درآمد ارزی

آموزش ماینینگ اتریوم با موبایل

ماینینگ اتریوم با گوشی

آیا ماینینگ اتریوم با گوشی ممکن است؟ اتریوم، بیت کوین، لایت کوین و دوج کوین یک ویژگی مشترک دارند؛ همه ی آن ها رمزارزهای غیر مترکز هستند. امنیت دارایی کاربران، تسهیل فرایند انتقال و جابجایی رمز ارزها از فردی به فرد دیگر و کنترل تولید واحد های جدید رمز ارز، در مواردی با کمک الگوریتم ها و فرایندهای رمز نگاری شده ممکن می شود.

چنین مواردی را رمز ارزهای غیر متمرکز می نامند. این رمز ارزها کاملا غیر متمرکز و جفت به جفت هستند.  زمانی که یک کاربر با استفاده از این رمز ارزها تراکنشی انجام می دهد، جزئیات تراکنش به کاربران دیگر در شبکه منتقل می شود و این فرایند عدم استفاده مجدد از واحد های مشترک را تضمین می‌کند. به بیان ساده‌تر، امکان خرج کردن یک بیت کوین، اتریوم یا لایت کوین در آن واحد و در دو تراکنش مختلف وجود ندارد.

با این حال بین زمانی که شما با استفاده از اتریوم هزینه کالا یا خدماتی را پرداخت می کنید و زمانی که فرد فروشنده تاییدیه پرداخت را دریافت می کند، یک گام مهم و کلیدی وجود دارد. این زمانی که است فرایند ماینینگ صورت می گیرد.

برای هر تراکنش در شبکه بلاکچین، ماینر ها از محیط های GPU، تلفن های هوشمند، ASIC ها و ابزار دیگر به منظور ایجاد هش استفاده می کنند. این فرایند می تواند بلوک تراکنش جدید را به بلوک های موجود در شبکه متصل کند. این پازل پیچیده بر اساس الگوریتم SHA-256 حل می شود.

مطالعه کنید: کلود ماینینگ

به شکل مشابه، زمانی که شما با استفاده از بیت کوین هزینه خرید یک فنجان قهوه را پرداخت میکنید، حدفاصل زمانی که پرداخت صورت می گیرد و صاحب کافه هزینه را دریافت می کند، ماینینگ اتفاق می افتد. در تمام تراکنش هایی که از طریق اتریوم بر روی شبکه صورت می گیرد، ماینر ها و ASIC ها، گوشی های همراه اندروید، GPU ها و دستگاه های مختلف دیگری درگیر هستند تا هش مورد نیاز را تامین کنند.

این فرایند ابزار مورد نیاز برای تابع هش رمزی را تامین می کند. توابع هش رمزی می توانند با اتصال به یک بلوک جدید یا از طریق انتقال با کمک بلوک های موجود، فرایند ماینینگ و انتقال را انجام دهند. این پازل پیچیده برای اتریوم بر پایه الگوریتم SHA-256 استوار است.

ماینینگ اتریوم با گوشی موبایل

با توجه به این امر، فرایند ماینینگ چه فایده ای برای ماینرها دارد؟ پس از آنکه تراکنش های جدید تایید و ثبت شوند، ماینرها می توانند به ازای هر واحد انتقال یک سود کم به شکل رمز ارز دریافت کنند. البته کسب این درآمد چندان آسان نیست چرا که الگوریتم اثبات کار (PoW) برای ارز های رمزنگاری شده به مرور زمان، کندتر می شود. با این حال در طولانی مدت، این فرایند می تواند سود خوبی برایتان به همراه داشته باشد.

مزایا و معایب ماینری چیست؟
بخوانید!

اما چگونه با ماینینگ اتریوم در اندروید درآمد کسب کنیم؟

ماینینگ اتریوم با گوشی: ماینینگ با اندروید

کسب درآمد از طریق ماینینگ رمز ارز در تلفن های اندروید دشوار نیست. رشد سریع اتریوم توجه بسیاری از ماینرها را به سمت استخراج این رمز ارز جلب کرده است. هر یک اتریوم دارای یک آدرس 64 بیتی رمزنگار شده است. همچنین یک کلید عمومی و یک کلید خصوصی به ازای هر اتریوم وجود دارد که برای باز کردن قفل آدرس از آن استفاده می شود.

این چیزی است که توسط ماینرهای اتریوم تولید می شود. یکی از مشکلات استخراج این رمز ارز در حال حاضر این است که فرایند استخراج تنها بخشی از اتریوم با کمک گوشی همراه، به ماه ها زمان احتیاج دارد.

نرخ هش در واقع خروجی تابع هش است و سرعت آن به دستگاهی بستگی دارد که با کمک آن پازل رمزنگاری را حل می کنید.

کارت گرافیک NVIDIA GTX 1080 Ti که یکی از قدرتمند ترین نمونه های موجود در بازار است، می تواند در حالت ایده آل تنها نرخ هش 980 مگاهرتز را تولید کند. سود ناشی از این مقدار هش معادل با 8380 دلار (در حال حاضر) به ازای هر یک اتریوم است. برای معامله ارزهای دیجیتال در پلتفرم‌هایی مانند https://bitcoinscircuit.com باید از گوشی های همراه مناسبی استفاده کنید که از امکانات بهتر و کارت های گرافیکی با قابلیت های بیشتر، برخوردار باشند.

مطالعه کنید: ماینینگ دوج کوین

ماینینگ اتریوم با گوشی: ماینینگ اتریوم در استخرهای ماینینگ

این استخر ها در واقع گروه هایی از سرورهای میزبان هستند که ماینرهای رمز ارزها می توانند با به اشتراک گذاشتن منابع محاسباتی خود در پیشبرد تراکنش های غیر متمرکز شراکت کنند. زمانی که یکی از استخر ها در رمزگشایی انتقال موفق شود، تمام اعضا سهم خود را از سود موجود دریافت می کنند. این سود با توجه به میزان مشارکت کاربران در فرایند ماینینگ تعیین می شود.

برخی از اپلیکیشن های اندروید برای ماینینگ طراحی شده اند اما برای بهره برداری از این اپلیکیشن ها، شما مجبور هستید به یک استخر استخراج رمز ارز بپیوندید. هیچ لیست مطمئنی از بهترین استخر های ماینینگ در جهان وجود ندارد اما بهتر است ریسک کمتری کنید و به استخر های شناخته شده ای مانند AntPool، SlushPool و سایر نام های آشنای این صنعت اعتماد کنید. استخر هایی را انتخاب کنید که هزینه کارمزد کمی داشته باشند و روند ثبت نام در آن ها نیز آسان باشد.

ماینینگ اتریوم با گوشی

پیش از انتخاب یک استخر ماینینگ، اندازه آن را باید در نظر بگیرید. اندازه استخر ماینینگ می توانید سرعت دریافت سود از این مجموعه را مشخص کند. هرچه استخر بزرگ‌تر باشد، فرایند دریافت پول نیز آسان تر خواهد بود. کارمزد ها نکته مهم دیگری هستند که باید حتما به آن ها توجه کنید.

کارمزد ها می توانند بین 0 تا 3 درصد از سود کسب شده متغیر باشند و شیوه محاسبه آن ها می تواند برای هر مجموعه ای، متفاوت باشد. این محاسبات می توانند مبنی بر PPS یا امتیاز باشند. PPS یا Pay Per Share (پرداخت به ازای هر سهم) پس از ثبت یک بلوک رمزنگاری شده توسط کاربر، با نرخ ثابتی محاسبه می شود.

در مقابل، پرداخت های مبنی بر امتیاز بر اساس نسبت سهام کاربران محاسبه می شوند. این بدان معناست که در روش دوم، پرداخت‌ها در زمانی که نسبت سهام کاربران در مجموعه ثبت شده است، محاسبه می‌شوند.

برای کسب درآمد به شکل اتریوم از طریق گوشی همراه راه های مختلفی وجود دارد که در این مقاله تنها چند روش رایج را بررسی کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − ده =