متفرقه

دانلود ماشین حساب بایننس برای اندروید (نسخه غیر رسمی)

دانلود ماشین حساب بایننس

ماشین حساب Binance Futures چیست؟

در سایت بایننس می توانید با استفاده از ماشین حساب Binance Futures مارجین اولیه، سود و زیان (PnL)، بازده صاحبان سهام (ROE) و قیمت پیش از ثبت سفارش را مشاهده نمایید.

استفاده از ماشین حساب بایننس

0. پس از دانلود اپلیکیشن بایننس، به ایپی ثابت وصل و وارد اپ آن شوید. به افتتاح حساب بایننس بپردازید و وارد حساب کاربری خود شوید.

1. روی نماد [Calculator] که در پنل ورود سفارش در سمت راست رابط معاملاتی است، کلیک کنید.

دانلود ماشین حساب بایننس

2. می توانید [PNL]، [Target Price]، [Liquidation Price]، [Max Open] یا [Open Price] را انتخاب کنید.

دانلود ماشین حساب بایننس

3. [Long] یا [Short] را انتخاب کنید. در مرحله بعد، قیمت ورودی، قیمت خروج و مقدار سفارش خود را وارد کنید. با حرکت دادن مکان نما در امتداد نوار لغزنده می توانید مقادیر را تغییر دهید.

دانلود ماشین حساب binance

4. روی [Calculate] کلیک کنید. نتیجه محاسبات مورد نظر، در سمت راست نمایش داده می شود.

دانلود ماشین حساب binance

دانلود ماشین حساب بایننس

با دانلود ماشین حساب بایننس می‌توانید از امکانات آن در معاملات خود بهره مند شوید. از طریق لینک زیر می‌توانید به دانلود ماشین حساب بایننس برای اندروید بپردازید. لازم به ذکر است که اپ زیر نسخه غیر رسمی آن است و هیچ نسخه رسمی (برخلاف اینکه امکان دانلود برنامه بایننس به صورت رسمی وجود دارد) از اپلیکیشن ماشین حساب بایننس وجود ندارد.

بایننس چیست؟

بایننس (که در جزایر کیمن مستقر است) یکی از بزرگترین صرافی های ارزهای دیجیتال در جهان است. در زمان نگارش این مقاله، صرافی بایننس دارای بیش از 500 ارز دیجیتالی است که با برخی از رقابتی‌ترین قیمت‌های بازار در دسترس هستند. مجموعه گسترده‌ای از ویژگی‌ها، پلتفرم معاملاتی پیشرفته، و تعداد زیادی از تراکنش های پشتیبانی شده در این پلتفرم، بایننس را به یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال در حال کار تبدیل کرده است.

برای وریفای بایننس (یا سایر صرافی های مثل صرافی FTX، صرافی gate، صرافی bybit، کوکوین و غیره) مجموعه جک‌بلک در خدمت شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + چهار =