گیمینگ

چگونه در فورتنایت اسکین رایگان بگیریم؟

چگونه در فورتنایت اسکین رایگان بگیریم

فورتنایت یکی از بازی های بسیار محبوب در جهان است و افراد بسیار زیادی طرفدار این بازی هستند. فورتنایت شوتر نسبت به سایر بازی های Battle Royale تفاوت هایی دارد. اولین و مهم ترین ویژگی خاص این بازی، استفاده از طیف گسترده ای از رنگ های قوی و جذاب است.

 با وجود بازیکنان بسیار زیاد در سراسر دنیا، این بازی توانسته است گستره متنوعی از اسکین رایگان فورتنایت و کاراکتر ها را به متن بازی اضافه کند. برخی از این کاراکترها در واقع شخصیت های شناخته شده سینمایی و یا سایر بازی های موفق هستند.

با این وجود یک سوال مهم ممکن است ذهن بازیکنان را به خود درگیر کند: چگونه در فورتنایت اسکین رایگان بگیریم؟ ما در این مقاله قصد داریم روش های ممکن برای دریافت اسکین رایگان فورتنایت را برای شما شرح دهیم.

این روش ها تقلب محسوب نمی شوند و هیچ کدام از آنها قوانین موجود در Battle royale را زیر پا نمی گذارند. همچنین با کمک این روش ها شما مجبور نیستید اسکین های رایگان فورتنایت را با ویباکس های با ارزش خود خریداری کنید.

آموزش گرفتن تمام اسکین های فورتنایت

رویدادهایی که اسکین رایگان فورتنایت هدیه می‌دهند

اولین راه برای دریافت اسکین رایگان فورتنایت، رفتن به رویداد های اپیک گیمز است. هر کسی که به طور مرتب بازی فورتنایت را انجام دهد به خوبی از رویدادهای اپیک گیمز آگاه است. این رویداد ها همیشه در جریان هستند و می توانند موضوعات مختلفی،  از جمله جشن کریسمس، مسابقات تعیین قهرمان ابرقهرمان ها، جشن سال نو و موارد مشابه را شامل شوند.

در این رویداد ها علاوه بر آنکه بازیکنان می توانند با طرفداران بازی و سایر شرکت کنندگان تعاملات داشته باشند، در عین حال نیز می توانند جوایز هیجان انگیز، از جمله اسکین های رایگان فورتنایت را دریافت کنند.

اموزش گرفتن اسکین پلاس فورتنایت

این موارد معمولا با رویداد های هیجان انگیز در فرهنگ پاپ همزمان هستند. به عنوان مثال، آمدن یک فیلم مهم و جدید به بازار (مانند فیلم Avengers: Ultimatum)، برخی از رویداد ها در تقویم یونانی و یا سالگرد های مهم اپیک گیمز از جمله مواردی هستند که در دنیای فورتنایت مهم قلمداد می شوند و رویدادهایی برای آن ها برگزار می شود.

این رویداد ها به طور کلی یک الگوی مشخص ندارند و هر کدام از آنها ممکن است شرایط خاصی را برای شرکت کنندگانشان تعیین کنند. اگر شرایط ورود به یک مراسم را دارید، دست به کار شوید. این کار می تواند شانس شما برای دریافت اسکین رایگان فورتنایت را بالا ببرد.

مطالعه کنید: اموزش نصب فورتنایت

شراکت های سودآور اپیک گیمز

آموزش گرفتن اسکین رایگان فورتنایت

یکی دیگر از روش های رایج برای دریافت اسکین رایگان فورتنایت، استفاده از فرصت هایی است که شراکت اپیک گیمز با بازار ایجاد می کند. همیشه برند یا مجموعه ای در دنیا وجود دارد که بخواهد با برند فورتنایت شراکت کند. به عنوان مثال، PlayStation یکی از شریک های مهم اپیک گیمز است. این بدان معناست که کاربران اگر از طریق یک دستگاه PS plus وارد فضای بازی شوند، حداقل یک اسکین خاص و رایگان دریافت خواهند کرد.

اخیرا شرکت اپیک گیمز با استودیو مارول بر سر مسابفات قهرمانی Thanos همکاری داشته است. در این رویداد اسکین شخصیت هایی که در ابتدا رایگان نبودند تحت شرایطی به صورت مجانی عرضه شدند. برای گرفتن اسکین رایگان فورتنایت، کاربران باید مقام خوبی در مسابقات قهرمانی کسب می کردند.

در سال 2019 برند سامسونگ یکی از شریکان برند فورتنایت و اپیک گیمز بود. کاربرانی که از طریق یکی از دستگاه های سامسونگ وارد فضای بازی می شدند، می توانستند دو اسکین رایگان فورتنایت دریافت کنند. این ویژگی به صورت خاص برای کاربران گوشی های Galaxy S10 که یکی از بهترین خطوط تولید این برند کره ای محسوب می شود، اجرا شد.

بنابراین، راز دریافت اسکین رایگان فورتنایت از این طریق در این است که همیشه از آخرین اخبار مربوط به برند فورتنایت و اپیک گیمز آگاه باشید. برند فورتنایت بسیار بزرگ و شناخته شده است و همیشه شراکتی مانند آنچه که در بالا توضیح داده شد، در جریان است. شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی بازی فورتنایت و همچنین سایت اپیک گیمز از جدیدترین همکاری ها و پروژه ها مطلع شوید.

مطالعه کنید: چگونه در فورتنایت v bucks رایگان بگیریم

Battle Pass: سرمایه گذاری کم

اموزش گرفتن اسکین رایگان در فورتنایت ps4

این سیستم کاملا رایگان نیست اما ارزش بررسی را دارد. سیستم بتل پس فورتنایت یکی از سرگرم کننده ترین ویژگی هایی است که این بازی معرفی کرده است. در این سیستم طیف متنوعی از ایتم ها و اسکین های خاص قرار دارد و هر فصل تغییر می کنند. هر Battle Pass،  950 ویباکس قیمت دارد و با تهیه آن شما به گستره متنوعی از کالاها و اسکین ها دسترسی پیدا می کنید.

Battle Passیکی از سیستم های محبوب کاربران فورتنایت محسوب می شود.  در میان بخش های مختلف این سیستم، شما می توانید ابزار متنوعی از جمله لباس ها، حیوانات خانگی و جعبه های مختلف را پیدا کنید. تمامی این آیتم ها را می توانید قبل از خرید امتحان کنید و سپس در صورت علاقه، نسبت به خرید Battle Pass مربوطه اقدام کنید.

چرا نباید در فورتنایت تقلب کنید؟

دانلود اسکین فورتنایت

البته پاسخ این پرسش واضح و منطقی است، اما بهتر است اندکی در این خصوص صحبت کنیم. با تقلب کردن در بازی فورتنایت شما حساب کاربری خود را در خطر قرار می دهید. همانطور که در ابتدای این متن اشاره کردیم، راه های مختلفی برای دریافت اسکین رایگان فورتنایت وجود دارد و تمامی این راه ها کاملا ایمن و قانونی هستند. شما می توانید از طریق خرید یا شرکت در رویدادها، اسکین های جذابی را تهیه کنید. بنابراین هیچ دلیلی وجود ندارد که اکانت و دارایی های خود را تحت خطر قرار دهید.

از رویداد های بزرگی که شرکت اپیک گیمز برای فورتنایت در نظر می گیرد، استفاده کنید تا از مسیر بهتری به ابزارها و اسکین های مورد نیاز خود دست پیدا کنید. بدین ترتیب مجبور نیستید از راه های غیر قانونی که ممکن است تجربه مثبت شما از بازی را تحت تاثیر قرار دهند، استفاده کنید. فراموش نکنید که افراد شیاد می توانند خطر جدی برای شما محسوب شوند.

مطالعه کنید: 2fa فورتنایت

نکاتی مهم در خصوص بازی فورتنایت

فورتنایت یک بازی الکترونیکی آنلاین چند نفره است که در سال 2011 میلادی به بازار ارائه شد. این بازی توسط شرکت اپیک گیمز طراحی شده است و مدل های مختلفی را شامل می شود. تمامی حالت های مختلف بازی از گیم پلی و موتور گرافیکی یکسانی استفاده می کنند.

حالت های مختلف بازی فورتنایت عبارتند از: Save the World که یک بازی پرداختی با تم بقا است و برای حداکثر چهار بازیکن طراحی شده است. در این مدل از بازی، بازیکنان مجبور هستند با زامبی ها بجنگند و از اشیا یا سنگرهای خود دفاع کنند.

 حالت دیگر این بازی Fortnite Battle Royale نام دارد. این حالت از بازی فورتنایت یک نسخه مجانی از ژانر Battle royale است که حداکثر 100 بازیکن در آن می توانند شرکت کنند. بازیکنان مجبور هستند در فضایی که به مرور کوچک تر می شود با یکدیگر مبارزه کنند. آخرین فرد یا تیم باقی مانده، برنده بازی است.

هر دو حالت بازی در سال 2017 به عنوان نسخه های اولیه منتشر شدند.

Save the world تنها برای سیستم عامل های Microsoft windows، macOS، Playstation 4 و Xbox One طراحی شده است. Battle Royale برای پلتفرم های مشابهی، از جمله Nintendo Switch و همچنین دستگاه های iOS و Android طراحی شده است. در سال 2020 نسخه های سازگار این بازی برای نسل های جدید PlayStation 5 و کنسول های Xbox سری X/S نیز به بازار ارائه شد.

در حالی که هر دو نسخه این بازی برای شرکت اپیک گیمز موفقیت آمیز بود، Fortnite Battle Royale یک موفقیت چشمگیر محسوب می شود. این بازی در کمتر از یک سال بیش از 125 میلیون بازیکن را جذب کرد و ماهانه صد ها میلیون دلار درآمد برای شرکت اپیک گیمز به همراه داشت. از آن زمان تا به امروز، این بازی به یک پدیده فرهنگی تبدیل شده است.

در حال حاضر، فورتنایت در دو حالت مختلف بازی توزیع شده است. با این حال موتورهای بازی، گرافیک، مکانیزم های گیم پلی و ویژگی های هنری هر دو حالت فورتنایت کاملا یکسان هستند.

Save the world: ایده کلی بر اساس تعاملات میان بازیکن و محیط بازی استوار است. در این بازی چهار بازیکن می توانند برای رسیدن به یک هدف مشترک و پشت سر گذاشتن ماموریت های مختلف، با یکدیگر همکاری کنند. این بازی پس از یک طوفان مایعات که تمام زمین را فرا گرفته و منجر به ناپدید شدن 98 درصد از جمعیت زمین شده است، آغاز می شود.

بازمانده های زمین نیز تحت حمله مداوم زامبی ها قرار دارند. بازیکنان در نقش فرماندهان پناهگاه ها باید منابع را جمع آوری کنند، بازماندگان را نجات دهند و از تجهیزاتی که می توانند به جمع آوری اطلاعات در خصوص طوفان یا عقب راندن آن کمک کنند، محافظت کنند.

 در خلال ماموریت ها، بازیکنان آیتم های داخل بازی را می توانند جمع آوری کنند. این آیتم ها عبارتند از شخصیت های قهرمانانه، طرح های مربوط به اسلحه ها و تله ها. تمامی این آیتم ها در خلال بازی و با افزایش تجربه کاربران کسب می شوند و می توانند به افزایش توانمندی های بازیکنان کمک کنند.

Fortnite Battle Royale یک بازی Battle royale است که برای بیش از 100 بازیکن طراحی شده است. شما می توانید در این بازی به صورت فردی و یا در گروه های دو تا چهار نفره شرکت کنید. در ابتدای بازی، بازیکنان از یک اتوبوس نبرد، بدون هیچ سلاحی پیاده می شوند. پس از پیاده شدن، بازیکنان باید به دنبال سلاح، آیتم ها و منابع باشند و در عین حال تلاش کنند در حین حمله کردن به دیگران، کشته نشوند.

در طول یک دور از بازی، مساحت منطقه امن بازی به خاطر طوفان کاهش پیدا می کند. بازیکنانی که خارج از منطقه امن هستند دچار آسیب شده و حتی کشته می شوند. این کار سبب می شود تا بازیکنان باقی مانده در بازی به مساحت کوچکتری محدود شده و ناگزیر، با یکدیگر روبرو شوند. آخرین بازیکن یا تیم باقی مانده در بازی، برنده آن خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 6 =