متفرقه

سرویس HBO Max چیست؟

hbo max چیست

HBO Max سرویس پخش فیلم‌ و سریال و نمایش‌ برنامه‌های مختلف است. این پلتفرم به مانند فیلیمو، نماوا، نتفلیکس، Apple TV Plus و Amazon Prime Video است.

HBO Max چیست؟

HBO Max برای همه افراد خانواده فیلم و سریال دارد. با داشتن اشتراک این سرویس که بیش از 13 هزار ساعت محتوای سرگرمی ارائه می‌دهد، همیشه چیزی برای تماشا کردن پیدا خواهید کرد. مشتریان واجد شرایط میتوانند از ورژن دارای تبلیغات HBO Max که موارد زیر را ارائه میدهد، لذت ببرند:

  • تمامی سریال های جذاب و فیلم های برتر و به روز HBO
  • این سرویس تمامی داستان های قهرمانان کمیک های DC را در خود دارد
  • بهترین سریال های تلویزیونی مانند تئوری بیگ بنگ (The Big Bang Theory) و فرندز
  • برنامه های انحصاری HBO و Max Originals
  • کلکسیونی از فیلم های برتر – فیلم های کلاسیک، کمدی های برتر و فیلم های اکشن و ماجراجویانه
  • سرویسی مناسب کودکان و شبکه ای که والدین میتوانند محتوای مناسب فرزندان خود را آنجا بیابند

hbo چیست

با چه دستگاه‌هایی میتوان محتواهای موجود در HBO Max را تماشا کرد؟

شما میتوانید HBO Max را روی اغلب دستگاه ها مانند Amazon Fire، گوشی ها و تبلت های اندروید، آیفون، Apple TV، Chromecast، Xbox One، و تلویزیون های سامسونگ تماشا کنید. در روز 17 دسامبر و هفت ماه پس از رونمایی از HBO Max، این سرویس روی Roku، یکی از مهم ترین پلتفرم ها که در ابتدا از این سرویس پشتیبانی نمیکرد هم قابل دسترس شد. به نظر میرسید که این رویداد، ارتباط کوچکی با اکران Wonder Woman 1984 در روز کریسمس، در HBO Max و سالن های سینما دارد.

چه اتفاقی برای HBO Now و HBO Go افتاده است؟

این سرویس ها در ابتدا در کنار HBO Max فعالیت میکردند اما پس از مدتی تغییر نام دادند و از دور خارج شدند. HBO Now نام خود را به اپلیکیشن HBO  تغییر داد و کاربران آن هنوز هم به HBO دسترسی دارند. همانطور که پیشتر هم اشاره شد، بیشتر کاربران این سرویس میتوانند بدون پرداخت هزینه، برنامه های HBO Max را تماشا کنند. اگر شما بین خرید اکانت های این دو شبکه مردد هستید، باید توجه کنید که HBO Max تمام محتواهای موجود در HBO را به همراه تعداد زیادی محتوای دیگر، در خود دارد.

HBO Go که به همراه پکیج HBO و از طریق یک ارائه دهنده تلویزیون ارائه شد، در 31 جولای به فعالیت خود پایان داد و اپلیکیشن این شبکه دیگر در دسترس نیست.

هزینه اشتراک HBO Max چقدر است؟

هزینه اشتراک HBO Max ماهانه 14.99 دلار است، که البته برابر با هزینه ی اشتراک HBO Now میباشد. البته شما هموطن گرامی لازم نیست که ماهیانه مبلغ زیاد 14.99 دلار ماهیانه را پرداخت کنید. شما می‌توانید اکانت HBO Max را نه با رقم دلاری، بلکه با مبلغی بسیار ناچیزتر تهیه نمایید.

سوالات متداول

چند نفر به طور همزمان میتوانند برنامه های HBO Max را تماشا کنند؟

میتوان به طور همزمان با ۳ دستگاه برنامه های HBO Max را تماشا کرد.

آیا این سرویس کیفیت 4K ارائه میدهد؟

برخی فیلم ها با کیفیت 4K پخش میشوند اما اکثر برنامه ها کیفیت SD و یا HD دارند.

آیا HBO Max سرویس رایگان هم ارائه میدهد؟

خیر در حال حاضر هیچ سرویس رایگانی ارائه نمیشود.

آیا این سرویس با VPN فعال میشود؟

بله؛ تعداد زیادی از VPN ها با این سرویس هماهنگ هستند.

آیا Friends Reunion در HBO Max پخش خواهد شد؟

بله؛ قسمت ویژه سریال فرندز که در آن تمامی شش بازیگر و عوامل سازنده سریال دور هم جمع شده‌اند، در حال حاضر روی HBO Max در دسترس است.

آیا HBO Max ارزش خرید دارد؟

قطعا بله؛ این سرویس بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا را پوشش می‌دهد. علاوه‌براین قیمت بسیار نازلی دارد. تنها کافیست قیمت آن را با سرویس‌های داخلی (مثل فیلیمو و نماوا) و خارجی (مثل اپل تی وی پلاس و نتفلیکس) مقایسه کنید. مزیت دیگر این سرویس نسبت به سرویس‌های داخلی این است که می‌توانید به تماشای نسخه اصلی فیلم‌ها و سریال‌ها دست یابید؛ علاوه‌بر می‌تواند به تقویت زبان انگلیسی شما نیز کمک کند.

چگونه اشتراک HBO Max را تهیه کنم؟

به طور کلی ۳ راه برای تهیه اشتراک HBO Max وجود دارد. ۱- در صورتیکه دارای کردیت کارت، حساب American Express یا Discover هستید می‌توانید مستقیما از طریق این وب‌سایت نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنید. ۲- در صورتیکه حساب‌های ذکر شده را ندارید، می‌توانید از طریق شرکت‌های پرداخت ارزی مثل شرکت سفیرپیمنت اقدام کنید. ۳- می‌توانید از طریق شرکت جک‌بلک نسبت به تهیه اشتراک این سرویس به قیمتی بسیار نازل اقدام نمایید.

نتیجه‌گیری

HBO Max سرویسی جهانی و مشهور است که توسط بسیاری از مردم جهان استفاده می‌شود. به کمک این سرویس می‌توانید به حجم عظیمی از فیلم‌ها و سریال‌ها دست پیدا کنید. در صورت نیاز به تهیه اشتراک این استریم می‌توانید از طریق جک‌بلک اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − سیزده =