درآمد ارزی

سایت جنسیس ماینینگ (Genesis Mining) چیست و چه مزایایی دارد؟

سایت جنسیس ماینینگ

سؤالی که شاید هر بار از ما پرسیده می‌شود این است که ” آیا در زمینه استخراج ابری سرمایه‌گذاری کنم؟

سایت جنسیس ماینینگ در سال 2013 شروع به فعالیت کرد. جنسیس ماینینگ در حال حاضر چندین مزرعه استخراج بیت‌کوین را در آمریکا، اروپا و آسیا مدیریت می‌کند که البته به دلایل امنیتی مکان دقیق این‌سایت‌ها در اختیار عموم قرار نگرفته است.

نام جنسیس بیشتر برای ایجاد سایت استخراج رمزارز در ایسلند شناخته شده است. سایت جنسیس ماینینگ قطعاً یکی از شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های استخراج ابری رمزارز است که اعتبار آن کاملاً مشخص شده است.

سایت جنسیس ماینینگ قطعاً یکی از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های استخراج‌کننده رمزارزهایی همچون بیت‌کوین، اتریوم و دیگر ارزها به روش استخراج ابری است که حتی  خود را در ” U.S. Securities and Exchange Commission” یا به‌اصطلاح SEC ثبت کرده است و تأییدیه آن را برای استخراج رمزارز در اختیار دارد.

توجه: این گواهی به معنای سوددهی تضمینی سایت جنسیس ماینینگ  نیست. بلکه تأییدیه‌ای برای در اختیار قراردادن واقعی سرویسی است که این شرکت اذعان می‌کند در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

این موضوع که قراردادهای ماینینگ زمان پایان اعتبار ندارند اهمیت بسیاری دارد. تا زمانی که قرارداد خود را در اختیار دارید در سود ماینینگ ما سهیم خواهید بود.

سایت جنسیس ماینینگ چگونه کار می‌کند؟

باتوجه‌به اطلاعات قرار گرفته در سایت جنسیس ماینینگ، این شرکت با فروش Hash rate سیستم‌های ماینینگ خود می‌تواند شما را بدون دردسرهای خرید قطعات، تنظیمات و نگهداری آن در امر ماینینگ شریک کند.

این موضوع به معنای این است که شما می‌توانید به‌راحتی به‌جای خرج کردن چندین میلیون تومان برای خرید قطعات ماینینگ به‌راحتی قطعات این شرکت را کرایه و از قدرت پردازش آنها جهت استخراج رمزارز موردنظر خود بهره گیرید. این شرکت‌ها ازاین‌جهت سودآور خواهند بود که خود شرکت نسبت به نگهداری، مانیتور و تمیزکاری قطعات اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

سایت جنسیس ماینینگ و سیستم ماینینگ آن به صورتی کار می‌کنند که حداکثر میزان سود را در کنار حداقل هزینه برای کاربران خود به ارمغان خواهند آورد. تخصص این‌سایت ساخت و کانفیگ ریگ‌های ماینینگ است که آن را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و کاربران fee موردنظری را به آنها جهت نگهداری و … پرداخت می‌کنند.

برای شروع به کار می‌بایست یک اکانت یا حساب کاربری در سایت جنسیس ماینینگ بسازید. سپس می‌توانید حساب خود را به‌وسیله بیت‌کوین، کارت اعتباری یا پی پال شارژ نمایید و پلنی را که مناسب می‌دانید را برای شروع انتخاب کنید.

Hive OS چیست؟ آموزش کار با هایو او اس
بخوانید!

قیمت‌گذاری سایت جنسیس ماینینگ

جهت شروع می‌بایست چندین هزینه عقد قرارداد را باتوجه‌به پلن انتخاب شده خود بپردازید.

اگر تازه‌کار هستید می‌توانید با 100 GH/s شروع به فعالیت کنید که قرارداد آن به‌صورت دائم برای شما ثبت خواهد شد، در این قرارداد اطلاعات بسیاری قرار گرفته است که می‌توانید با مطالعه آن از بسیاری از جوانب ماینینگ مطلع شوید. شروع قیمت گذاری این پل 19 دلار ذکر شده است.

اگر این میزان برای شما کم است می‌توانید به سراغ خرید نسخه 2000 GH/s یا نسخه پلاتینمم بروید که قیمت آن 340 دلار ثبت شده است.

سومین پلن قابل انتخاب نسخه دایمند (الماس) باقدرت 10000 GH/s است که قیمت آن 1600 دلار خواهد بود.

سایت جنسیس ماینینگ

چه ارزهایی را می‌توان با این روش استخراج کرد؟

در سایت جنسیس ماینینگ  شما می‌توانید از میان چندین ارز مختلف سیستم استخراج خود را تنظیم نمایید.

  • برای قراردادهای x11 : شما می‌توانید بیت‌کوین، نیم کوین، ستارکوین، پیر کوین، زاتاکوین، دش و لایتکوین را انتخاب نمایید.
  • برای قراردادهای sha-256 : شما می‌توانید بیت‌کوین، دارک کوین، زتاکوین، دش و لایت‌کوین را انتخاب نمایید.

سود جنسیس ماینینگ

البته که خرید یک قرارداد بدون سود کاری بسی بیهوده است، حال بگذارید نگاهی به سیستم سوددهی قراردادهای سایت جنسیس ماینینگ بپردازیم، همان‌طور که مشاهده کردید قراردادها در دو نوع x11 یا sha-256 قابل انتخاب هستند.

به این نکته توجه داشته باشید که سود قرارداد سایت جنسیس ماینینگ شما باتوجه‌به بازار رمز ارز، هش ریت و سختی شبکه بالا و پایین خواهد شد.

قرارداد X11: شما می‌توانید با این قرار درآمدی حدود 0.027mBTC را در هر 1MH/s در هر روز با این قرارداد داشته باشید. باتوجه‌به این موضوع تنها در 500 روز می‌توانید وارد سودهی شوید.

SHA-256: در این قرارداد می‌توانید درآمدی معادل 0.37mBTC را در هر 1TH/s داشته باشید. با این حساب تنها در 670 روز می‌توانید وارد سوددهی شوید.

توجه: در زمان تسویه‌حساب مقدار کمی به‌عنوان هزینه نگهداری از شما (در زمان سوددهی) کسر خواهد شد.

unMineable چیست؟ استخراج رمزارز با سیستم گیمینگ!
بخوانید!

۵ مزایای اپلیکیشن جنسیس ماینینگ

کمپانی جنسیس ماینینگ یکی از چندین شرکت انگشت شماری است که همان‌طور که وعده می‌دهد عمل نیز می‌کند. علاوه بر این ویژگی‌های دیگری نیز در این شرکت وجود دارد که آن را به یک انتخاب مطلوب تبدیل کرده است.

۱- صرفه‌جویی در زمان

سایت جنسیس ماینینگ باتوجه‌به سیستم خود می‌تواند زمانی را که به ثبت‌نام، ارائه اطلاعات و … می‌پردازید مدیریت کرده و همین ویژگی باعث سریع‌تر شدن پروسه شروع به کار ماینینگ شما خواهد شد.

۲- صرفه‌جویی در هزینه

اگر می‌خواهید شروع به فعالیت استخراج کنید می‌دانید که قیمت خرید قطعات آن بسیار بالا رفته است. همچنین موضوعاتی همچون تعمیرات و تمیز کاری‌های دوره‌ای و… می‌توانند هزینه شما را بسیار بالا ببرند. با استفاده از سیستم جنسیس ماینینگ این وظایف به عهده ما خواهد بود و شما هزینه‌ای بابت آن نخواهید پرداخت.

۳- آزادی و منعطف بودن

با استفاده از سایت جنسیس ماینینگ شما آزادی انتخاب دارید همچنین در هر زمان می‌توانید تنظیمات موردنیاز را بر روی سیستم ماینینگ خود اعمال کنید که نشان از انعطاف بالای این سیستم دارد. همچنین شما می‌توانید به‌راحتی hash ریت خود را در میان پروژه‌های مختلف ماینینگ خود منتقل کنید.

۴- راحتی کار با روبات جنسیس ماینینگ

به‌وسیله ربات قرار گرفته در اپلیکیشن سایت جنسیس ماینینگ  می‌توانید به‌راحتی به‌دوراز صدا و حرارت تولید شده ریگ‌های ماینینگ به بررسی و ایجاد تغییرات در آن بپردازید.

۵- قرارداد مادام‌العمر سایت جنسیس ماینینگ

قرارداد مادام‌العمر قطعاً یک ویژگی منحصربه‌فرد است که هر فردی را تشویق به استفاده از آن می‌کند. شما می‌توانید با یک‌بار پرداخت و بستن قرارداد تا پایان عمرتان از سود سرشار رمزارزها بهره‌مند شوید.

پیشنهاد مطالعه: بهترین سیستم عامل برای ماینینگ

از چه نظر سایت جنسیس ماینینگ از بقیه استخراج‌کنندگان رمزارز متفاوت است؟

همان‌طور که اشاره کردیم سایت جنسیس ماینینگ یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین سرویس‌های استخراج رمزارزی ابری است که تجربه‌ای بی‌نظیر را برای شما از ماینینگ به ارمغان خواهد آورد.

هرچند که هر سیستم ماینینگی نیازمند سرمایه‌گذاری است اما با جنسیس ماینینگ می‌توانید به‌راحتی بدون دردسرهای خرید، اسمبل و مدیریت ریگ ماینینگ شروع به فعالیت و کسب سود از رمزارزها کنید.

همچنین به این نکته توجه داشته باشید در سایت جنسیس ماینینگ شما به‌صورت آنلاین مشغول استخراج هستید و صدا و حرارت ریگ ماینینگ را نیز برای شما مشکل‌آفرین نخواهد بود. یکی دیگر از ویژگی‌های استفاده از سیستم جنسیس ماینینگ عدم وجود فی استخر استخراج است.

همچنین قابلیت اینکه بتوانید به‌راحتی هر ارزی را باتوجه‌به قدرت استخراج خود انتخاب کنید این سیستم را تبدیل به یک انتخاب مناسب خواهد کرد. همچنین شما می‌توانید قدرت پردازش خود را میان چند رمزارز متفاوت تقسیم نمایید.

مشخص است که سایت جنسیس ماینینگ به دنبال ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران و البته ماینرهای نیمه‌حرفه‌ای و میان‌رده است، این شرکت یک انتخاب مناسب برای ماینرهایی است که می‌خواهند به‌دوراز ولوله ریگ‌های ماینینگ در زمینه رمزارز نیز به فعالیت بپردازند.

مزایا

  • راه‌اندازی سریع و آسان
  • پشتیبانی سریع
  • اعتبار بالای شرکت

معایب

  • عدم سوددهی بالا در زمان کوتاه و سوددهی نامناسب در طولانی‌مدت
  • عدم ارائه اطلاعات کلی به کاربران خود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − دو =