متفرقه

اپلیکیشن تیندر Tinder چیست؟ آموزش استفاده از تیندر

تیندر چیست

تیندر چیست؟ اگر با اپلیکیشن تیندر آشنایی داشته باشید به خوبی می دانید که استفاده از تیندر چندان دشوار نیست. با این حال، پیش از آنکه مستقیما به سراغ پروفایل های پیشنهاد شده بروید، بهتر است زمانی را صرف بهینه سازی اکانت تیندر خود کنید.

اطلاعات شخصی شما و همچنین تصاویر مناسب نقشی کلیدی را در بهبود جستجو و پیدا کردن شخص مناسب ایفا می کنند. این اطلاعات در واقع اولین مواردی هستند که سایر افراد در مورد شما می بینند و می خوانند. بنابراین هر چقدر بتوانید در وهله اول تاثیر بهتری ایجاد کنید، احتمال دیده شدن پروفایل و موفقیتتان نیز بیشتر خواهد بود.

تیندر چیست؟

Tinder معمولاً به عنوان برنامه اتصال افراد شناخته می شود، اما در هسته آن یک برنامه دوستیابی وجود دارد که هدف آن ارائه دروازه‌ای به روابط و ازدواج برای نسل جدید است.

تیندر فرهنگ دوستیابی سنتی (که معمولاً از شما می‌خواهد بیرون بروید و با غریبه‌ها در فضاهای فیزیکی تعامل داشته باشید) را تغییر داده است.  در عوض، آن استخر دوستیابی متنوعی را به ارمغان می‌آورد.

برای استفاده از Tinder، باید یک پروفایل ایجاد کنید و لوکیشن، جنسیت و سن خود را ذکر کنید. سپس شروع به کشیدن انگشت می کنید. پس از دیدن عکس و یک بیوگرافی کوچک، می‌توانید در صورتی که طرف مقابل را دوست ندارید انگشت خود را به چپ بکشید یا اگر او را دوست دارید به راست بکشید. اگر شخص دیگری انگشت خود را به سمت راست بکشد، هر دوی شما مطابقت دارید و می توانید با یکدیگر چت کنید.

فعال کردن موقعیت مکانی به Tinder کمک می‌کند مجردها را در منطقه شما پیدا کند.

تیندر چیست

آموزش تنظیم پروفایل تیندر

برای ویرایش و استفاده از تیندر، شما باید بر روی نماد Menu ضربه بزنید. سپس گزینه View Profile را انتخاب کنید. در صفحه باز شده بر روی آیکونی کلیک کنید که نماد یک مداد است. صفحه جدیدی که برایتان باز می شود، قابلیت های بسیار زیادی دارد.

شما در این صفحه می توانید یک بیوگرافی کوتاه درباره خودتان بنویسید، جنسیت خود را تغییر دهید و عکس‌هایی را اضافه و یا کم کنید. سایر اطلاعات تنها از طریق فیس بوک قابل تغییر هستند. برای آپلود تصاویر خود در تیندر نیز باید به صفحه ویرایش پروفایل رفته و بر روی نماد + در کنار فضای خالی عکس کلیک کنید.

سپس تصاویر مد نظر خود برای آپلود را از گوشی، کامپیوتر، تبلت و یا فیس بوک انتخاب کنید. با کلیک کردن بر روی عکس، امکان ویرایش آن فعال می شود. در این بخش شما می توانید بخش خاص و کوچکی از تصویر را برش بزنید. با انتخاب گزینه Upload photo تصویر بارگذاری خواهد شد.

هر دو عملکرد توضیح داده شده در بالا، به نحوی با یکدیگر مرتبط هستند. به همین خاطر، ما تصمیم گرفتیم تا یک راهنمای گام به گام شفاف برای تغییر اطلاعات و بارگذاری تصاویر در اکانت تیندر، فراهم کنیم. اگر صرفا مایل به تغییر عکس خود در تیندر هستید، این آموزش را از مرحله ششم به بعد دنبال کنید.

۱- پس نصب تیندر به کمک شماره مجازی تیندر، با گوشی یا تبلت خود وارد آن شوید. (در صورتیکه برای ورود به تیندر مشکل دارید کلیک کنید.)

تیندر چیست

۲- در صفحه اصلی آیکونی را مشاهده خواهید کرد که نماد سه خط بر روی آن قرار دارد. این آیکون، منوی اصلی است که در گوشه سمت چپ و در بالای تصویر جای گرفته است. در گوشی های IOS منو با یک چرخ دنده مشخص می شود.

تیندر چیست

نماد منو را انتخاب کنید

۳- منوی کناری، امکانات منوی اصلی را نمایش می دهد. عبارت View profile را در بخش بالای تصویر انتخاب کنید.

سایت تیندر چیست

عبارت View Profile درست در کنار تصویر شما قرار دارد

۴- زمانی که به صفحه پروفایل خود وارد شدید، آیکونی را که نماد یک مداد دارد، انتخاب کنید. این آیکون در بخش بالا و سمت راست پروفایل شما جای گرفته است.

اپلیکیشن تیندر چیست

آیکونی را که نماد یک مداد دارد، انتخاب کنید

۵- در این بخش می توانید آیکونی را انتخاب کنید که عبارت About  و نام شما در آن حک شده است. با استفاده از کیبورد دستگاه خود می توانید یک بیوگرافی یا معرفی کوتاه از خود بنویسید. این توضیح می تواند 500 کاراکتر باشد و در هنگام نگارش تعداد کاراکترهای باقی مانده در بخش زیرین و سمت راست محل نگارش متن، به نمایش در می آید.

شما همچنین می توانید گزینه Gender را انتخاب کنید و از این طریق، اطلاعات مربوط به جنسیت خود را تغییر دهید. سایر اطلاعات، مانند محل تحصیل یا محل کار فعلی شما باید از طریق حساب فیس بوکتان تغییر کنند.

استفاده رایگان از تیندر

به سادگی اطلاعات خود را در تیندر تغییر دهید

۶- شما حداکثر می توانید شش عکس در پروفایل تیندر خود بارگذاری کنید. برای حذف عکس های قدیمی، کافیست بر روی نماد X در گوشه سمت راست و پایین عکس ضربه بزنید. اگر مایلید عکس جدیدی را جایگزین کنید، باید نماد + را در سمت راست و پایین یک فضای خالی عکس، انتخاب کنید.

آموزش تیندر

تصاویر اکانت خود را تغییر دهید

۷- پس از انتخاب نماد + اپلیکیشن از شما می خواهد که منبع تصویر جدید را انتخاب کنید. این منبع می تواند گالری دستگاه یا حساب فیس بوک شما باشد. منبع مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی تصویری که مایلید بارگذاری کنید، کلیک کنید.

استفاده از تیندر

منبع تصویر را انتخاب کنید

۸- پس از انتخاب تصویر مورد نظر خود، می توانید تغییراتی را در آن ایجاد کنید. شما می توانید بخش کوچکی از تصویر را برش دهید. برای این کار، کافی است انگشت خود را در فضای آبی مشخص شده در تصویر قرار داده و آن را نگه دارید. با حرکت دادن این فضای علامت گذاری شده، می توانید بخشی از تصویر را که مایل هستید نگه دارید، انتخاب کنید. با جلو و عقب بردن انگشت بزرگنمایی تصویر تغییر می کند.

نرم افزار تیندر چیست

بخشی که داخل فضای آبی رنگ قرار گرفته باشد، در اکانت شما بارگذاری خواهد شد

۹- پس از آنکه بخشی از عکس که مورد نظرتان هست در داخل بخش آبی قرار گرفت، می توانید گزینه Upload photo را انتخاب کنید تا آن عکس به پروفایل تیندر شما اضافه شود.

نحوه ساخت شناسه هواوی با PC و موبایل
بخوانید!

انواع اشتراک تیندر کدامند؟

 Tinder Premium

اگرچه Tinder رایگان است، گزینه‌های اشتراک وجود دارد که می‌توانید ماهانه یا سالانه آن‌ها را پرداخت کنید. برای ارتقای حساب Tinder خود، باید به تنظیمات خود بروید.

Tinder Plus

با قیمت 9.99 دلار در ماه، امکان کشیدن نامحدود، امکان تغییر موقعیت مکانی خود با پاسپورت، “Super Likes” بیشتر، “Boost” و “Rewinds” اضافی را در هر ماه فراهم می کند. همچنین می‌توانید اطلاعاتی را که افراد درباره شما می‌بینند، مانند سن و فاصله‌تان، محدود کنید و بدون تبلیغات از تیندر استفاده نمایید.

Tinder Gold

از حدود 18 دلار در ماه شروع می‌کنید، همه مزایای Tinder Plus را دریافت می‌کنید، اما همچنین می‌توانید پروفایل همه کسانی که شما را دوست داشته‌اند، قبل از گفتن بله (yay) یا نه (nay)، و همچنین مجموعه‌ای از انتخاب‌های برتر برای Matchهای احتمالی که روزانه تغییر می‌کنند را ببینید.

برنامه تیندر چیست

Tinder Platinum

با قیمت بالاتر از 32 تا 40 دلار در ماه بسته به سن، تمام مزایای Tinder Gold و Plus در این ردیف گنجانده شده است. به‌علاوه، وقتی شخصی را «لایک» می‌کنید، نسبت به کسانی که اشتراک ندارند در اولویت هستید؛ و وقتی فردی را «سوپر لایک» می‌کنید، می‌توانید قبل از Match پیامی ارسال کنید. این گزینه در حال حاضر فقط در تیندر پلاتینیوم وجود دارد و نمی توان آن را به طور جدا خریداری کرد.

گوگل ویس چیست؟ آموزش استفاده از گوگل ویس
بخوانید!

استفاده از تیندر

نتیجه‌گیری

استفاده از تیندر و تغییر اطلاعات در آن کار چندان دشواری نیست. در صورتی که این آموزش گام به گام را دنبال کرده باشید، حالا یک حساب کاربری آماده و فعال دارید و می توانید از آن نهایت استفاده را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 11 =