درآمد ارزی

0 تا 100 کسب درآمد از ماینینگ ترون

ماینینگ ترون

آیا می دانید چگونه می توان رمز ارز ترون را استخراج کرد؟ اگر پاسخ شما به این پرسش مثبت است، پس آنچه که در این مقاله خواهید خواند یک مرور جامع و کامل از آن چیزی است که در خصوص ماینینگ ترون باید بدانید.

جاستین سان، موسس ترون (TRX) می باشد و رمز ارزی که وی در سال 2017 خلق کرده است، روزهای پر رونق و کم رونق زیادی را به خود دیده است. بلاک چین ترون یک اکوسیستم جهانی مخصوص محتوای سرگرم کننده ایجاد کرده است که دسترسی به آن برای کاربرانش کاملا مجانی می باشد. این سیستم، ابزارهای ساده و آسانی را برای کاربران پروتکل ترون فراهم کرده است تا محتوای دیجیتال خود را به اشتراک بگذارند.

در طول سال های گذشته، تبلیغات خوبی برای ترون انجام شده است و ماشین های الکترونیکی آئودی (e-Tron) نیز توانسته اند نقش بسیار مهمی را در کمپین های تبلیغاتی ترون ایفا کنند. همچنین یکی از جذاب ترین لایت سایکل ها (نوعی وسیله بازی) در شهربازی دیزنی لند، ترون نام دارد و این وسیله نیز به تبلیغات بیشتر ترون و معرفی آن به جامعه کمک شایان توجهی کرده است.

این روزها ارزش جهانی رمز ارز ترون چیزی در حدود 3.4 میلیارد دلار است. به همین دلیل است که ترون به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال بسیار با ارزش در بازار شناخته می شود. در هنگام نگارش این مقاله، TRX به عنوان 26 امین رمز ارز با ارزش و محبوب در جهان شناخته شده است. بلاک چین ترون امکان دسترسی مستقیم کاربران به مشتریان خود را فراهم می کند.

ترون حلقه های شخص ثالث موجود میان تولید کنندگان محتوا و شبکه یا مجموعه های توزیع کننده را حذف کرده است. در نتیجه، با قرار دادن اهرم بیشتر بر روی اکوسیستم ترون، یک تولید کننده محتوا می تواند به صورت مستقیم با شبکه توزیع و از طریق قرارداد های هوشمند ارتباط برقرار کند.

در این مقاله قصد داریم تمام گزینه های موجود برای ماینینگ ترون را معرفی کنیم؛ اما پیش از آن باید با رمز ارز ترون و اهمیت آن بیشتر آشنا شویم؛ چرا که طبیعتا ماینینگ رمز ارزهایی که هیچ ارزشی در بازار ندارند، کار چندان عاقلانه ای نیست.

مطالعه کنید: سایت ماینینگ دوج کوین

ترون کوین چیست؟

توکن یا کوین ترون، نوعی رمز ارز است که بر اساس پروتکل ترون ساخته می شود. این فرایند درست مانند تولید سایر ارزهای دیجیتال است. به عنوان مثال، اتریوم نیز در بلاک چین اتریوم ساخته می شود. رمز ارز ترون به منظور به اشتراک گذاشتن سهام، پرداخت و همچنین ذخیره سازی و سرمایه گذاری تولید می شود. مالکیت ترون برای صاحبان آن با ایجاد و توزیع داده ها در میان مخاطبان، تکمیل می شود.

استخراج ترون

آیا ترون آینده‌ای دارد؟ این سوال رایج بسیاری از افراد است. پاسخ این پرسش، مثبت است و ما دلایل بسیاری برای آن داریم. با توجه به قابلیت های جدیدی  که مدیر اجرایی ترون و تیمش به پروژه اضافه کرده اند، آینده توکن ترون درخشان‌تر از همیشه است.

 جاستین سان، مدیر عامل و اجرایی ترون، اخیرا در خصوص مشارکت مالی غیر متمرکز با اکوسیستم ترون یا بلاک چین توضیحاتی را ارائه داده است. در صورت انجام این همکاری، بدون شک، ارزش ترون در بازار جهانی افزایش خواهد یافت.

البته این فرایند تنها بر روی ارزش ترون اثر نمی گذارد، بلکه کاربران بیشتری متقاعد خواهند شد که از پلتفرم ترون استفاده کنند. بدین ترتیب، آینده ترون در بازار رمز ارزها، بدون شک روشن است. حال که در خصوص آینده درخشان و رشد این ارز دیجیتال صحبت کردیم، زمان آن رسیده است که روش های مختلف برای ماینینگ ترون را مرور کنیم.

مطالعه کنید: بهترین سیستم عامل برای ماینینگ

ماینینگ ترون (TRX) چگونه ممکن است؟

اگرچه ممکن است ماینینگ ترون برای همه افراد میسر نمی باشد، اما شما می توانید از طریق استخراج سایر رمز ارزها، به صورت غیر مستقیم توکن های ترون را بدست آورید. شما می توانید با استخراج اتریوم از طریق کارت های گرافیکی (GPU)، توکن های ترون را بدست آورید.

ماینینگ رمز ارزها از طریق GPU ها برای ماینر ها به مراتب به صرفه تر از CPU می باشد. برای استخراج ترون، تنها کافی است وارد سایت ماینینگ ترون شوید. این پلتفرم به شما اجازه می دهد که از طریق دو الگوریتم مختلف و به صورت غیر مستقیم، اقدام به ماینینگ ترون کنید. در این مرحله، شما باید بین دو الگوریتم Ethash و CryptoNite یک گزینه را انتخاب کنید.

Ethash الگوریتمی است که از آن برای استخراج اتریوم استفاده می شود. از سویی دیگر، CryptoNite بیشتر برای تولید و استخراج رمز ارزهای امنیت محور، مانند Monero مورد استفاده قرار می گیرد. فرایند استخراج اتریوم به شکل استاندارد و معمولی انجام می شود.

پس از استخراج این رمز ارز، پلتفرم اتریوم های شما را گرفته و از آن ها برای پیشبرد استخرهای ماینینگ خود استفاده می کند. بدین ترتیب، این پلتفرم اتریوم های شما را گرفته و آنها را به ترون تبدیل می کند.

ماینینگ ترون مراحل بسیار مختلفی دارد و در ادامه آن ها را به صورت مختصر، مرور خواهیم کرد:

مرحله اول: در در قدم اول شما باید یک نرم افزار ماینینگ GPU خوب و کارآمد را دانلود کنید. به عنوان مثال، شما می توانید Claymore’s Dual ethereum miner را انتخاب کنید.

مرحله دوم: پس از دانلود نرم افزار ماینینگ باید فایل batch که تحت عنوان “Start_only_eth” نامگذاری شده است را باز کنید.

مرحله سوم: برای کپی کردن الگوریتم Ethash وارد وبسایت Tron-mining.com شوید. این الگوریتم با نام  “ethash.unmineable.com:3333” در وب سایت قرار دارد. این شیوه اسم گذاری به شما کمک می کند تا هیچ گاه مسیر نصب و راه اندازی ماینر را گم نکنید.

مرحله چهارم: در این مرحله، یک فایل متنی در اختیار شما قرار می گیرد. متن موجود در این فایل چیزی شبیه به این عبارت است: eth-eu1.nanopool.org:9999. این عبارت را به ادرس “receive” خود تغییر دهید.

مرحله پنجم: در این مرحله، به سراغ کیف پول خود رفته و آدرسی که می خواهید ترون را در آن دریافت کنید، کپی کنید. این آدرس را در بخشی که با اسم “your wallet address” نامگذاری شده است، Paste کنید. پس از عبارت آدرس خود، کلمه “allpools 1” را قرار دهید. این کار به شما این امکان را می دهد که بدون هیچ گونه وقفه ای، بتوانید میان رمز ارزهای مختلف، انتخاب داشته باشید. برای بهبود امکان تشخیص، توصیه می کنیم که نام فایل BAT خود را از ETH به TRX تغییر دهید.

مرحله ششم: پس از آنکه نام فایل خود را تغییر دادید، مطمئن شوید که فایل متنی را بسته اید و تمام ماینر های شما به درستی کار می کنند. پس از اندک زمانی، یک پیام دریافت خواهید کرد حاکی از آنکه فرایند ماینینگ ترون برای شما آغاز شده است.

مطالعه کنید:‌ معایب ماینر

سوالات متداول

 استخراج 1 بلاک ترون چقدر طول می کشد؟

مدت زمانی که برای استخراج یک بلوک ترون نیاز دارید را نرخ هش سخت افزارهای شما تعیین می کنند. به عبارت دیگر، شما به اندازه “قدرت” تنظیمات ماینینگ خود، سریع هستید. برای کسب بهترین نتیجه در ماینینگ ترون، بهتر است از مدارهای مجتمع با کاربرد خاص (ASIC) استفاده کنید.

هزینه استخراج 1 بلوک ترون چقدر است؟

هزینه قبض برقی که به هنگام ماینینگ یک بلاک ترون پرداخت می کنید، هزینه فرایند استخراج است. بنابراین فرایند ماینینگ ترون، یک هزینه واحد در سراسر جهان ندارد. با این حال، اگر می خواهید فرایند ماینینگ برای شما کاملا سودآور و کارآمد باشد، باید بر روی ASIC سرمایه گذاری کنید. asic ها منحصرا برای استخراج ارزهای دیجیتال طراحی شده اند.

آیا امکان ماینینگ ترون در خانه وجود دارد؟

اگر در امر استخراج رمز ارزها مبتدی هستید، بهتر است ترون را در خانه با کمک کامپیوتر شخصی خود استخراج کنید. زمانی که تجربه کافی در این زمینه کسب کردید، می توانید بر روی ASIC ها سرمایه گذاری کنید. ASIC ها بدون شک یکی از بهترین فرایند ها برای ماینینگ ترون محسوب می شوند شما باید همیشه نمودارهای سودآوری ماینینگ خود و اطلاعات مربوطه را کنترل کنید. ممکن است در بازه های خاصی، فرایند استخراج هیچ سودی برایتان به همراه نداشته باشد.

ماینینگ رمز ارز ترون چه قدر سودآور است؟

فاکتورهای متغیر زیادی وجود دارند که در محاسبه نرخ سودآوری ترون تاثیر می گذارند. بنابراین، ما نمی توانیم به صورت مشخص در خصوص سودآوری فرایند ماینینگ ترون صحبت کنیم. سود شما به میزان هزینه برق، تجهیزات ماینینگ، مالیات و موارد مشابه بستگی دارد. سودآوری فرایند استخراج ترون در محل زندگی شما و با توجه به شرایط کاریتان، همیشه در نمودارها و جدول های نرم افزارهای ماینینگ ذکر می شود.

مطالعه کنید: ماینینگ دوج کوین

آیا می توان ترون را در اندروید استخراج کرد؟

بله، استخراج ترون در اندروید بسیار ساده است. برای این کار کافیست برنامه MinerGate را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. این اپلیکیشن از طریق Google Play Store در دسترس است. پس از ایجاد حساب کاربری در این اپلیکیشن، همه چیز برای استخراج ترون آماده است.

ماینینگ ترون

آیا می توان Tron را در آیفون استخراج کرد؟

در حال حاضر استخراج ترون در آیفون به دلیل آسیب هایی که این فرایند به سخت افزار آیفون وارد می کند، غیرممکن است.

مطالعه کنید: ماینینگ با گوشی

نتیجه‌گیری

در این مقاله، ما روش‌های ماینینگ ترون را مرور کردیم. امیدوار هستیم که این اطلاعات به شما در مسیر استخراج رمز ارز محبوبتان کمک کند. فرایند استخراج ترون در کنار اینکه می تواند شما را سرگرم کند، می تواند درآمد خوبی را نیز از این طریق برایتان به همراه داشته باشد. شما می توانید با توجه به اطلاعات ارائه شده در این مقاله، از همین امروز شروع کنید.

2 دیدگاه در “0 تا 100 کسب درآمد از ماینینگ ترون

  1. fardin.hajnore گفت:

    کلا .کلاه برداری هست

  2. رضا گفت:

    سرمایه‌گذاری در این سایت‌ها همگی کلاهبرداری است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =