متفرقه

6 راه دریافت رایگان گرامرلی پرمیوم

گرامرلی پرمیوم رایگان

اگر شما یک دانش آموز، دانشجو یا نویسنده ای حرفه ای هستید قطعا تا به حال از نرم افزارها و اپلیکیشن های تصحیح کننده گرامر استفاده کرده اید. در میان تمام نمونه های موجود در بازار، Grammarly بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشید. تنها ایراد بزرگ این اپلیکیشن این است که نسخه رایگان گرامرلی به اندازه نسخه پرمیوم آن کارآمد نیست.

در مسیر نوشتن و تبدیل شدن به یک نویسنده پخته و حرفه ای، گرامرلی پرمیوم می تواند بهترین دوست و همراه شما باشد. این اپلیکیشن به بهبود مهارت نوشتن شما کمک می کند و می تواند سطح آن را با پیشنهادات مختلف خود، ارتقا دهد. با این حال، هزینه های اشتراک یک اکانت گرامرلی پرمیوم ممکن است برخی از افراد را دلسرد کند.

ما در این مقاله قصد داریم روش های دریافت گرامرلی پرمیوم رایگان را بررسی کنیم. ممکن است برخی از راهکارهای ارائه شده در این مقاله طولانی و زمان بر باشند، اما ارزشش را دارند. پس از مطالعه دقیق این مقاله و دنبال کردن جزئیات آن، می توانید حساب گرامرلی پرمیوم رایگان خود را تنها ظرف چند دقیقه، ایجاد کنید.

چرا گرامرلی پرمیوم رایگان؟

بدون شک همه ما به دنبال این هستیم که از ویژگی ها و خدمات ممتاز اپلیکیشن ها و مجموعه های مختلف، به صورت رایگان لذت ببریم. حال با کمک گرامرلی پرمیوم رایگان، شما می توانید بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای، یک مقاله و یا متن بدون خطا و جذاب را تنظیم کنید.

گرامرلی یک نسخه رایگان دارد که می توانید آن را به صورت یک افزونه، برای مرورگر خود تنظیم کنید. این کار به شما کمک می کند تا هنگام تایپ یک پیام در رسانه های اجتماعی، نگارش متن مقاله علمی، انجام تمرین های مدرسه و یا نگارش یک ایمیل کاری مهم، از نظر املا و دستور زبان جملات دچار مشکل نشوید.

گرامرلی پرمیوم نسخه غیر رایگان این مجموعه است که با هزینه ماهانه 29.95 دلار قابل استفاده می باشد. اگر از برنامه سه ماهه این اپلیکیشن استفاده کنید، چیزی در حدود 10 دلار در ماه پس انداز خواهید کرد. اشتراک سالانه این مجموعه نیز هزینه اشتراک ماهانه را به 11.66 دلار کاهش می دهد. با این حال، ما به تمام خوانندگان این مقاله توصیه می کنیم که نسخه ماهانه اپلیکیشن را تهیه کنند.

اینکه استفاده از گرامرلی در کدام شرایط ارزان تر است، چندان اهمیتی ندارد. افراد بسیار زیادی، از جمله دانشجویان، وجود دارند که هزینه ماهانه گرامرلی پرمیوم برایشان سنگین است اما در عین حال به خدمات این مجموعه نیاز دارند. ما در این مقاله، روش های استفاده رایگان از گرامرلی پرمیوم را مرور خواهیم کرد.

البته توجه داشته باشید که در این مقاله تنها روش های قانونی استفاده از خدمات گرامرلی رایگان مرور خواهند شد. افراد بسیار زیادی قبل از نگارش این مقاله، این روش ها را امتحان کرده اند، بنابراین روش های ارائه شده امن و کاربردی هستند.

ضمن اینکه می‌توانید با قیمتی بسیار به صرفه به خرید اشتراک گرامرلی از مجموعه جک‌بلک بپردازید.

در نهایت نیز باید گوشزد کنیم که استفاده از یک سرویس نوشتاری آنلاین، به خوبی گرامرلی، ارزش پولی که شما صرف آن می کنید را دارد. این امر به ویژه در خصوص خدمات و سرویس هایی که از آن ها برای بهبود بهره وری و کیفیت کار خود استفاده می کنید، صادق است.

Shutterstock چیست و چگونه کار می‌کند؟
بخوانید!

جرا استفاده آزمایشی نسخه گرامرلی پرمیوم اهمیت دارد؟

نرم افزارهای بسیار زیادی مشابه با گرامرلی طراحی شده و به بازار عرضه شده اند. به همین خاطر است که پیش از هر پرداختی باید این برنامه ها را امتحان کنید و با نقاط قوت و ضعف آن ها بخوبی آشنا شوید. گرامرلی نیز از این قاعده مستثنی نیست. بهتر است پیش از پرداخت یا اقدام به تهیه نسخه رایگان، ویژگی های گرامرلی پرمیوم را با استفاده از نسخه محدود و آزمایشی آن بسنجید.

همانطور که پیشتر نیز بدان اشاره شد، گرامرلی یک نسخه رایگان اما محدود از خدمات خود را به کاربران ارائه میدهد. این نسخه رایگان، کامل نیست و بسیاری از امکانات نسخه پرمیوم را شامل نمی شود. با این حال طراحان و مدیران گرامرلی معتقد هستند که این شیوه بهتری برای آشنا کردن کاربران با خدمات گرامرلی می باشد.

با ارتقای نسخه رایگان به گرامرلی پرمیوم، می توانید از مجموعه کامل خدمات گرامرلی پرمیوم استفاده کنید. همچنین بدین شکل، شما می توانید از یک دوره آزمایشی رایگان گرامرلی پرمیوم به مدت سی روز بهره مند شوید.

چگونه گرامرلی پرمیوم رایگان دریافت کنیم؟

خوشبختانه راه های مختلفی برای دریافت نسخه رایگان پرمیوم گرامرلی وجود دارد. در ادامه برخی از روش های ایمن و قانونی را بررسی خواهیم کرد. دنبال کردن این روش ها این اطمینان را به شما میدهد که از هرگونه عواقب ناشی از استفاده غلط از خدمات گرامرلی، در امان باشید.

گرامرلی پرمیوم رایگان

۱- نسخه آزمایشی و رایگان Grammarly

این یکی از ساده ترین روش ها برای دریافت نسخه رایگان گرامرلی پرمیوم است. البته این روش اندکی طولانی است و نمی تواند دسترسی سریع به اکانت پرمیوم را برای شما فراهم کند. با کمک این روش شما می توانید به مدت سی روز به تمامی امکانات و خدمات گرامرلی پرمیوم به صورت رایگان دسترسی پیدا کنید. برای این منظور، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به وب سایت گرامرلی رفته و در آن ثبت نام کنید. شما می توانید در این مجموعه با استفاده از آدرس ایمیل خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. اگر قبلا حساب کاربری خود را در این مجموعه ثبت کرده اید، وارد آن شوید.
  • بر روی عبارت get grammarly Premium کلیک کنید. در مرحله بعد، نوع اشتراک گرامرلی خود را مشخص کنید.
  • سپس شیوه پرداخت را مشخص کنید. اگرچه در این مرحله مجبور هستید پرداختی داشته باشید یا اطلاعات بانکی خود را وارد کنید، اما بعدا می توانید هزینه پرداخت شده را پس بگیرید.
  • دستورالعمل های مندرج بر روی صفحه را دنبال کنید.
  • حالا می توانید از خدمات گرامرلی پرمیوم استفاده کنید.

فراموش نکنید که پیش از پایان دوره آزمایشی سی روزه، باید با پشتیبانی گرامرلی تماس بگیرید و اعلام کنید که می خواهید اشتراک خود را کنسل کرده و هزینه ارسال شده را پس بگیرید.

اگر مایلید که نسخه پرمیوم گرامرلی را تمدید کنید، می توانید مراحل ساده ای که در بالا شرح داده شد را دنبال کنید. حتی اگر مایل به پرداخت هزینه اشتراک باشید، استفاده از خدمات گرامرلی پرمیوم برای ماه اول کاملا رایگان خواهد بود.

Spotify چیست و چگونه کار می‌کند؟
بخوانید!

۲- حساب های کاربری وابسته

برای دریافت گرامرلی پرمیوم رایگان، می توانید برای داشتن یک حساب کاربری وابسته درخواست بفرستید. این روش مزایای بسیار بیشتری نسبت به یک حساب کاربری گرامرلی پرمیوم تک نفره دارد. این طرح می تواند منبع درآمد شما نیز باشد.

به صورت خلاصه، اگر به یکی از کاربران وابسته گرامرلی تبدیل شوید، در قدم اول یک کوپن 25 دلاری به عنوان جایزه دریافت می کنید. پس از آن، هر زمان که سایر افراد از طریق بنر یا کد شما به وب سایت گرامرلی وارد شوند و حساب کاربری جدیدی ایجاد کنند، شما نیز درصدی از هزینه اشتراک را به صورت حق الزحمه دریافت خواهید کرد.

به ازای هر ثبت نام برای نسخه رایگان گرامرلی، شما هزینه 0.20 دلار را دریافت خواهد کرد. همچنین به ازای هر کسی از طریق شما وارد وب سایت گرامرلی شده و نسبت به دریافت یک حساب کاربری پرمیوم اقدام کند، مبلغ 20 دلار را دریافت خواهید کرد. برای دریافت حساب کاربری وابسته در گرامرلی می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

گرامرلی رایگان

  • وارد لینک grammarly.com/affiliates شوید و یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید.
  • پس از آن، مشخصات وب سایت خود و روش های پرداخت را در وب سایت ثبت کنید. روش های پرداخت شامل حواله مستقیم بانکی و یا از طریق چک می باشد.
  • برای یک الی دو هفته کاری صبر کنید تا گرامرلی حساب کاربری شما را تایید کند. پس از آن، یک ایمیل تایید به حساب شما ارسال خواهد شد.
  • پس از دریافت این ایمیل، وارد حساب کاربری خود شوید. شما می توانید در مرحله بعد و از میان 120 قالب آماده موجود در سایت، بنر یا تبلیغ خود را انتخاب و دانلود کنید.
  • در نهایت نیز این بنر را به همراه لینک خود در وبلاگ و یا وبسایتتان آپلود کنید.
  • برای دریافت پاداش اولیه 25 دلار، باید حتما به ایمیل تاییدیه پاسخ دهید.

اگر بازاریاب خوبی هستید، این طرح گرامرلی می تواند نقطه مانور بعدی شما باشد. شما می توانید با کمک این روش، نه تنها به امکانات گرامرلی پرمیوم رایگان دسترسی پیدا کنید، بلکه می تواند در طولانی مدت درآمد قابل توجهی نیز از این طریق کسب کنید.

مطالعه کنید: انواع بازاریابی

نکته قابل توجه این است که در گذشته، گرامرلی از دو طرح مختلف برای جذب مخاطب استفاده می کرد: طرح ایجاد یک حساب کاربری وابسته و طرح ارجاع کاربران. اخیرا طرح ارجاع به واسطه برخی از سو استفاده های گزارش شده از سوی بسیاری از کاربران متوقف شده است.

۶۴+ ایده پولساز کسب وکار در ایران برای درآمد دلاری و ریالی
بخوانید!

۳- کدهای پرمیوم

اگر استفاده از خدمات گرامرلی پرمیوم هدف اصلی شماست و می خواهید که خیلی سریع به این هدف دست پیدا کنید، بهتر است به استفاده از کد های پرمیوم فکر کنید. این کد ها توسط گرامرلی و در خلال برنامه های تبلیغاتی و یا شراکت های خاص میان این برند و سایر برند ها و شرکت ها، تولید و توزیع شده است.

این کد ها قانونی هستند و صرفا برای هدف آموزشی طراحی شده اند. برخی دیگر از این کد ها نیز صرفا برای ازمایش خدمات گرامرلی طراحی شده اند تا بلاگرها و تولید کنندگان محتوا بتوانند در خصوص امکانات مختلف این برنامه تولید محتوا کنند و در نتیجه، این نرم افزار را به گستره وسیع تری از مخاطبین معرفی کنند.

با استفاده از این کد ها شما می توانید گرامرلی پرمیوم رایگان را به صورت محدود یا نامحدود دریافت کنید. تعین مدت زمان استفاده از هر کد، چندان امکان پذیر نیست و این شما هستید که باید به صورت جداگانه آن ها را امتحان کنید. برخی از این کد ها را در ادامه معرفی کرده ایم:

  • u5cjCJ6KbHabg9Q8
  • sEFgS39UvL9FECRr
  • FFeV6oSnRuE8pVxi
  • 2gZ4ZF74xKUF8toB
  • BCSzJNf7facYann6
  • J3XhbKTUax7chWTc
  • Kvmh6r7RhonaZSac
  • RmKvZghXPpnxL9J2
  • G3ZAkz6v3JAVSck3
  • n9bkZv9JYW5aUqWB
  • w84oyGF6QZ9aBb22
  • RfsvdpL6gyUBoKrw
  • 4gC5X24KAW8bHUP4

برای استفاده از این کد ها، باید در وب سایت گرامرلی ثبت نام کنید. اطلاعات شخصی خود را وارد کنید و در آخرین بخش، کد مد نظرتان را وارد کنید. با وارد کردن هر یک از کد های بالا می توانید از خدمات گرامرلی پرمیوم رایگان بهره مند شوید. توجه داشته باشید که این کد ها از برنامه آموزشی گرامرلی انتخاب شده اند. اعتبار آن ها به تعداد ثبت نام های انجام شده بستگی دارد.

به عبارت دیگر، تعداد محدودی از کاربران می توانند از این کد ها استفاده کنند. زمانی که تعداد کاربرانی که از یک کد استفاده می کنند به حد نصاب مشخص شده برسد، اعتبار کد ها به صورت خودکار تمام می شود.

گوگل ویس چیست؟ آموزش استفاده از گوگل ویس
بخوانید!

۴- گرامرلی پرمیوم رایگان برای دانش آموزان و دانشجویان

از آنجایی که نگارش متن های طولانی و سنگین بخشی از زندگی روزانه دانشجویان و دانش آموزان است، این گروه از افراد می توانند از مزایای گرامرلی پرمیوم بهره مند شوند. با این حال، هزینه های اشتراک گرامرلی پرمیوم می تواند برای دانشجویان و دانش آموزان سنگین باشد. برخی از دانشگاه ها دسترسی های رایگان گرامرلی پرمیوم را برای دانش آموزان و دانشجویان خود فراهم می کنند. اگر این شرایط در دانشگاه شما وجود ندارد، می توانید یکی از روش های فوق را امتحان کنید.

۵- گرامرلی پرمیوم رایگان دائمی

از طریق حساب کاربری وابسته و یا کد های ارائه شده در بالا می توانید برای مدت زمان طولانی از خدمات گرامرلی پرمیوم به صورت رایگان استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما، ایجاد یک حساب کاربری وابسته در گرامرلی پرمیوم است. این کار می تواند دسترسی مادام العمر شما به خدمات پرمیوم گرامرلی فراهم کند.

۶- گرامرلی پرمیوم را برنده شوید!

برند ها، بلاگرها و صفحه های مختلف به صورت روزانه آگهی های حمایت شده یا پیوند های تبلیغاتی مختلفی را در خصوص دسترسی رایگان به گرامرلی پرمیوم منتشر می کنند. شرکت کردن در برخی از قرعه کشی ها یا مطالعه برخی از این وب سایت ها (در صورت امن بودن) ضرری برای شما نخواهد داشت.

شما همیشه می توانید برای دسترسی رایگان به گرامرلی پرمیوم، در این مسابقات شرکت کنید. این فرایند نسبتا آسان است و طراحی کلی مسابقه به برند تبلیغ کننده آن بستگی دارد. شما نیازی به نگارش یک مقاله و یا ثبت نام در وب سایت خاصی ندارد اما ممکن است از شما خواسته شود که کارهای آسانی همچون کلیک کردن بر روی یک لینک خاص و یا شرکت در یک همه پرسی را انجام دهید.

 بسیاری از وب سایت ها از طریق لینک های وابسته دسترسی به گرامرلی پرمیوم را ممکن می کنند اما بهتر است در انتخاب وب سایت و مسابقات بسیار دقت کنید.

شما می توانید در موتور جستجو عبارت grammarly premium giveaways را جستجو کنید. این کار صفحات متعددی را پیش روی شما قرار خواهد داد که حساب پرمیوم گرامرلی را ارائه می دهند. برای استفاده از این خدمات، شما باید دستورالعمل های نحوه شرکت در قرعه کشی ها را دنبال کنید.

کلاب هاوس چیست و چگونه کار می‌کند؟
بخوانید!

در بسیاری از موارد برای شرکت در قرعه کشی یا دریافت نسخه رایگان گرامرلی پرمیوم، شما مجبور هستید کارهای ساده ای از جمله به اشتراک گذاری پست های وبلاگ، لایک کردن، نظر دادن یا حتی تگ کردن افراد را انجام دهید. تمامی این موارد کارهای بسیار اسانی هستند که میتوانید با انجام آن ها و اندکی شانس، به حساب گرامرلی پرمیوم رایگان خود دست پیدا کنید.

شرکت در قرعه کشی به شانس شما بستگی دارد و نمی توان مطمئن بود که آیا می توانید از این طریق به اکانت پرمیوم گرامرلی به صورت رایگان دسترسی پیدا کنید یا خیر. هزاران نفر ممکن است مانند شما به این قرعه کشی ها ملحق شوند. هر چه تعداد رقیبان بیشتر باشد، شانس کمتری نیز برای برنده شدن خواهید داشت. با این حال، تلاش کردن هیچ ضرری ندارد.

سوالات متداول

چرا گرامرلی پرمیوم رایگان توصیه می شود؟

گرامرلی پرمیوم در حالی که بسیار مفید است اما می تواند هزینه بسیار زیادی را نیز به شما تحمیل کند. دریافت این نسخه از گرامرلی به صورت رایگان از طریق برنامه های وابسته یا با استفاده از کد های تخفیف یک انتخاب عملی، اقتصادی و مناسب است.

آیا Grammarly نسخه آزمایشی رایگان دارد؟

با خرید اکانت پرمیوم گرامرلی، شما به یک نسخه آزمایشی رایگان دسترسی پیدا می کنید. پیش از کسر هزینه اشتراک، یک دوره آزمایشی سی روزه برای شما در نظر گرفته می شود . شما می توانید در خلال این دوره سی روزه، هر زمان که خواستید، اشتراک خود را لغو کنید. در چنین شرایطی هزینه ای از شما دریافت نمی شود.

+Apple Fitness چیست و چه کاربردی دارد؟
بخوانید!

تفاوت بین نسخه رایگان و پرمیوم Grammarly چیست؟

چند تفاوت اساسی میان نسخه پرمیوم و رایگان گرامرلی وجود دارد. به عنوان مثال، نسخه پرمیوم سرقت های ادبی را بررسی پشتیبانی می کند و اصطلاحات جایگزین بیشتری را برای کلمات و عبارات مختلف متن، ارائه می دهد.

نتیجه گیری

گرامرلی یک ابزار نوشتار محتوا است که افراد مبتدی و تازه کار می توانند به صورت خاص از مزایای آن بهره مند شوند. امروزه گرامرلی به عنوان یکی از بهترین ابزار های نگارش در جهان شناخته می شود. در کنار تصحیح های گرامری، این مجموعه می تواند سرقت های ادبی، شباهت های متن به سایر متون موجود در فضای وب و اشکالات دیکته ای را نیز بررسی کند.

نسخه اپلیکیشن گوشی این نرم افزار همچنین می تواند به عنوان یک ادیتور شخصی تمامی پست های شما در صفحه های مجازی را تصحیح کند. این مجموعه می تواند با تصحیح استایل نگارش شما و همچنین اشتباهات گرامری، بهترین متون را برای مقاله های علمی و یا معمولی خلق کند.

1 دیدگاه در “6 راه دریافت رایگان گرامرلی پرمیوم

  1. سینا گفت:

    سلام.اینکه جمله که تفاوت اساسی میان نسخه رایگان و پرمیوم وجود نداره نادرست هست.اگر شما با هر دو کار کرده باشید خواهید دید نسخه پریمیوم بسیار تواناتر از نسخه رایگان هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + ده =