درآمد ارزی

آموزش جامع رفع مسدودی بایننس + پیشگیری از مسدودیت

مسدودی بایننس

برای اینکه بایدها و نبایدهای رفع مسدودی حساب بایننس را بدانید، بهتر است این مقاله را مطالعه نمایید. مدتی است که محدودیت های بایننس بر روی کشورهای تحریم شده همچون کشور ما، افزایش یافته است. ولی باید به این مورد توجه کرد، که این اعمال محدودیت ها از اول نیز وجود داشته است. همچنین صرافی بایننس به طور مداوم هشدار داده که به کشورهای تحریم شده خدماتی عرضه نمی‌کند.

با این وجود باز هم نیاز به رفع مسدودی بایننس رخ می نمایاند. چرا؟ در ادامه به این مورد نیز خواهیم پرداخت.

مسدودی بایننس چیست؟

افراد بی شماری که در کشورهای تحریم شده می باشند (مثل کشور ما ایران)، توسط فیلترشکن در صرافی بایننس مشغول فعالیت می‌باشند. بنابراین با استفاده از این فیلترشکن ها زمان بسیاری را به فعالیت در صرافی‌ بایننس (یا سایر صرافی ها مثل صرافی بایبیت، صرافی گیت، کوکوین و کوینکس) می پردازند ولی با اشتباهی ناچیز حساب آنها در صرافی بایننس مسدود می شود و نمی توانند دارایی خود را در حساب از این صرافی بردارند.

مسدودی بایننس

نمونه مسدودی حساب بایننس

چگونه بفهمیم حساب ما در صرافی بایننس مسدود شده است؟

برخی از پیام‌هایی که در هنگام مسدودیت ممکن است دریافت کنید به شرح زیر است:

رفع مسدودی حساب بایننس

نحوه رفع مسدودی حساب بایننس

نحوه پیشگیری از مسدودیت حساب بایننس

حتما شنیده‌اید که می‌گویند پیشگیری بهتر از درمان است! بنابراین چنانچه در ایران هستید و قصد دارید در صرافی بایننس مشغول به فعالیت شوید، بایستی مسائلی را مورد توجه قرار دهید تا نیازی به رفع مسدودی حساب بایننس خود نداشته باشید:

۱-اصلی‌ترین پارامتر در عدم نیاز به رفع بلاک بایننس، استفاده IP استاتیک است. این یعنی اینکه زمانی که با کمک فیلترشکن سعی می‌کنید IP خود را از ایران به کشوری دیگر عوض کنید، بایستی تلاش نمایید همیشه از همان IP قبلی که به بایننس (یا سایر صرافی‌های ارز دیجیتال) وارد شدید مجدد بهره ببرید. البته اگر دستیابی به آیپی ثابت دائمی شما به هر علتی دشوار بود، می توانید IP دیگری به کار ببرید. ولی در نهایت امر تلاش نمایید این رویداد به طور پی در پی رخ ندهد. فیلترشکن‌هایی که همیشه فقط یک IP به شما ارائه می دهند، را فیلترشکن های IP استاتیک یا VPN IP Static  می‌نامند.

۲-همیشه تلاش نمایید IP مورد نظر، به کشورهایی که با خود صرافی بایننس مشکلی دارند، نباشد.  (پیشنهاد می کنیم از IP کشورهایی مثل هلند، آمریکا، چین، ایتالیا، انگلیس و آلمان استفاده ننمایید. البته استفاده از این ایپی‌ها در ۹۰٪ مواقع مسدودیت نمی‌شوند.)

۳-از موارد دیگری که کمک می‌کند که بعدا نیاز به رفع مسدودیت بایننس نشود، استفاده از فیلترشکن مناسب است. فیلترشکن مورد نظرتان بایستی دارای قابلیت کیل سوییچ (Kill switch) باشد. با راه اندازی این ویژگی، اگر در زمان کار در صرافی بایننس به هر علتی رابطه شما دچار وقفه شد و IP شما به ایپی ایران تغییر یافت، رابطه شما کاملا با وب سایت صرافی بایننس از بین خواهد رفت. بنابراین این ویژگی خاطر شما را از لحاظ تعویض IP به ایران مسدود شدن حساب بایننس مطمئن می‌نماید.

۴- در ذهن داشته باشید که هیچ علامتی از اینکه شما در کشور ایران زندگی می کنید، نباید در صرافی بایننس خودنمایی کند.

در نهایت ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که کاربرد سرور مجازی و استفاده از VPS (با لوکیشن مناسب) یک گزینه مطمئن می‌باشد. هرچند قیمت بالایی دارد و استفاده از یک آیپی ثابت مطمئن و دارای ویژگی‌های لازمه بهتر و به صرفه‌تر از تهیه VPS است. چراکه هزینه یک ip ثابت یک ساله مطمئن معادل هزینه ۲ ماه یک  VPS است. برای دریافت مشاوره در این مورد و خرید آیپی ثابت جهت تجارت الکترونیک (مثل ترید) می‌توانید با کارشناسان مجموعه ارتباط بگیرید.

برای رفع مشکل احراز هویت بایننس و رفع مسدودی حساب بایننس بایستی به خطا ها و نحوه مقابله با آنها توجهی اساسی نمود.

حساسیت روی برخی کشورها از سمت بایننس

اخیرا با دقت بر روی سیاست کشورهایی همچون هلند، آمریکا، آلمان، انگلیس و سایر کشورهای شناخته شده اروپایی، اگر شما IP این کشورها را به کار برید، صرافی بایننس به طور خودکار به شما هشدار Verification می دهد. این کشورها به دلیل اینکه قادر باشند قسمت مالیات مرتبط به صرافی های در حال کار در کشور خود را کنترل کنند، این سیاست را مقرر نموده اند.

پس دقت داشته باشید، اگر شما IP این کشورها را به کار برید، احتمالش هست که با خطای Verification مواجه شوید. این مسئله به این علت نمی باشد که IP شما ایرانی است. در ادامه به آموزش رفع مسدودی حساب بایننس و چگونگی برداشتن مبلغ باقیمانده در صرافی را پس از اعمال مسدودیت بایننس می‌پردازیم.

چگونه بفهمیم حساب ما در بایننس مسدود شده است؟

از بارزترین دلایل مسدودیت اکانت‌های صرافی، تشخیص ایرانی بودن IP شما می باشد. در این مواقع برای رفع مسدودی بایننس باید اقدام نمایید؛ زیرا هنگامی که می خواهید به اکانت خود ورود پیدا کنید، با خطای زیر مواجه می شوید.

رفع مسدودی بایننس

همچنین این خطا یعنی صرافی بایننس متوجه ایرانی بودن IP شما شده است و حساب شما را دچار محدودیت‌هایی کرده. پس از این پیام، بنابه شرایط ممکن است اجازه فعالیت نداشته باشید و یا اینکه ددلاینی تعیین شده باشد؛ ددلاینی که به شما می‌گوید تا تاریخ مربوطه به ارائه قبض بپردازید. برای تهیه قبض برای احراز هویت بایننس مجموعه جک‌بلک در خدمت شماست.

رفع بلاک بایننس

پیام فوق نیز در سال‌های گذشته برای کاربرانی که با آیپی کشورهایی که بایننس در آن زمان به آن‌ها خدمات نمی‌داد نمایش داده می‌شد. در حال حاضر این لیست تغییر کرده اما همچنان نام ایران در لیست ممنوعه وجود دارد.

 مسدودیت بایننس

مسدودی بایننس

ممکن است حساب بایننس شما به دلیل برخی فعالیت‌های مشکوک از نگاه بایننس موقتا مسدود باشد. این مورد می‌تواند ناشی از تغییر مکرر آیپی، وارد نمودن مکرر و اشتباه کد تایید دومرحله‌ای یا سایر موارد باشد.  در این مواقع از شما درخواست می‌شود که مجدد احراز هویت کنید تا از هویت شما مطمئن گردد. در این مواقع اگر به عنوان یک کاربر ایرانی مدرک هویتی را به صورت فیزیکی (یا عکس آن را) نداشته باشید، به مشکل بزرگی روبرو خواهید بود. در این مواقع می‌توانید از کارشناسان مجرب جک‌بلک کمک بگیرید.

نحوه رفع مسدودی بایننس

استفاده از ایپی مناسب ترید، احراز هویت، ارائه قبض، سلفی، تراکنشات قبلی و …. می‌توانند در رفع مسدودی بایننس راهگشا باشند. نکته مهم درک دلیل مسدود شدن اکانت بایننس و انجام عکس العمل مناسب در مقابل آن است.

رفع مسدودی بایننس توسط جک‌بلک

مجموعه جک‌بلک با بیش از ۳ سال سابقه در زمینه وریفای انواع صرافی های ارز دیجیتال مثل بایننس و رفع مسدودی بایننس انتخاب بسیار مناسبی جهت محوّل کردن وظیفه خطیر آزادسازی دارایی شما می‌باشد. بسیار مهم است که یک مجموعه معتبر را انتخاب نمایید و بااعتماد کامل موارد مربوط به آزادسازی دارایی خود را به آن بسپارید. مجموعه جک‌بلک با تعهدی ویژه نسبت به دارایی شما برای آزادسازی و رفع مسدودی حساب بایننس شما اقدام می‌کند.

نکته مهم این است که برای سپردن رفع مسدودی حتما یک مجموعه معتمد را انتخاب کنید و از موازی‌ کاری‌هایی که باعث لطمه و افزایش ریسک بلاک شدن همیشگی حساب شما شود، خودداری کنید.

سوالات متداول

بایننس چیست؟

صرافی Binance بزرگ ترین صرافی ارز دیجیتال دنیاست. بیش از ۶۰۰ رمز ارز در صرافی بایننس لیست شده است. انواع معاملات اسپات، فیوچرز، p2p و غیره در این صرافی در دسترس است. کارمزد معاملات بسیار پایین آن نیز تیر آخر را به سمت شکست رقبای آن شلیک کرده است!

بدیهی است که صرافی های ارز دیجیتال ایرانی در مقابل بایننس هیچ حرفی برای گفتن ندارند. بنابراین تاجران و تریدرهای حرفه‌ای به سوی استفاده از بایننس می‌روند.

چرا امکان برداشت به حال تعلیق درآمده است؟

پس از انجام برخی کارهای مرتبط با امنیت اکانت (مانند تغییر پسورد) برای حفظ امنیت حساب، ممکن است که گزینه برداشت از حساب شما به صورت موقتی و برای 24 تا 48 ساعت به حالت تعلیق دربیاید. بعد از دوران تعلیق، گزینه برداشت به صورت اتوماتیک دوباره به حالت عادی خود برمیگردد.

رفع مسدودیت بایننس

به همچنین اگر سیستم متوجه اقدامات غیرعادی در حساب شما بشود، ممکن است گزینه برداشت از حساب شما به صورت موقتی تعلیق شود. پیام های خطا و اقدامات لازم در رابط کاربری برایتان نمایش داده خواهند شد.

چگونه اکانت خود را آنلاک کنم؟

اگر حساب شما مسدود یا قفل شده، باید از طریق وب سایت و یا اپلیکیشن بازش کنید. برای فعال کردن دوباره حساب از طریق اپلیکیشن گام های زیر را طی کنید.

۱-اپلیکیشن بایننس را باز کنید، اطلاعات حساب را وارد کنید و روی گزینه Log in کلیک کنید. اگر پیشتر تایید امنیتی را فعال کرده باشید، ممکن است نیاز باشد روی Get Code کلیک کرده و کد مورد نیاز را وارد کنید. سپس روی Reactivate Now کلیک کنید تا پروسه فعال کردن دوباره حسابتان آغاز شود.

رفع مسدودیت بایننس

نکته: اگر حساب شما کمتر از دو ساعت پیش غیر فعال بوده، شما نمی‌توانید دوباره آن را فعال کنید. باید بعد از دو ساعت دوباره امتحان کنید.

مسدودی بایننس

۲- لطفا پیام را به دقت بخوانید و برای ادامه روی Reactivate Account کلیک کنید.

مسدودی بایننس

۳- باید از مرحله تایید امنیتی بگذرید.

  • لطفا روی Get code کلید کرده و کد مورد نیاز را وارد کنید.
  • به دلایل امنیتی، کد امنیتی ارسالی به گوشی و ایمیل تنها برای سی دقیقه معتبر می‌باشد. پس لطفا کدها را بررسی کرده و به موقع وارد کنید.

مسدودی بایننس

۴- بعد از کلیک روی Submit، لطفا دستورالعمل را برای تکمیل فرم های مختلف احراز دنبال کنید.

نکته: کاربران بر طبق وضعیت حساب و اطلاعات مرتبط باید اقدامات متفاوتی را انجام دهند.

پاسخ به سوالات امنیتی:

لطفا دستورالعمل را به دقت مطالعه کنید و سپس روی Start answering questions کلیک کنید.

مسدودی بایننس

مسدودی بایننس

تایید اطلاعات هویتی:

لطفا نوع کارت شناسایی خود را انتخاب کرده و آن را آپلود کنید.

مسدودی بایننس

وریفای چهره:

لطفا به طور دقیق نکات را بررسی کنید و سپس روی Begin Verification کلیک کنید.

مسدودی بایننس

پس از ارسال، لطفا پیغام روی صفحه را بخوانید، روی Got it کلیک کنید و منتظر اعلام نتیجه بمانید.

مسدودی بایننس

چگونه به رفع مشکل احراز هویت بایننس بپردازم؟

وجود مشکل احراز هویت در بایننس می‌تواند دلایل مختلفی باشد. این مورد باید باتوجه به اروری که از سمت سیستم بایننس دریافت می‌شود، تحلیل و بررسی شود. با اینحال ممکن است سلفی نامناسب، کیفیت پایین مدارک، فیک بودن مدارک، مشکلات موجود در قبض و … از دلایل وجود مشکل در احراز هویت بایننس باشد. می‌توانید برای افتتاح حساب بایننس به صورت سریع، آسوده و اصولی از طریق مجموعه جک‌بلک اقدام کنید.

هزینه رفع مسدودی بایننس چقدر است؟

این مورد بنابه مشکل، دلیل مسدودیت و سیاست‌های مجموعه‌ای که مراجعه کرده‌اید، می‌تواند متغیر باشد. مدل قیمت گذاری می‌تواند به صورت نرخ ثابت یا درصدی از دارایی مسدود شده باشد.

نتیجه‌گیری

اگر حسابتان مسدود شده است، احتمالا دنیا به آخر نرسیده. می‌توانید از طریق انتخاب یک مرکز معتبر برای رفع مسدود بایننس اقدام کنید.

2 دیدگاه در “آموزش جامع رفع مسدودی بایننس + پیشگیری از مسدودیت

  1. سیده فاطمه علوی گفت:

    سلام وقت بخیر. من از ایران مقداری بیتکوین برای یک شخص در بایننس واریز کردم. او اهل کشور کانادا هست. بیتکوین واریزی تایید لازم را در بلاکچین نگرفت تا نزدیک 2ماه گذشت، بعد از صرافی داخلی من متوجه شدم واریز به حساب بایننس اون آقا شده. متوجه شد که حساب باینسش مسدود ‌شده، هرچه به پشتیبانی پیام میدهد. هنوز بعد از یک هفته درست نشده. حالا چکارمی تواند انجام دهد. ما واقعا به پولی که واریز کرده بودم احتیاج داریم

    1. سامان مرتضوی گفت:

      سلام وقت بخیر؛ لطفا به پشتیبانی تلگرام پیام بدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =