گیمینگ

۷ روش حرفه‌ای شدن در فورتنایت

چگونه در فورتنایت حرفه ای شویم

بازی فورتنایت در سال 2017 به بازار عرضه شد. فورتنایت که خیلی سریع به شهرت جهانی رسید، یکی از پربازدید ترین بازی های تاریخ محسوب می شود. این بازی رایگان است و جذابیت بصری فوق العاده ای دارد. این دو فاکتور توانسته اند کاربران بسیار زیادی را جذب این بازی کنند. بازی فورتنایت در اکثر پلتفرم ها به راحتی در دسترس می باشد  این مقاله به آموزش پرو شدن در فورتنایت اختصاص دارد.

در حالی که این بازی بسیاری از بازیکنان را برای پیوستن به شبکه Twitch و استریم آنلاین بازی ها تشویق کرده است، اما رسیدن به سطح بازیکنان حرفه ای فورتنایت چندان آسان نیست. بازیکنان حرفه ای در فورتنایت این امکان را دارند که به بازی بتل رویال بپیوندند.  حال یک سوال ممکن است پیش بیاید: چگونه در فورتنایت قوی شویم؟ برای تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای در فورتنایت، باید تلاش کنید و زمان قابل توجهی را صرف این بازی کنید.

آموزش پرو شدن در فورتنایت: اقدامات لازم

مهمترین وجه حرفه ای شدن در فورتنایت، داشتن طرز فکر صحیح است. در این جا چند ویژگی وجود دارد که تیم های حرفه ای برای جذب اعضای جدید به آن توجه ویژه ای دارند:

  • ارتباطات عالی

تمامی اعضای یک تیم باید از توانمندی های ارتباطی قوی برخوردار باشند تا بتوانند سایر تیم ها را شکست دهند. برای آگاهی از روش های انتقال اطلاعات مهم بازی و داشتن ارتباطی موثر و پیوسته با اعضای تیم، مهارت های خود در زمینه رهبری تیم را ارتقا دهید.

  • دانش تجهیزات

 انتخاب یک سلاح مناسب برای استفاده در موقعیت های مختلف، یکی از مهم ترین مهارت ها برای موفقیت در فورتنایت است. با داشتن این مهارت شما می توانید ضمن پیشروی در نقشه، تمامی حریفان خود را نیز از بین ببرید.

چگونه در فورتنایت قوی شویم

  • دانش بازی

 برای موفقیت در این بازی شما باید با تمامی جنبه های آن، از جمله خواندن نقشه، بهترین نقاط برای مخفی شدن، محل اختفای گنج ها و موارد مشابه به خوبی آشنا باشید. این به معنای ارتقای دانش خود در بازی فورتنایت است.

  • خونسرد باشید

اگر در خلال بازی یکی از اعضای تیم و یا حتی خودتان جانتان را از دست دادید، ناراحت نشوید. اشتباهات خود را بررسی کرده و دوباره تلاش کنید.

  • ساخت و ساز

ساختارها در فورتنایت بسیار اهمیت دارند. برای ایجاد ساختارهای موثری که بتوانند به شما نسبت به سایر رقیبان برتری نسبی دهند، تمرین کنید.

مطالعه کنید:‌ اموزش بیلد در فورتنایت pc

مقررات اپیک گیمز برای بازیکنان حرفه ای فورتنایت

علاوه بر موارد فوق، اپیک گیمز نیز قوانین و شرایطی را برای بازیکنان حرفه ای فورتنایت در نظر گرفته است. برای حرفه ای شدن در بازی فورتنایت شما باید شرایط و مقررات زیر را رعایت کنید:

  • بازیکن باید حداقل 13 سال سن داشته باشد و بازیکنان کمتر از 18 سال باید رضایتنامه والدین خود را نیز ارائه دهند. (البته این مورد برای کاربران ایرانی چندان جدی نیست)
  • حساب بازیکن باید حداقل در سطح 15 باشد.
  • بازیکن باید با اپیک گیمز رابطه خوبی داشته باشد و سابقه هیچ تخلفی در حسابش ثبت نشده باشد.
  • بازیکنان باید احراز هویت 2 مرحله ای را فعال کرده و حساب کاربری خود را برای شرکت در مسابقات امن، به یک Epic ID متصل کنند.

چگونه در فورتنایت پرو شویم

مراحل تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای فورتنایت

در این بخش چند روش را بررسی خواهیم کرد که می توانند به شما در تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای فورتنایت کمک کنند.

۱- استخدام مربی حرفه‌ای

اگر به دنبال پیشرفت کردن در این بازی هستید و یا مایلید تنها یک مرحله خاص را پشت سر بگذارید، استخدام مربی می تواند بهترین گزینه برای حرفه ای شدن در این بازی باشد. یک مربی حرفه ای فورتنایت خوب می تواند بازی شما را تماشا کند و توصیه های مختلفی را برای بهبود کلی عملکرد تان به شما ارائه دهد.

 یک مربی خوب به شما کمک می کند تا نقشه را بهتر یاد بگیرید یا استراتژی های خود در خصوص انتقال افراد پیش از شروع طوفان را بهبود ببخشید. مربی می تواند همچنین در خصوص مکان و نحوه ساخت سازه ها به شما مشاوره دهد.

یک مربی خوب می تواند عادات بد شما در بازی را تشخیص دهد و به شما کمک تا با دید بهتری فضای بازی را نگاه کنید. استخدام مربی ایده ای مناسب برای بهبود سریع عملکرد بازیکن در فضای بازی است. این کار می تواند یک جهش قابل توجه در فرایند رشد کاربر ایجاد کند و شانس حرفه ای شدن بازیکن در فضای رقابتی موجود را افزایش دهد.

شما می توانید مربیان فورتنایت را در پلتفرم Gamer Sensei پیدا کنید. در این پلتفرم گروهی از مربیان حرفه ای فعال هستند که از یک برنامه آموزشی پنج مرحله ای پیروی می کنند.

چرا قابلیت فورتنایت 2FA اهمیت دارد؟
بخوانید!

۲- ارتقا در رتبه بندی ها

برای ارتقا در رتبه بندی های موجود باید متمرکز باشید. نقاط عطفی را برای خود در نظر بگیرید و به دنبال راه هایی برای بهبود توانمندی های خود در بازی و در مدت زمان محدود، باشید. ارتقا در رتبه بندی ها یکی از روش های مناسب برای ایجاد ارتباط با سایر بازیکنان حرفه ای است که شما را جدی می گیرند.

برای دسترسی به این هدف، شما می توانید استریمرهای حرفه ای را هنگام بازی تماشا کنید، تکنیک های جدید را تمرین کنید و دانش خود در زمینه بازی را به روز نگه دارید.

 این کار می تواند توانمندی های شما را افزایش دهد تا بتوانید رقیبان خود را کنار گذاشته و به دستاوردهای کلیدی دست پیدا کنید. در حالی که ارتقا در رتبه بندی، انتخاب شدن شما در تیم های حرفه ای را تضمین نمی کند، اما می تواند شانس شما را افزایش دهد.

۳- ارتباط داشتن با بازیکنان دیگر

در مواجه با دیگران حرفه ای، مهربان و فروتن باشید. این کار می تواند موقعیت های بسیار بهتری را برایتان به وجود آورد. اگر این خصوصیات را داشته باشید، به احتمال زیاد افراد شما را به سایر دوستان خود معرفی می کنند و در نتیجه احتمال راه یافتن شما به تیم های حرفه ای نیز به شکل قابل توجهی بالا خواهد رفت.

تیمی را برای بازی های مکرر و مداوم پیدا کنید تا بتوانید بازی در شرایط گروهی و نحوه برقراری ارتباط با دیگر بازیکنان را یاد گرفته و به این شیوه از بازی عادت کنید. سعی کنید با سایر افراد در تیم رشد کنید.

بسیاری از گیمرها در دیسکورد کنار یکدیگر جمع می‌شوند و با یکدیگر ارتباط می‌گیرند. بنابراین شما نیز حتما در این پلتفرم عضو شوید.

آموزش نصب و راه‌اندازی دیسکورد
بخوانید!

۴- با مدیران تیم های مختلف ارتباط برقرار کنید

زمانی که به رتبه های بالاتر دست پیدا کردید، سعی کنید با مدیران تیم های موجود ارتباط برقرار کنید و از آن ها در خصوص نحوه انتخاب اعضای تیمشان سوالاتی بپرسید. ادب و احترام را هنگام مواجهه با این افراد فراموش نکنید. بسیاری از مدیران تیم در طول روز ایمیل های زیادی را از بازیکنان دریافت می کنند و این احتمال وجود دارد که به اکثر سوالات موجود پاسخ ندهند.

 در مورد خواسته های خود شفاف صحبت کنید. درخواست های شما باید بیشتر جنبه کسب اطلاعات داشته باشند و از ارسال درخواست های مشخص خودداری کنید. در نهایت نیز اگر مدیری پاسخ شما را داد، از او بابت وقتی که به شما اختصاص داده است، تشکر کنید.

پیشنیاز جدی گرفته شدن توسط دیگران در Fortnite، داشتن اسکین‌های خفن است! اینگونه اسکین‌ها را می‌توانید با طی کردن چلنج های فورتنایت و کسب امتیازات آن، یا از طریق خرید ویباکس تهیه کنید.

اموزش پرو شدن در فورتنایت

۵- تجهیزات خود را ارتقا دهید

اگرچه برای حرفه ای شدن در بازی فورتنایت شما به بهترین تجهیزات موجود در بازار احتیاج ندارید، اما ارتقای موس، کیبورد و مانیتور میتواند به بهبود عملکرد شما در بازی کمک کند. استفاده از تجهیزات ارزان یا قدیمی می تواند سبب شود تا شما موارد بصری مهم را از دست بدهید یا حرکت های شما به خوبی در فضای بازی رد گیری نشوند.

برای خرید تجهیزات بهتر پس انداز کنید. شما می توانید تجهیزات مورد نیاز خود را به دوستان و اعضای خانواده تان معرفی کنید تا آنها بتوانند برای خرید هدیه سال نو یا تولد روی این موارد مانور بدهند. هر یک قطعه می تواند تفاوت قابل توجهی را در عملکرد شما ایجاد کند.

۶- شرکت در مسابقات

برای تبدیل شدن به یک فرد حرفه ای در فورتنایت، شرکت در مسابقات می تواند پتانسیل های بسیار زیادی به همراه داشته باشد. رقابت با سایرین راه حل خوبی برای مقایسه عملکرد و تعیین سطح توانمندی هایتان است. این فرایند همچنین می تواند نقاط ضعفتان را به شما نشان دهد. به دنبال مسابقاتی در حلقه دوستان، مدرسه یا دانشگاه خود باشید.

به طور مشابه، می توانید در مسابقات آنلاینی شرکت کنید که سیستم رتبه بندی داشته باشند. بازی خود را ضبط کنید و آن را بارها مرور کنید تا نقاط ضعف و قدرت خود را به خوبی بشناسید. در صورت امکان در مسابقاتی شرکت کنید که توسط افراد حرفه این صنعت برگزار می شوند. این کار به شما کمک می کند تا توانمندی های خود را به جامعه گسترده تری از بازیکنان نشان دهید.

آموزش گرفتن ویباکس رایگان در فورتنایت
بخوانید!

۷- عادت های بازیکنان حرفه ای را در خود پرورش دهید

عادت ها و مهارت های زیادی هستند که بازیکنان حرفه ای مجبور به یادگیری آن ها هستند. یکی از بهترین روش ها برای تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای فورتنایت این است که مانند یک حرفه ای رفتار کنید. در ادامه برخی از مهم ترین عادات افراد حرفه ای را بررسی خواهیم کرد:

  • تمرین روزانه

 اکثر گیمرهای حرفه ای به صورت روزانه تمرین می کنند. این تمرین های روزانه مهارت های خاص، همکاری با یک تیم برای بهبود کلی و تکنیک های جدید بازی را شامل می شوند.

  • یادگیری از هر باخت

عصبانی شدن پس از هر بار باخت، تنها انرژی و تمرکز شما را به هدر می دهد. اگر عصبانی شوید و کنترل احساسات خود را از دست بدهید، در مسابقات بعدی نیز شکست خواهید خورد.

اموزش حرفه ای شدن در فورتنایت

  • تماشای استریم ها و مسابقات حرفه‌ای

یکی از بهترین راه ها برای تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای، تماشای سایر بازیکنان حرفه ای و یاد گرفتن از آن ها است. به دنبال استریم هایی باشید که بازیکنان در خلال بازی می توانند صحبت کنند. بدین ترتیب شما می توانید روند فکری و جزئیات تکنیک های مختلف را به خوبی فرا بگیرید.

  • دانش خود را افزایش دهید

 اطلاعات خود از جدید ترین تغییرات، محتوای جدید و نکات مختلف بازی را افزایش دهید. بهترین و بدترین استراتژی های را یاد بگیرید و سعی کنید از این اطلاعات برای بهینه کردن استراتژی های حمله و دفاع خود استفاده کنید.

چگونه در فورتنایت اسکین رایگان بگیریم؟
بخوانید!

سوالات متداول

آیا یادگیری فورتنایت دشوار است؟

ایده اصلی و فرایند بازی در فورتنایت آسان است اما بهبود رتبه بندی به مرور زمان دشوارتر می گردد. برای یادگیری این بازی و تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای شما باید به صورت مکرر تمرین کنید و استراتژی های جدید را یاد بگیرید. همچنین روحیه رقابتی خود را حفظ کنید تا بتوانید به یک فرد حرفه ای تبدیل شوید.

درآمد بازیکنان حرفه ای فورتنایت چقدر است؟

بازیکنان حرفه ای فورتنایت می توانند از چند طریق درآمد داشته باشند. بسیاری از این افراد چیزی در حدود 20 تا 30 هزار دلار در سال درآمد دارند. در صورت پیدا کردن اسپانسرهای مناسب، این درآمد می تواند افزایش پیدا کند. بسیاری از افراد حرفه ای استریم های آنلاین (مثل نینجا) و همچنین کانال های یوتیوب موفقی را نیز اداره می کنند که این موارد نیز می توانند منبع درآمد خوبی برای بازیکنان حرفه ای باشند.

آموزش نصب فورتنایت برای اندروید، PC و PS4
بخوانید!

برای تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای در فورتنایت چه مقدار زمان لازم است؟

برای درک بازی (در صورت داشتن تمرکز کافی) یک بازیکن تازه کار به یک هفته الی ده روز زمان نیاز دارد. برای کسب مهارت بیشتر در فورتنایت، بیشتر بازیکنان بیش از یک سال زمان صرف می کنند تا بتوانند جنبه های مختلف بازی و واکنش های خود در فضای بازی را بهتر درک کنند.

برای تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای در فورتنایت به چه پارامترهایی نیاز است؟

برای تبدیل شدن به یک بازیکن خوب، پارامترهای مختلفی وجود دارد که باید فرد آن ها را یاد بگیرد. این موارد شامل درک بهتر نقشه بازی، نحوه احداث ساختارهای مختلف، مدیریت طوفان های مختلف، مهارت های ارتباطی قوی، تصمیم گیری سریع در لحظه و همچنین حفظ سطح بازی است. با تسلط پیدا کردن بر روی این موارد یک بازیکن خوب می تواند به تیم های سطح حرفه ای ملحق شود.

نتیجه‌گیری

ترفند های فورتنایت برای حرفه‌ای شدن چندان پیچیده نیست. به مانند حرفه‌ای شدن در هر چیز دیگری، شما به پشتکار نیاز دارید. با به کار بردن روش‌های فوق می‌تواند هرچه سریع‌تر به یک بازیکن حرفه‌ای در فورتنایت تبدیل شوید. اگر پشتکار و استعداد کافی داشته باشید، حتی می‌تواند در کمتر از چند ماه به درجات بالایی از این گیم برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + پانزده =