درآمد ارزی

داستان موفقیت چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس

مدیرعامل صرافی بایننس

چانگ پنگ ژائو موسس و مدیرعامل صرافی بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در جهان می‌باشد. او از سال 2017 که این صرافی تاسیس شد، برای افراد زیادی الهام بخش بوده است. ژائو در عرض چند ماه این شرکت را به بزرگترین پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال تبدیل کرد.

چانگ پنگ ژائو مدیرعامل صرافی بایننس، به عنوان یازدهمین فرد ثروتمند در جهان شناخته می‌شود. طبق اطلاعات و تخمین هایی که اخیرا انجام شده است، ارزش خالص دارایی هایی او به حدود 96 میلیارد دلار می‌رسد.

زندگی CZ از زمان فروش آپارتمان خود برای خرید ارزهای دیجیتال تا وقتی که به مدیر بایننس و یکی از ثروتمندترین افراد جهان تبدیل شد، بسیار الهام بخش و آموزنده بوده است. در این مطلب به شما خواهیم گفت داستان چانگ پنگ ژائو از کجا و چگونه شروع شد؛ در ادامه به بیان نکاتی در مورد زندگی قبلی او و زندگی او به عنوان مدیر صرافی بایننس خواهیم پرداخت.

بیوگرافی چانگ پنگ ژائو، مدیر بایننس

نام چانگ پنگ ژائو
سال تولد 1977
محل تولد جیانگ سو، چین
ملیت کانادایی
سن 45
تحصیلات علوم کامپیوتر، دانشگاه مک گیل
جایگاه مدیرعامل و موسس صرافی بایننس
ارزش خالص دارایی ها 96 میلیارد دلار

زندگی شخصی چانگ پنگ ژائو

مالک صرافی بایننس، چانگ پنگ ژائو یک تاجر چینی کانادایی است که در 10 سپتامبر 1977 در استان جیانگ سو چین به دنیا آمد. والدین ژائو هر دو معلم بودند. پدر ژائو که در یک دانشگاه به عنوان استاد فعالیت می ‌کرد، بعد از اینکه “pro bourgeois intellect” لقب گرفت، تبعید شد. در نتیجه خانواده او در اواخر دهه 1980 به ونکوور در کانادا مهاجرت کردند.

مدیرعامل صرافی بایننس

ژائو از همان سنین نوجوانی برای تامین مخارج خانواده اش شروع به کار پاره وقت کرد. او در آن سال ها بعد از پایان مدرسه در مک دونالد و چندین پمپ بنزین مختلف کار کرده است.

نحوه حذف اکانت بایننس در 10 دقیقه! (آپدیت 2022)
بخوانید!

شغل اولیه چانگ پنگ ژائو

چانگ پنگ ژائو مدیر صرافی بایننس از دانشگاه مک گیل مونترال در رشته علوم کامپیوتر فارغ التحصیل شده است.

مدیرعامل صرافی بایننس

بعد از اینکه فارغ التحصیل شد به عنوان کارآموز در توکیو شروع به کار کرد. او در ابتدا برای یک فرد معامله گر در بورس اوراق بهادار توکیو کار می‌کرد که از ژائو خواسته بود یک نرم افزار برای تطبیق سفارشات در معاملات سهام بسازد. او پس از کسب اولین تجربه، در سال 2001 به Bloomberg Tradebook LLC ملحق شد و در آنجا 4 سال به عنوان رئیس بخش Futures Development کار کرد.

در سال 2005 ژائو به عنوان شریک در تاسیس شرکتی به Fusion Systems همکاری کرد. این شرکت در زمینه ارائه راه حل های فناوری اطلاعات و دیگر سرویس های مشاوره فعالیت می‌کرد. چانگ پنگ ژائو تا پایان سال 2013 به عنوان یک شریک در این شرکت باقی ماند و بعد از آن وارد دنیای ارزهای دیجیتال شد.

آموزش جامع رفع مسدودی بایننس + پیشگیری از مسدودیت
بخوانید!

فعالیت چانگ پنگ ژائو در دنیای ارزهای دیجیتال

مدیر صرافی بایننس، چانگ پنگ ژائو در سال 2013 به عنوان مدیر تیم توسعه به Blockchain پیوست. Blockchain.com شرکتی است که در زمینه خدمات مختلف مرتبط با ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند. این شرکت یک کیف پول ارزهای دیجیتال را به کاربران خود ارائه می‌داد که حدودا 28 درصد از تراکنش‌های بیت کوین بین سال های 2011 تا 2020 را شامل می‌شود. ژائو در این شرکت برای توسعه نرم افزارهای مرتبط با کیف پول های ارزهای دیجیتال کار می‌کرد.

یک سال بعد ژائو از کار برای شرکت Blockchain استعفا داد و به عنوان مدیر ارشد فنی در شرکتی به نام OKCoin شروع به فعالیت کرد. OKCoin مانند بایننس یک شرکت صرافی ارز دیجیتال بود و به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های جهان شناخته می‌شد. اما ژائو به دلیل اینکه احساس می‌کرد این شرکت با دیدگاه او در مورد مبادلات ارزهای دیجیتال همخوانی ندارد، تصمیم گرفت جایگاه خود را در این شرکت ترک کند.

چانگ پنگ ژائو مدیر صرافی بایننس در آن زمان بعد از ترک OKCoin شرکتی به نام Bijie Tech را تاسیس کرد. کار این شرکت ارائه خدمات مربوط به مبادلات ارزهای دیجیتال به مردم شانگهای بود. Bijie از سال 2015 تا 2017 به کاربران خدمات ارائه می‌داد تا زمانی که یک روز کل پلتفرم ها و وب سایت های Tech Bijie از بین رفتند. در مورد علت ناپدید شدن این شرکت تاکنون هیچ اطلاعاتی از طرف مدیریت آن ارائه نشده است. اما ناپدید شدن Bijie Tech موجب تاسیس یک شرکت قدرتمند دیگر به نام Binance شد.

دانلود ماشین حساب بایننس برای اندروید (نسخه غیر رسمی)
بخوانید!

سفر چانگ پنگ ژائو به عنوان مدیرعامل صرافی بایننس

مدیر صرافی بایننس

علاقه چانگ پنگ ژائو، مدیر بایننس به ارزهای دیجیتال از اوایل سال 2014 زمانی که به همراه دوست خود مشغول بازی پوکر بود آغاز شد. در آن زمان او پس از آشنایی با بیت کوین، شروع به سرمایه‌گذاری روی آن کرد. علاقه او به بازار ارزهای دیجیتال به اندازه‌ای بود که حتی خانه خود را برای خرید بیت کوین فروخت. کار کردن در شرکت های مختلف مرتبط نیز باعث شد که تجربه را به علاقه خود اضافه کند.

مالک صرافی بایننس

Bijie Tech به آرامی ناپدید شد تا به شکل Binance ظاهر شود. کل منابع و مدیریت ارشد شرکت سابق اکنون بایننس را تشکیل داده اند. چانگ پنگ ژائو از زمان تاسیس آن یعنی سال 2017 مدیر صرافی بایننس باقی مانده است. بایننس تنها در عرض 180 روز، ژائو را تبدیل به میلیاردر کرد. اکنون با دارایی هایی با ارزش خالص 96 میلیارد دلار یازدهمین فرد ثروتمند در جهان شناخته می‌شود.

چالش‌های پیش روی چانگ پنگ ژائو

در طی 5 سال گذشته ژائو به عنوان مدیرعامل صرافی بایننس با چالش های زیادی رو به رو شده است. به دلیل سیاست های سختگیرانه کشور چین در رابطه با ارزهای دیجیتال، او مجبور شد دفتر اصلی شرکت خود را از کشور چین به جزایر کیمن انتقال دهد.

وزارت دادگستری ایالات متحده بایننس را به اتهام جرایم پولشویی تحت نظر قرار داده است. همچنین کشورهای دیگری مانند آلمان و بریتانیا نیز اقدامات قانونی یا هشدارهایی را بر علیه بایننس عنوان کرده اند. در سال 2019 یک سرقت بزرگ بیت کوین به ارزش 40 میلیون دلار در بایننس صورت گرفت. ژائو با تمام این چالش‌ها از جمله سرقت بیت کوین، بسیار قوی رو به رو شد. او به مشتریان خود این اطمینان را داد که تمام این ضررها را جبران می‌کند و آن ها نا امید نمی‌کند.

مدیر بایننس

سوالات متداول

چانگ پنگ ژائو کیست؟

چانگ پنگ ژائو موسس و مدیرعامل صرافی بایننس، بزرگترین صرافی جهان، می‌باشد.

چانگ پنگ ژائو کی و کجا متولد شد؟

ژائو متولد 10 سپتامبر 1977 می‌باشد و در استان جیانگ سو چین به دنیا آمده است.

کار بایننس چیست؟

بایننس یک پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال است که به افراد کمک می‌کند تا ارزهای دیجیتال را با دارایی‌های خود مبادله کنند.

BNB چیست؟

بایننس کوین ارز دیجیتال صرافی بایننس است که با نماد BNB معامله می‌گردد. برای دانستن بیشتر درباره بایننس کوین کلیک کنید.

بزرگترین پلتفرم مبادلات ارزهای دیجیتال کدام است؟

 بایننس بزرگترین پلتفرم مبادلات ارزهای دیجیتال در جهان محسوب می‌شود.

نتیجه‌گیری

داستان مدیر صرافی بایننس چانگ پنگ ژائو بسیار الهام بخش است. هر چیزی که از نظر ما غیر ممکن است، توسط او ممکن شد. امروزه ارزهای دیجیتال و بازار آنها بسیار محبوب شده‌اند و افراد کمی هستند که در مورد آنها آگاهی کمی داشته باشند یا هنوز در رابطه با آنها بی اطلاع باشند.

در چنین موقعیتی CZ مسیر خود را مشخص کرد و انگیزه ای برای رهبران مشتاق ایجاد کرد. ژائو با فعالیت خود ثابت کرد که می‌توان یک کسب و کار را راه اندازی کرد و در عرض 5 سال آن را به بزرگترین کسب و کار جهان تبدیل کرد. او نشان داد که تبدیل شدن به یکی از ثروتمندترین افراد جهان فقط چند سال زمان لازم دارد.

او همچنین ثابت کرد که با وجود فشارهایی که از سمت کشورهای قدرتمند به کسب و کارها وارد می‌شود، باز هم می‌توان یک کسب و کار را در هر نقطه از جهان رونق بخشید. چیزهای زیادی را می‌توان از چنین شخصیت‌های الهام بخشی فهمید.

برای افتتاح حساب بایننس مجموعه جک‌بلک در خدمت شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =