گیمینگ

آموزش نصب و راه‌اندازی دیسکورد

اموزش نصب دیسکورد

این روزها که همگی در مرکز این مشکل جهانی (ویروس کرونا) قرار گرفته ایم، سعی میکنیم با کمک رسانه های اجتماعی کمی بر این مشکل غلبه کنیم؛ زیرا دوری کردن به طور کامل از دوستان و عزیزان بسیار سخت است. به همین دلیل است که برنامه هایی مانند دیسکورد برایمان حکم نجات دهندگان زندگی را دارند. اگر شما هم به نصب دیسکورد علاقه دارید، با مقاله ی ما همراه شوید تا به پرسش «چگونه دیسکورد را نصب کنیم» پاسخ دهیم.

هدف از نصب دیسکورد

امروزه همگی دیسکورد را به عنوان یک برنامه ی گفتگو برای بازی های کامپیوتری میشناسند، اما ذکر این نکته مهم است که این برنامه میتواند به برقراری ارتباط میان تمامی افراد کمک کند. مهم نیست که گروه شما میخواهد آنلاین بازی کند، موسیقی گوش کند و یا فقط یک گروه گفتگوی کوچک باشد، با نصب دیسکورد میتوانید به هدف خود برسد. البته که میتوانید یک تماس تصویری تا سقف 10 نفر نیز داشته باشید.

البته از آنجایی که هدف اصلی از ایجاد دیسکورد، بازی کامپیوتری بوده، اگر با کامپیوتر و یا مک بوک از این برنامه استفاده کنید بهترین نتایج را خواهید گرفت. البته ورژن موبایل این برنامه نیز موجود است و ویژگی‌های بسیاری دارد.

چگونه دیسکورد را نصب کنیم؟

اگر قصد نصب دیسکورد روی گوشی اندروید و یا آیفون دارید، میتوانید برنامه را از Google Play Store و یا App Store دانلود کنید. اگر قصد نصب دیسکورد روی کامپیوتر خود را دارید، به سایت discord.com مراجعه کرده، برنامه را برای ویندوز دانلود کنید و یا روی مرورگر خود آن را باز کنید.

در اغلب موارد میتوان دیسکورد را روی مرورگر باز کرد. البته که محدودیت هایی نیز وجود دارد: شما دکمه‌ی “برای صحبت کردن فشار دهید” را نداشته و نمیتوانید روی کانال های خود ویدئو استریم کنید. به علاوه، حتی اگر چندین تب درون گوگل کروم باز باشد، باز هم میتوانید به تب مورد نظر خود –دیسکورد- بروید.

اموزش نصب دیسکورد

مهم نیست که شما برنامه را دانلود کرده اید و یا از ورژن تحت وب آن استفاده میکنید، در هر دو صورت باید اکانت ایجاد کنید. روش ایجاد اکانت در هر دو مورد تقریبا مشابه است اما کاملا یکسان نیست.

برای مثال زمانی که نسخه‌ی تحت وب را باز میکنید، یک کادر خوش آمد گویی میبینید که از شما میخواهد یک نام کاربری انتخاب کنید. هر نامی که دوست دارید را وارد کنید و نگران لو رفتن نام حقیقی خود نباشید. (برای ثبت نام در نسخه تحت وب دیسکورد کلیک نمایید.)

چگونه دیسکورد را نصب کنیم

پس از وارد کردن نام کاربری، با وارد کردن یک آدرس ایمیل و یک پسورد، اکانت خود را ثبت کنید. اینگونه شما در هر سروری جایگاه خود را خواهید داشت و تمامی چت های شما ذخیره خواهند شد. اگر نمیخواهید کاربر دائمی دیسکورد باشید، نیازی به این کارها نیست اما پیشنهاد ما ایجاد اکانت است.

هنگامی که وارد برنامه می‌شوید، کادری باز میشود که از شما آدرس ایمیل و پسورد میخواهد. در این مرحله اگر شما از پیش یک اکانت داشته باشید، میتوانید کد QR را اسکن کردن و وارد برنامه شوید.

اگر اکانت ندارید روی دکمه ی “Register” در زیر بخش ‘Login’ کلیک کرده و یک اکانت ایجاد کنید. روی لینک کلیک کنید و سپس آدرس ایمیل، نام کاربری و پسورد خود را وارد کنید. پس از آن حروف داخل کادر “captcha” را وارد کنید (البته که این مرحله آزاردهنده است!). سپس وارد صفحه ی اصلی دیسکورد خواهید شد.

نصب دیسکورد

اگر از تلفن همراه استفاده میکنید، همین پروسه را تکرار کنید: یک نام کاربری و یک پسورد انتخاب کنید، آنها را تایپ کنید و سپس وارد برنامه شوید. بعدا اگر خواستید میتوانید از رمز ورود دو مرحله‌ای (two-factor authentication) نیز استفاده کنید.

در ادامه برای شفافیت بیشتر در مورد نحوه نصب دیسکورد ویدیوی زیر را برای شما تدارک دیده‌ایم. قدم به قدم پیش بروید و به سادگی اکانت خود در دیسکورد را نصب کنید.

دیسکورد و جک‌بلک

جک‌بلک، شرکتی فعال در حوزه وریفای و فعال کردن اکانت وب‌سایت‌ها و برنامه‌های خارجی است. در صورت نیاز به خرید سرور دیسکورد می‌توانید از طریق ما در کوتاه‌ترین زمان به تهیه آن بپردازید.

نتیجه

در این مقاله سعی کردیم تا به آموزش نصب دیسکورد پرداخته باشیم. در صورت وجود هرگونه ابهام در مورد مراحل نصب، آن را با ما در میان بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =