گیمینگ

چرا قابلیت فورتنایت 2FA اهمیت دارد؟

2fa فورتنایت

یکی از مهم ترین ویژگی های بازی فورتنایت، قابلیت فورتنایت 2FA است. این ویژگی در واقع یک سیستم احراز هویت دو مرحله ای در بازی فورتنایت است و می تواند یک لایه حفاظتی اضافه میان شما و هکرها ایجاد کند. تصور کنید تمام اشیا و دارایی های قیمتی خود در بازی فورتنایت را داخل یک انبار نگهداری می کنید.

فورتنایت 2FA مانند یک قفل اضافه بر روی در این انباری عمل می کند. هر چقدر زمان بیشتری را در بازی فورتنایت سپری کنید، دستاوردها و گنج های بیشتری جمع آوری خواهید کرد.

 از سویی دیگر، ممکن است پس از خرید اسکین فورتنایت بخواهید از این دارایی در برابر هکرها محافظت کنید و موانعی را بر سر راه دزدیده شدن آن ها ایجاد کنید.

احراز هویت دو مرحله ای فورتنایت 2FA به معنای اضافه کردن دو مرحله، برای ورود به حساب شخصی شما است. در حالت عادی، شما برای ورود به حساب کاربری خود تنها به یک کلمه عبور نیاز دارید. حال اگر هکرها بتوانند این رمز عبور را حدس بزنند و یا در داده های درز کرده، به اطلاعات شما دست پیدا کنند، می توانند به راحتی وارد بازی شده و تمام دارایی های شما را به سرقت ببرند.

 به منظور جلوگیری از بروز چنین شرایطی، با اجرای فورتنایت 2FA شما برای ورود به حساب کاربری خود به یک رمز عبور و یک کد، احتیاج خواهید داشت. زمانی که در ابتدا وارد حساب کاربری خود می شوید، باید رمز عبور را وارد کنید. سپس سیستم بازی یک کد را به آدرس ایمیل شما یا اپلیکیشن مخصوصی ارسال می کند. برای ورود به بازی، به این کد احتیاج خواهید داشت.

 بدون وجود این کد، رمز عبور شما بلا استفاده است. فورتنایت 2FA بدین شکل می تواند از حساب کاربری شما در برابر خطرات احتمالی محافظت کند. شما می توانید انتخاب کنید که کد به کدام آدرس ایمیل ارسال شود. بدین ترتیب، حساب کاربری شما در برابر ورود سایر افراد محافظت می شود.

قابلیت فورتنایت 2FA نه تنها می تواند حساب شما را امن نگه دارد و از دستاوردها و دارایی های شما در بازی فورتنایت محافظت کند، بلکه قابلیت انحصاری Boogie Down را نیز برایتان به ارمغان می آورد. این قابلیت تنها با فعال کردن ویژگی فورتنایت 2FA در دسترس خواهد بود. همچنین اگر نسخه سیو د ورلد (Save the world) را بازی می کنید، استفاده از فورتنایت 2FA ، 50 فشنگ،  10 کوله پشتی و ترول های افسانه ای Stash Llama را برایتان به همراه خواهد داشت.

استفاده از سیستم احراز هویت دو مرحله ای فورتنایت برای محافظت از حساب کاربریتان در این بازی بسیار آسان است. ما در ادامه شیوه فعال کردن فورتنایت 2FA و محافظت از دارایی هایتان در این بازی را برایتان شرح خواهیم داد.

مطالعه کنید: چگونه در فورتنایت v bucks رایگان بگیریم؟

فورتنایت 2FA چیست؟

در این بخش به یک پرسش پاسخ خواهیم داد: سیستم احراز هویت دو مرحله ای فورتنایت چیست و چگونه می توان آن را فعال کرد؟

احراز هویت دو مرحله ای، که تحت عنوان 2FA شناخته می شود، در اصل راهی برای حفظ امنیت حساب کاربری شما در بازی فورتنایت است. از آنجایی که بازی فورتنایت بسیار محبوب است، هکرها همیشه به دنبال راهی برای دستبرد زدن به کاربران این بازی و به دست آوردن امکاناتی از جمله اسکین های محبوب هستند. بنابراین، فعال کردن سیستم فورتنایت 2FA برای جلوگیری از ورود ناخواسته سایر افراد به حساب کاربریتان، الزامی است.

پس از فعال کردن فورتنایت 2FA، هر زمان که فردی بخواهد از طریق یک دستگاه جدید وارد حساب کاربری شما در فورتنایت شود، این شما هستید که باید ورود فرد را تایید کنید. این فرایند با ارسال یک کد توسط اپیک گیم به صاحب حساب کاربری شما، صورت می گیرد.

 این کد ممکن است برای شما ایمیل شود و یا از طریق یک اپلیکیشن احراز هویت برایتان ارسال شود. شما می توانید روش مورد نظر خود را مشخص کنید. بدین ترتیب، تا زمانی که کد 2FA ارسالی خود را در اختیار کسی قرار ندهید، حساب کاربری شما کاملا در امان خواهد بود.

آموزش فورتنایت 2FA: نحوه فعال سازی

برای فعال کردن 2FA در حساب فورتنایت خود، کافی است به آدرس Fortnite.com/2FA مراجعه کنید. وارد حساب کاربری خود در Epic Games شوید و درست در زیر گزینه تغییر رمز، باید بتوانید آیکون مربوط به فعال سازی قابلیت فورتنایت 2FA را مشاهده کنید.

در این بخش می توانید انتخاب کنید که کد احراز هویت از طریق ایمیل یا اپلیکیشن احراز هویت 2FA برایتان ارسال شود. گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید و دستورالعمل هایی که روی صفحه برایتان به نمایش در می آیند را اجرا کنید تا سیستم فورتنایت 2FA برایتان فعال شود.

نحوه دریافت Boogie Down از طریق فورتنایت 2FA

با فعال کردن قابلیت فورتنایت 2FA در حساب کاربری خود، می توانید قابلیت حرکتی Boogie Down فورتنایت را دریافت کنید. این قابلیت حرکتی تنها چند ماهی است که در دسترس قرار گرفته است. پس از فعال کردن قابلیت 2FA ، زمانی که وارد حساب کاربری خود شوید، می توانید جایزه خود را دریافت کنید. بنابراین اگر هنوز هم در خصوص فعال کردن سیستم حفاظتی 2FA در فورتنایت شک دارید، ممکن است قابلیت جدید رقص در بازی بتواند شما را بیشتر وسوسه کند!

در نهایت در صورتیکه نیاز به خرید ویباکس دارید می‌توانید از طریق مجموعه جک‌بلک اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =