درآمد ارزی

آموزش افتتاح حساب دمو در Fibo Group

افتتاح حساب دمو در فیبوگروپ

بله! تریدرهای مبتدی می توانند برای کسب تجربه و یادگیری، از حساب کاربری دمو فیبوگروپ استفاده کنند. رابط کاربری این حساب دمو برای افرادی که می خواهند بدون ریسک از دست دادن سرمایه واقعی، تکنیک های معاملاتی را یاد بگیرند، بسیار مناسب است. فیبوگروپ به کاربران خود این اجازه را می دهد که معاملات فارکس را در فضایی 100 درصد خالی از ریسک تجربه کنند.

پیدا کردن یک لیست معتبر در مورد حساب دمو فیبوگروپ در مقیاس محلی و یا جهانی، و به ویژه پیدا کردن یک لیست کامل از منبعی قابل اعتماد و شناخته شده، امری دشوار است. در این مقاله، ما ویژگی های حساب کاربری دمو فیبوگروپ، که مجموعه ای حسابرسی شده و فعال در زمینه معاملات فارکس است را بررسی می کنیم. اطلاعاتی که در این مقاله ارائه می شوند، به کاربران کمک می کنند تا بتوانند با دید بهتری، در خصوص افتتاح حساب دمو در فیبو گروپ تصمیم گیری کنند.

راهنمای گام به گام افتتاح حساب دمو در فیبوگروپ

شما می توانید برای ثبت نام و افتتاح حساب دمو در فیبو گروپ، مراحل زیر را به صورت دقیق دنبال کنید:

  1. به وبسایت فیبوگروپ رفته و در صفحه اصلی این وب سایت، بر روی گزینه “Open demo account” کلیک کنید. پس از این کار، به بخش Accounts (حساب ها) هدایت می شوید تا امکانات و ویژگی های حساب های کاربری مختلف را مشاهده کنید و در خصوص نوع حسابی که مشتاق افتتاح نسخه آزمایشی آن هستید، تصمیم گیری کنید.
  2. در صفحه جدیدی که برایتان باز می شود، شما می توانید اطلاعات مورد نیاز، شامل اسم و فامیل، آدرس ایمیل و شماره موبایل خود (جهت این امر، پیشنهاد میکنیم شماره مجازی گوگل ویس را تهیه نمایید.) را وارد کنید. در مرحله بعد، بر روی عبارت Open demo account کلیک کنید.
  3. پس از پردازش اطلاعات وارد شده، به کاربر اطلاع داده خواهد شد که حساب آزمایشی وی ثبت شده است و می تواند به آن وارد شود. با توجه به نوع حساب کاربری انتخابی، تریدرها می‌توانند به پلتفرم های تجاری مختلف، از جمله MetaTrader 4، MetaTrader 5 و یا cTrader دسترسی داشته باشند.
دانلود MQL5 - MT5 برای ویندوز، اندروید و IOS
بخوانید!

یک حساب دمو به عنوان یک حساب تمرینی شناخته می شود؛ چرا که امکان و آزادی لازم برای بررسی پیشنهادات صرافی را بدون آنکه ریسکی برای سرمایه معامله‌گر داشته باشد، فراهم می کند.  این بدان سبب است که کلیه معاملات انجام شده در حساب آزمایشی به وسیله یک ارز مجازی انجام می شود. در نتیجه کاربران سرمایه خود را در ریسک قرار نمی دهند. حساب های دمو تنها برای کاربران مبتدی طراحی نشده‌اند؛ بلکه تریدرهای حرفه‌ای نیز می توانند با کمک این حساب های کاربری، امکانات و مزایای فیبوگروپ را به طور دقیق بررسی کنند.

ویژگی های حساب دمو Fibo group

حساب دمو فیبوگروپ شرایط معامله و یک حساب تجاری واقعی را شبیه سازی می کند. معامله گران به توابع، ویژگی ها و امکاناتی که معمولا یک حساب تجاری واقعی داراست، دسترسی دارند. تنها مورد استثنا در این خصوص این است که حساب دمو بدون ریسک است و این به سبب استفاده از پول مجازی برای انجام معاملات می باشد.

در مقابل، معامله گران نمی توانند سود های حاصل از معاملات خود در این پلتفرم آزمایشی را برداشت کنند. ویژگی های حساب دمو فیبو گروپ به نوع حسابی که کاربران در ابتدا برای ساخت نسخه دمو انتخاب کرده‌اند، بستگی دارد. کاربران می توانند در فیبوگروپ از میان انواع حساب های کاربری زیر، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنند:

  • حساب MT4 Cent
  • حساب ثابت MT4
  • حساب MT4 NDD
  • حساب MT4 NDD بدون کمیسیون
  • حساب cTrader
  • حساب MT5 NDD

همانطور که از نام هر حساب می توان فهمید، هر کدام از موارد بالا پلتفرم های تریدینگ مخصوص خود را دارند. بدیهی است که حساب دمو ساخته شده بر اساس هر کدام از حساب های بالا، ویژگی های پلتفرم تجاری آن حساب خاص را شبیه سازی می کند.

راهنمای ساخت اکانت رایگان TradingView
بخوانید!

مزایا و معایب افتتاح حساب دمو در فیبوگروپ

مزایا معایب
افتتاح حساب دمو فیبوگروپ کاملا دیجیتالی است بررسی نشده است
افتتاح حساب دمو تنها ظرف چند دقیقه انجام می‌شود.
امکان ساخت نسخه دمو برای انواع حساب ها وجود دارد
ارائه MetaTrader
بودجه مجازی کافی به ازای هر حساب دمو ارائه می شود و امکان افزایش این بودجه نیز وجود دارد.

سوالات متداول

– تفاوت بین حساب دمو و حساب ترید واقعی چیست؟

یک حساب آزمایشی یا دمو، به جای استفاده از سرمایه واقعی شما، یک بودجه مجازی در اختیارتان قرار می دهد تا با ریسک کم، فضای معاملاتی را تجربه کنید و ویژگی ها و نحوه کار پلتفرم تجاری را یاد بگیرید. یک حساب آزمایشی را می توانید با اهداف مختلفی استفاده کنید، از جمله: برای تمرین معاملات، برای امتحان استراتژی های معاملاتی، برای بررسی امکانات پلتفرم و موارد دیگر.

– آیا فیبوگروپ حساب دمو ارائه می دهد؟

بله

– حساب دمو تا چه مدت معتبر است؟

حساب های دمو فیبوگروپ عموماً به مدت 30 روز دارای اعتبار هستند.

افتتاح حساب دمو در فیبوگروپ

– فیبوگروپ چه حساب های معاملاتی واقعی را ارائه می کند؟

  • حساب MT4 Cent
  • حساب ثابت MT4
  • حساب MT4 NDD
  • حساب MT4 NDD بدون کمیسیون
  • حساب cTrader
  • حساب MT5 NDD

– برای ترید با کمک حساب های ترید واقعی، چه ارزهایی را می توانیم سپرده کنیم؟

این بستگی به نوع حساب دارد.

  • حساب MT4 Cent – دلار آمریکا و سنت GLD
  • حساب ثابت MT4 – یورو، دلار آمریکا، روبل روسیه، فرانک سوئیس و پوند انگلیس
  • حساب MT4 NDD – یورو، دلار آمریکا و GLD
  • حساب MT4 NDD بدون کمیسیون- یورو، دلار آمریکا، GLD، BTC و ETH
  • حساب cTrader – دلار آمریکا و یورو
  • حساب MT5 NDD – دلار آمریکا

نتیجه‌گیری

فیبوگروپ یکی از برترین بروکرها برای آغاز فعالیت در Forex است. قبل از شروع، یکی از بهترین کارها افتتاح حساب دمو در فیبوگروپ و آشنایی با آن و کسب تجربه است. در نهایت به جهت افتتاح حساب فیبوگروپ و وریفای آن می‌‌توانید از طریق شرکت جک‌بلک اقدام کنید.

بررسی و معامله بهتر با تریدینگ ویو پرمیوم

ثبت سفارش TradingView Premium

2 دیدگاه در “آموزش افتتاح حساب دمو در Fibo Group

  1. امیرحسین گفت:

    کدوم یکی از حساب های فیبوگروپ ecn محسوب میشه؟

    کدوم ی حساب نرمال برای معاملات معمولی هست؟

  2. hamidreza گفت:

    واقعا این کارگزاری کار خود را از آلماتی قزاقستان در سال 1998 آغاز کرده است و حضور طولانی مدتی نیز در بازار ایران داشته است! همین موضوع به نظرم برای انتخابش کافیه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 17 =