شماره مجازی

دانلود برنامه Skype Portable

دانلود اسکایپ پرتابل

اسکایپ پرتابل چیست؟

Skype Portable نسخه مستقل برنامه محبوب VOIP (Voice over Internet Protocol) است که به شما امکان می دهد با سایر کاربران اسکایپ تماس بگیرید و با آنها به صورت رایگان از طریق اینترنت صحبت کنید.

اسکایپ پرتابل نیز مانند کامپیوتر به شما امکان می دهد در کامپیوتر خود چت صوتی داشته باشید – مانند تلفن ، فقط به صورت رایگان – و همچنین با استفاده از سرویس موسوم به SkypeOut و پرداخت با اعتبار اسکایپ، تماس های تلفنی واقعی با نرخ بسیار پایین تری برقرار کنید. علاوه بر چت های صوتی، Skype Portable همچنین شامل قابلیت های استاندارد IM (مکالمات نوشتاری ، ایموجی‌ها ، آواتارهای کاربر و غیره) است و همچنین به شما امکان می دهد ویدئو کنفرانس های گروهی داشته باشید.

دانلود اسکایپ پرتابل برای ویندوز

از طریق دکمه زیر می‌توانید به دانلود اسکایپ پرتابل براساس نسخه ویندوز خود بپردازید. ویژگی مهم این نسخه از اسکایپ، عدم نیاز به نصب کردن است.

اسکایپ چیست؟

اسکایپ یک برنامه کاربردی است که به شما امکان می‌دهد از طریق اینترنت با هر شخص دیگری با استفاده از اسکایپ در هر نقطه از جهان تماس* رایگان داشته باشید. برخی قابلیت های اسکایپ به شرح زیر است:

برقراری تماس یا دریافت تماس از کاربران Skype (رایگان)
برقراری تماس با تلفن های استاندارد (ثابت یا تلفن همراه) (SkypeOut ، ویژگی پولی)
دریافت تماس از تلفن های استاندارد (ثابت یا تلفن همراه) (SkypeIn ، یک ویژگی پولی)
ارسال و دریافت پیام صوتی (در برخی موارد ویژگی پولی است)

8 ترفند سرّی اسکایپ که نمی‌دانستید!
بخوانید!

* برای تماس هایی که با تلفن های استاندارد (ثابت یا تلفن همراه) انجام می شود، باید اعتبار اسکایپ را از قبل خریداری کنید. هزینه ها بر اساس اعتبار باقی مانده بر دقیقه است. کلیه هزینه های اینترنت بر عهده کاربر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 11 =