درآمد ارزی

آیا ماینینگ تتر امکان‌پذیر است؟

ماینینگ تتر

تتر یک رمز ارز قابل استخراج نیست و در واقع، فرایند ماینینگ در نقطه مقابل اصالت و ماهیت این رمز ارز قرار دارد. تتر در واقع به ارز واقعی وابسته است و به همین دلیل شما نمی توانید این رمز ارز را از طریق یک فرایند استخراج معمولی، بدست آورید. در ادامه به برخی از پرسش های رایج در خصوص ماینینگ تتر پاسخ خواهیم داد.

الگوریتم اثبات تحقیق (Proof of research یا PoR)

برای استخراج تتر از الگوریتم اثبات تحقیق استفاده می شود. این الگوریتم نیز به نوبه خود برای استخراج تتر از الگوریتم گواه بر سهام (Proof of stake) استفاده می کند. البته توجه داشته باشید که فرایند استخراج این رمز ارز با آنچه که در خصوص سایر ارزهای دیجیتال به کار برده می شود، تفاوت هایی دارد.

برای استخراج تتر ماینرها به یک کیف پول حاوی تتر نیاز دارند. محتویات این کیف در این فرایند به عنوان سهام عمل می کند.

Gridcoin در آن واحد به عنوان یک ارز PoS و یک ارز PoR عمل می کند. با ترکیب این دو الگوریتم، PoS می تواند به ارزها امنیت مطلوب و در عین حال صرفه جویی در انرژی، در خلال فرایند ماینینگ را عرضه کند.

ماینینگ چقدر طول می کشد؟

هر برد ASIC توانایی استخراج یک بلوک کریپتو را دارد. توانایی این برد میان ماینرهای مختلفی تقسیم می شود. بنابراین، مدت زمان مورد نیاز برای ماینینگ به نرخ هش فرایند استخراج بستگی دارد. به بیان دیگر، این مدت زمان به قدرت پیکربندی تجهیزات ماینینگ شما وابسته است. برای کسب بهترین نتیجه از فرایند ماینینگ، برد های ASIC بهترین انتخاب هستند.

قیمت ماینینگ یک بلوک تتر چقدر است ؟

تخمین قیمت فرآیند ماینینگ دشوار است؛ چرا که این قیمت به پارامترهای مختلفی، از جمله هزینه برق مصرفی، بستگی دارد. با این حال به طور کلی، اگر به دنبال کسب سود بیشتر هستید، باید بر روی بردهای تخصصی ماینینگ تحت عنوان ASIC سرمایه گذاری کنید. این بردها برای ماینینگ رمز ارزها طراحی شده اند. این بردها بهترین پارامترها برای ماینینگ را دارا هستند و بهترین بازده را می توانند برای شما به همراه داشته باشند.

مطالعه کنید: ماینینگ اتریوم با گوشی

ماینینگ بر روی کامپیوتر شخصی چگونه است؟

 شما می توانید بر روی کامپیوتر شخصی خود، رمز ارز استخراج کنید. با این حال اگر در خصوص ماینینگ رمز ارزها جدی هستید و دوست دارید این کار را به صورت حرفه ای دنبال کنید، بهتر است بر روی تنظیمات ماینینگ ASIC سرمایه گذاری کنید.

 بهترین روش برای استخراج تتر، استفاده از برد های تخصصی asic است. اگر دوست دارید با کمک کامپیوتر شخصی خود به استخراج تتر بپردازید، بهتر است به استخرهای استخراج رمز ارزها بپیوندید تا هزینه های جانبی خود را کاهش دهید.

آیا ماینینگ در خانه امکان پذیر است؟

در ابتدای کار، ماینینگ در خانه و با کمک کامپیوتر شخصی امکان پذیر است. زمانی که تجربه بیشتری در این زمینه کسب کردید، بهتر است بر روی بردهای ASIC سرمایه گذاری کنید. این بهترین راه برای ماینینگ می باشد. با این حال بهتر است به طور مرتب نمودارهای سودآوری فرایند استخراج را بررسی کنید تا مطمئن شوید این فرایند برایتان ضرری به همراه نداشته باشد.

چگونه تتر را در اندروید استخراج کنیم؟

ماینینگ در اندروید ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک اپلیکیشن تحت عنوان MinerGate را نصب کنید. این اپلیکیشن در فروشگاه Google Play موجود است. پس از نصب، یک حساب کاربری در این اپلیکیشن ایجاد کنید و پس از آن، همه چیز برای استخراج تتر آماده است.

مطالعه کنید: ماینینگ دوج کوین

چگونه می توان کریپتو در آیفون استخراج کرد؟

متاسفانه ماینینگ در آیفون امکان پذیر نیست. اپل محدودیت های جدی بر روی فرایند ماینینگ با کمک نرم افزارها و سیستم عامل آیفون وضع کرده است، چرا که این فرایند به سخت افزارهای آیفون آسیب وارد می کند. تمام اپلیکیشن های که با ماینینگ مرتبط هستند، باتری آیفون را خیلی سریع تخلیه کرده و حرارت یا فشار بسیار زیادی را در دستگاه ایجاد می کنند.

این کار به سخت افزارهای گوشی آسیب می رساند وی می تواند برای کاربر خطرناک باشد. به همین دلیل است که استخراج با آیفون ممنون می باشد.

چگونه به یک ماینر حرفه‌ای تبدیل شویم؟

اگر می خواهید به یک ماینر حرفه‌ای تبدیل شوید، در اولین قدم باید به یک استخر ماینینگ بپیوندید. این شبکه ها به شما در پیکربندی دستگاه های ماینینگ کمک می کنند و همچنین در ابتدای کار شما را راهنمایی خواهند کرد. در نهایت نیز بهتری راه برای کسب سود بیشتر و تبدیل شدن به یک ماینر حرفه ای، خرید برد های asic است.

مطالعه کنید: معایب ماینر

ماینینگ چقدر سود آور است؟

تخمین میزان سودآوری فرایند استخراج اندکی پیچیده است، چرا که این میزان برای افراد مختلف، متفاوت است. در واقع میزان سود به دست آمده به پارامترهای مختلفی، از جمله قیمت برق، قیمت تجهیزات ماینینگ، مالیات و موارد مشابه بستگی دارد.

بهترین راه برای بررسی میزان سوددهی، بررسی نمودارهایی است که معمولا در اپلیکیشن های ماینینگ به شما ارائه می شوند. این نمودارها می توانند تخمین واقعی تری را در خصوص میزان سودآوری فرایند ماینینگ در اختیارتان قرار دهند.

چگونه یک ماینر بسازیم؟

ماینر صرفا یک کامپیوتر است. معیار اصلی که باید به دنبال آن باشید، راندمان بالای دستگاه در مقایسه با هزینه های برق و انرژی است. بهتر است از ماینرهای تخصصی و حرفه ای، مانند ASIC استفاده کنید. Asic ها بهترین راه برای ساخت ماینر و استخراج این رمز ارز محسوب می شوند.

مطالعه کنید: بهترین سیستم عامل برای ماینینگ

چگونه وارد دنیای ماینینگ شویم؟

بهترین راه برای ورود به دنیای ماینینگ، آغاز مسیر از ابتدا یعنی از فرایند استخراج است. بدین ترتیب شما می توانید در کنار سود، در خصوص شناخت بیشتر ارزهای دیجیتال، تجربه فوق العاده ای نیز کسب کنید. برای ماینینگ، ما asic را به عنوان بهترین روش استخراج این رمز ارز توصیه می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =