درآمد ارزی

آموزش افتتاح حساب دمو در روبوفارکس

افتتاح حساب دمو در روبو فارکس

حساب دمو روبو فارکس یک حساب آزمایشی رایگان است که برای تریدرهای مبتدی طراحی شده است. این حساب همچنین می‌تواند برای آن دسته از کاربرانی که مایلند استراتژی های معاملاتی خود را بدون صرف هزینه یا خسارت های مالی ممکن بسنجد و همچنین تکنیک های جدید معاملاتی را تمرین کنند، فضای ایده آلی محسوب می شود. حساب دمو در روبو فارکس یک فضای 100 درصد عاری از ریسک را فراهم می کند.

آموزش گام به گام افتتاح حساب دمو در روبو فارکس

برای ثبت نام و راه اندازی یک حساب دمو در روبو فارکس، معامله‌گران باید مراحل زیر را با دقت دنبال کنند:

1- ابتدا به ip ثابت مناسب ترید وصل شده و سپس به وبسایت Roboforex وارد شوید و گزینه Trading را انتخاب کنید. از منویی که برایتان باز می‌شود، گزینه Demo Accounts را انتخاب کنید.

2- با انجام این کار به یک صفحه جدید هدایت می شوید. در این صفحه یک بنر تحت عنوان “Open Demo Account” برایتان باز می شود. روی آن کلیک کنید.

3- با انجام این کار به یک فرم درخواست آنلاین هدایت می شوید که باید اطلاعات لازم، شامل ادرس ایمیل، نام و نام خانوادگی و شماره موبایل خود را در آن وارد کنید. (برای وارد کردن شماره موبایل، می‌توانید از شماره گوگل ویس استفاده کنید.)

4- قبل از رفتن به مرحله بعد، باید تایید کنید که بیشتر از 18 سال سن دارید، از استفاده از کوکی‌ها و اطلاعات شخصی شما با اهداف بازاریابی راضی هستید و در نهایت اینکه آیا مایلید اطلاعات مربوط به بازاریابی را در ایمیل خود دریافت کنید یا خیر.

آموزش افتتاح حساب دمو در Fibo Group
بخوانید!

5- پس از تکمیل و انتخاب گزینه های مد نظر، به یک صفحه جدید انتقال داده می شوید که در آن اطلاعات مربوط به ورود به سیستم، کیف پول دمو و حساب کاربری آزمایشی در اختیارتان قرار می گیرد.

6- شما می توانید پلتفرم معاملاتی مد نظر خود را انتخاب کنید. شما همچنین می توانید نوع حساب کاربری دمو، اهرم های معاملاتی و سپرده مجازی برای شروع معاملات را تعیین کنید. در نهایت بر روی آیکون Confirm کلیک کنید.

7- با این کار یک ایمیل به آدرسی که ارائه کرده‌اید، ارسال می شود. این ایمیل حاوی یک لینک است که باید برای تایید حساب کاربری خود، روی آن کلیک کنید. تنها پس از این تاییدیه است که حساب کاربری دمو برای شما فعال خواهد شد.

8- کاربران اطلاعات مورد نیاز برای ورود به سیستم را از طریق ایمیل دریافت می کنند. علاوه بر آن، باید برای دسترسی به حساب دمو در روبو فارکس پلتفرم انتخابی خود را بازگیری و اجرا کنید.

9- پس از دانلود پلتفرم معاملاتی آن را باز کنید و با استفاده از اطلاعاتی که روبو فارکس برای وارد شدن به حساب کاربری از طریق ایمیل در اختیارتان قرار داد، وارد حساب دمو شوید.

قابلیت‌های حساب دمو در روبو فارکس

امکانات حساب دمو در روبو فارکس به پلتفرم های معاملاتی که کاربران انتخاب می کنند، بستگی دارد. به بیان دیگر، انتخاب MetaTrader 4 و یا MetaTrader5 در کنار حساب آزمایشی مد نظرتان، تاثیر مستقیمی بر روی امکاناتی دارد که در حساب دمو دریافت می کنید.

دانلود MQL5 - MT5 برای ویندوز، اندروید و IOS
بخوانید!

قابلیت های حساب دمو از طریق تلفرم های معاملاتی در دسترس قرار می گیرند و روبو فارکس با کمک  کلاس های دارایی های دیجیتال، ابزار مالی، Spread ها و اهرم ها، این قابلیت ها را تعیین می کند.

مزایا معایب
Demo account sign up fully digital

ثبت نام حساب های دمو کاملا به صورت دیجیتال است.

مشخص نشده است.
ثبت نام سریع و بدون دردسر
مجهز به Metatrader 4 و Meta trader5، لتفرم معاملاتی دارای رابط کاربری جذاب و آسان است.

سوالات متداول

– چه تفاوت هایی میان یک حساب دمو و حساب زنده وجود دارد؟

حساب کاربری دمو یک فضای تمرینی معاملاتی را برای کاربران ارائه می کند تا بتوانند در محیطی با ریسک صفر، تکنیک های معاملاتی مختلف را تمرین کنند و یا اصول معاملات را یاد بگیرند. حساب های دمو برای معامله گرانی که به دنبال کسب تجربه در دنیای معاملات هستند و همچنین آن دسته از معامله گران حرفه ای که به دنبال بررسی استراتژی های معاملاتی خود هستند، مناسب است.

معامله گران حرفه ای همچنین می توانند با کمک حساب های دمو امکانات یک بروکر را بررسی کنند تا پیش از افتتاح حساب زنده و ورود به دنیای واقعی معاملات، توانمندی ها و امکانات بروکر را به خوبی بسنجند.

– آیا روبو فارکس امکان ایجاد یک حساب کاربری دمو را فراهم می کند؟

بله

– آیا می توان حساب آزمایشی خود در روبو فارکس را به حساب تجاری زنده تبدیل کرد؟

بله. برای این کار کافی است اطلاعات خود را تکمیل کنید و هویت و همچنین محل اقامت خود را در سیستم تایید کنید. این کار از طریق بخش Client Portal و Secure Area به راحتی امکان پذیر است. برای افتتاح حساب روبو فارکس می‌توانید از کارشناسان شرکت جک‌بلک کمک بگیرید.

– روبو فارکس چند نوع حساب کاربری اصلی دارد؟

  • حساب استاندارد: حداقل سپرده در این حساب 100 دلار آمریکا است. Spread ها در این حساب متغیر هستند و از 1.3 پیپ آغاز می شوند. این حساب کارمزد ندارد و اهرم معاملاتی در آن تا سقف یک به هزار است.
  • حساب ECN-Pro: حداقل سپرده در این حساب 100 دلار آمریکا است. Spread ها در این حساب متغیر هستند و از 0.0 پیپ آغاز می شوند. کارمزد حجم معاملاتی با ارزش هر یک میلیون دلار آمریکا معادل 20 دلار است و اهرم معاملاتی در آن تا سقف یک به سیصد است.
  • حساب پرایم: حداقل سپرده در این حساب 100 دلار آمریکا است. Spread ها در این حساب متغیر هستند و از 0.0 پیپ آغاز می شوند. کارمزد هر یک واحد حجم معاملاتی 15 دلار است و اهرم معاملاتی در آن تا سقف یک به سیصد است.
  • حساب Pro-Cent: حداقل سپرده در این حساب 100 دلار آمریکا است. Spread ها در این حساب متغیر هستند و از 1.3 پیپ آغاز می شوند. این حساب هیچ کارمزدی ندارد و اهرم معاملاتی در آن تا سقف یک به هزار است. تفاوت این حساب با حساب اصلی در این است که ارز پایه حساب پروسنت، سنت آمریکا می باشد.
  • حساب R trader: حداقل سپرده در این حساب 100 دلار آمریکا است. Spread ها در این حساب متغیر هستند و از 0.01 پیپ آغاز می شوند. به ازای معاملات در بورس آمریکا، کارمزد 1.5 دلار دریافت می شود. این نرخ کارمزد برای حداقل سپرده 10000 دلار آمریکا است.

مطالعه کنید: انواع حساب های روبوفارکس

بررسی و معامله بهتر با تریدینگ ویو پرمیوم

ثبت سفارش TradingView Premium

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =