متفرقه

آموزش حذف اکانت و لغو اشتراک Spotify

حذف اکانت spotify

Spotify یکی از بهترین سرویس های پخش موسیقی آنلاین در جهان است که خدمات خود را به صورت رایگان و پولی ارائه می دهد. این مجموعه امکان دسترسی به بیش از 30 میلیون آهنگ را، به صورت آنلاین، برای کاربران خود فراهم می کند. نسخه پرمیوم Spotify که تنها با پرداخت 9.99 دلار در ماه فعال می شود، امکانات و مزایای زیادی دارد. با این حال حتی نسخه مجانی این مجموعه نیز امکان جستجو و پخش آهنگ های مورد علاقه تان را برایتان فراهم می کند.

این نکته بسیار خوبی است اما شاید مصرف ماهانه شما از این پلتفرم توجیه اقتصادی برای پرداخت هزینه 9.99 دلار در ماه را نداشته باشد. ممکن است تصمیم گرفته باشید از سایر سرویس های پخش آنلاین موسیقی، مانند اپل موزیک استفاده کنید. خوشبختانه امکان حذف اکانت Spotify برای شما وجود دارد. البته فراموش نکنید که امکان تهیه نسخه پرمیوم اسپاتیفای به وسیله جک‌بلک با حداقل هزینه نیز ممکن است.

در ابتدا اجازه دهید نگاهی کلی به امکانات Spotify داشته باشیم. شما می توانید Spotify را بر روی ویندوز، Mac، iPhone، iPad و دستگاه های اندروید استفاده کنید. پس از دانلود و ایجاد حساب کاربری در این پلتفرم، می توانید از طریق این اپلیکیشن به موسیقی و پادکست های محبوب خود گوش دهید.

 با کمک این اپلیکیشن، شما می توانید به ایستگاه های رادیویی آنلاین در ژانرهای مختلف گوش کنید. شما می توانید بر اساس سلیقه خود، ژانرهای موسیقی مخصوص خود را جمع آوری کنید و آن ها را پخش کنید. از همه مهم تر، شما می توانید آهنگ های محبوب خود را به لیست اضافه کنید و در هر زمانی، از شنیدن آن ها لذت ببرید.

نسخه رایگان Spotify محدودیت هایی دارد. به عنوان مثال، در نسخه رایگان این اپلیکیشن شما کنترلی بر روی نظم پخش آهنگ ها ندارید و ممکن است آهنگ ها به صورت رندوم برایتان پخش شوند. در مقابل نسخه پرمیوم و پولی Spotify کیفیت صدای بهتری دارد، امکان رد کردن آهنگ ها و پخش آهنگ های بعدی در این نسخه نامحدود است، تبلیغاتی در میان آهنگ ها پخش نمی شود، شما می توانید هر آهنگ دلخواه خود را در هر زمان پخش کنید و حتی به صورت آفلاین به موسیقی های مورد علاقه خود گوش کنید.

حذف اکانت Spotify

برای حذف اکانت Spotify ابتدا به صفحه اصلی وب سایت بروید و بر روی گزینه Log in کلیک کنید. اطلاعات مربوط به حساب کاربری خود را وارد کنید و سپس به پایین صفحه رفته و بر روی کلمه About کلیک کنید.

حذف اکانت اسپاتیفای

در صفحه About Us و در بخش Customer Service بر روی گزینه Contact Us کلیک کنید. در صفحه Contact Spotify بر روی شاخه Account کلیک کنید.

حذف اکانت اسپاتیفای

در صفحه بعد، بر روی موضوع “I want to close my Spotify account permanently” کلیک کنید. در صفحه ای که برایتان باز می شود، گزینه Close Account را انتخاب کنید.

حذف اکانت اسپاتیفای

در بالای صفحه جدیدی که برایتان باز می شود این عبارت نوشته شده است:”We’re sad you want to leave us”. در این بخش گزینه Close Account کلیک کنید.

حذف اکانت spotify

در این مرحله، Spotify اکانتی که قصد بستن آن را دارید، تایید می کند. بر روی گزینه Continue کلیک کنید.

حذف اکانت spotify

در این مرحله، Spotify تلاش می کند تا بار دیگر از شما بخواهد حسابتان را فعال نگه دارید. در این بخش به شما اطلاع می دهد که با حذف اکانت Spotify خود، نام کاربری، لیست پخش آهنگ ها و سایر ویژگی های مرتبط را از دست خواهید داد. با توجه به این موضوع، اگر هنوز مصمم به حذف اکانت اسپاتیفای خود هستید، بر روی گزینه “I understand, and still want to close my account” کلیک کرده و سپس گزینه Continue را انتخاب کنید.

حذف اکانت spotify

به عنوان آخرین مرحله، باید بر روی گزینه Close my account که در یک پیام تایید به آدرس ایمیلتان ارسال می شود، کلیک کنید. این آخرین مرحله از فرایند حذف اکانت Spotify است و پس از آن، دیگر اکانتی در Spotify نخواهید داشت.

حذف اکانت Spotify: نسخه پرمیوم

 در این بخش، فرایند حذف نسخه پرمیوم اکانت Spotify را شرح می دهید. اگر می خواهید اکانت خود در Spotify را حفظ کنید و تنها گزینه پولی بودن خدمات این وب سایت را برای اکانت خود حذف کنید، این مراحل را دنبال کنید:

 برای انجام این کار وارد سایت Spotify شوید و بر روی نام خود که در گوشه بالا و سمت راست وب سایت قرار گرفته است، راست کلیک کنید. با این کار یک منو کوچک باز می شود که باید در آن گزینه Account را انتخاب کنید.

حذف اکانت spotify

در صفحه باز شده بر روی گزینه Subscription کلیک کنید.

حذف اکانت spotify

در صفحه باز شده شما می توانید اطلاعات مربوط به اشتراک و پرداخت ها را بررسی کنید. در این صفحه گزینه Cancel your subscription را انتخاب کنید.

حذف اکانت spotify

با انجام این کار صفحه ای با عنوان “Can we help” برایتان باز می شود. در این بخش Spotify از شما دلیل حذف اشتراک را می پرسد. پاسخ مناسب را از میان گزینه های موجود در لیست انتخاب کنید و سپس بر روی دکمه Continue کلیک کنید. در پاسخ به دلیل انتخابی شما، Spotify یک صفحه دیگر را باز می کند. به انتهای صفحه بروید و بر روی لینک Cancel my subscription کلیک کنید.

حذف اکانت spotify

در صفحه بعد، پسورد خود را وارد کنید و بر روی گزینه Cancel my subscription کلیک کنید.

حذف اکانت spotify

در این مرحله، اشتراک پولی شما در Spotify لغو می شود و حساب کاربریتان به صورت خودکار به نسخه رایگان تغییر پیدا می کند. با این حال، در این مرحله، Spotify امکان بازگشت به نسخه پولی، در هر زمان که بخواهید، را به شما یادآوری می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 1 =