شماره مجازی

دانلود آخرین نسخه اسکایپ برای ویندوز، لینوکس، اندروید و ios

دانلود اسکایپ

در این پست امکان دانلود نرم افزار اسكايپ برای لپ تاپ، دانلود اسکایپ برای موبایل، برای اندروید، ios، سیستم عامل لینوکس و مک فراهم اورده‌ایم. تمام لینک های زیر دانلود نسخه بدون مشکل اسکایپ را برای شما فراهم می‌اورند.

دانلود اسکایپ برای کامپیوتر

با استفاده از دکمه زیر می‌توانید به دانلود آخرین نسخه (ورژن) اسکایپ برای ویندوز، اعم از ویندوز ۷، ویندوز ۸ و ویندوز ۱۰ بپردازید. علاوه‌براین امکان آپدیت اسکایپ برای کامپیوتر نیز از طریق لینک زیر ممکن است. دانلود اسکایپ pc از طریق لینک امکان پذیر است.

دانلود اسکایپ برای مک

دانلود برنامه اسکایپ برای لپ تاپ با سیستم عامل OS یا کامپیوتر مک ممکن است. نصب اسکایپ روی لپ تاپ را در ادامه امکان پذیر است.

دانلود اسکایپ برای اندروید

از طریق لینک یا بارکد زیر به به روز رسانی skype و یا دانلود رایگان skype برای اندروید و نصب برنامه اسکایپ روی گوشی بپردازید.

دانلود اسکایپ

آموزش نصب اسکایپ روی گوشی اندروید
بخوانید!

دانلود اسکایپ برای ایفون

برای نصب اسكايپ براي ايفون از طریق دکمه یا بارکد زیر اقدام کنید. از طریق بارکد زیر و دوربین موبایل خود نیز می‌توانید به دانلود skype برای دستگاه های اپل خود مثل آیپد و ایفون بپردازید.

دانلود اسکایپ

دانلود برنامه اسکایپ برای لینوکس

برای دانلود برنامه skype فور بیزینس، دانلود اسکایپ پریویو، دانلود اسکایپ پرتابل، اسکایپ قدیمی اندروید و دانلود اسکایپ لایت به صفحات مربوط به آن مراجعه نمایید.

اسکایپ چیست؟

Skype یک برنامه نرم افزاری است که به شما امکان می دهد از کامپیوتر یا موبایل (با سیستم عامل ios و اندروید) خود برای برقراری ارتباط با افراد دیگر استفاده کنید. بسیاری از مردم برای برقراری ارتباط با دوستان و خانواده به اسکایپ متکی هستند و در ساعات اوج مصرف، 40 میلیون نفر از این سرویس استفاده می کنند. مایکروسافت اسکایپ را خریداری کرده و آن را با Microsoft Outlook و سایر برنامه ها ادغام کرده است.

لازم به ذکر است که در دوران همه‌گیری، بسیاری از کسب‌وکارها در سراسر دنیا برای برقراری ارتباطات و جلسات کاری از پیام رسان اسکایپ استفاده می‌کنند. بنابراین، این برنامه نه تنها در میان خانواده‌ها، بلکه در میان قشر حرفه‌ای نیز با اقبال بالایی روبروست.

در بالا به دانلود اسکایپ برای ویندوز، مک، لینوکس، ایفون و اندروید پرداختید. در صورتیکه به خدمات پرمیوم اسکایپ علاقه‌مندید می‌توانید از طریق جک‌بلک نسبت به تهیه شماره مجازی اسکایپ بپردازید.

8 ترفند سرّی اسکایپ که نمی‌دانستید!
بخوانید!

ویژگی های برنامه اسکایپ

– برقراری تماس‌های صوتی و تصویری
– به اشتراک گذاشتن لوکیشن
– ارسال ویدیو، موزیک و فایل های مختلف ( تا سقف ۳۰۰ Mb)
– امکان برقراری تماس تصویری گروهی با حضور همزمان ۱۰۰ نفر
– ضبط تماس های ویدیویی و صوتی
– تماس با خطوط تلفن ثابت و همراه (با پرداخت هزینه شارژ)
– هماهنگی کیفیت ویدیو با سرعت اینترنت کاربر (مشابه حالت auto کیفیت دیدن ویدیو در سرویس های اپارات و یوتیوب)
– امکان چت کردن گروهی
– زیرنویس زنده تماس های صوتی و تصویری
– پشتیبانی از ایموجی، استیکر و گیف های مختلف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 4 =