مزایای این سیستم شفاف بهره مند شود.

صرافی کوکوین (Kucoin) چیست؟ ویژگی‌ها و آموزش کار با آن
بخوانید!

بیمه متقابل

یکی دیگر از امکانات جالب توجه صرافی ByBit بیمه متقابل است که یک ابزار مدیریتی ریسک می باشد که در اختیار کاربران قرار می گیرد. با کمک این ابزار، کاربران می توانند سرمایه خود را در برابر تحرکات نامطلوب بازار محافظت کنند. اگر یک کاربر در موقعیت بیمه شده، دچار ضرر شود (در دوره پوشش موثر بیمه) می تواند بخش از ضرر مالی خود را از حساب بیمه متقابل دریافت کند.

صرافی bybit

کاربرانی که رشد بازار را پیش بینی می کنند می توانند به جای ایجاد دستور توقف ضرر در موقعیت های Long و Short، از بیمه متقابل استفاده کنند. این بیمه می تواند در بازه های زمانی تعیین شده، مانند دو ساعت، 12 ساعت و 48 ساعت، عمل کند. شما می توانید با پرداخت حق بیمه متقابل صرافی ByBit، از هر یک از معامله های خود محافظت کنید. در صورت داشتن این محافظت، اگر بازار برخلاف موقعیت شما حرکت کند، می توانید ضرر خود را جبران کنید.

Testnet| معاملات آزمایشی

صرافی ByBit یک شبکه آزمایشی (testnet) را برای کاربرانی طراحی کرده است که مایلند بدون دست زدن به سرمایه اصلی خود، معاملات آزمایشی را تجربه کنند. این شبکه مانند یک اکانت مجازی پلتفرم معاملاتی عمل می کند و کاربران می توانند در آن با استفاده از یک پول غیر واقعی، معامله رمز ارزها را تمرین کنند.

این معاملات بر اساس قیمت های واقعی بیت کوین در معاملات جهانی طراحی می شوند. کاربران می توانند در آدرس testnet.bybit.com به حساب کاربری دمو بایبیت دسترسی پیدا کنند و تنها با کلیک کردن بر روی عبارت Register می توانند وارد صفحه مورد نظر خود شوند. برای ایجاد یک حساب کاربری مجازی شما به یک ایمیل و شماره تلفن (می‌توانید از شماره مجازی گوگل ویس استفاده نمایید.) نیاز خواهید داشت. پیش از انجام معاملات، شما باید بیت کوین های Testnet را از یک Faucet خریداری کنید. اطلاعات لازم برای این پروسه را از طریق لینک زیر (guide) دریافت کنید.

صرافی بایبیت

برنامه ارجاع و کاربران وابسته

صرافی ByBit یک سیستم ارجاع و برنامه مخصوص کاربران وابسته طراحی کرده است که با کمک آن، معامله گران با کد ارجاع کاربران بایبیت می توانند در این صرافی ثبت نام کنند. در مقابل، کاربران نیز 30 درصد از کارمزد تمام معاملات انجام شده، در تمام مدت فعالیت کاربران وابسته، را دریافت می کنند. این کد ارجاع برای هر کاربر منحصر به فرد است و شما می توانید آن را با خانواده و دوستانی که می خواهند معاملات رمز ارزها و کسب درآمد را آغاز کنند، به اشتراک بگذارید.

مقایسه صرافی Bybit و صرافی BitMex

هر دو صرافی در فضای معاملاتی رمز ارزها با یکدیگر رقابت می کنند و معمولا با یکدیگر مقایسه می شوند. شباهت‌هایی میان این صرافی وجود دارد اما ما در این بخش تنها بر روی تفاوت های آن ها متمرکز خواهیم بود. صرافی BitMex حجم معاملاتی بسیار گسترده‌تری را به صورت روزانه مدیریت می کنند و کاربران بیشتری در آن فعالیت می کنند. به همین سبب است که این صرافی شهرت جهانی کسب کرده است. کاربران این صرافی با مشکلات سرور دست و پنجه نرم نمی کنند که این خود مزیت مهمی محسوب می شود.

علاوه بر آن، مزایا و امکانات خلاقانه محدودی در این صرافی وجود دارد که کاربران و معامله گران می توانند از آنها استفاده کنند. شما می‌توانید یک بررسی کامل و جامع در خصوص پلتفرم هایی معاملات اهرمی رمز ارزها را در این لینک مطالعه فرمایید. در مقابل، صرافی ByBit یک پلتفرم تقریبا جدید است که چیزی در حدود 100000 معامله گر در زمانی کوتاه به آن پیوستند.

این صرافی امکانات خاصی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد (از جمله معاملات رقابتی، کنترل دستکاری های قیمت، سرعت بالای معاملات و تاخیر زمانی کم، صندوق بیمه، معاملاتی با اهرم 100 برابر در حوزه اتریوم) که برای کاربران این پلتفرم بسیار جذاب و کارآمد هستند.

Hive OS چیست؟ آموزش کار با هایو او اس
بخوانید!

مقایسه صرافی Bybit و صرافی Binance

صرافی Binance یکی از صرافی های بسیار شناخته شده در حوزه تجارت رمز ارزها است که بر روی محصولات و خدمات مالی نوآورانه در حوزه تجارت رمز ارزها، متمرکز می باشد. اخیرا این صرافی بازارهای آینده و حاشیه بازارهای آینده بلند و کوتاه مدت را معرفی کرده است تا بتواند با صرافی ByBit رقابت کند. Binance گستره متنوع و بزرگی از التکوین ها و استیبل کوین ها را برای تجارت ارائه می دهد و این در حالی است که صرافی ByBit برای سپرده گذاری تنها بیت کوین را قبول می کند.

صرافی ByBit مشخصا برای معامله گران حرفه ای که می خواهند حاشیه سود خود را تا 100 برابر افزایش دهند، طراحی شده است. تا به امروز و با در نظر گرفتن محصولات جانبی ارائه شده، صرافی ByBit برنده تمامی مقایسه ها است. با این حال، پیش بینی می شود که رقابت میان صرافی ها در آینده نزدیک افزایش یابد، چرا که صرافی ByBit قصد دارد تا با ادامه راه خود در خلق ابزار و محصولات معاملاتی و مالی نوآورانه، کاربران جدیدی را به سمت خود جذب کند.

شاید فکر کنید که باتوجه به اعمال سخت‌گیری‌های اخیر صرافی بایننس، امکان استفاده از بزرگ‌ترین صرافی دنیا نیست. اما لازم به ذکر است که به کمک متخصصان شرکت جک‌بلک می‌توانید با وریفای بایننس با بالاترین سطح ممکن، با خیالی آسوده در این صرافی بزرگ فعالیت کنید.

bybit صرافی

امنیت صرافی ByBit

صرافی ByBit چندین ابزار و ویژگی امنیتی مختلف را به منظور محافظت از سرمایه و اطلاعات کاربران خود، در وب سایت و پلتفرم صرافی پیاده سازی کرده است. تا به امروز، این صرافی هیچ گونه تجربه هک، حوادث امنیتی یا سرقت را نداشته است و این موفقیت را می تواند به ویژگی های زیر نسبت داد.

امنیت کیف پول

صرافی ByBit بر اساس یک سیستم کیف پول آفلاین (سرد) سلسله مراتبی طراحی شده است تا تمامی دارایی های دیجیتال کاربران و پلتفرم را ذخیره کند. حجم بسیار بزرگی از دارایی های کاربران در یک کیف پول سخت افزاری آفلاین ذخیره می شود و کاربران با آدرس های منحصر به فردی، می توانند به صورت مستقیم به این کیف پول سرد وصل شده و سپرده گذاری را انجام دهند.

در صورت بروز حادثه، حمله کنندگان نمی توانند به راحتی به این کیف پول دسترسی پیدا کنند، چرا که برای برداشت باید تمامی کلیدهای این کیف پول را داشته باشند. کلید های خصوصی بیت کوین در هیچ سروری نگه داری نمی‌شوند و این امر خود احتمال حمله های سایبری هکرها را به شدت کاهش می‌دهد.

صرافی Coinex چیست؟ آموزش کار با کوینکس
بخوانید!

برداشت های چند امضایی

برای برداشت از صرافی ByBit شما باید یک فرایند چند امضایی را طی کنید. در صورت عدم تطابق کلید های عمومی، سیستم بلافاصله خاموش می شود و معاملات متوقف می شوند. برداشت های آفلاین فرایند طولانی‌تری دارند؛ چرا که تیم بای‌بیت امنیت را بر همه چیز ارجح می داند. با این حال امکان سه برداشت در طول یک روز برای کاربران وجود دارد.

تایید دو مرحله‌ای

یکی دیگر ویژگی های امنیتی برجسته این صرافی، فرایند احراز هویت دو مرحله‌ای است. این یکی از امکانات اختیاری صرافی ByBit است که استفاده از آن به تمام کاربران و معامله گران صرافی توصیه می شود. با کمک این امکان، کاربران ملزم به استفاده از رمز عبور و یک شماره تلفن ثبت شده برای تعیین هویت خود به هنگام ورود به حساب کاربری هستند. همچنین برای برداشت از حساب، انجام این فرایند تعیین هویت ضروری است.

نظرات در مورد صرافی ByBit و پشتیبانی مشتریان این پلتفرم

بخش سوالات متداول پلتفرم Bybit طیف وسیعی از موضوعات را پوشش می دهد، از جمله:

  • پرسش و پاسخ برای کاربران مبتدی
  • شروع به کار در ByBit
  • سپرده گذاری و برداشت
  • حاشیه و اهرم
  • سود و زیان
  • نقدینگی

اگر پرسش دارید که در این مقاله و وبلاگ Bybit موفق به یافتن پاسخ آن نشدید، می توانید مستقیما با تیم پشتیبانی صرافی ارتباط برقرار کنید. برای این کار شما می توانید از ربات چت زنده zendesk استفاده کنید. این ربات به صورت 24 ساعت و در هفت روز هفته در چند زبان زنده دنیا در دسترسی است.

دانلود MQL5 - MT5 برای ویندوز، اندروید و IOS
بخوانید!

سوالات متداول

– آیا صرافی ByBit اپلیکیشن موبایل دارد؟

صرافی ByBit یک اپلیکیشن موبایل برای گوشی های هوشمندی که با سیستم عامل های Android  و یا iOS  کار می کنند، طراحی کرده است. کاربران می توانند این اپلیکیشن را از طریق پلی استور و اپل استور دانلود کنند. اپلیکیشن صرافی ByBit بیش از 50000 بار دانلود شده است و بر اساس 912 نظر ثبت شده، امتیاز 4.6 را دریافت کرده است.

– آیا می توان بیش از سپرده اولیه خود در Bybit، سرمایه از دست داد؟

صرافی ByBit یک بیمه سرمایه پیشرفته جهت تامین نقدینگی طراحی کرده است که به کمک آن، کاربران بیش از سرمایه اولیه خود، ضرر نخواهند کرد. به بیان دیگر، یک معامله‌گر بیش از آنچه که در این صرافی سرمایه گذاری کرده است، ضرر متحمل نخواهد شد.

– صرافی ByBit در چه کشورهایی خدمت رسانی می کند؟

صرافی ByBit یک صرافی معامله رمز ارزها است که برای کاربرانی در سراسر دنیا طراحی شده است. پلتفرم این صرافی به زبان های انگلیسی، چینی ساده و سنتی، کره ای و ژاپنی ترجمه می شود. با این حال، تعدادی از کشورها هستند که به واسطه وجود قوانین محلی کشورها، تجارت رمز ارز در صرافی ByBit برای ساکنان آنها ممنوع می باشد. از جمله:

  • کبک (کانادا)
  • کوبا
  • کریمه
  • سواستوپول
  • ایران
  • سوریه
  • کره شمالی
  • سودان
  • سنگاپور
  • ایالات متحده

معامله گران ساکن آمریکا نیز به واسطه وجود قوانین محدود کننده (که خارج از حوزه اختیارات صرافی است) از انجام معاملات در صرافی ByBit منع شده اند.

برای استفاده از صرافی بای‌بیت در ایران نیاز به استفاده از ip ثابت خارجی معتبر است.

نتیجه‌گیری

صرافی ByBit یکی از پلتفرم های قابل اعتماد، امن و قوی در حوزه معاملات رمز ارز ها است که برای معامله گران مبتدی و پیشرفته طراحی شده است. افرادی که مایلند در حوزه ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده و به سود های بالا دست پیدا کنند، این صرافی می تواند انتخاب ایده الی برایشان باشد. صرافی ByBit توانسته است با ادغام موفقیت آمیز بهترین ویژگی های معامله رمز ارزها با تکنیک های بازار مالی سنتی، یک صرافی کارآمد را طراحی کند. برای کاربرانی که به دنبال انجام معاملات با اهرم های بالا و یک پلتفرم معاملاتی با امکانات پیشرفته و ابزارهای منحصر به فرد و کاربردی هستند، صرافی ByBit می تواند بهترین انتخاب باشد.

بررسی و معامله بهتر با تریدینگ ویو پرمیوم

ثبت سفارش TradingView Premium

3 دیدگاه در “صرافی Bybit چیست؟ آموزش ترید با Bybit

  1. Em3ryty گفت:

    سلام و خسته نباشید
    من یه اکانت بای بیت دارم و می خوام وریفای کنم شما می تونید مدارک مورد نیاز رو برام اماده کنین ؟ یا خودتون باید وریفای رو انجام بدین ؟ من اکانت و وی پی اس دارم به همین خاطر میخواهم اگه امکان پذیر باشه همین اکانت رو وریفای کنین

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام سلامت باشید
      ما میتونیم خودمون براتون وریفای کنیم. اگه موجودی دارید داخل صرافی میتونیم حساب جدیدی رو وریفای کنیم و مبالغ رو انتقال بدید به حساب جدید. در کل از طرف ما محدودیتی وجود نداره و میتونیم حساب موجود را هم وریفای کنیم.

  2. محمد گفت:

    سلام و عرض ادب
    من در صرافی بای بیت کار میکنم اما متاسفانه در هر معامله فیوچرز کارمزد زیادی از من کم میشه و نمیدونم علتش چیه. ایا تنطیمات خاصی نیاز هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =