متفرقه

آموزش تصویری ساخت اکانت اسپاتیفای در 5 قدم

ساخت اکانت اسپاتیفای

اسپاتیفای یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های پخش موسیقی در دنیای امروز است. اگرچه بسیاری از خدمات این پلتفرم به صورت پولی است اما شما می‌توانید برای بررسی امکانات و خدمات آن، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید. در چنین شرایطی در کنار پخش آهنگ ها، تبلیغاتی نیز برایتان پخش می شود اما با کمک این اکانت رایگان اسپاتیفای می‌توانید به آرشیو کامل موسیقی و پادکست های آن دسترسی داشته باشید.

برای استفاده رایگان از اسپاتیفای، باید ابتدا نسبت به ساخت اکانت اسپاتیفای اقدام کنید. پس از ایجاد حساب کاربری، می توانید از نسخه وب این پلتفرم برای گوش دادن به موسیقی در کامپیوتر استفاده کنید و یا می توانید نرم افزار دسکتاپ اسپاتیفای را دانلود کنید و از خدمات آن بهره مند شوید.

در صورت نصب نرم افزار دسکتاپ اسپاتیفای، می توانید به خدمات پیشرفته تر این پلتفرم، مانند امکان ادغام لیست موسیقی شخصی در پخش کننده اسپاتیفای، نیز دسترسی پیدا کنید. همچنین برای سیستم عامل‌های مختلف گوشی همراه، نسخه اپلیکیشن این پلتفرم ارائه می‌شود.

راهنمای گام به گام ساخت اکانت رایگان اسپاتیفای

برای ساخت اکانت اسپاتیفای، مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید. شما می توانید برای ساخت اکانت در این پلتفرم از طریق کامپیوتر خود اقدام کنید و پس از ساخت اکانت، نرم افزار اسپاتیفای را دانلود کنید.

1- با کمک مرورگر وب کامپیوتر خود، به صفحه ثبت نام وب سایت اسپاتیفای بروید.

2- گزینه Get Spotify Free را انتخاب کنید.

چگونه در اسپاتیفای اکانت بسازیم

3- در این مرحله می توانید با استفاده از اکانت فیس بوک و یا آدرس ایمیل خود، نسبت به ثبت نام اقدام کنید.

4- در صورتی که تمایل دارید از حساب فیسبوک خود استفاده کنید، گزینه Sign up with Facebook را انتخاب کنید. اطلاعات حساب خود را وارد کرده و بر روی کلمه Log in کلیک کنید.

آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای

5- اگر تمایل دارید از آدرس ایمیل خود برای ثبت نام استفاده کنید، فرم مربوطه را با دقت پر کنید و اطلاعاتی مانند ایمیل، پسورد، نام کاربری، تاریخ تولد و جنسیت خود را مشخص کنید.

پیش از آنکه فرایند ثبت نام را تکمیل کنید، می توانید شرایط و ضوابط استفاده از امکانات و خدمات سایت اسپاتیفای را مطالعه کنید. برای این کار، می توانید بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. اگر از صحت اطلاعات وارد شده مطمئن هستید، می توانید بر روی کلمه Sign up کلیک کنید.

ساخت اکانت spotify

ساخت اکانت اسپاتیفای و استفاده از خدمات آن با استفاده از مرورگر وب

اگر تمایلی به دانلود نرم افزار اسپاتیفای ندارید، می توانید از مرورگر وب برای پخش موسیقی و پادکست های اسپاتیفای کمک بگیرید (play.spotify.com). معمولا پس از ایجاد حساب کاربری جدید، شما به صورت اتوماتیک وارد حساب خود در اسپاتیفای می‌شوید. با این حال اگر هنوز به حساب کاربری خود دسترسی ندارید، کافی است بر روی کلمه Log in در بخش بالایی وب سایت و سمت راست کلیک کنید.

استفاده از نرم افزار دسکتاپ آن

اگر می خواهید حداکثر استفاده را از خدمات اسپاتیفای ببرید (و بتوانید آرشیو موسیقی خود را وارد لیست های اسپاتیفای کنید) می توانید نرم افزار این پلتفرم را بر روی رایانه خود دانلود کنید. پیش از راه اندازی برنامه، باید برنامه نصب کننده این اپلیکیشن را که از وب سایت به صورت مستقیم قابل دانلود است، بر روی سیستم اجرا کنید. پس از آنکه مراحل نصب نرم افزار کامل شد، می توانید با دنبال کردن مراحل مشابه نسخه مرورگر پلتفرم (مانند حساب فیسبوک یا آدرس ایمیل) وارد حساب کاربری خود شوید.

اکانت رایگان اسپاتیفای

استفاده از اپلیکیشن تلفن های همراه

اگر تمایل دارید موسیقی و پادکست ها را از دستگاه موبایل خود بشنوید، می توانید نرم افزار اسپاتیفای را بر روی گوشی همراه یا تبلت خود نصب کنید. این اپلیکیشن بر روی دستگاه هایی با سیستم عامل های مختلف قابل اجراست. اگرچه نسخه اپلیکیشن این پلتفرم به اندازه نرم افزار آن قدرت و امکانات ندارد، اما اگر مشترک نسخه پرمیوم اسپاتیفای باشید، می توانید از طریق اپلیکیشن به بسیاری از امکانات اصلی اسپاتیفای (از جمله گوش دادن به موسیقی به صورت افلاین) دسترسی پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + نه =