شماره مجازی

گوگل ویس چیست؟ آموزش استفاده از گوگل ویس

گوگل ویس
فهرست محتوا

گوگل ویس چیست؟

گوگل ویس یک سرویس تلفن اینترنتی رایگان است که به شما کمک می کند تا تمام شبکه سلولی ارتباطی خود را با یکدیگر ادغام کنید و با استفاده از چندین دستگاه مختلف، تماس های خود را پاسخگو باشید. به عنوان مثال، اگر شما یک خط تلفن ثابت برای منزل، یک خط تلفن تجاری و یک خط موبایل شخصی داشته باشید، به جای گیج شدن در میان تمام این دستگاه ها و شماره‌ها، می توانید تنها از شماره ویس گوگل خود برای برقراری ارتباط با دیگران استفاده کنید. در این صورت، زمانی که شخصی سعی کند تا از طریق شماره گوگل ویس با شما ارتباط برقرار کند، می توانید از طریق هر سه خط، تماس ورودی را پاسخگو باشید.

شما همچنین می توانید با استفاده از گوگل ویس  و با کمک کامپیوتر، ارتباط برقرار کنید. با این حال، پیش از آنکه بتوانید از مزایای ویس گوگل بهره مند شوید، باید یک حساب کاربری در گوگل برای خود ایجاد کنید. علاوه بر این حساب کاربری، شما به یک شماره تلفن همراه و یا خط ثابت در آمریکا احتیاج دارید.

گوگل ویس می تواند ابزار مناسبی برای کاربرانی باشد که خطوط ارتباطی و شماره‌ تلفن‌های بسیار زیادی دارند و مدیریت آن ها برایشان دشوار است. این ابزار همچنین برای مسافرانی که دائما میان کشورهای مختلف در سفر هستند، می تواند مفید واقع شود. اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که دائما در حال عوض کردن خط هستند و هزینه تلفن های بین المللی آن ها، سر به فلک می کشد، استفاده از گوگل ویس می تواند برایتان راه حل ایده آلی باشد. علاوه بر آن، ویس گوگل  می تواند به افرادی که تمایل به ضبط کردن مجانی تماس های ورودی خود را دارند نیز، امکانات مناسبی را ارائه می کند.

در ادامه، یک راهنمای گام به گام برای آشنایی بیشتر با طرز کار گوگل ویس  را ارائه می کنیم. پیش از آنکه عنوان بعدی را مطالعه نمایید، پیشنهاد میکنیم که پادکست زیر را گوش فرا دهید تا بیشتر با شماره مجازی گوگل و دلایل محبوبیت آن آشنا شوید:

امکانات گوگل ویس

گوگل ویس یکی از سرویس های محبوب شرکت گوگل است که بسیار مورد توجه کسب و کارهای کوچک در آمریکا قرار گرفت. این سرویس به آدرس جیمیل شما متصل می شود و می توانید آن را به سایر آدرس های ایمیل خود در جیمیل، انتقال دهید.

شما می توانید از گوگل ویس در 90 درصد سرویس ها استفاده کنید. این سرویس امنیت بسیار بالایی دارد، در اپلیکیشن های اندروید و iOS پشتیبانی می شود و شما می توانید بدون هزینه سالیانه یا ماهانه از آن استفاده کنید. این محصول شرکت گوگل نسخه تحت وب نیز دارد که استفاده از آن را بسیار آسان کرده است.

نحوه ساخت گوگل ویس در ویندوز

  1. به وب سایت گوگل ویس مراجعه کنید.
  2. وارد حساب کاربری خود در Google شوید.
  3. در کادر مربوط به گوگل ویس ، کد منطقه یا شهر خود را وارد کنید. (ایران نباشد)
  4. در لیستی که در بخش زیرین کادر نمایان می شود، یک شماره تماس را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که با انتخاب کد منطقه یا شهر، ویس گوگل می تواند با توجه به محل زندگی شما، شماره مناسب را ارائه کند.
  5. در ادامه از شما خواسته می شود که شماره تلفن خود را تأیید کنید. در صفحه بارگیری روی “Confirm” کلیک کنید.
  6. در این مرحله شما باید شماره ای را که می خواهید Google تماس های شما را به آن ارسال کند، وارد کنید.
  7. روی “Send Code” کلیک کنید.
  8. زمانی که کد درخواستی از طریق پیامک یا شماره تماس برایتان ارسال شد، آن را در صفحه وارد کنید.
  9. روی عبارت “Confirm” کلیک کنید.
  10. برای آنکه شماره خود را برای گوگل تایید کنید، روی عبارت Claim کلیک کنید.
  11. در نهایت نیز برای اتمام این مراحل، از شما خواسته می شود دوبار بر روی کلمه Finish کلیک کنید.

برای جزئیات بیشتر و آموزش تصویری ساخت اکانت گوگل ویس کلیک کنید.

نحوه خرید گوگل ویس در ایران

برای دریافت و فعال کردن شماره گوگل ویس شما به یک خط تماس حقیقی با پیش شماره آمریکا نیاز خواهید داشت. چنین شماره ای در حالت عادی در دسترس ایرانیان نیست اما شما می توانید از آنلاین شاپ های مرتبط با محصولات الکترونیکی مثل جک بلک، نسبت به خرید شماره گوگل ویس اقدام کنید.

نکات پیش از خرید

  • پیش از اعتماد به آنلاین شاپ و اقدام به پرداخت حتما قوانین و مقررات را مرور کنید و از معتبر بودن آنلاین شاپ اطمینان حاصل کنید.
  • همچنین پیش از آغاز استفاده از خدمات گوگل ویس، شرایط و ضوابط استفاده از این خدمات را حتما از طریق صفحه محصول گوگل ویس مرور کنید.
  • امکان فعالسازی گوگل ویس روی ایمیل شخصی شما نیز وجود دارد.

مراحل ثبت سفارش

برای خرید سرویس گوگل ویس در ایران، می توانید به وب سایت جک بلک مراجعه کنید. سپس کافی است ۴ مرحله زیر را دنبال کنید:

۱- انتخاب شماره گوگل ویسِ مورد نظر و «افزودن به سبد خرید».

۲- در این مرحله باید اطلاعات خود، از جمله نام و شماره تماس و آیدی تلگرام خود را به صورت دقیق درج کنید.

۳- پس از تکمیل اطلاعات، به مرحله پرداخت منتقل می شوید. شما می‌توانید با پرداخت از طریق کارت های عضو شتاب، سرویس مد نظر خود را خریداری کنید.

۴- پس از پرداخت، اطلاعات اکانت در صفحه نمایش داده می شود و همچنین یک کپی از این اطلاعات به ایمیل شما ارسال می شود.

نحوه ورود به برنامه گوگل ویس، پس از خرید

پس از پرداخت هزینه گوگل ویس، اطلاعات یک جیمیل با فرمتی که در زیر می بینید برایتان ارسال خواهد شد:

Gmail: Address@gmail.com

Password: Gmail Password

Voice Number: Google Voice Number

Recovery Email: Email Recovery Address

مرحله ۱: پس از ورود به صفحه لاگین گوگل، آدرس جیمیل خود را وارد کنید.

مرحله ۲: پس از وارد کردن پسورد، روی next  کلیک کنید.

مرحله ۳: در این مرحله باید روی Confirm your recovery email کلیک کنید

مرحله ۴: آدرس ایمیل ریکاوری خود را داخل فیلد وارد نمایید.

توجه داشته باشید که گوگل هیچ کدی به ایمیل ریکاوری شما ارسال نمی کند، در واقع شما در هیچ یک از این مراحل به کد نیاز ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آدرس ایمیل ریکاوری و اطلاعاتی که با عنوان recovey  ارسال شده است را در فیلد مربوطه وارد کنید و روی next کلیک کنید.

مرحله ۵: در این مرحله شما به راحتی وارد جیمیل خود شده اید؛ با ورود به اپلیکیشن یا نسخه تحت وب، می توانید به راحتی مدیریت شماره را به دست بگیرید.

توجه داشته باشید اگر با ارور سیستم مبنی بر اشتباه بودن اطلاعات مواجه شدید، اطلاعات را به جای دستی وارد کردن، کپی-پیست نمایید. در صورتیکه همچنان مشکل پسورد وجود داشت با پشتیبانی مجموعه ارتباط بگیرید.

آموزش استفاده از گوگل ویس

گوگل ویس شبیه تمام برنامه های ارتباطی و تلفنی ساده است که انعطاف و کاربرد بیشتری را ارائه می دهد. برای آنکه بتوانید از طریق این برنامه تماس تلفنی برقرار کنید، کافی است به قسمت Calls بروید و شماره مورد نظر خود را وارد کنید. در بخش تنظیمات، شما می توانید ایمیل صوتی خود را راه‌اندازی کنید، شماره‌ها را بلاک کنید و یا سایر قابلیت‌های برنامه را شخصی‌سازی کنید.

شما همچنین می توانید از طریق ویس گوگل و با کمک اینترنت گوشی خود (wifi یا data) اقدام به ارسال و دریافت پیام های متنی کنید. با این حال، برای استفاده از سرویس گوگل ویس محدودیت‌هایی وجود دارد. ارسال پیام‌ها متنی در داخل آمریکا و کانادا مجانی است اما اگر از طریق این شبکه برای افرادی خارج از آمریکا و با استفاده از اینترنت گوشی خود، پیام ارسال کنید، شرکت تامین کننده خدمات ارتباطی ممکن است هزینه اضافه رومینگ را از شما دریافت کند.

توجه: فراموش نکنید که قبل از وارد شدن و استفاده از سرویس گوگل ویس یا جیمیل متصل به گوگل ویس، حتما به آیپی آمریکا (ترجیحا آیپی ثابت) وصل شوید.

در ادامه برای شما ویدیوی آموزش استفاده از گوگل ویس را فراهم آورده‌ایم. باتشکر از کانال یوتیوب Professor Data

آیا می‌دونستید که مثل Professor Data می‌تونید داخل Youtube کانالی درست کنید و با ساخت ویدیوهای مفید به کسب درآمد دلاری پبردازید؟ بری این کار خرید حساب گوگل ادسنس پیشنهاد می‌شود.

آموزش استفاده از اپلیکیشن گوگل ویس

گاهی اوقات تنظیمات اپلیکیشن گوگل ویس، باعث سردرگمی و عدم کارکرد صحیح (مثل عدم برقراری تماس) این شماره می‌شود. در ادامه می‌خواهیم نحوه تنظیمات گوگل ویس روی گوشی موبایل را به صورت تصویری برای شما گرد آوریم.

۱- ابتدا اپلیکیشن گوگل ویس را دانلود نمایید و وارد برنامه شوید. پیش از وارد شدن، از تغییر آی‌پی خود مطمئن شوید.

۲- پس از وارد شدن گزینه Sign in را بزنید.

ویس گوگل

۳- سپس مطابق زیر، پنجره‌ای باز می‌شود. روی گزینه Continue کلیک کنید.

ویس گوگل چیست

۴- ایمیل متصل به شماره گوگل ویس خود را وارد کنید و سپس روی گزینه Next کلیک کنید.

گوگل ویس چیست

۵- سپس پسورد ایمیل خود را وارد کنید و مجدد روی گزینه Next کلیک نمایید.

google voice چیست

۶- سپس کادری مشابه تصویر زیر باز می‌شود. روی گزینه Confirm your recovery email کلیک کنید.

اموزش استفاده از گوگل ویس

۷- در فیلد زیر ایمیل ریکاوری خود را (که هنگام تحویل سفارش دریافت کردید) وارد کنید و به مرحله بعد بروید.

نحوه استفاده از گوگل ویس

۸- گاهی اوقات کادری مشابه تصویر زیر باز می‌شود. روی گزینه Skip کلیک کنید و به مرحله بعدی بروید.

گوگل ویس چیست

۹- در نهایت که وارد اکانت خود شدید، روی گزینه زیر کلیک کنید.

استفاده از گوگل ویس در ایران

۱۰- پس از کلیک، کادری شامل گزینه‌های مختلف باز می‌گردد. روی گزینه Settings کلیک کنید و وارد آن شوید.

نحوه استفاده از google voice

نحوه استفاده از گوگل ویس

۱۱- پس از آنکه وارد Settings شدید، وارد بخش Make and receive calls شوید. برای برقراری تماس در حالت اینترنت Wifi و اینترنت موبایل، روی گزینه اول مشابه تصویر زیر کلیک کنید.

اموزش استفاده از google voice

۱۲- سپس به مرحله قبل (Settings) برگشته؛ وارد بخش incoming calls شوید.

اموزش استفاده از گوگل ویس

۱۳- تنظیمات این بخش را مشابه تصویر زیر قرار دهید تا بتوانید تماس‌های دریافتی را روی گوشی موبایل خود و همچنین PC دریافت کرده و پاسخ دهید.

google voice چیست

با چه روش‌هایی می‌توانیم از گوگل ویس استفاده کنیم؟

جهت دریافت پیام یا ارسال آن و همچنین برقراری تماس سه روش وجود دارد که در ادامه آنها را بیان خواهیم کرد.

۱- استفاده از خود برنامه گوگل ویس است که در پلی استور و اپ استور موجود است.

۲- همچنین می توانید از نسخه تحت وب این برنامه به آدرس voice.google.com استفاده کنید.

۳- پیغام و پیام‌های صوتی را در جیمیل دریافت کنید (صرفا دریافت).

نحوه فعال نگه داشتن شماره گوگل ویس

در صورت عدم استفاده طولانی مدت از خدمات گوگل ویس، این سیستم نیز مانند تمام شبکه های سیم کارتی و مجازی غیر فعال خواهد شد. به طور کلی، در صورت غیر فعال بودن شماره برای مدت دو ماه، شماره غیر فعال می شود. معمولا پیش از غیر فعال کردن کامل شماره، گوگل چندین بار اخطارهایی را برایتان ارسال خواهد کرد.

توجه داشته باشید که حتی اگر به صورت مداوم در شماره گوگل ویس خود تماس و یا پیام دریافت میکنید، در صورت عدم برقراری تماس یا ارسال پیامک، سیستم شما را غیر فعال شناسایی می کند. برای حل این مشکل می توانید ماهانه یک پیامک متنی به یک شماره آمریکایی ارسال کنید. این پیامک برای شما رایگان تمام می شود. همچنین لزومی ندارد شماره مقصد را بشناسید و یا این شماره پاسخی به شما ارسال کند.

چگونه برای واتساپ از گوگل ویس استفاده کنیم؟

قبلا کد تایید واتساپ به شکل پیامک به گوگل ویس ارسال می‌شد اما از اخیرا دریافت کد از طریق تماس میسر است. دریافت کد واتساپ به واسطه تماس، مراحلی دارد که در ادامه به ذکر آنها می پردازیم.

۱- در ابتدا باید وی پی ان Windscribe  را دانلود کرده و نصب کنید. توجه کنید که حتما این وی پی ان را نصب کنید و به سرور امریکا وصل شوید.

۲- پس از آن در دسکتاپ خود نسخه تحت وب این برنامه را بیاورید و وارد شوید.

۳- پس از ورود باید به بخش تنظیمات بروید و طبق این عکس گزینه ها را تغییر دهید.

گوگل ویس

۴- پس از انجام تغییرات از روشن بودن وی پی ان مطمئن شوید و وارد واتساپ شوید. پس از ورود به واتساپ شما می توانید درخواست دریافت کد از طریق تماس را بدهید.

۵- وقتی درخواست شما ثبت شود نسخه تحت وب گوگل ویس زنگ می خورد، وقتی تماس را متصل کنید کد تایید برای شما خوانده می شود.

توجه: دقت داشته باشید اگر بیشتر از سه بار درخواست دهید و به دلیل رعایت نکردن مراحل انجام، تماس با شما برقرار نشود، واتساپ شماره شما را به عنوان اسپمر شناسایی کرده و از آن پس با شما تماس نمی‌گیرد.

آموزش ساخت تلگرام با شماره گوگل ویس

شما همچنین با کمک شماره گوگل ویس خود می توانید یک اکانت تلگرام بسازید. نکته مهمی که به هنگام ساخت این اکانت باید در نظر داشته باشید، قرار دادن آی پی روی آمریکاست. اگر ای پی ایران باشد و شما با یک شماره امریکایی اقدام به ساخت تلگرام کنید، سیستم به شما شک خواهد کرد و ممکن است اکانت شما را مسدود سازد.

توجه داشته باشید که برای 15 روز اول اکانت ساخته شده لیمیت خواهد بود و این بدان معناست که شما محدودیت هایی در استفاده از خدمات این اپلیکیشن خواهید داشت. پس از گذشت این دوره، محدودیت ها نیز برطرف خواهند شد. همچنین به هنگام ساخت اکانت تلگرام بهتر است GPS را غیر فعال کنید. علاوه بر موارد فوق، نکات زیر را نیز جدی بگیرید:

  • از پروکسی استفاده نکنید.
  • طی یک ماه اول ساخت اکانت حتما از آیپی با ای پی امریکا استفاده کنید.
  • حتما در طی یک هفته اول اکانت تلگرام را فعال نگه دارید.

ساخت اپل آیدی با شماره مجازی گوگل ویس

گوگل ویس

اگر شما هم یکی از کاربران دستگاه های اپل در داخل ایران باشید، حتما به ساخت اپل آیدی با شماره گوگل ویس فکر کرده اید. گوگل ویس، به عنوان بخشی از خدمات خود به کاربران ساکن آمریکا، شماره های مجازی ارائه می کند.

برنامه گوگل ویس در اندروید، iOS و نسخه تحت وب قابل دسترس است. با کمک خدمات این اپلیکیشن، شما می توانید تمام پیام ها و تماس های خود را مدیریت کنید. گوگل ویس بسیار امن است و در عین حال، با شرط استفاده مداوم، هیچ گونه محدودیت زمانی برای استفاده از آن وجود ندارد.

کاربران ایران امکان ساخت اکانت در گوگل ویس و استفاده از امکاناتش را در داخل کشور دارند اما برای ساخت اکانت باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید. برای ساخت اپل آیدی از ایپی امریکا استفاده کنید. همچنین برای ساخت اپل آیدی و اضافه کردن شماره تماس به اکانت خود، حتما از طریق نسخه وب اپل آیدی اقدام کنید.

برای ساخت اپل آیدی می توانید آموزشی که در ادامه ارائه شده را مرور نمایید:

۱- برای ثبت اطلاعات و ساخت اپل آیدی ، ابتدا باید وارد صفحه اپل آیدی شوید:

گوگل ویس

۲- اطلاعات شخصی خود، شامل نام و نام خانوادگی، کشور محل سکونت (آمریکا را انتخاب کنید)، تاریخ تولد، ایمیل و یک پسورد قوی را وارد سیستم کنید.

گوگل ویس

۳- اگر قصد استفاده از شماره مجازی گوگل ویس را دارید، در بخش انتخاب پیش شماره تلفن، حتما ۱+‌ آمریکا را انتخاب کرده و سپس شماره گوگل ویس خود را وارد کنید.

۴- کد ارائه شده در تصویر امنیتی را وارد کنید و سپس گزینه Continue را انتخاب کنید.

۵- در صورت تایید اطلاعات وارد شده، یک ایمیل برایتان ارسال می شود که حاوی یک کد شش رقمی است. این کد را باید در بخش مربوطه در صفحه ساخت اپل آیدی وارد کنید تا آدرس ایمیل تان تایید شود.

گوگل ویس

۶- پس از تایید آدرس ایمیل یک کد شش رقمی به شماره تماسی که وارد کرده اید، ارسال خواهد شد. این کد را نیز در بخش مربوطه در صفحه ساخت اپل آیدی وارد کنید تا شماره تماس تایید شود. در صورت استفاده از شماره مجازی گوگل ویس، می توانید از طریق اپلیکیشن و یا نسخه وب گوگل ویس این کد را دریافت کنید.

گوگل ویس

۷- پس از تایید شماره تماس و آدرس ایمیل، اپل آیدی شما با موفقیت ساخته می شود و می توانید از آن در دستگاه های مختلف اپل، حتی در داخل ایران، استفاده کنید.

۳ نحوه شارژ اپل ایدی با گیفت کارت (+روش خرید)
بخوانید!

ساخت اپل آیدی و سوالات متداول

خطای”Your password cannot include your name, phone number or part of your email address” به چه معناست؟

این خطا بدان معناست که شما اجازه ندارید در پسورد انتخابی خود، بخشی از نام، شماره تماس و یا آدرس ایمیل خود را قرار دهید. این خطا با شماره تماس و یا کد تایید ارتباطی ندارد.

خطای This apple ID has not yet been used به هنگام دانلود اپلیکیشن به چه معناست؟

برای برطرف کردن این مشکل، وارد بخش Review شده و کشور امریکا را انتخاب کنید. در این مرحله، اپلیکیشن از شما یک آدرس می خواهید. می توانید در صورت نیاز به آدرس برای اپل آیدی از این ادرس استفاده نمایید. در بخش مربوط به شماره تماس نیز شماره تلفن مجازی گوگل ویس خود را وارد کنید.

خطای Enter a valid number به هنگام ساخت اپل آیدی به چه معناست؟

برای برطرف کردن این مشکل، مطمئن شوید در بخش شماره تماس، کد پیش شماره را بر روی آمریکا قرار داده اید و یا اینکه عدد ها را مطابق با شماره خود وارد کرده اید.

چرا اپل آیدی کد تایید ارسالی را قبول نمی کند؟

این مشکل ممکن است بنا به دلایل مختلفی رخ دهد. قطع و وصلی وی پی ان یکی از دلایل رایج است. با این حال، سعی کنید فرایند ثبت نام را چند ساعت بعد، دوباره تکرار کنید. گاهی این کار، این ارور را برطرف می کند.

آیا می توانیم با یک شماره چند اپل آیدی مختلف بسازیم؟

شما امکان ساخت بیش از پنج اپل آیدی مختلف با یک شماره گوگل ویس را دارید.

آیا گوگل ویس انتخابی مطمئن است؟

گوگل ویس اپلیکیشن بسیار مطمئنی است و تا به امروز در صورت رعایت شرایط استفاده شماره شما دائمی خواهد بود. البته بدیهی است که اعتماد کردن به یک شماره مجازی برای کاربران اندکی دشوار باشد.

برای اطمینان خاطر شما، باید این توضیح را اضافه کنیم که شما برای تغییر شماره تماس خود در اپل آیدی، نیازی به شماره قبلی خود نخواهید داشت. بنابراین اگر بنا به هر دلیلی شماره گوگل خود را از دست بدهید، می توانید با یک شماره جدید و بدون هیچ گونه مشکلی، آیدی اپل خود را آپدیت کنید.

آموزش ساخت حساب پی پال با شماره گوگل ویس

شما می توانید با کمک شماره گوگل ویس یک اکانت پی پال برای خود ایجاد کنید. البته توجه داشته باشید که استفاده از شماره های گوگل ویس در پی پال پرسونال آمریکا و بیزینس تمام کشورها امکان پذیر است. همچنین به هنگام ساخت اکانت پی پال و استفاده از آن، حتما باید آی پی مناسب (کشور مناسب برای ایپی بستگی به کشور پی پال مورد نظر دارد) فعال باشد. لازم به ذکر است که پی پال برخی از شماره‌های گوگل وی را قبول ندارد و با ارورهایی مانند Invalid number و VoIP number از آن استقبال خواهد کرد.

توجه: یکی از سرویس‌های جایگزین با کارکرد قطعی برای افتتاح حساب پی پال، شماره کشور اکراین، سیم کارت استونی، شماره گرجستان و شماره انگلیس است.

همچنین می‌توانید روند افتتاح حساب پی پال وریفای شده را نیز به کارشناسان شرکت جک‌بلک،‌ با بیش از ۷ سال تجربه در زمینه پی پال بسپارید.

سایت‌‌هایی که شماره‌های مجازی مثل گوگل ویس را قبول نمی‌کنند!

همانطور که تا به اینجای مقاله حتما متوجه شده اید، برخی از سرویس ها شماره های مجازی مانند گوگل ویس را قبول نمی کنند. برای آنکه مطمئن شوید سرویس مد نظرتان شماره گوگل ویس را قبول می کند یا خیر، ابتدا در سرویس مد نظر شماره 17653436044+ را وارد کنید. در صورت عدم تایید این شماره، سرویس شماره گوگل ویس شما را نیز قبول نخواهد کرد. برخی از پرکاربردترین این سرویس ها عبارتند از:

برای سرویس‌های مذکور (همانطور که پیش از این ذکر شد) شماره اوکراین، سیم کارت بین المللی استونی، سیم کارت گرجستان و سیم کارت انگلیس قابل استفاده می‌باشد.

آموزش تغییر زبان برنامه گوگل ویس

برای تغییر زبان از دومین آپشن سمت چپ به دنبال آیکون زیر باشید.

گوگل ویس

سوالات متداول

چگونه می توانیم بیش از یک شماره تلفن را به حساب ویس گوگل در کامپیوتر، متصل کنیم؟

  1. پس از ورود به حساب کاربری خود، به داشبورد گوگل ویس بروید. در این مرحله، شما می توانید لیستی از شماره های اضافی را در بخش “Linked numbers” تنظیمات، ارائه کنید.
  2. روی گزینه” New linked number” در بخش پایینی لیست داشبورد کلیک کنید.
  3. شماره ای را که می خواهید Google تماس های شما را به آن ارسال کند، وارد کنید و روی عبارت “Send code” کلیک کنید.
  4. درست مانند شماره اول، شما می توانید با طی کردن مراحل مشابه، تاییدیه شماره های جدید خود را دریافت کنید.
  5. برای مشاهده همه شماره های پیوندی، به داشبورد گوگل ویس و بخش پایینی صفحه مراجعه کنید. شما می توانید تمامی شماره های پیوندی را در زیر نماد تلفن پیدا کنید.

برای جلوگیری از ساسپند شدن شماره چه کنم؟

  • حتما از ابزار‌های تغییر آیپی معتبر بدون قطعی (یا دارای‌ کیل سوییچ) استفاده کنید.
  • برای احتیاط، پس از استفاده از شماره می‌توانید از جیمیل مربوطه Log out کنید.
  • برای احتیاط بیشتر می‌توانید از آیپی ثابت آمریکا استفاده کنید.
  • از انجام فعالیت‌های مغایر با قوانین گوگل اجتناب نمایید.

گوگل ویس چیست

آیا برگرداندن شماره ساسپند شده ممکن است؟

گاهی اوقات بله؛ در این مواقع تمام کاری که می‌توانید انجام دهید این است که به گوگل (از طریق دکمه contact us که در پایین تصویر بالا مشاهده می‌کنید) ایمیل بزنید و توضیح قانع کننده‌ای جهت آزادسازی شماره خود بدهید. بین ۱ الی ۳ روز گوگل به شما پاسخی مبین عدم امکان یا برگشت شماره خواهد داد.

تفاوت گوگل ویس پرسونال و بیزینس چیست؟

گوگل ویس Buisiness جهت مقاصد تجاری استفاده می‌شود و دارای یک‌سری قابلیت‌های اضافه نسبت به Personal می‌باشد. ماهیت شماره بیزینس رایگان نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گوگل ویس بیزینس این صفحه را دنبال کنید.

برای استفاده از سرویس گوگل ویس باید آیپی آمریکا داشته باشم؟

ترجیحا بله؛  در صورت عدم دارا بودن آیپی مناسب (بدون نشتی و دارای قابلیت کیل سوییچ) از کشورهای کانادا و اروپا نیز می‌تواند در استفاده شما از گوگل ویس کمک‌کننده باشد. نگارنده این مطلب خود با ایپی کشورهای اروپایی از این شماره استفاده می‌نماید؛ ‌با اینحال حتی الامکان از ایپی امریکا برای فعالیت استفاده نمایید.

امکان فعالسازی شماره گوگل ویس روی جیمیل خودم می‌باشد؟

بله؛ در حال حاضر این امکان توسط شرکت جک‌بلک برای ایرانیان عزیز فراهم گردیده است. طبیعتا تحویل گوگل ویس با جیمیل شخصی شما کاربر گرامی مقدار زمانبر می‌باشد.

خرید گوگل ویس برای چه کسانی نیاز است؟

گوگل ویس یک شماره مجازی دائمی با پیش شماره آمریکا ارائه می دهد و ویژگی های فوق الذکر، این سرویس را برای کاربران ایرانی به انتخابی ایده آل تبدیل کرده است. به طور کلی:

  • ایرانیانی که مایل هستند از سرویس واتس اپ بدون نمایش شماره تماس اصلی خود، استفاده کنند.
  • ایرانیانی که مایل هستند از سرویس ها و اپلیکیشن های خارجی (که از شماره های ایرانی پشتیبانی نمی کنند) استفاده کنند.
  • ایرانیانی که یک کسب و کار را در خارج از مرز های ایران مدیریت می‌کنند.

تغییر اطلاعات امنیتی جیمیل دریافتی امکان‌پذیر است؟

بله؛ جیمیل تحویلی ۱۰۰٪ متعلق به شماست.

حذف Linked Number از گوگل ویس امکان‌پذیر است؟

شما می توانید این شماره را حذف کنید. این کار هیچ خللی در سرویس گوگل ویس شما ایجاد نمی کند.

چگونه مطمئن شویم شماره گوگل ویس ما فعال است؟

برای آنکه مطمئن شوید شماره گوگل ویس شما فعال است یا خیر، باید به نسخه تحت وب گوگل ویس مراجعه کنید. در این نسخه وارد بخش تنظیمات شوید. در صورتی که شماره Google voice number شما در این بخش ثبت شده باشد، فعال است. غیر فعال بودن شماره با پیام You don’t have a google voice number مشخص می شود.

هرچندماه یک بار باید با گوگل ویس فعالیت داشته باشم؟

پیشنهاد م‌گردد هرماه از آن استفاده و پیامکی ارسال نمایید.

جهت فعال ماندن گوگل ویس به چه شماره‌ای پیامک ارسال کنم؟

کافیست به یک شماره آمریکا به طور رندم پیام دهید.

اضافه کردن شماره ایران در بخش “Recovery Phone” و فعالسازی ورود دو مرحله‌ای امکان پذیر است؟

بله؛ فعالسازی تایید دو مرحله ای جیمیل با شماره هیچ اشکالی ندارد.

جک‌بلک به شماره من دسترسی دارد؟

پس از تحویل اطلاعات شماره، مسئولیت حفظ و نگهداری آن به شما منتقل می‌گردد. بدیهی است که بهتر است موارد امنیتی لازمه را اعمال نمایید. همچنین مجموعه‌ جک‌بلک بر اصول امانت‌داری و حفظ حریم خصوصی کاربران مُصِر است.

منظور از Linked number در تنظیمات گوگل ویس چیست؟

منظور از Linked number شماره ای است که برای وریفای کردن گوگل ویس استفاده می شود. در زمان ثبت و دریافت یک اکانت گوگل ویس، شما باید یک شماره با پیش شماره آمریکا به سیستم وارد کنید. این شماره ای است که کد های احراز هویت دو مرحله ای در زمان ثبت نام به آن ارسال می شوند.

چرا به هنگام لاگین در اپلیکیشن با پیام Enter Your Phone number روبرو می‌شوم؟

این پیام برای اشخاصی که در خارج از آمریکا از شماره گوگل ویس استفاده می‌نمایند حائز اهمیت نیست. لذا می‌توانید با کلیک بر دکمه skip از این بگذرید.

امکان انتخاب شماره یا ایالت مشخص امکان پذیر است؟

خوشخبتانه این امکان فراهم شده و شما عزیزان از طریق صفحه محصول گوگل ویس می‌توانید از بین شماره‌های رند شماره بابِ میل خود را انتخاب نمایید.

چگونه گوگل ویس را در ایران شارژ کنیم؟

در صورت عدم استفاده از خدمات رایگان گوگل ویس باید توجه داشته باشید که شارژ این اکانت تنها از طریق مستر یا ویزا کارت امکان پذیر است. در داخل ایران، شما می‌توانید از طریق صرافی‌های ایرانی یا از طریق ویزا و مستر خود (افتتاح حساب ویزا از طریق جکبلک برای ایرانیان امکان‌پذیر است.) نسبت به شارژ گوگل ویس اقدام نمایید. همچنین می‌توانید شارژ کردن آن را به دوستان ‌و آشنایان خود در خارج از کشور نیز بسپارید.

آیا می توان از گوگل ویس استفاده تجاری کرد؟

شما می توانید از گوگل ویس برای مدیریت یک کسب و کار استفاده کنید. به عنوان مثال، شماره مجازی گوگل ویس می تواند اطلاعات تماس شرکت شما در یک کشور خارجی باشد و یا پل ارتباطی شما با سایر مشتریان در خارج از ایران باشد. ارتباط های تجاری با گوگل ویس بلامانع است اما ارسال پیام و یا تماس های تبلیغاتی از نظر گوگل غیر قانونی است و با این کار ممکن است اکانت جیمیل و گوگل ویس خود را از دست بدهید.

در صورتیکه قصد استفاده تبلیغاتی و ارسال پیام‌های اینچنین دارید باید گوگل ویس بیزیس فعال نمایید.

گزینه Unlock در تنظیمات گوگل ویس چه کاربردی دارد؟

از سال 2022 شما این امکان را دارید تا شماره گوگل ویس را به سرویس های سایر اپراتورهای سیم کارت انتقال دهید. البته این سرویس مدیریت تماس ها رایگان نیست و برای فعال شدن آن، شما باید مبلغی را به گوگل پرداخت کنید. با پرداخت این مبلغ شما در واقع شماره گوگل ویس را خریداری می کنید و دیگر گوگل مالک این شماره نیست.

با این کار، می توانید شماره را به اپراتور دیگر منتقل کنید. البته شایان ذکر است که این گزینه تنها برای ساکنان آمریکا و اپراتورهای آمریکایی فعال می باشد و ایرانیان در داخل کشور امکان استفاده از چنین امکانی را ندارند.

آیا می‌توانم با گوگل ویس تماس بگیرم؟

بله شما می‌توانید به طور رایگان با شماره‌های آمریکا تماس برقرار کنید. همچنین دریافت تماس از سراسر دنیا برای شما رایگان می‌باشد.

چرا در هنگام برقراری تماس با ارور Link a number روبرو می‌شوم؟

برای برطرف کردن این ارور، تنظیمات مربوط به گوگل ویس را از طریق پنل آن مطابق با آموزش تکمیل کنید. همچنین از ایپی مناسب آمریکا استفاده نمایید.

چرا پیامک حاوی کد تایید برای واتساپ ارسال نمی‌شود؟

برای دریافت کد باید از طریق قابلیت تماس و ترجیحا از طریق نسخه وب کد را دریافت نمایید.

نتیجه‌گیری

باتوجه به وجود تحریم‌ها، استفاده از گوگل ویس توسط ایرانیان بسیار مشکل شده؛ با این حال، جک‌بلک با انجام سلسه اقداماتی، استفاده از گوگل ویس را برای ایرانیان ممکن کرده است. گوگل ویس، شماره مجازی دائمی و رایگان می‌باشد. به همین دلیل بسیاری از افراد به شماره مجازی گوگل ویس روی می‌آورند. با تهیه شماره مجازی گوگل ویس، دیگر احتیاجی به خرید اپل ایدی، خرید شماره مخصوص تلگرام، خرید اکانت paypal و … ندارید و می‌توانید به سادگی در سایت‌های بین‌المللی فعالیت کنید.

لازم به ذکر است که مجموعه جک‌بلک برای ارائه شماره گوگل ویس به شما عزیزان در خدمت است.

77 دیدگاه در “گوگل ویس چیست؟ آموزش استفاده از گوگل ویس

  1. جابر گفت:

    سلام با شماره مجازی گوگل ویس میشه جی میل ساخت

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام دوست عزیز خیر

  2. امنه گفت:

    سلام برای دریافت تماس با شماره مجازی باید تنظیم خاصی انجام بدم؟ چند وقت پیش از شما یه شماره گرفتم. میخواستم واتساپ راه اندازی کنم ، هرچی تماس میاد فقط میس کالش میافته. چندین بار هم امتحان کردم-الان دیگه واتساپ گزینه تماس رو گرفته

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام دوست عزیز وقت شما بخیر
      خیر؛ برای واتساپ نسخه بیزینس امکان استفاده از گوگل ویس نیست.

    2. امیر گفت:

      سلام من امروز فعالش کردم روی واتس اپ اصلی
      نکته ای که هست اینه که باید با لپ تاپ یا پی سی وصل بشی به وی پی ان امریکا
      گوگل ویس رو توی لپ تاپ باز کن
      توی واتس اپ شماره گوگل ویس رو وارد کن و گزینه تماس رو بزن
      توی گوگل ویس کیبورد رو میبینی روش کلیل کن و دکمه سبز برقراری تماس رو بزن
      بهت میگه شماره یک یا دو رو بزن
      دو رو که بزنی کد فعال سازی واتس اپت رو بصورت صوتی میگه
      خلاص

  3. شیرین گفت:

    سلام و درود حالتون خوبه
    شماره گوگل ویس کانادا نیاز دارم. من توی سایتتون آمریکارو دیدم. آیا شما میتونین کمکم کنین؟ من آمریکا دارم اما الزاما نیاز به کانادا دارم

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام دوست عزیز وقت شما بخیر
      بله در خدمتیم. پیش شماره کانادا و امریکا جفتشون +1 هست. میتونید استفاده کنید.

  4. هادی گفت:

    سلام میخواستم اپل ایدی بسازم نیاز به شمار مجازی دایمی میخواستم. از بین نمیره یاپاک نمیشه برای اینکه اپل ایدی خیلی مهمه؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام دوست عزیز وقت شما بخیر
      گوگل ویس پیشنهاد میشه. بله دائمی هست.

  5. padadkala گفت:

    سلام خسته نباشید یه سوال درباره شماره مجازی گوگل ویس داشتم خواستم بدونم اطلاع دارید این شماره ها اگه در Microsoft Reward بزنیم تایید میشه یا سایتش قبول شون نمیکنه؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام تشکر
      اطلاع دقیقی نداریم. احتمال زیاد قبول داره. برای اطمینان می‌تونید به پشتیبانی تلگرام پیام بدید یه شماره بهتون بدن تست کنید. اگه اوکی بود بعد از اون ثبت سفارش کنید.

  6. محمد حسام گفت:

    سلام یک شماره مجازی میخواستم، میخواستم اکانت فیس بوک وریفای کنم. با شماره مجازی گوگل ویس میشه؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام تازگی مثل اینکه فیسبوک شماره گوگل ویس رو قبول نمی‌کند. با اینحال تست کنید اگه مشکلی نبود در خدمتیم

  7. زیبا گفت:

    سلام وقت بخیر یک سوال داشتم توی متن گفتید بعد هر 2 یا 3 ماهی باید یه تماس بگیریم با یه شماره آمریکایی من چندماهی هست ازتون شماره‌ گرفتم اگه زحمتی نیست یه شماره لطف کنید بهش یه اکلی زنگ بزنم که وقت شمارم نپره

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام وقت شما بخیر لزومی نداره شماره واقعی باشه. به یه شماره با پیش +1 شماره تماس بگیرید و پیام بدید

  8. منتظری گفت:

    سلام اکانت گوگل ویس میخواستم برای تایید اپل آیدی صاحب دهمیشگی شماره خودم میشم یا ممکن بعدا به کس دیگری فروخته شود؟ روی جیمیل خودم نمیشه فعال کرد؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام بله میتونید استفاده کنید. نه متعلق به شماست. نه ولی میتونید انتقال بدید

  9. صادق فاطمه گفت:

    سلام میخواستم ببینم میشه لطف کنید و گوگل ویس را روی ایمیل خودم فعال کنید؟ اپل آیدی بگیرم همین شماره مجازی روش هست؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام خیر؛ بله

  10. مریم گفت:

    با درود … من یک شماره مجازی میخواستم برای اپل آیدی خودم … آیا با این شماره مجازی امکان پذیر است ؟؟؟ فقط چون برای فرزندانم هم میخوام ایجاد کنم … می توانم از همین شماره استفاده کنم… یا اپل ایراد میگره ؟؟؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام دوست عزیز وقت شما بخیر بله. با ۱ شماره امکان پذیر نیست که چند عدد اپل ایدی بسازید

  11. جابر گفت:

    سلام دوست عزیز روز بخیر برای استیم و و تایید دو مرحله ای اپل (اپل ای دی دارم ولی تایید دو مرحله ایش با کد ایران کار نمیکنه (اربرد داره برای اینها ؟ برای این دو مورد اتیم و دو مرحله ای اپل شماره مجازی گوگل ویس کار میکنه ؟
    اکانت تحویل میشه یا شماره برای ااکانت خودم فعال میشه یا .. منون میشم راهنمای من باشید تلگرام و واتساپ یا سرویس های خرید خارجی باد ممکن باشه درسته ؟ اکانت گوگل که به من میدید میتونم رمز و نحوه ورد به حسابشو تغییر بدم ؟ یا جنبه حقوقی هم داره و فردا یکی میتونه با درخواست به گوگل مدعی شه و از من reclaim کنه اکانتو

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام دوست عزیز وقت شما بخیر بله. استیم رو اطلاعی نداریم. اکانت و شماره تحویلتون میشه. جیمیل برای شما خواهد شد. میتونید بعدا انتقال بدید

  12. محمد علی گفت:

    سلام شماره مجازی کانادا میخوام برای وریفای بایننس اما ممکنه شماره آمریکا بده با اینجال کل شماره ممکنه مشکلی پیش بیاد شماره فرق میکنه کلا توی موبایل مشخص میشه

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام پیش شماره امریکا و کانادا یکیه. با اینحال به پشتیبانی پیام بدید شماره رو بفرستن که چک کنید.

  13. راضیه گفت:

    سلام میخواستم سوال کنم که برای ساخت اکانت پرسونال پیپیال اگر از شماره مجازی شما استفاده کنم برای بنده پیامک وریفای ارسال میشه و میتونم برای ساخت پی پال استفاده کنم؟ باید بعد از سفارش برنامه گوگل ویس رو دانلود کنم یا اینکه ایمیل میشه؟ چون اولین بار هست که میخوام از این سرویس استفاده کنم خیلی اطلاعی ندارم اگر راهنمایی کنید ممنون میشم

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام برای پرسونال امریکا و کانادا و بیزینس تمام کشورها قابل استفاده هست. ثبت سفارش کنید همکارانم راهنماییتون میکنند

  14. فارسیان گفت:

    سلام خوبید سوالم اینه اگر کسی با شماره ثابت و همراه از ایران تماس بگیره به شماره مجازی من براش هزینه داره ؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام تشکر امکان‌پذیر نیست. ارتباط با شماره های غیر از +۱ هزینه داره

  15. ارین گفت:

    سلام وقتتون بخیر از شماره گوگل وویس میتونم واسه ساخت اپل آیدی استفاده کنم؟ واسه این شماره بعدآ مشکلی پیش نمیاد؟ یا اپل حذفش کنه؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام وقت شما بخیر بله. نه دائمی هست

  16. جاوید گفت:

    سلام روز بخیر
    شماره ها مال امریکاس یا کانادا؟ ایرلند چطور؟
    شماره ها قابل استفاده در صرافی ها هستن؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام روز بخیر
      امریکا، خیر
      احتمال زیاد بله. تست نشده

  17. farhad گفت:

    سلام ابن احتمال هست شماره داعمی که میگیرم برای امازون – پیپل اینا کار نکنن؟ اینطوری نیست شماره که قبلا وارد شده رو بگیرم؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام برای پی پال بیزینس تمام کشور ها و پرسونال امریکا کار میکنه. امازون اطلاع نداریم
      خیر شماره ها جدید هستند

  18. طیبی گفت:

    سلام ایمیل ریکاوری گوگل ویس را تغییر بدم مشکلی ندارد؟
    یک سوال دیگه اینکه اگر مدتی از شماره استفاده نشده غیرفعال میشه؟
    لازمه که حتما ما پیامک ارسال کنیم یا اینکه پیامک هم برامون بیاد کفایت میکنه؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام اشکال نداره
      بله
      ارسال کنید مطمئن تره

  19. امیرعباس گفت:

    سلام . ببخشید من نمیدونم چجوری ایمیل ریکاوری و پسوورد رو عوض کنم . اگه میشه کمک کنید

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام وقت بخیر وارد جیمیل اصلی بشید. وارد بخش my account بشید و در نهایت گزینه gmail recovery رو انتخاب کنید و تغییرش بدید. همین مسیر برای تغییر پسورد نیز قابل استفاده است.

  20. کامیار گفت:

    سلام وقت بخیر گوگل ویس نمی‌دونم یک گزینه رو زدم بعضی از امکاناتش نیست و پیامک هم نمیاد و همین طور رفرش هم نمیشه

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام وقت بخیر احتمالا شماره مادر متصل به جیمیل رو حذف کردید.

  21. معین گفت:

    سلام وقت بخیر. قصد داشتم یه شماره برای لاگین شدن تو تلگرام بگیرم. امنیت شماره مجازی در چه حده؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام دوست عزیز وقت شما بخیر
      گوگل ویس بهترین گزینه‌ست

  22. رادین گفت:

    سلام برای ساخت اپل ایدی می تونم از شماره مجازی گوگل ویس استفاده کنم؟ و اینه چه نوع شماره ای رو باید بخرم؟ ایالت ش مهمه؟ هزینه تمدید اشتراک هم نداره؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام بله. خیر مهم نیست. خیر دائمیه

  23. جابر گفت:

    سلام برای استفاده از این گوگل ویس و یا برای راه اندازه‌ی آن نیاز به VPN هست؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلاموقت شما بخیر بله

  24. علی ضیا گفت:

    سلام آیا شماره ها امکان نصب واتس اپ را دارند. برای من پبام کد تایید واتس آپ فرستاده نمیشه می خواستم ببینم مشکل از کجاست

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام دوست عزیز وقت شما بخیر؛ بله. با قابلیت call کد رو دریافت کنید

  25. حامد گفت:

    سلام وقت بخیر جناب من برای استفاده از صرافی های خارجی از گوگل ویس استفاده میکردم. اما چند وقته که میگه در کشور شما پشتیبانی نمیشه و از کار افتاده. مشکل رو میشه مرتفع کرد؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام دوست عزیز وقت شما بخیر؛ ایپی ایران افتاده ساسپند شده
      کاری که میتونید بکنید اینه که به گوگل ایمیل زنید و یه توضیح قانع کننده ای بدید. شاید شماره برگرده

  26. مصطفی گفت:

    با سلام بنده دیروز یک اکانت عادی گوگل ویس خریداری کردم و امروز خواستم یک اکانت گوگل بسازم و با شماره‌ی این اکانت، تاییدش کنم، اما با پیغام خطای “This Phone Number Cannot Be Used for Verification” مواجه شدم که تنها در صورتی رخ می‌ده که از یک شماره بیش از حد مجاز برای verify (حداثکر 4 بار) استفاده شده باشه! سوالی که پیش میاد اینه که یک اکانت تازه چرا باید به این شکل باشه؟ پس قطعاً جدید نیست و قبلاً استفاده شده .. لطفاً پیگیری کنید. با تشکر

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام از گوگل ویس نمی‌توان جهت وریفای جیمیل دیگری استفاده نمود. موفق باشید

  27. هایده گفت:

    سلام گوگل ویس شماره کانادا موجود هست ؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام وقت شما بخیر؛‌ نخیر گوگل ویس صرفا برای امریکاست.

  28. حامد گفت:

    سلام خسته نباشید از طریق گوگل ویس یا همون شماره مجازی گوگل میشه به خطوط داخل ایران هم پیامک ارسال کرد ؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام وقت بخیر نه متاسفانه

  29. جلیل گفت:

    سلام من میخواستم یک شماره گوگل ویس بگیرم ولی برای وارد شدن باید حتما vpn دارای آی پی ثابت باشه یا vpn های معمولی مشکلی ندارن و اگر بخواهم جیمیل گوگل ویس را عوض کنم از کجا مطمعن بشم که جیمیل من آمریکا هستش؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام دوست عزیز وقت شما بخیر معمولی کافی هست. ریجن جیمیل رو چک کنید

  30. امید گفت:

    سلام خسته نباشید یه ساولی داشتم خدمتتون. میخواستم بپرسم آیا سرویس شماره مجازی گوگل ویس – عادی آمریکا قبلا یک نفر دیگر همان شماره را داشته است یا حتی عادی آمریکا مخصوص همان فرد سفارش دهنده است؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام تشکر شماره مخصوص هر فرد میباشد

      1. kingstar1980 گفت:

        درود بر شما
        من یک اکانت گوگل ویس از شما خریداری کردم و براز اپل آیدی از اون استفاده کردم،الان وقتی می وام با اون ایمیل وارد گوگل ویی بشم و کد دو مرحله ایی رو دریافت کنم گوگل میگه که این آدرس ایمیل به خاطر رعایت نکردن قوانین غیر فعال شده و نمی تونم به اون وارد بشم و اپل ایدیم دیگه کد تایید براش نمی آید حالا باید چیکار کنم،ممنونم میشم راهنماییم کنید،،

        1. سامان مرتضوی گفت:

          درود بر شما
          اسکرین شات این مورد رو لطفا برای پشتیبانی تلگرام ارسال کنید راهنماییتون میکنند.

  31. کاشانی گفت:

    سلام خسته نباشید
    جناب من چند دقیقه پیش شماره مجازی گوگل ویس از سایت شما خریداری کردم می‌خواستم بدونم چقدر زمان می‌بره که آماده بشه؟
    و ی سوال دیگ هم اینکه در قسمت نکات استفاده از گوگل ویس نوشته بودید: با استفاده از vpn معتبر وارد گوگل ویس شوید. و هر ماده هم با شماره مجازی پیامی به شماره شماره های دیگر در امریکا ارسال کنبم
    اول اینک vpn های گوگل پلی معتبر محسوب میشه ؟ یا حتما باید vpn پولی باشد ؟ دوم اینک منظورتون از ارسال پیام به شماره های امریکا از طریق پیامک تلفن یا مثلا با برنامه های واتساپ و اینستا؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام دوست عزیز وقت شما بخیر
      تایید شده
      اکثر اون‌ها بله معتبر هستند.
      Sky vpn
      Windscribe
      خیر منظور پیام مستقیم به شماره امریکا یا کاناداست

  32. حمید گفت:

    سلام تماس داخلی ایران و پیامک شامل هزینه اس؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام وقت بخیر
      باتوجه به تحریم‌ها متاسفانه امکان برقراری تماس گوگل ویس با شماره ایران نیست.

  33. کاظمی گفت:

    سلام اگه اشتباهی با آی‌پی ایران وارد گوگل ویس شدم و شانس من همون موقع بلاک شد، راهی هست واسه برگردوندنش؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام وقت بخیر نه متاسفانه

  34. حسین گفت:

    سلام هزینه شارژ تماس برای تماس داخلی به چ شکله؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام وقت بخیر امکان برقراری تماسل با ایران از طریق google voice نیست.

  35. شاهین گفت:

    سلام الان رفتم داخل پنل گوگل ویسم دیدم شماره منو reclaim کرده و نمیدونم باید چیکار کنم؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام وقت بخیر
      متاسفانه کاری نمیشه انجام داد.

  36. شهره گفت:

    من حدود ۶ ماه پیش از شما یک شماره امریکا خریداری کردم و الان اون شماره expired شده. می‌خواستم بپرسم هیچ راهی نداره که درستش کنم؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام اگر که شخص دیگری صاحب شماره نشده باشه امکان برگرداندن شماره وجود داره.

  37. ماهان گفت:

    سلام وقتتون بخیر من چند ماه قبل ازتون یه شماره خریداری کردم و امروز ایمیل اومد چون فعال نبودم تا سی روز دیگه بازیابی میشه میخوام الکی تماس بگیرم میاره شماره برای پیوند زدن و شماره خودم میزنم قبول نمیکنه چطوری میشه درستش کرد؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام وقت بخیر
      لطفا با ارائه شماره سفارش از کارشناسان مجموعه و از طریق تلگرام راهنمایی بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + هشت =