شماره مجازی

دانلود و راهنمای نصب اسکایپ فارسی

اسکایپ فارسی

ارتباطات مبتنی بر وب یکی از رایج ترین و محبوب ترین انتخاب ها در جهان امروز هستند. در دوران همه گیری کرونا که بسیاری از کسب و کارها و شرکت ها به سمت دورکاری سوق داده شدند، نرم افزارهای ارتباطی مانند اسکایپ و زوم توانستند حجم بزرگی از ارتباطات را حفظ کنند.

 اسکایپ یکی از محبوب ترین، امن ترین و کاربردی ترین نرم افزارهای برقراری ارتباط در جهان است که با 27 زبان مختلف خدمت رسانی می کند. این نرم افزار در اکثر کشورهای جهان کاربرد دارد و به کمک آن، شما می توانید پیام های متنی و فایل های مختلف را ارسال کنید و یا تماس های صوتی و تصویری برقرار کنید.

اسکایپ این اجازه را به شما می دهد که حتی جلسات کاری را با حضور چندین نفر برگزار کنید. شما می توانید با کمک اسکایپ فارسی، در خلال جلسات فایل های خود را بر روی صفحات به اشتراک بگذارید و یا حتی کل جلسه را ضبط کنید.

اسکایپ چیست؟

اسکایپ یک ارائه دهنده خدمات تلفن IP است که تماس رایگان بین مشترکین و تماس کم هزینه را برای افرادی که از این سرویس استفاده می کنند، ارائه می دهد. اسکایپ علاوه بر تماس های تلفنی استاندارد، امکان انتقال فایل، ارسال پیام کوتاه، چت تصویری و ویدئو کنفرانس را نیز فراهم می کند. این سرویس برای کامپیوترها، لپ تاپ‌ها، تبلت‌ها و دستگاه های تلفن همراه در دسترس است. اسکایپ، تلفن های اختصاصی نیز ارائه می‌دهد.

این نرم افزار رایگان شامل یک نرم افزار تلفن همراه است که می توان آن را در هر دستگاه با سیستم عامل های Windows ، MacOS ، Linux یا اندروید و IOS بارگیری کرد. علاوه‌براین، SkypeOut امکان برقراری تماس با تلفن های معمولی را فراهم می‌کند. این تماس ها به صورت اشتراک سالانه با هزینه ثابت محاسبه می شود.

برای تهیه این نوع شماره مجازی اسکایپ می‌توانید از طریق جک‌بلک اقدام کرده و با سراسر جهان ارتباط بگیرید.

اسکایپ فارسی چیست؟

همانطور که پیشتر نیز بدان اشاره شد، اسکایپ در 27 زبان مختلف دنیا خدمت رسانی می کند. اسکایپ فارسی، نسخه فارسی زبان این برنامه است که خدمات یکسانی را ارائه می کند. در ادامه با نحوه نصب اسکایپ فارسی آشنا خواهیم شد.

8 ترفند سرّی اسکایپ که نمی‌دانستید!
بخوانید!

نحوه فارسی کردن اسکایپ

در این بخش نحوه نصب برنامه اسکایپ فارسی را شرح خواهیم داد. برای فارسی کردن پیام رسان اسکایپ باید در ابتدا نرم افزارهای فارسی ساز اسکایپ را نصب کنید. این نرم افزارها در واقع فایل های زبانی هستند که برای نرم افزار اسکایپ طراحی شده اند و می توانند به صورت یکپارچه، زبان این نرم افزار را تغییر دهند. نرم افزارهای فارسی زبان را می توانید از سه لینک زیر دانلود کنید:

  • لینک اول برای دانلود برنامه اسکایپ فارسی
  • لینک دوم برای دانلود برنامه اسکایپ فارسی
  • لینک سوم برای دانلود برنامه اسکایپ فارسی

پس از دانلود یکی از فایل های فوق، مراحل زیر را دنبال کنید:

نصب برنامه اسکایپ فارسی

  1. اسکایپ را باز کنید و وارد حساب کاربری خود شوید.
  2. از نوار بالای عکس پروفایل (یا اسم) خود، گزینه Tools را انتخاب کنید.
  3. از منوی باز شده گزینه Change language را انتخاب کنید تا منوی کوچکتری برایتان باز شود.

برنامه اسکایپ فارسی

  1. در این لیست تمام زبان هایی که نرم افزار اسکایپ شما امکان پشتیبانی از آن ها را دارد، ظاهر می شود. در انتهای لیست بر روی گزینه Load Skype Language File کلیک کنید و فایل فارسی زبان دانلود شده را انتخاب کنید. با این انتخاب، زبان نرم افزار اسکایپ شما به فارسی تغییر پیدا می کند و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

برنامه اسکایپ فارسی

دانلود آخرین ورژن اسکایپ لایت برای اندروید
بخوانید!

نتیجه‌گیری

نرم افزار اسکایپ قابلیت های بسیار زیادی دارد. کلاس های درس آنلاین، جلسات اداری، همکاری های بین المللی، دورهمی های دوستانه و حتی مکالمات خانوادگی از جمله مواردی هستند که با کمک اسکایپ ممکن می شوند. این نرم افزار امنیت بالایی دارد و نسبت به حفظ اطلاعات شخصی کاربران خود، اقدام های پیشگیرانه لازم را انجام داده است. با اسکایپ فارسی، آن دسته از هموطنانی که به خاطر محدودیت های دانش زبان انگلیسی امکان استفاده از اسکایپ را نداشتند نیز می توانند از مزایای این نرم افزار محبوب، بهره مند شوند.

2 دیدگاه در “دانلود و راهنمای نصب اسکایپ فارسی

  1. علیرضا گفت:

    سلام لطفا روی نسخه جدید هم اموزش بدید لازم دارم

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام حتما به زودی انجام خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 14 =