متفرقه

آموزش نصب و ثبت نام در تیندر در ۹ قدم

نصب تیندر

تیندر یک اپلیکیشن جهانی دوست‌یابی است که افراد مختلف را از سراسر دنیا با یکدگیر آشنا می‌سازد.

شما می توانید با کمک کامپیوتر، تلفن همراه و یا تبلت خود، یک حساب کاربری در تیندر بسازید. ما در این مقاله، مراحل ساخت اکانت تیندر را به شما نشان خواهیم داد. شما می توانید از طریق اکانت خود در Facebook و یا از طریق شماره گوگل ویس، نسبت به ساخت اکانت در تیندر اقدام کنید. پس از ساخت حساب کاربری، می توانید پروفایل خود را تکمیل کنید و از مزایای این اپلیکیشن، بهره‌مند شوید.

آموزش ساخت اکانت تیندر

ثبت نام در تیندر

۱- در صورت استفاده از تلفن همراه یا تبلت، ابتدا اپلیکیشن تیندر را دانلود کنید. شما می توانید این اپلیکیشن را از طریق AppStore ( در iOS) و  Google Play store (در اندروید) دانلود کنید.

  • در صورتی که از مرورگر کامپیوتر استفاده می کنید، این مرحله را رد کنید.

ساخت اکانت تیندر

۲- اپلیکیشن تیندر را باز کرده و یا به وب‌سایت آن با نشانی Tinder.com مراجعه کنید. نماد اپلیکیشن تیندر شبیه به یک شعله سفید رنگ است. شما به راحتی می توانید آن را در صفحه اصلی یا منوی موبایل یا تبلت خود پیدا کنید.

نصب تیندر

۳- یکی از دو گزینه Log in with Facebook یا Log in with phone number را انتخاب کنید. در صورت انتخاب گزینه Facebook از شما خواسته می شود ابتدا به حساب کاربری خود در فیس بوک وارد شوید تا تیندر بتواند از طریق پروفایل شما در فیس بوک، حساب تیندر ایجاد کند. همچنین جهت استفاده از گزینه شماره، نیاز به تهیه شماره مجازی تیندر می‌باشد.

  • در صورتی که از شماره خارجی خود برای ساخت اکانت تیندر و ورود به سیستم استفاده می کنید، از شما خواسته می شود که یک تصویر جدید از خود برای حساب کاربریتان، آپلود کنید.

نصب تیندر

۴- در این مرحله، چند سوال شخصی در خصوص جنسیت و گرایش های جنسی‌تان، از شما پرسیده می‌شود. با انتخاب گزینه های مناسب، این پرسش ها را تکمیل کرده و سپس بر روی گزینه Continue کلیک کنید.

  • شما همچنین در این مرحله می توانید نام دانشگاه خود را وارد کنید. بدین ترتیب، می توانید از ویژگی جدید تیندر، تحت عنوان تیندر دانشگاه “Tinder University” نیز استفاده کنید. شما همچنین می توانید با کلیک کردن بر روی skip از ارائه چنین اطلاعاتی خودداری کنید.

نصب تیندر

۵- در مرحله بعد، از شما خواسته می شود تا شماره تلفن (غیر ایران) خود را وارد کنید. در صورتی که قصد دارید از تیندر در موبایل خود استفاده کنید، باید حتما در این مرحله شماره تماس خارجی خود را وارد کنید تا پیام ها را دریافت کرده و در صورت نیاز، بتوانید شماره موبایل خود را تایید کنید.

نحوه ساخت اکانت تیندر

۶- یک کد به شماره شما ارسال می شود. این کد شش رقمی را یادداشت کرده و سپس آن را وارد اپلیکیشن کنید. پس از تایید این مرحله، اپلیکیشن باید به صورت خودکار راه اندازی شود. در صورتیکه در دریافت کد تایید تیندر مشکل دارید کلیک کنید.

ساخت اکانت در تیندر

۷- در صورتی که گزینه ورود از طریق فیس بوک را انتخاب کرده باشید، در این مرحله یک پیام برایتان ظاهر می شود. این پیام به تیندر اجازه می دهد تا به اطلاعات فیس بوک شما دسترسی پیدا کرده و بر اساس آن ها، یک پروفایل برایتان خلق کند. این پیام را تایید کنید.

  • در صورتی که اطلاعات فیس بوک شما در تلفن همراه یا موبایلتان ذخیره نشده باشد، مجبور خواهید شد ابتدا اطلاعات لازم برای ورود به اپلیکیشن فیس بوک را وارد کنید تا تیندر بتواند به این اطلاعات دسترسی پیدا کند.

عضویت در تیندر

۸- بر روی گزینه Allow کلیک کنید. این کار خدمات مکان یابی تیندر را فعال می سازد و به شما کمک می کند تا افرادی را در نزدیکی موقعیت جغرافیایی خود پیدا کنید.

  • توجه داشته باشید برای آنکه تیندر بتواند به درستی کار کند، امکان مکان یابی باید روشن باقی بماند.

چگونه در تیندر ثبت نام کنیم

۹- در این مرحله شما می توانید تعیین کنید که آیا مایل به دریافت اعلان های اپلیکیشن هستید یا خیر. شما می توانید بر روی گزینه I want to be notified کلیک کنید تا بتوانید اعلان ها را دریافت کنید. با انتخاب گزینه Not Now، اعلان ها برایتان ارسال نخواهند شد. پس از ساخت اکانت در تیندر، یک آموزش کوتاه برایتان به نمایش گذاشته می شود تا امکانات مختلف اپلیکیشن به شما معرفی شوند.

  • اپلیکیشن تیندر مجانی است و شما می توانید با خرید تیندر گلد برخی از امکانات پیشرفته تر این اپلیکیشن را برای خود فعال کنید.

 حال قادر هستید تا به استفاده از تیندر بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − دو =