درآمد ارزی

صرافی Coinex چیست؟ آموزش کار با کوینکس

کوینکس

صرافی کوینکس کار خود را در هنگ کنگ آغاز کرد و خیلی زود به نامی بزرگ در میان صرافی های رمزارز تبدیل شد. کوینکس یک صرافی رمز ارز است که خدماتی را در زمینه ارائه بسیاری از محصولات مبتنی بر بلاک چین فراهم می کند. این صرافی امکانات متوعی دارد و به همین سبب یکی از پلتفرم های اصلی مبادله رمز ارز در جهان محسوب می ‌شود.

صرافی کوینکس رمز ارزها و ارزهای مرجع بسیار زیادی را در پلتفرم‌های معاملاتی خود پشتیبانی می کند و به همین دلیل است که می تواند امکانات زیادی را به کاربران خود ارائه کند. صرافی کوینکس می تواند از معاملاتی با حجم بالا پشتیبانی کند و در عین حال، با ارائه رابط کاربری آسان و جذاب، گزینه مناسبی برای معامله‌گران تازه کار باشد. برای آنکه با امکانات صرافی Coinex و پلتفرم مبادلاتی این صرافی بیشتر آشنا شوید، ما را تا انتهای این مقاله دنبال کنید.

خلاصه ای از امکانات صرافی کوینکس

مقر اصلی هنگ کنگ
سال تاسیس 2017
توکن بومی دارد
تعداد رمز ارزهای پشتیبانی شده 200+
تعداد معاملات جفت 400+
ارزهای تحت پوشش INR, USD, EUR, GBP, & more
کشورهای تحت پوشش تمامی کشورها
حداقل سپرده به ارز انتخابی بستگی دارد
هزینه های مربوط به سپرده گذاری مجانی
هزینه های مربوط به انجام معاملات به ارز انتخابی بستگی دارد
هزینه های مربوط به برداشت به ارز انتخابی بستگی دارد
اپلیکیشن دارد
پشتیبانی از مشتری دارای بخش مربوط به سوالات متداول و امکان صدور تیکت و درخواست کمک از پشتیبانی

صرافی کوینکس چیست؟

کوینکس یکی از بزرگترین صرافی های رمز ارز در جهان است که خدمات مبتنی بر بلاک چین را نیز ارائه می کند. صرافی Coinex مجموعه گسترده ای از محصولات و خدمات را در اختیار سرمایه گذاران و معامله گران تازه وارد قرار می دهد. این پلتفرم از گستره وسیع و متنوعی از رمز ارزها، توکن ها و سایر دارایی های قابل معامله، پشتیبانی می کند.

کاربران می توانند با کمک این پلتفرم اقدام به خرید، فروش و یا معامله رمز ارزها کنند. صرافی کوینکس برای این کار رابط کاربری جذاب و آسانی را در نظر گرفته است که در گوشی های موبایل (اندروید و iOS) و همچنین دسکتاپ کامپیوتر قابل دسترس است. برای دانلود برنامه کوینکس کلیک کنید.

ثبت نام در این مجموعه کار بسیار آسانی است و پس از ایجاد حساب کاربری، افراد می توانند بلافاصله از خدمات پلتفرم استفاده کنند. توکن های موجود در این پلتفرم چندین جفت معاملاتی دارند و حوزه های معاملاتی آن ها دائما در حال تغییر می‌باشد. لازم به ذکر است که اگر به دلیل تحریم‌ها برای احراز هویت در کوینکس به مشکل خورده‌اید، جک‌بلک در کنار شماست تا بتوانید در بالاترین سطح به وریفای حساب خود بپردازید و با ایمنی کامل در این صرافی مشهور فعالیت کنید.

کوینکس

صرافی کوینکس چگونه کار می کند؟

به عنوان یک صرافی، کوینکس پلتفرمی است که از معاملات رمز ارزها و دارایی های بسیار متنوعی پشتیبانی می‌کند. این معاملات هزینه هایی به همراه دارند. به عنوان تامین کننده خدمات، تمامی امکاناتی که این مجموعه ارائه می دهد، ارزش و قیمت های متفاوتی دارند که تمام درآمد شرکت را شامل می شوند. سپرده گذاری در این صرافی برای برخی از رمز ارزها، دارای یک مقدار کمینه است و کمتر از این میزان، امکان انجام معامله وجود ندارد.

معاملات در این پلتفرم از دو روش 2FA انجام می شود که از طریق ایمیل و اس ام اس امکان پذیر هستند. این پلتفرم مدعی است که می تواند معاملات را ظرف 15 دقیقه الی نیم ساعت پس از برداشت ها (و 5 الی 15 دقیقه برای مقادیر کمتر) تکمیل کند.

صرافی FTX چیست؟ آموزش استفاده از صرافی ارز دیجیتال FTX
بخوانید!

ویژگی های کوینکس

بر اساس بررسی های انجام شده از صرافی Coinex، این پلتفرم طیف گسترده ای از امکانات مبادلاتی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد:

  • صرافی کوینکس معاملات سریع و قابل اعتمادی که معمولا در عرض چند دقیقه انجام می شوند را نشان می دهد. در مقابل این صرافی مبادلات صنعتی که ممکن است ظرف چند روز تکمیل شوند را نمایش نمی دهد.
  • این صرافی دارای رابط کاربری یکپارچه و قابل درک برای کامپیوتر ها و تلفن های همراه است.
  • CoinEx دارای یک کیف پول رمزنگاری شده است که می تواند به سرعت دارایی های معامله شده در صرافی را در داخل اکوسیستم دیجیتال شرکت، منتقل کند.
  • صرافی کوینکس امکان ماینینگ و استخراج بیت کوین را نیز داراست. با این حال، فرایند ماینینگ به صورت ادامه دار در این پلتفرم صورت نمی گیرد و برای انجام این کار، مدیران این صرافی وقفه هایی را در نظر می گیرند.

خدمات ارائه شده توسط کوینکس

بر خلاف بسیاری از صرافی ها، کوینکس پنج محصول و خدمات اصلی دارد که آن ها را با کیفیت بالایی به بازار عرضه می کند. این خدمات شامل:

۱- مبادلات کوینکس

۲- زنجیره هوشمند کوینکس (که یک اکوسیستم زنجیره ای عمومی است)

۳- OnSwap (یک پلتفرم رمزنگاری شده برای انجام مبادلات است)

۴- ViaBTC pool (امکان مبادله چند ارز)

۵- Via Wallet (یک کیف پول دیجیتال)

این خدمات در یک اکوسیستم بدون نقص که برای مبادله رمز ارزهای مختلف طراحی شده است، جانمایی شده اند. کاربران می توانند از این خدمات و محصولات برای معامله دارایی های دیجیتال و ارز های فیاتی که صرافی از آنها پشتیبانی می کند، استفاده کنند. استفاده از هر کدام از این محصولات برای کاربران هزینه هایی را در بر دارد. با این وجود، استفاده از برخی از خدمات این پلتفرم مجانی می باشد.

آموزش ترید در کوینکس

راهنمای کوینکس: مزایا و معایب

مزایا معایب
هزینه معاملاتی در کوینکس در مقایسه با سایر صرافی ها، پایین است. این هزینه ها برای معاملاتی با حجم بالا به مراتب کمتر خواهد بود.  روش های پرداخت حواله های تلفنی را پوشش نمی دهد. همچنین امکان پرداخت با کمک ویزاکارت و یا مسترکارت وجود ندارد.
ارائه مجموعه گسترده‌ای از کوین‌های رمزنگاری شده مختلف و جفت ارزهای فیات به کاربران کمک می کند تا معاملات منحصر به فردی را داشته باشند.  برخی از کاربران به تاخیر در معاملات اشاره کرده اند که البته این امر به صورت مکرر رویت نشده است.
برای هر رمز ارز پشتیبانی شده، این صرافی حجم بزرگی از نقدینگی را پیشنهاد می کند و حجم معاملات روزانه برای این رمز ارزها بالا است.
 دسترسی به گستره متنوعی از خدمات و امکانات که انجام معاملات برای هر کسی را به تجربه ای دلچسب تبدیل می کند.

فرآیند ثبت نام حساب در صرافی کوینکس

اگر به دنبال انجام معاملات با پلتفرم کوینکس هستید، می توانید از طریق وب سایت این مجموعه و یا اپلیکیشن موبایل آن، برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. برای انجام این کار، شما نیاز به اطلاعات پایه ای از جمله یک آدرس ایمیل، نام و شماره تلفن (شماره گوگل ویس را پیشنهاد می‌کنیم) همراه خواهید داشت. این پلتفرم دارای امکان kyc است اما گذراندن این فرایند برای انجام معامله های کوچک جهت آشنایی با سیستم معاملاتی Coinex اجباری نیست.

ارزیابی تنها شرط لازم برای برداشت مقادیر زیاد از این پلتفرم می باشد. توجه داشته باشید که حد برداشت مجاز بدون نیاز به انجام مراحل ارزیابی، بسیار کم است. هدف گذاری و معامله در بازار با کمک یک حساب کاربری ارزیابی نشده در بسیاری از کشورها، از جمله انگلستان، امکان پذیر است.

همانطور که پیشتر نیز توضیح داده شد، فرایند ثبت نام در این صرافی بسیار ساده و منطقی است. کاربران می توانند با وصل شدن به ip ثابت و وارد کردن آدرس ایمیل و یک پسورد، حساب کاربری خود را بسازند.

برای برخورداری از تخفیف 5.1% از پرداخت کارمزدهای صرافی کوینکس می‌توانید کد رفرال ggp2f را در قسمت Referral code وارد نمایید.

چگونه در صرافی کوینکس خرید کنیم

کاربران همچنین می توانند تلفن های همراه خود را به حساب کاربریشان متصل کنند و با این کار، امنیت خود را در این فضای معاملاتی ارتقا بخشند. از آنجایی که این مجموعه مشوق های زیادی دارد، کاربران جدید می توانند از کد های تشویقی معرفی در زمان ثبت نام استفاده کنند. پس از وارد کردن اطلاعات یک ایمیل حاوی کد ارزیابی به کاربران ارسال می شود که با وارد کردن این کد در سایت، فرایند باز کردن حساب تکمیل می شود.

پس از این مرحله، حساب معاملاتی کاربر آماده است. در کنار این امر، غیر فعال کردن حساب معاملاتی نیز آسان است و با کمک یک مکانیزم 2FA انجام می شود.

برای فعالیت با خیال راحت در این صرافی پیشنهاد می‌کنیم حساب خود را کامل وریفای کنید تا در آینده با مشکلی مواجه نشوید.

صرافی کوکوین (Kucoin) چیست؟ ویژگی‌ها و آموزش کار با آن
بخوانید!

کارمزدها در کوینکس

هزینه های مربوط به تراکنش ها در این پلتفرم، نسبت به میانگین این حوزه، بسیار کم است. حجم بالای معاملات روزانه به صرافی کمک می کند تا کمترین نرخ رقابتی را از کاربران خود دریافت کند. هزینه ها با توجه افزایش یا کاهش نقدینگی توسط کاربر تعیین می شود. این پلتفرم همچنین پس از طی کردن چندین سطح عضویت و با توجه به مجموع حجم معاملاتی کاربران، تخفیف هایی را برایشان در نظر می‌گیرد.

این تخفیف ها همچنین به CET های نگه داری شده مرتبط هستند. هزینه های مربوط به تراکنش برداشت برای هر جفت معاملاتی متفاوت هستند و معمولا در وب سایت شرکت اعلام می شوند. سپرده گذاری در این پلتفرم هیچ هزینه جانبی ندارد.

کیف پول کوینکس

Via Wallet یکی از محصولات شرکت کوینکس است و حاوی یک سیستم داخلی می باشد که می تواند به خوبی تمامی نیاز های کاربران را تامین کند. Via Wallet یک کیف پول دیجیتال است که از چندین ارز پشتیبانی می کند و رابط کاربری آن بسیار مشابه با Coinex Exchange می باشد. این کیف پول بر اساس استاندارد های بالای امنیتی طراحی شده است.

اپلیکیشن های موبایل مخصوصی برای این کیف پول طراحی شده اند. Via Wallet از بیش از سی رمز ارز و بیش از یک میلیون توکن بر اساس بلاک چین های ETH و BTC پشتیبانی می کند. در صورت اضافه کردن کوین ها از طریق فرم های ارتباطی، این کیف پول در دسترس خواهد بود.

روش خرید و فروش در کوینکس

روش های سپرده گذاری و برداشت در صرافی کوینکس

خدمات برداشت و سپرده گذاری در صرافی کوینکس تنها از رمز ارزها پشتیبانی می کند. بر اساس ادعاهای صورت گرفته توسط این صرافی، سپرده گذاری ها آنی هستند اما برداشت ها تنها پس از طی چند مرحله انجام می شوند. سپرده گذاری در این صرافی از ارز های مختلفی، شامل دلار آمریکا، پوند انگلیس و روپیه هند، پشتیبانی می کند.

با این حال، فرآیند سپرده گذاری از کارت های اعتباری پشتیبانی نمی کند و برای انجام این کار، کاربر باید با کمک ارزهای فیات دارایی های دیجیتال را خریداری کند و سپس با تبدیل آن ها به رمز ارزها، سپرده گذاری را تکمیل کند. اگر حد کمینه سپرده گذاری یا برداشت در یک معامله رعایت نشود اما پول جابجا شود، هزینه صرف شده به کاربران بازگردانده نمی شود. این هزینه ها غیر قابل بازگشت هستند و صرافی آن ها را به کاربران باز نمی گرداند.

روش پرداخت مورد قبول در CoinEx

روش پرداخت مورد قبول در کوینکس برای بسیاری از کشورهای جهان و جفت های مبادلاتی، تنها ارزهای رمزنگاری شده هستند. با این حال، کاربران در چند منطقه جغرافیایی خاص و برای برخی از رمز ارزهای مشخص شده، می توانند از Visa card یا mastercard استفاده کنند.

رمزارز ها و کشور های پشتیبانی شده توسط کوینکس

این صرافی به صورت مستقیم از ارزهای فیات پشتیبانی نمی کند و کاربران مجبور هستند رمزارزها را یا به صورت مبادلاتی و یا از طریق ارزهای دیجیتالی، خریداری کنند. این خود به معنای طی کردن مراحل اضافی برای خرید رمز ارز ها است.

آموزش کار با صرافی کوینکس

ساکنان تمامی کشورهای دنیا می توانند از خدمات کوینکس بهره مند شوند. خدمات این صرافی برای ساکنان بسیاری از کشورها مجانی است. این پشتیبانی گسترده خود دلیل وجود جامعه بزرگی از کاربران در کوینکس می باشد که امتیاز بزرگی در دنیای رقابتی امروز به شمار می رود.

البته فعالیت در صرافی از داخل ایران با ریسک بسیاری همراه است. بنابراین لازم است تا با IP غیر از IP ایران فعالیت کنید.

راهنمای ساخت اکانت رایگان TradingView
بخوانید!

توکن صرافی کوینکس (CET) چیست؟

توکن مخصوص کوینکس بر اساس بلاک چین اتریوم ساخته شده است. CET یا توکن کوینکس بر اساس پروتکل توکن ERC20 تولید و به بازار عرضه می شود. مبادله هر رمز ارزی با  کمک این توکن در پلتفرم آنلاین کوینکس می تواند مزایا و امتیازات زیادی را به همراه داشته باشد. نگه داشتن این توکن ها مبنای تعیین هزینه های مبادلاتی است که در نهایت کاربران مجبور به پرداخت آن ها هستند. حجم معاملات روزانه این توکن به طور متوسط 1 میلیون دلار تخمین زده می شود. بسیاری این توکن را به سوخت پلتفرم کوینکس تشبیه کرده اند.

امنیت و حریم خصوصی

کوینکس به واسطه ساختار امنیتی بی عیب و نقص خود در جهان شناخته شده است. زیر ساخت های امنیتی این صرافی شامل تاییدیه شناخته شده و معروف 2FA است. علاوه بر آن، به خاطر دلایل امنیتی کوینکس از پروتکل های HTTPS و ذخیره آفلاین (سرد) کیف پول نیز استفاده می کنند. موارد گفته شده جز جدید ترین و به روز ترین امکانات امنیتی برای پلتفرم های مبادلاتی آنلاین محسوب می شود.

سایت کوینکس

یک موتور پردازش پرسرعت، تراکنش های سپرده گذاری و برداشت سریع و ارائه امکان رزرو کامل از جمله مزایایی هستند که به واسطه آن ها کوینکس می تواند رمزارز ها را در ابعاد مختلف مبادله کند. از نظر حریم خصوصی کاربران، این کمپانی اعلام کرده است برخی از اطلاعات شخصی کاربران با هدف به اشتراک گذاری، تبلیغات و یا پیشنهاد یک محصول یا خدمات خاص به افراد شخص ثالث، استفاده می شود.

دانلود MQL5 - MT5 برای ویندوز، اندروید و IOS
بخوانید!

خدمات حمایت از مشتری کوینکس

این شرکت خدمات پشتیبانی از مشتری را به صورت 24 ساعته و از طریق ایمیل و سایر فضاهای دیجیتال، ارائه می کند. تیم پشتیبانی کننده تمامی درخواست ها را به صورت دقیق ثبت می کنند، چرا که در گذشته برخی از مشتریان در خصوص استفاده از خدمات این بخش دچار مشکلاتی شده بودند. بررسی داده های ثبت شده نشان می دهد که به طور کلی، فعالان حوزه بازاریابی دیجیتال، تجربه بهتری را از استفاده از خدمات پشتیبانی مشتری داشته اند.

آموزش کوینکس

سولات متدوال

چگونه از کوینکس پول برداشت کنیم؟

فرایند برداشت پول از کوینکس بسیار آسان است. کاربران می توانند مقدار مورد نیاز خود و هزینه های مرتبط را به وب سایت اعلام کرده و یک درخواست ثبت کنند. پس از بررسی های داخلی، صرافی مبلغ مورد نیاز را به یک آدرس کیف پول مجازی (مثل کیف پول Coinbase یا Coinpayments) واریز می کند.

آیا معامله در صرافی کوینکس ایمن است؟

کوینکس اقدامات امنیتی متنوعی را در پلتفرمهای مختلف خود پیاده کرده است. این صرافی بخشی از شهرت خود را مدیون داشتن فضایی امن و قابل اعتماد می باشد.

چگونه می توان از کوینکس پول نقد دریافت کرد؟

کاربران نمی توانند وجوه خود را به صورت نقدی و به شکل ارزهای مرجع از این صرافی برداشت کنند. تنها دارایی های رمزنگاری شده قابل برداشت از این پلتفرم هستند.

چرا در صرافی کوینکس وریفای کنم؟

شما مجبور نیستید که در این صرافی احراز هویت کنید. با این وجود اگر احراز هویت کنید می‌توانید بدون هیچگونه محدودیتی برداشت ارز داشته باشید.

نتیجه‌گیری

مجموعه کوینکس یک صرافی رمز ارز است که در بیشتر مناطق جهان قابل دسترس می باشد. این مجموعه پلتفرم کاربرپسند و آسانی را در اختیار آن دسته از افرادی قرار می دهد که تمایل به انجام معامله با حجم بالا را دارند. اکوسیستم این صرافی شامل پلتفرم های دیجیتال و خدمات جامع و کاملی است و همین امر کوینکس را به یکی از بزرگ ترین نام ها در حیطه معاملات رمز ارزها تبدیل کرده است.

اگر همچنان در Binance فعالیت دارید می‌توانید به وریفای بایننس بپردازید و همچنان در این صرافی به کار خود ادامه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + نه =