درآمد ارزی

دانلود و معرفی قابلیت‌های کیف پول Huobi

کیف پول huobi

کیف پول Huobi از کیف پول‌هایی که اخیرا مورد توجه قرار گرفته؛ پیش از این، ایرانیان به استفاده از کیف پول‌های Coinbase و Trust Wallet می‌پرداختند اما اکنون به دلیل ایجاد برخی مشکلات توسط این ۲ کیف پول مشهور، به سمت کیف پول‌های مثل کیف پول Huobi جذب شده‌اند.

معرفی ۹ قابلیت کیف پول Huobi

۱- کیف پول Huobi یک کیف پول حرفه ای multi زنجیره است. این کیف پول با کمک متخصصان امنیتی و بر اساس فناوری های توسعه یافته (در زمینه بلاک چین ها) توسط گروه Huobi طراحی شده است. بنابراین این کیف پول می تواند امنیت دارایی های کاربران جهانی خود را در ابعاد مختلف تضمین کند و خدمات مدیریت دارایی های دیجیتال (DAM) را به شکلی ساده، راحت و امن فراهم کنند.

۲- طراحی رابط کاربری نسخه جدید و به روز رسانی شده کیف پول Huobi حرفه ای است.

۳- پس از باز کردن اپلیکیشن، شما می توانید تمامی دارایی های خود را بررسی کنید و پرداخت های سریع را در تمام صفحه های اصلی انجام دهید. کاربران می توانند کوین‌های مورد علاقه خود را در کنار هشت کوین اصلی (BTC، ETH، EOS، TRX، USDT و غیره) که از ابتدا در اپلیکیشن قرار داشته‌اند، مدیریت کنند.

۴- کیف پول Huobi جستجوی تمامی توکن های ERC20 را پشتیبانی می کند. بنابراین مدیریت دارایی ها جامع تر و راحت تر است.

۵- کاربران کیف پول صرافی Huobi کنترل کاملی بر روی کلید های خصوصی خود و در نتیجه می توانند تمام دارایی های خود را به شکل کامل کنترل کنند. هیچ شخص ثالثی در مدیریت کلید های خصوصی کاربران دخالت ندارد.

۵- از طریق سیستم های یادآوری تعبیه شده در تنظیمات این کیف پول، کاربران می توانند کلید های خصوصی خود را استخراج کنند و امنیت دارایی هایشان را خود مدیریت کنند. این افراد می توانند نام کیف پول خود را تغییر دهند، آن را پنهان کنند و تنظیمات آن را با توجه به نیازها و نظرات شخصی خود، تغییر دهند.

۶- طراحی رابط کاربری این کیف پول تجربه شخصی منحصر به فردی را برای هر کاربر فراهم می کند. کیف پول Huobi امکان مبادلات سریع را فراهم می کند و از مبادله کوین‌های مختلف میان زنجیره های متفاوت پشتیبانی می کند. کاربران می توانند به راحتی و سرعت، تراکنش های خود را با کمک ارزهای دیجیتالی مد نظر و تحت نرخ های رایج تبادلات، انجام دهند.

۷- در کنار یک سیستم امنیتی به روز شده که به صورت اختصاصی به منظور حفاظت از دارایی های شما طراحی شده است، تیم Huobi یک صفحه کلید تخصصی ایجاد کرده است تا مطمئن شود اطلاعات شما به طور کامل حفاظت می شود. علاوه بر فضای خصوصی امنیتی، رمزگذاری داده ها و سایر فناوری های حفاظتی، امنیت دارایی شما توسط تیم امنیتی کیف پول Huobi تضمین می شود.

۸- طراحی دقیق، تمرکز بر روی ساده نگه داشتن طراحی، گردش پول، پیگیری با کیفیت بالا از جمله مواردی هستند که تیم کیف پول Huobi به منظور ارائه خدمات مدیریت دارایی های دیجیتال، در سطحی تخصصی ارائه می دهد.

صرافی کوکوین (Kucoin) چیست؟ ویژگی‌ها و آموزش کار با آن
بخوانید!

دانلود کیف پول Huobi

در ادامه بنابه سیستم عامل موبایل خود می‌توانید به دانلود کیف پول Huobi بپردازید.

پس از نصب برنامه کیف پول هیوبی، الزامی به استفاده از ایپی ثابت خارجی جهت ورود به برنامه نیست؛ اما حتما جهت فعالیت در این صرافی از ایپی خارجی مناسب استفاده نمایید.

نتیجه‌گیری

کیف پول Huobi یکی از بهترین کیف پول‌های موجود برای ارزهای دیجیتال است. صرافی Huobi یکی از صرافی‌هایی است که با توجه به مشکلات ایجاد شده توسط بایننس برای ایرانیان، اخیرا مورد توجه قرار گرفته است. برای ثبت نام در صرافی huobi به صورت وریفای شده می‌توانید از طریق جک‌بلک اقدام کنید. همچنین در صورتیکه قصد ماندن در صرافی Binance را دارید می‌توانید با خرید اکانت وریفای شده بایننس به صورت ایمن همچنان در این صرافی فعالیت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =