نماد سایت جک‌بلک

دانلود گوگل ویس برای اندروید و ios

دانلود گوگل ویس

برنامه گوگل ویس در میان صاحبان مشاغل کوچک و شرکت های بزرگ نیز، علاوه‌بر آحاد مردم مورد علاقه است. تماس های تلفنی را برای همه ساده می کند و همه چیز را در یک مکان قرار می دهد. در ادامه امکان دانلود گوگل ویس اندروید و ios را قرار داده‌ایم تا بتوانید به نصب گوگل ویس بپردازید.

بعضی از امکانات نرم افزار Google Voice:

درصورت نیاز، برای اموزش نحوه ساخت اکانت گوگل ویس اندروید کلیک کنید و قدم به قدم جلو بروید.

دانلود گوگل ویس اندروید

در ادامه می‌توانید به دانلود برنامه google voice برای اندروید بپردازید.

دانلود گوگل ویس ios

در ادامه لینک دانلود Google Voice قرار گرفته است.

پس از وارد شدن به لینک بالا در اپ استور می‌توانید نسبت به دانلود گوگل ویس اقدام نمایید. همانطور که می‌دانید، دانلود از طریق اپ استور نیازمند اپل آیدی است. در صورت نیاز میتوانید برای خرید اپل ایدی وریفای شده آمریکا یا کانادا اقدام کنید.

گوگل ویس چیست؟

Google Voice یک سرویس رایگان برای تماس تلفنی ، پیامک و ارسال تماس است. وقتی Google Voice برای اولین بار در سال 2009 راه اندازی شد ، یک سرویس ضروری بود – راهی آسان برای کنار گذاشتن تلفن ثابت و تلفیق چندین تلفن روی یک شماره. اما همانطور که تلفن های هوشمند به همراه اصلی انسان‌ها تبدیل شدند، برنامه های مدرن تکامل یافتند و Google Voice به سرعت عقب افتاد. این ابزار سال ها راکد ماند تا اینکه گوگل در سال 2017 آنرا اصلاح کرد که مدتها انتظار آن را می کشید.

اکنون گوگل ویس به سرویسی بسیار محبوب و مشهور (به خصوص برای ایرانیان) تبدیل شده است. برای خرید شماره مجازی گوگل ویس می‌توانید از طریق جک‌بلک اقدام نمایید.

خروج از نسخه موبایل