گیمینگ

آموزش گرفتن ویباکس رایگان در فورتنایت

ویباکس رایگان

در این مقاله درباره گرفتن ویباکس رایگان فورتنایت صحبت خواهیم کرد. اینکه آیا اصلا گرفتن ویباکس رایگان در فورتنایت ممکن است؟ بله؛ ممکن است. می‌توانید حتی از طریق بتل رویال در فورتنایت ویباکس تهیه کنید. بنابراین تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

چگونه ویباکس رایگان فورتنایت بگیریم؟

 بتل رویال فورتنایت یکی از بازی های محبوب در دنیا است. این بازی بیش از 200 میلیارد کاربر فعال در سال دارد و در تمام کنسول های بازی و دستگاه های موبایل (به جز برخی از دستگاه های قدیمی) در دسترس است. ما در این مقاله قصد داریم حقیقت پشت تولید ویباکس رایگان را بررسی کنیم. در ادامه نیز روش های دریافت ویباکس رایگان در بازی بتل رویال فورتنایت را توضیح خواهیم داد.

آیا مولدهای ویباکس رایگان واقعی هستند؟

اگر تا به حال تجربه بازی فورتنایت را داشته اید، ممکن است متوجه شده باشید که دریافت ویباکس در این بازی بسیار دشوار است. با این حال، بسیاری از بازیکنان این بازی معمولا برای دریافت ویباکس های نامحدود یا ویباکس های رایگان در اینترنت، عبارت هایی مانند “Free Fortnite V Bucks Hack” یا «ویباکس رایگان» را جستجو می‌کنند.

 این جستجو ها در مواردی شما را به مولد های ویباکس های تقلبی هدایت می کنند. گاهی اوقات نیز ممکن است این لینک ها شما را به وب سایت های جعلی هدایت کنند که از شما اطلاعات حساسی مانند شناسه حساب کاربری یا رمز عبور Fortnite  شما را درخواست می کنند.

گرفتن ویباکس رایگان فورتنایت

تمام این لینک ها و وب سایت ها جعلی هستند و رد پای کلاهبرداری در آن ها محسوس می باشد. این سایت ها با کمک اطلاعاتی که از شما به دست می آورند، می توانند از حساب فورتنایت شما کلاهبرداری کنند و یا آن را مسدود سازند.

v bucks رایگان فورتنایت

این اطلاعات پاسخ اولین پرسش شما در خصوص اینکه آیا مولد های ویباکس رایگان واقعی هستند یا خیر را می دهد. سوال دومی که مطرح می شود این است: آیا می توان ویباکس رایگان در فورتنایت دریافت کرد؟ یا آیا راهی برای دریافت ویباکس رایگان در فورتنایت وجود دارد؟

آیا امکان گرفتن ویباکس رایگان فورتنایت وجود دارد؟

بله، امکان دریافت ویباکس رایگان در فورتنایت وجود دارد اما شما باید آن ها را به دست آورید. شما نمی توانید از طریق هیچ روش دیگری، ویباکس رایگان در این بازی دریافت کنید. شما باید چلنج های فورتنایت (که روزانه هستند) را انجام دهید و با بالا رفتن سطح تان در این بازی، میتوانید جوایز روزانه و گاهی ویباکس رایگان دریافت کنید.

گاهی اوقات می توانید در یک روز چیزی در حدود 100 الی 200 ویباکس رایگان بگیرید. توجه داشته باشید که هیچ راه سریع و آسان دیگری برای دریافت ویباکس در فورتنایت وجود ندارد و اگر تبلیغی در این خصوص در اینترنت مشاهده کردید، پیش از هر چیزی به کلاهبرداری های ممکن و امنیت خود فکر کنید.

چگونه در فورتنایت v bucks رایگان بگیریم

یک روش دیگر برای دریافت ویباکس، خریدن آن از طریق بازی فورتنایت است. برای خرید ویباکس کافی است آیکون V-Bucks را در نوار بالایی صفحه انتخاب کنید. یا می‌توانید از طریق فروشگاه جک‌بلک نسبت به خرید به صرفه‌تر ویباکس اقدام کنید.

در ادامه ما نکاتی را بررسی خواهیم کرد که با کمک آن ها می توانید ویباکس رایگان را در داخل فضای بازی کمی سریع تر دریافت کنید.

چگونه در بازی فورتنایت ویباکس رایگان دریافت کنیم؟

ترفند های بسیار کارسازی وجود دارند که به شما کمک می کنند ویباکس رایگان را خیلی سریع تر دریافت کنید. شما می توانید هر کدام از روش هایی که در ادامه معرفی می کنیم را دنبال کنید و تاثیرات آن را در کوتاه مدت، مشاهده کنید.

در سمت چپ صفحه بازی فورتنایت، چالش های روزانه این بازی قرار دارند. سه quest در این بخش وجود دارد و شما با تکمیل هر سه این questها، می توانید چالش های روزانه دریافت کنید. تکمیل این چلنج‌ها جایزه هایی را برای شما به همراه دارد و می توانند سطح شما را در بازی بالا ببرند. زمانی که در بلند مدت، زمانی بیشتری را به بازی فورتنایت اختصاص دهید، سطح شما در این بازی افزایش پیدا می کند و ویباکس های رایگان به عنوان جایزه به حساب شما واریز می شوند.

چگونه در فورتنایت ویباکس رایگان بگیریم

همانطور که می دانید فورتنایت یک بخش تحت عنوان رویدادها (Events) دارد که به صورت روزانه عرضه می شود. شما می توانید در این رویداد ها شرکت کنید. با شرکت و برنده شدن در این رویداد ها، می توانید جوایز بسیار جذابی دریافت کنید. ویباکس رایگان نیز بخشی از این جوایز است. پس تلاش کنید تا در رویداد بعدی فورتنایت، بهترین عملکرد خود را نشان دهید.

فورتنایت را به صورت روزانه بازی کنید. با اختصاص دادن بخشی از روز خود به بازی بتل رویال فورتنایت، شانس بیشتری برای تکمیل چالش های روزانه خواهید داشت و سطح پیشرفت شما به صورت پیوسته افزایش می یابد. بدین ترتیب، شما این شانس را خواهید داشت که ویباکس رایگان را به صورت تدریجی دریافت کنید.

نتیجه‌گیری

با توجه به ترفند هایی که در بالا توضیح داده شد، شما می توانید ویباکس رایگان فورتنایت را در زمان کمتری از آن خود کنید. شما می توانید این مقاله را با دوستان خود در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا آن ها را نیز در خصوص کلاهبرداری های ممکن آگاه کنید و روش های امن تامین ویباکس رایگان را به اطلاع آن ها برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − چهار =