حساب ارزی

کیف پول Payeer چیست؟ نحوه شارژ حساب پایر در ایران

حساب پایر چیست

صنعت دارایی های دیجیتال در سال های اخیر با شتاب زیادی تغییر کرده است و میزان تقاضا برای پیوستن به این حوزه نیز افزایش چشم گیری داشته است. تقاضای بالا نیز زمینه ساز افزایش تعداد راه حل های مختلف برای مدیریت دارایی های مالی و الکترونیکی شده است.

معمولا پلتفرم هایی که در حوزه مدیریت دیجیتال فعال هستند، کیف پول های دیجیتال یا الکترونیکی را برای نگهداری و مدیریت دارایی های مالی ارائه می دهند. برخی از این پلتفرم ها در زمینه ارائه کیف پول های الکترونیکی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند و حالا حتی از ارز های دیجیتال نیز پشتیبانی می کنند.

یکی از محبوب ترین و موفق ترین کیف پول های دیجیتال که این روزها زیاد از آن می شنویم، کیف پول پایر می باشد. حساب پایر چیست و چه امکاناتی دارد؟ ما در این مقاله به این پرسش ها پاسخ خواهیم داد.

پایر در یک نگاه

وب سایت رسمی https://payeer.com/en/
دفتر مرکزی تالین ، استونی
سال تاسیس 2019
توکن ندارد
ارزهای تحت پشتیبانی BCH, LTC, ETH, BTC, EUR, and DASH, etc
پشتیبانی از جفت های معاملاتی دارد
ارزهای فیات تحت پشتیبانی USD, EUR, RUB
کشورهای تحت پشتیبانی بیش از صد کشور
حداقل واریز ۵ تتر
کارمزد واریز به نوع ارز و شیوه پرداخت بستگی دارد.
کارمزد تراکنشات به نوع ارز و شیوه پرداخت بستگی دارد.
کارمزد برداشت به نوع ارز و شیوه پرداخت بستگی دارد.
اپلیکیشن دارد
پشتیبانی از مشتری از طریق سیستم تیکت گذاری و ارسال ایمیل

کاربران پلتفرم پایر می‌توانند از خدمات و امکانات بیشمار این مجموعه، از جمله کیف پول دیجیتال آن برای مدیریت و نگهداری از دارایی های فیات و کریپتو خود استفاده کنند. پایر همچنین یک از صرافی های ارز دیجیتال خارجی است. این صرافی لیست بلندی از قابلیت های مختلف را ارائه می دهد که اکثر آنها در موفقیت پایر نقشی کلیدی را ایفا کرده اند. این قابلیت ها شامل نقل و انتقال ارزهای دیجیتال در بلاک چین های مختلف، نگه داری از دارایی ها و روش های پرداخت سریع می باشد.

این پلتفرم همچنین از امکاناتی مانند برداشت وجه از طریق مستر کارت، Maestro و موارد مشابه دیگر پشتیبانی می کند. تنوع روش های موجود برای پرداخت یا اضافه کردن وجه به کیف پول، تمام آن چیزی است که کاربران برای انتخاب یک کیف پول الکترونیکی به دنبالش هستند و پایر آنها را ارائه می دهد.

پایر همچنین یک برنامه افیلیت مارکتینگ برای تشویق کاربران دارد تا افراد بیشتری را به این پلتفرم دعوت کنند. کاربران وفادار می توانند تا 25 درصد در هزینه های تراکنش های خود تخفیف دریافت کنند.

حساب پایر چیست

کیف پول پایر چیست و چگونه عمل می کند؟

یک حساب پایر معمولا مشمول هزینه های مختلف است که به خاطر سرویس ها و امکانات دریافتی، باید آن را به پلتفرم پرداخت کند. این هزینه ها، منبع اصلی درآمد پایر محسوب می شوند. پایر پلتفرمی ایده آل است که مزایا و امکانات بسیار متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد که به امکانات سایر کیف پول های دیجیتال یا الکترونیکی هیچ شباهتی ندارد.

 از سویی دیگر، کارمزدها و هزینه های پایر در مقایسه با سایر پلتفرم های مشابه، مناسب است. این بدان دلیل است که پایر برای انتقال دارایی ها، از اکوسیستم ها و پلتفرم های شخص ثالث استفاده نمی کند. پایر همچنین سرویس ها و خدمات شخصی سازی شده و متنوعی را به کسب و کارها و کاربران ارائه می دهد که می توانند طیف گسترده ای از نیازهایشان را برطرف کنند.

مدیریت نیازهای مشتریان در سطح خرد، همان چیزی است که به پلتفرم پایر کمک کرده است تا جایگاهش را بالاتر از سایر رقیبانش حفظ کند. البته این خدمات، بسته به نوع آنها، مستلزم هزینه های اضافی نیز می باشد. حساب کاربری پایر همچنین از طریق یک اپلیکیشن موبایل، با کمک سیستم عامل های اندروید و iOS در دسترس است.

کاربران همواره می توانند از اکانت خود بر روی این اپلیکیشن برای انتقال پول به کارت های ویزا و مستر و یا پرداخت به موسسات مالی مختلف، استفاده کنند. پایر با اجرا کردن یک سیستم امن 2FA خط دفاعی کیف پول های خود را تقویت کرده است و از دارایی و اطلاعات کاربران خود، به خوبی محافظت می کند.

آیا پلتفرم پایر به صورت قانونی ثبت شده است؟

پس از پاسخ به این پرسش که حساب پایر چیست باید قانونی بودن فعالیت های این پلتفرم را به طور دقیق بررسی کنیم. دفتر مرکزی پایر در استونی قرار دارد و پایر، بر اساس قوانین مالی این کشور، فعالیت می کند. این مجموعه همچنین برای فعالیت های مالی در سطح بین المللی، مجوزهای لازم را داراست.

VFSC و MEAC کمیسیون هایی هستند که بر خدمات مالی بین المللی و فعالیت بنگاه های اقتصادی مانند پایر، نظارت می کنند. این دو کمیسیون نیز فعالیت های پایر را تایید کرده اند. پایر همچنین توانسته است با ایجاد یک فضای امن، اعتماد مشتریان خود را جلب کرده و به اعتبار خوبی دست پیدا کند.

 مدیران و ناظران پایر در خصوص قوانین این پلتفرم، به ویژه قوانین مرتبط با امنیت آن، بسیار سخت گیر هستند. این سختگیری، راه را برای پایر جهت فعالیت در اکثر کشورهای دنیا، هموار ساخته است.

پلتفرم پایر به شدت با عملیات مالی غیر قانونی مانند پولشویی، مقابله می کند. یکی از اقدامات پیشگیرانه پایر برای مقابله با چنین شرایطی، محدود کردن تعداد تراکنش ها در روز است. مقررات سختگیرانه دیگری نیز در این پلتفرم نیز وجود دارند که با هدف پیشگیری از جرائم مالی و پولشویی وضع شده اند و می توانند ریسک چنین مواردی را به شدت کاهش دهند.

به منظور بهبود سطح ایمنی، گاهی کاربران این پلتفرم حتی مجبور هستند قبل از انجام تراکنش ها، کارت شناسایی خود را ارائه دهند. همچنین در صورت انجام تعداد زیاد تراکنش و رسیدن به سقف مجاز، برای استفاده مجدد از این پلتفرم باید مدارک و دلایل کافی ارائه شود.

حساب پایر چیست

امکانات حساب پایر چیست؟

پایر خدمات بسیار متنوعی را در پلتفرم خود ارائه می کند و با این کار، فرایند تبدیل و معامله ارزهای فیات و ارزهای دیجیتال را برای کاربرانش، بسیار تسهیل کرده است. پایر یکی از برترین پلتفرم ها  برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال شناخته می شود و کیف پول الکترونیکی آن، امکان نگه داری از دارای های دیجیتال مختلف، از جمله بیت کوین، اتریوم و لیت کوین و همچنین ارزهای فیات را دارد.

کاربران پلتفرم پایر می توانند با کمک آن یک حساب چند ارزی داشته باشند و در کمترین فرصت، جابجایی ها را انجام دهند. کاربران پایر می توانند با کمک اسکن یک کد QR قبض های آب و برق خود را به راحتی پرداخت کنند. در واقع با اسکن کردن این کد، شما دیگر مجبور نیستید اطلاعات قبض را به صورت دستی وارد کنید.

تکمیل فرایند KYC نیز با کمک مجموعه جک‌بلک بسیار آسان و سریع است و از طریق اپلیکیشن موبایل به راحتی قابل انجام می باشد. با فعال کردن امکانات مربوط به کسب و کارها، شما همچنین می توانید امکان پرداخت مشتریان از طریق وب سایت کسب و کار خود را نیز فعال کنید.

پلتفرم پایر از چیزی حدود 2 هزار روش بین المللی پرداخت پشتیبانی می کند. این پلتفرم در بیش از 127 کشور دنیا در دسترس می باشد و افراد برای استفاده از خدمات این پلتفرم و یا دریافت و پرداخت ارزهای فیات، به حساب بانکی نیاز نخواهند داشت. وب سایت پایر همچنین دارای امکان “demo merchant” است که کاربران را برای استفاده از پلتفرم و انتقال وجه، راهنمایی می کند.

چگونه در پایر حساب باز کنیم؟

برای افتتاح حساب پایر، باید ابتدا در این پلتفرم ثبت نام کنید. با ورود به وب سایت و کلیک کردن بر روی عبارت Create Account به صفحه ای وارد می شوید که برخی اطلاعات پایه را از شما درخواست می کند. در این صفحه باید اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی و آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

 پس از وارد کردن ایمیل، شما می توانید آدرس ایمیل خود را با وارد کردن کد شش رقمی که برایتان ارسال شده است تایید کنید یا موقتا، این مرحله را رد کرده و به انتخاب پسورد، شماره حساب و بخش های دیگر برسید.

پایر برای جلوگیری از فعالیت های غیر قانونی، یک سیستم هوشمند دارد و مقررات و الزامات افتتاح و نگهداری حساب برای کشورهای مختلف، متفاوت است. مثلا در برخی از کشورها، حساب پایر شما باید با کارت های شناسایی دولتی و یا سایر گواهی های شناسایی، تایید شوند.

شما همچنین می توانید در پایر یک حساب بیزینس ایجاد کنید. برای این کار باید مدارک و مستندات فعالیت تجاری شرکت یا کسب و کار خود را آپلود کنید. پس از باز کردن اکانت، شما همچنین می توانید اطلاعات مربوط به کارت های اعتباری و یا روش های پرداخت (در صورت باز کردن حساب تجاری) را وارد کنید. شما همچنین از این طریق می توانید مبالغ مد نظر خود را به حساب پایر منتقل کنید و سپس از این پول برای انجام معاملات، تبدیل ارزها و سایر اهداف استفاده کنید.

حساب پایر چیست

چگونه وارد حساب پایر شویم؟

پایر یک کیف پول الکترونیکی است که به صورت آنلاین مدیریت می شود. موجودی حساب شما، مدیریت آن و انتقال وجه تماما به صورت اینترنتی و از طریق حساب شخصی شما انجام می شود. این حساب شخصی از طریق پورتال رسمی و اپلیکیشن پایر قابل دسترس است. برای وارد شدن به حساب خود، کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. وارد وب سایت یا اپلیکیشن پایر شوید.
  2. گزینه Login را انتخاب کنید.
  3. آدرس ایمیل و پسورد خود را وارد کنید.
  4. در مرحله بعد گزینه Go next را انتخاب کنید تا وارد اکانت خود شوید.

حساب پایر چیست

ترید در پایر چگونه است؟

اپلیکیشن پایر، رابط کاربری بسیار جذاب و کاربر پسندی دارد و استفاده از آن بسیار آسان می باشد. با کمک این اپلیکیشن معامله ارزهای دیجیتال به تجربه ای دلچسب برایتان تبدیل می شود. پایر از رمز ارزهای اصلی در سراسر بلاکچین پشتیبانی می کند و کاربران این پلتفرم می توانند از جفت های معاملاتی مختلفی نیز استفاده کنند. امکانات معاملاتی در این پلتفرم بر اساس نیازهای اصلی کاربران بنا شده است.

 کاربران می توانند ارزهای دیجیتال را به ارزهای فیات تبدیل کنند یا از آنها برای پرداخت و انجام معاملات دیگر، استفاده کنند. معامله در پایر یک مزیت بزرگ دارد و آن این است که می توانید از کیف پول این پلتفرم برای نگه داری ارزهای دیجیتال خود استفاده کنید و در نتیجه مجبور نیستید کارمزد اضافه ای را پرداخت کنید.

برای خرید ارزهای دیجیتال و انجام معاملات، صرافی پایر از روش های پرداخت متنوعی پشتیبانی می کند. علاوه بر کارت های اعتباری، پایر از موسسات مالی و روشهای پرداخت متنوع دیگری، مانند اکانت پی پال، که توسط نهاد های مربوطه تایید شده اند نیز پشتیبانی می کند.

 شما می توانید هم از طریق وب سایت و هم از طریق اپلیکیشن پایر، معاملات خود را انجام دهید. نکته شایان ذکر این است که پایر و لیست کاملی از امکانات معاملاتی آن، برای کاربران آمریکایی در دسترس نیست. بنابراین اگر ساکن آمریکا هستید و یا قصد دارید به این کشور مهاجرت کنید، باید به دنبال صرافی و کیف پول ایده آل دیگری باشید.

پایر تا چه اندازه کاربر پسند است؟

پلتفرم پایر به عنوان یکی از کاربر پسند ترین پلتفرم ها برای انجام معاملات در سطوح مختلف، شناخته می شود. رابط کاربری این پلتفرم ساده و منطقی است و فضای شهودی آن، کار را برای کاربران بسیار ساده می سازد. حتی افراد مبتدی نیز می توانند به راحتی با این پلتفرم و امکانات مختلف آن کار کنند.

 از آنجایی که پایر یک کیف پول چند ارزی است، کار برای معامله گران بسیار ساده تر است، چرا که برای مدیریت دارایی های دیجیتال و معامله آنها، شما نیازی به چندین اپلیکیشن مختلف نخواهید داشت.

پایر همچنین برای کاربران حرفه ای، که به دنبال امکانات خاصی برای انجام معاملات خود هستند، نیز پلتفرمی ایده آل است. برای کار کردن با امکانات پیشرفته پایر شما نیازی به اطلاعات تخصصی زیادی نخواهید داشت. بررسی نظرات کاربران در منابع مختلف نشان می دهد که اکثر کاربران پایر از خدمات، اپلیکیشن و رابط کاربری این صرافی راضی هستند و معامله با پایر را تجربه ای خوشایند توصیف می کنند.

حساب پایر چیست

شیوه برداشت یا واریز وجه در حساب پایر

در صورتی که تمامی مراحل احراز هویت و تشریفات مورد نیاز پلتفرم را تکمیل کرده باشید، انتقال وجه و واریز به پاییر در کمترین زمان ممکن، تکمیل می شود. این پلتفرم برای تامین وجه، کارمزد دریافت می کند. مبلغ کارمزد به سیستم پرداختی که برای واریز استفاده شده است، بستگی دارد. کارمزد های روش های مختلف به صورت کامل در وب سایت این مجموعه، توضیح داده شده اند.

برداشت به صورت ارزهای فیات مختلف از حساب پایر امکان پذیر است. کاربران می توانند با کمک کارت های مستر، AdvCash، کیف پول پایر یا از طریق بانک های محلی که با پایر در بخش های مختلف دنیا همکاری می کنند، دارایی خود را برداشت کنند.

 برداشت وجه در پایر محدودیت های روزانه، هفتگی و ماهانه دارد و برای پرداخت، یک حد کمینه وجود دارد. انتقال وجه از طریق داخل شبکه، به صورت آنی انجام می شود اما برداشت وجه ممکن است چند روز کاری زمان ببرد. مدت زمان مورد نیاز به شیوه پرداخت و پارامترهای دیگر، بستگی دارد.

payeer چیست

اپلیکیشن موبایل پایر

اپلیکیشن موبایل پایر برای گوشی هایی با سیستم عامل های اندروید و iOS در دسترس است. اپلیکیشن موبایل این پلتفرم برای آن دسته از کاربرانی که دوست دارند در زمان خود صرفه جویی کنند و پرداخت های سریع انجام دهند، ایده آل می باشد. این اپلیکیشن همچنین قابلیت اسکرین کردن کد ها برای پرداخت را دارد. اطلاعات حساب پایر شما در اپلیکیشن از طریق سیستم امنیتی 2FA محافظت می شود و شما می توانید فرایند تایید هویت دو مرحله ای را از طریق این اپلیکیشن تکمیل کنید.

payeer چیست

کشورها و ارزهای تحت پوشش پایر

پلتفرم پایر یکی از بزرگترین کیف پول های الکترونیکی در دنیا است و کاربران از 100 کشور دنیا می توانند به خدمات آن دسترسی داشته باشند. این پلتفرم از ارزهای فیات مختلفی پشتیبانی می کند و با توجه به موقعیت جغرافیایی کاربر، شیوه های پرداخت محلی متنوعی را نیز تحت پوشش خود دارد. پایر در اکثر کشورهای آسیایی و اروپایی (به جز ایران) در دسترس است اما مقررات محلی، مانع از فعالیت این پلتفرم در امریکا شده اند.

 این پلتفرم در بخشی از شهرهای امریکا به طور کامل از دسترس خارج است. برخی از کاربران پایر توانسته اند با کمک نقل و انتقالات بانکی، از خدمات این پلتفرم استفاده کنند اما این موضوع مستلزم هزینه های بسیار زیاد است و شاید به همین دلیل باشد، اکثر آمریکایی ها تمایلی به استفاده از خدمات این اپلیکیشن در این کشور ندارند.

رمز ارزهای تحت پوشش پایر در واقع رمز ارزهایی هستند که بیشترین ارزش بازار دارند و به صورت گسترده معامله می شوند. این پلتفرم از رمز ارزهایی مانند شامل BCH، LTC، ETH، BTC، EUR و DASH پشتیبانی می کند. همچنین جفت های معاملاتی ارائه شده در پایر بسیار متنوع هستند.

برای وریفای و افتتاح حساب پایر می‌توانید از طریق مجموعه جک‌بلک و مراجعه به بخش فروشگاه اقدام نمایید.

امنیت حساب پاییر

پلتفرم پایر به خاطر گستردگی خدمات و موقعیت جغرافیایی کاربرانش، امنیت شبکه و پلتفرم را بسیار جدی می گیرد. از جمله اقدامات امنیتی پایر به منظور حفاظت از اطلاعات کاربرانش، فرایند احراز هویت دو مرحله ای است که با کمک خط تلفن تایید شده صورت می گیرد.

همچنین کاربران پایر، پیش از انجام هر تراکنشی، باید کد تاییدی که به خط موبایلشان ارسال می شود را استفاده کنند. بدون تکمیل فرایند تایید هویت و یا استفاده از کد تاییدی که به خط موبایلتان ارسال می شود، برداشت، تراکنش و واریز با محدودیت های جدی روبرو خواهند شد و کاربران تقریبا امکان انجام هیچ کاری را نخواهند داشت. به عنوان مثال، محدودیت انجام تراکنش ها بدون ارائه اطلاعات شناسایی و مدارک مورد نیاز، تنها 15 یورو است.

خدمات پشتیبانی از مشتریان در پلتفرم پایر

پلتفرم پایر در ارائه خدمات پشتیبانی از مشتریان بسیار سریع عمل می کند. تیم پشتیبانی این پلتفرم از طریق سیستم تیکت گذاری و ارسال ایمیل در دسترس هستند و ظرف کمتر از 24 ساعت، می توانند مشکلات شما را حل کنند.

کیف پول پایر چیست

نتیجه‌گیری

ما در این مقاله تلاش کردیم تا به یک پرسش مشخص پاسخ دهیم: حساب پایر چیست. پایر یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین کیف پول ها و صرافی ها در سراسر جهان است. کارمزد های مناسب، طیف گسترده ای از خدمات و امنیت بالا، پایر را به انتخاب اول بسیاری از معامله گران رمز ارز تبدیل کرده است.

 این پلتفرم همچنین در لیست کیف پول های الکترونیکی بالاترین رتبه را دارد. ما در این مقاله تلاش کردیم تا شما را بیشتر با امکانات و مزایای این پلتفرم آشنا کنیم. در ادامه نیز به چند پرسش متداول در خصوص این پلتفرم پاسخ خواهیم داد.

کیف پول پایر چیست

سوالات متداول

آیا حساب پایر قابل اعتماد است؟

هر روز صدها کاربر جدید به پلتفرم پایر می پیوندند و دلیل این موفقیت، ارائه یکی از جذاب ترین، آسان ترین و ایمن ترین پلتفرمها برای معامله در دنیای ارزهای دیجیتال است.

آیا پایر امن است؟

صرافی پایر امنیت را جدی می گیرد و برای پیشگیری از مشکلات و تخلفات احتمالی، سیستم های امنیتی متنوعی را در پلتفرم خود فعال کرده است. سیستم احراز هویت دو مرحله ای و اطلاع رسانی به کاربر در ازای هر بار ورود به حساب، تنها نمونه ای از این اقدامات هستند.

چگونه می توان از حساب پایر برداشت کرد؟

برای این کار باید به بخش Balance در اکانت پایر خود مراجعه کرده و شیوه برداشت وجه را انتخاب کنید. سپس مبلغ مورد نیاز خود را وارد کنید. توجه کنید که یک حد کمینه برای برداشت وجود دارد که می تواند برای ارزهای مختلف، متفاوت باشد.

چگونه وجهی را از اکانت پایر انتقال دهیم؟

برای این کار، می توانید مشخصات شخص گیرنده را در پلتفرم و در بخش مربوطه وارد کنید و یا با اسکن کد QR، فرایند انتقال را انجام دهید.

 تلفظ صحیح payeer چگونه است؟

تلفظ صحیح Payeer به صورت پی یر می باشد. البته هم‌وطنان آن را پاییر یا پایر نیز می نامند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 12 =