درآمد ارزی

معرفی 5 سایت برتر ماینینگ دوج کوین

سایت ماینینگ دوج کوین

دوج کوین (DOGE) با کمک الگوریتم Scrypt استخراج می شود. به همین دلیل است که این رمز ارز با بیت کوین تفاوت های بنیادین دارد. ماینرهای ASIC که معمولا برای ماینینگ لایت کوین مورد استفاده قرار می گیرند، در استخراج دوج کوین نیز نقشی کلیدی ایفا می کنند.

به بیان دیگر،  دوج کوین به عنوان یک محصول جانبی از فرایند استخراج لایت کوین در نظر گرفته می شود. بنابراین شما می توانید فرایند استخراج LTE و DOGE را بدون هیچ گونه مشکلی برای نرخ هش (HASH)، با یکدیگر ادغام کنید.

با این حال بهتر است پیش از پیوستن به استخر های ماینینگ دوج کوین، نکاتی را در نظر بگیرد. به عنوان مثال، شما باید نحوه محاسبه سود اعضای استخر را بدانید و یا در خصوص امنیت و قدرت هش استخر اطلاعات کافی کسب کنید. این جزئیات برای تصمیم گیری در خصوص بهترین استخر ماینینگ اهمیت دارند.

استخر هایی که چندین ارز دیجیتال را ماین می کنند، می توانند انعطاف‌پذیری بیشتری را برای ماینرها فراهم کنند و خیلی سریع فضای لازم برای استخراج ارزهای سودآور را ایجاد کنند. دوج ماینر در واقع یک سایت ماینینگ دوج کوین است که منابع استخر دوج کوین را در فضایی امن و رایگان در اختیار ماینرها قرار می دهد. در ادامه با برخی از مهمترین انواع سایت ماینینگ دوج کوین آشنا خواهیم شد.

بهترین سایت ماینینگ دوج کوین

بهترین سایت ماینینگ دوج کوین در سال 2021

پنج مورد از بهترین استخر های ماینینگ دوج کوین در سال 2021 عبارتند از:

  • Aikapool
  • Litecoinpool
  • 1coinPool
  • Multipool
  • Prohashing

مطالعه کنید: بهترین سیستم عامل برای ماینینگ

۱- Aikapool

Aikapool اولین استخر ماینینگ دوج کوین با 100 عضو فعال است. این مجموعه حتی امکان ماین کردن 14 رمز ارز Scrypt دیگر را نیز فراهم کرده است. اگر دوست دارید سایر الگوریتم های Scrypt را امتحان کنید، می توانید در Aikapool به چیزی در حدود 10 الگوریتم دیگر دسترسی پیدا کرده و با کمک آن ها دوج کوین استخراج کنید.

 پس از آنکه در Aikapool ثبت نام کردید، ارزهای موجود در این سایت ماینینگ را مشاهده خواهید کرد. در صورت استفاده از این وب سایت بدون ثبت نام، امکانات و ارزهای محدود تری در اختیارتان قرار خواهند گرفت.

شما می توانید از طریق مطالعه تجربه سایر کاربران که به صورت لیست در وب سایت موجود است، به صورت روزانه آپدیت های جدید دریافت کنید. ماینرها توسط یک سیستم PROP پاداش دریافت می کنند و هیچ خطری برای اپراتور استخر ماینینگ در این وب سایت وجود ندارد.

۲- Litecoinpool

Litecoinpool یکی از بهترین استخر های استخراج دوج کوین است که روش های ماینینگ برآورد شده در آن اولویت دارد. سیستم پاداش دهی در Litecoin Pool بسیار شفاف و مشخص است. ماینر ها در این پلتفرم به ازای هر سهم خود، سود دریافت می کنند (سیستم PPS). Litecoinpool مقیاس بندی و امنیت بالایی دارد و توانسته است تعداد قابل توجهی ماینر را جذب خود کند.

 Litecoinpool همچنین ادعا کرده است که اولین استخر لایت کوینی در جهان است که ماینرهای خود را با کمک اتصالات لایه ای رمزنگاری شده TLS محافظت می کند.

مطالعه کنید: Hive OS چیست

۳- CoinPool

سایت ماینینگ دوج کوین

CoinPool دو استخر ماینینگ را مدیریت می کند: لایت کوین و دوج کوین. این مجموعه به شدت حفاظت شده است و می تواند انتخاب امنی برای ماینرهای تازه کار باشد. به ازای هر منبع موجود در این استخر، هر یک CoinPool می تواند در طول یک هفته سه بلوک استخراج کند.  بدین ترتیب، سیستم پرداخت سود در CoinPool نیز بر اساس نقش ماینرها در استخراج تعیین می شود.

 CoinPool به ماینرها متناسب با قدرت هشینگ که در فرایند ماینینگ به اشتراک گذاشته اند، سود پرداخت می کند. نکته مثبت در مورد CoinPool این است که ارزهای استخراج شده به صورت مستقیم به کیف پول ماینرها منتقل می شود.

مطالعه کنید: unmineable چیست

۴- Multipool

همانطور که از نامش پیداست، Multipool امکان استخراج گستره متنوعی از ارزهای دیجیتال را فراهم می کند. در این پلتفرم شما می توانید دوج کوین، لایت کوین و Verge را استخراج کنید. با این حال سود ماینرها به کمک DOGE پرداخت می شود. در صورتی که درآمد ماینر از یک حداقل مشخص شده بیشتر باشد، کارمزد برداشت سود در Multipool منظور نمی شود.

مزیت اصلی استفاده از خروجی دوج کوین در Multipool این است که در این استخر شما می توانید به صورت همزمان لایت کوین و دوج کوین را استخراج کنید و بدیت ترتیب هیچ بخشی از قدرت هشینگ شما از بین نخواهد رفت. Multipool به شما کمک می کند تا بیش از 29 رمز ارز رایج در جهان را با کمک الگوریتم های مختلف ماین کنید. این امر با ارائه عوامل پشتیبانی عالی در Multipool امکان پذیر است.

۵- Prohashing

سایت ماینینگ دوج کوین

Prohashing در سال 2013 میلادی تاسیس شد و در سال 2021 به عنوان یکی از بهترین استخر های ماینینگ دوج کوین در جهان شناخته شده است. این استخر امکان استخراج چندین ارز دیجیتال را ارائه می دهد. بخش منحصر به فرد این پلتفرم امکان انتخاب ارز دریافتی توسط ماینر ها است.

 ماینرها می توانند رمز ارز مورد نیاز خود را انتخاب کنند و سود خود را در قالب رمز ارز انتخاب شده دریافت کنند. البته این ارزها باید در لیست روش های پرداخت استخر ذکر شده باشند. Prohashing یک استخر ماینینگ شفاف و پایدار است و استفاده از آن بسیار آسان می باشد.

1 دیدگاه در “معرفی 5 سایت برتر ماینینگ دوج کوین

  1. amir گفت:

    سلام وقت بخیر تو سایت aikapool ثبت نام کردم ولی میزنم که استخراح شروع بشه هنوز اکانت اکتیو نشده واسه اکتیو شدن کار خاضی باید انجام بدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + نوزده =