متفرقه

آموزش ساخت اکانت Amazon Prime

ساخت اکانت امازون پرایم

بسیاری از کاربران ایرانی به دنبال ساخت اکانت آمازون پرایم رایگان هستند. احتمالا با آمازون آشنایی دارید. آمازون بدون شک بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان است. هر چیزی بخواهید را می‌توانید در این فروشگاه پیدا کنید. علاوه بر یک فروشگاه آنلاین بی‌نهایت، آمازون خدمات دیگری مانند Amazon Music، پرایم ویدئو (خرید اکانت آمازون پرایم) و Kindle ارائه می‌دهد. اما برای اینکه از این خدمات استفاده کنید به یک حساب کاربری مخصوص نیاز دارید.

بسیاری از کاربران دوست دارند یک اکانت آمازون پرایم رایگان داشته باشند. در طرف مقابل برخی از کاربران نیز ترجیح می‌دهند اشتراک آمازون پرایم را خریداری کنند. در این مطلب نحوه ساخت این اکانت را به شما آموزش می‌دهیم.

آمازون چیست؟

آمازون در سال ۱۹۹۵ با هدف ارائه بهتر خدمات، یک کمپانی مشتری محور را راه اندازی کرد. در ابتدا این کمپانی به عنوان یک فروشگاه آنلاین برای عرضه کتاب فعالیت می‌کرد. اما بعداً زمینه‌های فعالیتش گسترش یافت. اکنون به عنوان یکی از چهار شرکت بزرگ فناوری با طیف گسترده ای از محصولات شناخته می شود. این وبسایت یکی از بسترهای پیشرو به جهت خرید آنلاین محصولات متنوع است.

نحوه ساخت اکانت آمازون پرایم

برای ساخت اکانت آمازون پرایم رایگان، ابتدا باید یک اکانت معمولی بسازید. ساخت اکانت رایگان در آمازون فرقی با بقیه وب سایت‌ها ندارد و به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید.

وارد سایت آمازون شوید. به سمت گزینه sign in بروید و روی start here کلیک کنید؛ اطلاعات ایمیل و پسورد و نام خود را وارد نمایید.

بعد از ساخت اکانت و وارد شدن به حساب کاربری خود به آدرس https://www.amazon.com/amazonprime بروید. با صفحه‌ای مانند تصویر زیر مواجه می‌شوید.

اموزش ساخت اکانت امازون پرایم

گزینه Explore other plans را انتخاب کنید تا به بخش انتخاب پلن‌ها هدایت شوید. در حال حاضر اشتراک ماهانه سرویس آمازون پرایم 14.99 دلار و اشتراک سالانه 139 دلار هزینه دارد. اگر دانش آموز باشید، سایت آمازون به شما تخفیف ویژه‌ای می‌دهد. در واقع با اکانت Prime Student کافی است ماهانه 7.49 دلار حق اشتراک پرداخت کنید. البته مزیت دیگری که اکانت دانش آموزی یا دانشجویی آمازون دارد این است که شش ماه اول آن رایگان است.

پس از مشاهده و بررسی پلن‌ها یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. سپس روی دکمه Try Prime free for 30 days کلیک کنید. با هر اکانت خود می‌توانید یک اشتراک سی روزه رایگان از آمازون دریافت کنید. اگر مهلت سی روزه به پایان رسید و قصد خرید اشتراک برای اکانت خود نداشتید، کافی است اشتراک خود را لغو کنید و با یک ایمیل دیگر، اکانت آمازون پرایم جدیدی بسازید.

ساخت اکانت امازون پرایم

آموزش شخصی سازی حساب آمازون

پس از ساخت اکانت آمازون پرایم اگر خواستید حساب کاربری خود را شارژ کنید، باید کد اعتباری آمازون را تهیه کنید. برخی از سایت‌های ایرانی گیفت کارت‌هایی برای شارژ اکانت آمازون می‌فروشند. اگر قصد خرید گیفت کارت دارید، حتما خرید خود را از یک سایت معتبر انجام دهید. چرا که سایت‌های نامعتبر گیفت کارت‌های ارزان قیمت یا رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهند که این گیفت کارت‌ها هک شده‌اند و احتمال اینکه حساب شما را مسدود کنند بسیار بالاست.

برای اینکه بتوانید اکانت خود را شارژ کنید باید ابتدا نحوه پرداخت را مشخص کنید. کافی است پس از ورود به اکانت خود روی منوی سه خطی کلیک کنید. سپس از بخش Your Account گزینه Manage payment options را انتخاب کنید. در اینجا یکی از گزینه‌های Add card یا Add a payment method را انتخاب کنید. حالا باید اطلاعات گیفت کارتی که خریداری کرده‌اید را وارد کنید. نام کارت، شماره کارت و تاریخ انقضای کارت را وارد کرده و روی Add your card کلیک کنید.

برای شخصی سازی بیشتر اکانت آمازون خود می‌توانید یک عکس هم به پروفایل‌تان اضافه کنید. برای این کار روی منوی سه خطی کلیک کرده و از بخش Your Account گزینه Your Amazon Profile را انتخاب کنید. در این مرحله اگر روی آیکون پروفایل کلیک کنید با گزینه Upload یا Add a Photo مواجه می‌شوید. کافی است عکس مورد نظر خود را انتخاب کرده و دکمه Edit profile را بزنید تا عکس آپلود شود. در نهایت با گزینه Save تغییراتی که انجام داده‌اید را ذخیره کنید.

پیشنهاد مطالعه: آمازون پرایم یا نتفلیکس

آموزش ساخت اکانت آمازون رایگان

علاوه بر محصولات، آمازون خدماتی مانند Amazon Music، Fire TV، Kindle و Audible را ارائه می دهد. آیا می خواهید از این خدمات بهره مند شوید؟ پس باید یک حساب کاربری در آمازون ایجاد کنید. برای ایجاد حساب کاربری Amazon.com خود تنها به یک شماره تلفن همراه (شماره‌ تلفن ایران پشتیبانی نمی‌گردد. برای این امر می‌توانید از شماره گوگل ویس آمریکا استفاده نمایید.) و یک رمز عبور نیاز دارید. افزودن آدرس ایمیل برای ثبت نام، اختیاری است.

در ادامه آموزش ساخت اکانت آمازون پرایم آورده شده است.

مرحله 1: برنامه آمازون پرایم را باز کنید یا از طریق رایانه خود به وب سایت رسمی www.amazon.com مراجعه نمایید.

مرحله 2: روی گزینه Create a new account Amazon ضربه بزنید.

اکانت آمازون پرایم رایگان

مرحله 3: نام کاربری (username) خود را وارد کنید.

مرحله 4: شماره موبایل و آدرس ایمیل را وارد کنید.

مرحله 5: یک رمز عبور برای خود انتخاب کرده و وارد کنید.

مرحله 6: در آخر روی Continue کلیک کنید.

مرحله 7: یک صفحه جدید ظاهر می شود، در اینجا OTP شش رقمی را در فضای مشخص شده وارد کرده و روی وریفای (Verify) کلیک کنید.

توجه: قبل از ایجاد حساب آمازون، مطمئن شوید که از یک شماره موبایل معتبر استفاده می کنید. زیرا اضافه کردن شماره موبایل برای ایجاد یک حساب کاربری جدید در Amazon.com الزامی است؛ در حالی که افزودن آدرس ایمیل اختیاری است. شما می توانید در هر زمان، با کلیک بر روی حساب کاربری خود در بالای صفحه، وارد اکانت خود شوید. برای دسترسی به حساب کاربری خود فقط باید شماره موبایل یا آدرس ایمیل و رمز عبور را وارد کنید.

همه چیز درباره شرکت ای‌بی (ebay)، بزرگ‌ترین سایت حراجی دنیا!
بخوانید!

پس از ایجاد حساب کاربری، می توانید موارد زیر را بررسی کنید:

  • می توانید تاریخچه سفارشاتتان را مشاهده کنید.
  • قادر به پیگیری سفارشات خود خواهید بود.
  • امکان تغییر تنظیمات اکانت خود را دارید.
  • می توانید موجودی Amazon Pay خود را مشاهده کنید.
  • شما قادر خواهید بود اولویت های ارتباطی خود را آپدیت کنید.
  • می توانید تصویر پروفایل آمازون خود را به روز کنید.
  • می توانید نظرات خود را در مورد محصولات بنویسید.
  • شما قادر به ایجاد لیست مورد علاقه خود خواهید بود.

نتیجه‌گیری

در این صفحه به اموزش ساخت اکانت امازون پرایم پرداختیم. شما نیز همانند ما توانستید اکانت آمازون پرایم رایگان بسازید؟ نظر خود را در این مورد از طریق بخش دید‌گاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + چهارده =