جک‌بلک

راهنمای کامل چلنج‌های فورتنایت

فورتنایت بازی بسیار محبوب و مشهوری است که اخیرا فصل پانزدهم آن به بازار معرفی شده است. در این فصل جدید، سیستم چالش های هفتگی فورتنایت با یک سیستم پانچ کارت جایگزین شده است. ما نیز در این مقاله تمامی چالش های فورتنایت که در این سیستم پانچ کارت جدید ارائه می شوند، را بررسی خواهیم کرد و روش هایی را نیز برای کامل کردن آن ها ارائه خواهیم دارد.

فصل ۱۵ فورتنایت بسیار جذاب است و چالش های متعددی را برای دوستداران و طرفداران این بازی فراهم کرده است. جزیره‌ای پر از مکعب های کوین، POI هایی که توسط سفینه مادر از بین می روند و اسب تک شاخ طلسم شده به نام فابیو اسپارکلمن از جمله کاراکترها و اتفاقاتی هستند که در فصل ۱۵ فورتنایت جریان دارند. با این حال، موارد نام برده شده در بالا تنها چالش های فورتنایت در فصل جدید این بازی نیستند و موارد هیجان انگیز بیشتری در این بازی انتظار شما را می کشند.

فورتنایت تصمیم گرفته است در فصل جدید این بازی، چالش های هفتگی را حذف کرده و آن را با یک سیستم پانچ کارت جایگزین کند. این سیستم جدید چندان شناخته شده نیست. در گذشته اگرچه بازیکنان در ابتدای کار و به واسطه چلنج های جدید فورتنایت انرژی می گرفتند و نسبت به ادامه ماجرا ترغیب می شدند اما دریافت XP های  ناچیز در ازای انجام بازی های سخت بتل رویال، پاداشی ناقابل بود.

منبع اصلی XP ها در فصل جدید فورتنیات، چالش های روزانه، هفتگی و شخصیتی این بازی هستند که در سیستم پانچ کارت عرضه می شوند. در این مقاله شما آخرین چالش های فورتنایت در سیستم پانچ کارت را مرور خواهید کرد.

چه زمانی پانچ کارت های جدید فروتنایت عرضه می‌شوند؟

چلنج های بازی فورتنایت

پانچ کارت‌های فصل ۱۵ فورتنایت، به صورت هفتگی و هر چهارشنبه ساعت 10 صبح به وقت اروپا، 7 صبح به وقت آمریکا و سه بعد از ظهر به وقت بریتانیا عرضه می شوند. هر یک از این کارت‌ها سه چلنج فورتنایت جدید را ارائه می دهند که هر کدام از آنها 65 هزار xp ارزش دارند. بازیکنان می توانند هر هفته و با تکمیل کردن چالش های پانچ کارت هفتگی، 195 هزار XP کسب کنند.

همچنین بازیکنان می توانند با تکمیل پانچ کارت های روزانه خود، مقدار اندکی XP کسب کنند. پانچ کارت های روزانه هر روز در ساعت 10 صبح به وقت اروپا، هفت صبح به وقت آمریکا و سه بعد از ظهر به وقت انگلیس، به روز رسانی می شوند.

مطالعه کنید: اموزش نصب فورتنایت

چالش های هفتگی پانچ کارت فورتنایت

در حالی که چالش‌های پانچ کارت روزانه فورتنایت برای هر بازیکنی متفاوت هستند، چالش های هفتگی تفاوت چندانی ندارند. به بیان دیگر، همه بازیکنان با چالش های هفتگی یکسانی روبرو هستند. در ادامه برخی از چالش های فورتنایت موجود که در بازه زمانی 22 تا 29 سپتامبر ارائه شده اند را مرور خواهیم کرد:

راهنمای چلنج های فورتنایت: فصل ۱۵

یکی دیگر از راه های کسب مقدار زیادی XP، تکمیل پانچ کارت های شخصیتی فورتنایت است. هر شخصیتی پنج چالش منحصر به فرد دارد که بازیکنان با تکمیل آن ها، می توانند XP جمع آوری کنند. با این حال، شما تنها می توانید به ازای یک بار تکمیل این چالش های فورتنایت، XP دریافت کنید. در صورت تمرین دوباره چالش و تکمیل آن، جایزه ای دریافت نخواهید کرد.

در حال حاضر 16 شخصیت در نقشه فصل پانزدهم Fortnite فعال هستند. بازیکنان می توانند از هر شخصیت 80 هزار XP کسب کنند و این بدان معناست که 16 شخصیت فعال در مجموعه، مجموعا 1.28 میلیون XP را می توانند به صورت بالقوه در اختیار بازیکنان قرار دهند. در ادامه تمامی کاراکترها و چالش های فورتنایت که بازیکنان در حال حاضر می توانند تکمیل کنند را مرور خواهیم کرد.

مطالعه کنید: چگونه در فورتنایت اسکین رایگان بگیریم

ماهی Toona – در جستجوی کشف Hue-ge

Madcap – جستجوی استاد قارچ ها (Mushroom master)

شارلوت – سرقت IO

جی بی چیمپانسکی – تلاش جنگی

Dusk – جنگ با خون آشام ها

Scuba Jonesy – Surf Turf Quest

Kor –  یک تک تیر انداز نخبه

Kitbash – تلاش برای دوست یابی

Fakio Sparklemane – مهمانی

دارک جونزی – داستان اشباح

Brat – در جستجوی هات داگ

Penny – شوق به ساختن

Pitstop – یادگیری شیرین کاری

مطالعه کنید: چگونه در فورتنایت حرفه ای شویم

Torin – جستجوی هیولاها

بابا یاگا – آماده سازی جدید

خشم – مستاجر فراری

Big Mouth – دندان درد

Grim Fable – فعالیت های گرگ

Nitehare – Hop Awake Quest

Raven  – Dark Skies

Ember

Shadow Ops

Sledgehmmer

با ادامه فصل ۱۵، NPC های بیشتری نیز به بازی اضافه خواهند شد. با این حال، آنچه که تا به اینجا معرفی کردیم تنها NPC ها و شخصیت های پانچ کارت موجود در بازی هستند. این لیست ممکن است در آینده و با اضافه شدن شخصیت ها و چالش های جدید، به روز رسانی شود.

فراموش نکنید که به کمک انجام چلنج های جدید فورتنایت می‌توانید ویباکس رایگان بدست آورید.

چالش‌های فورتنایت: محل قرارگیری شخصیت‌های فورتنایت

برای آغاز این چالش ها، بازیکنان باید در ابتدا سایر بازیکنان و شخصیت های حاضر در جزیره را پیدا کنند و  با آنها تعامل داشته باشند. نقشه زیر محل قرارگیری تمامی 16 کاراکتر بازی را نشان می دهد.

چالش‌های فورتنایت: محل قرار گیری چالش‌های باجه تلفن فورتنایت

علاوه بر آن، بازیکنان می توانند با استفاده از باجه های تلفن، مرحله ملاقات های حضوری با شخصیت های مختلف بازی را حذف کنند. بدین ترتیب، شما می توانید چالش های پانچ کارت فورتنایت بیشتری را، حتی بدون دیدن حضوری بازیکنان، کسب کنید. با این حال، باید توجه داشته باشید که باجه های تلفن، شخصیت ها را به صورت رندوم انتخاب می کنند.

در تصویر زیر، شما محل قرار گیری هر باجه تلفن در فورتنایت هشت را می توانید مشاهده کنید.

بار دیگر خاطر نشان می کنیم که آنچه که در این مقاله ارائه شد، تنها چالش های فورتنایت و شخصیت هایی هستند که تا به امروز در فورتنایت ۱۵ ارائه شده است. این لیست در آینده ممکن است آپدیت شود.

خروج از نسخه موبایل