متفرقه

۸ راه حل مشکل ثبت نام و ورود به Spotify

مشکل ثبت نام در spotify

برای بررسی چگونگی وارد شدن به spotify تا پایان مطلب با ما همراه باشید. شاید این سوال در ذهن شما پیش بیاید که اسپاتیفای چیست؟ اسپاتیفای یک پلتفرم پرطرفدار و پرکاربرد است که ارتباط مستقیمی با موسیقی و پادکست دارد. طرفداران موسیقی و پادکست با این پلتفرم آشنایی دارند. ما در ادامه سعی می‌کنیم نحوه ورود به spotify و مشکلاتی را که در ارتباط با این پلتفرم می‌باشند، را برای شما شرح دهیم.

اسپاتیفای چیست؟

اسپاتیفای چیست؟ سوال اکثر افرادی است که با این واژه آشنایی ندارند. در پاسخ به این عزیزان باید بگوییم که spotify یک پلتفرم است که از سال 2008 شروع به فعالیت کرده است. طرفداران موسیقی می دانند که این پلتفرم در ارتباط با پادکست، ویدیو و موسیقی می‌باشد.

نسخه این پلتفرم برای تمامی سیستم عامل های کامپیوتر، گوشی و تبلت و موارد دیگر موجود می باشد. شما می‌توانید در این اپلیکیشن آهنگ مورد نظر را با نام خواننده آن جستجو کنید. Spotify به کاربران خود اجازه می‌دهد که در کمتر از چند ثانیه موسیقی مورد نظر خود را بیابند.

با وارد شدن به spotify متوجه می شوید که دارای دو نسخه رایگان و premium است. همانطور که میدانید در نسخه رایگان این اپلیکیشن می‌توانید موسیقی را به صورت آنلاین گوش کنید. اما در نسخه premium آن روند به این صورت است که ابتدا هزینه ماهانه پرداخت می‌کنید.

در این نسخه شما می توانید موسیقی را با کیفیت بالاتر و به صورت آفلاین نیز گوش کنید. این پلتفرم در سرعت کوتاهی توانست طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کند. تا ژوئن سال 2016 این پلتفرم 100 میلیون کاربر فعال و تا مارس 2017، 50 میلیون کاربر پریمیوم داشته است.

این اپلیکیشن متعلق به زبان و کشور خاصی نمی باشد. تمامی افراد در هر گوشه دنیا که باشند، می‌توانند از spotify و قابلیت های خوب آن استفاده کنند.

مشکل ثبت نام در Spotify

مشکل ثبت نام در Spotify به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل شلوغ بودن صفحه وب، مشکل ارتباطی، با توجه به نوع مرورگر و موارد دیگر می باشد. شما می‌توانید از طریق این برنامه هنرمند محبوب خود را حمایت کنید. این برنامه از حقوق هنرمندان حمایت به آن‌ها هزینه پرداخت می‌کند. افراد بسیار زیادی در کل جهان هستند که از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند.

آموزش حذف اکانت و لغو اشتراک Spotify
بخوانید!

مشکل وارد شدن به Spotify برای ایرانیان

برای بررسی مشکل وارد شدن به Spotify با ما همراه باشید. متاسفانه امکان دسترسی ایرانی ها به این اپلیکیشن تا مدت های زیادی وجود نداشت. عده ای از افراد از روش های مختلف برای دسترسی به این پلتفرم استفاده می‌کردند. اما بعد از مدتی این نرم افزار محدودیت های اعمال شده را برداشت. اما با وجود برداشتن این محدودیت ها باز هم مشکل ورود به Spotify وجود داشت.

چرا نمی‌توانیم اکانت اسپاتیفای بسازیم؟

چرا نمی توانیم اکانت اسپاتیفای بسازیم؟ سوال بسیاری از کاربران این برنامه است. اخیرا با اینترنت ADSL سعی شد تا مشکل ثبت نام در spotify بررسی شود که ارور زیر مشاهده شد.

نحوه ورود به spotify

پس از کمی تحقیق و بررسی مشخص شد که مشکل سراسری‌ست و ارتباطی با محدودیت‌های ایجاد شده توسط ایران ندارد.

برای رفع  مشکل وارد شدن به  Spotify می‌توانید از طریق وب اقدام به ثبت نام کنید. با استفاده از این روش اپلیکیشن بدون هیچ مشکلی بارگذاری می شود. ممکن است در هنگام ثبت اطلاعات دچار مشکل شوید. بنابراین مجبور به دور زدن فیلترینگ هستید. اما بعد از ثبت نام بدون مشکل و بدون نیاز به دور زدن و استفاده از VPN می‌توانید از برنامه اسپاتیفای در iOS و اندروید استفاده کنید.

۱- ابزار مناسب تغییر آی‌پی

از ابزارهای مناسب تغییر آیپی استفاده کنید. ابزار مناسب ابزاری است که ایپی آن در دسترس عموم نباشد. Windscribe و Proton برخی از ابزارهای مناسب تغییر آیپی هستند.

۲- راه‌اندازی دوباره برنامه Spotify

برای حل مشکل عدم وارد شدن به Spotify راه های مختلفی وجود دارد. اگرچه که برای استفاده از این پلتفرم محدودیتی وجود ندارد اما مشکلات دیگری وجود دارد که مانع ورود به اسپاتیفای می شود. اگر هنگام استفاده از نسخه اندروید و iOS این اپلیکیشن دچار مشکل شده اید می توانید از روش های زیر برای حل مشکل استفاده کنید. در صورت برطرف شدن مشکل، با استفاده از یک روش از سایر روش ها استفاده نکنید.

۳- از حساب خود خارج شده و مجدد وارد شوید

برنامه را دوباره راه اندازی کنید. برای حل مشکل عدم وارد شدن به spotify، اولین روش راه اندازی مجدد برنامه می باشد. در بسیاری از موارد با راه اندازی دوباره مشکل برطرف می شود. خروج از حساب کاربری و ورود دوباره به آن دومین روشی است که برای حل این مشکل استفاده می شود.

پیشنهاد مطالعه: چگونه در اسپاتیفای اکانت بسازیم

۴- استفاده از آخرین نسخه اسپاتیفای

 در بعضی موارد استفاده از نسخه‌های قدیمی برنامه باعث بروز مشکل می شود. بنابراین همیشه کنترل کنید که از جدیدترین نسخه ها استفاده کنید.

۵- تنظیمات روی حالت Offline نباشد

 اطمینان پیدا کنید که برنامه در قسمت تنظیمات بر روی حالت آفلاین قرار نداشته باشد. در صورتی که برنامه روی حالت آفلاین قرار داشته باشد اسپاتیفای نمی‌تواند به سروربهای برنامه اتصال پیدا کند.

۶- بستن برنامه‌های باز موبایل

سنگین بودن RAM گوشی به دلیل باز بودن سایر برنامه ها نیز می تواند ورود به اسپاتیفای را دچار مشکل کند. برای برطرف کردن این مشکل تمامی برنامه ها را ببندید و پلتفرم اسپاتیفای را مجددا باز کنید.

۷- حذف کردن برنامه

اگر هیچکدام از روش های بالا مشکل را برطرف نکرد بهتر است برنامه را حذف و دوباره نصب کنید.

دانلود نسخه پرمیوم Spotify
بخوانید!

۸- سایر دلایل

دلایل دیگری نیز وجود دارد که باعث عدم وارد شدن به spotify می‌شود که بهتر است آن ها را نیز بررسی کنید.

  • سیستم عامل گوشی خود را بررسی کنید که به روزرسانی شده باشد.
  • نکته بعد این که گوشی همراه شما باید 250 مگابایت حافظه داشته باشد.
  • همچنین اگر از نسخه دسکتاپ استفاده می کنید باید دقت داشته باشید که فایروال کامپیوتر مشکلی ایجاد نکند.

سوالات متداول

آیا این پلتفرم در کشور ایران فیلتر است؟

در پاسخ باید بگوییم خیر.این اپلیکیشن در ایران فیلتر نمی باشد و با آی پی ایران قابل دسترسی می باشد.

اپل موزیک یا اسپاتیفای: کدام یک بهتر است؟
بخوانید!

آیا علت وصل نشدن این برنامه تحریم‌ها می‌باشد؟

خیر وصل نشدن اسپاتیفای ربطی به تحریم ها ندارد و با روش های بالا می توانید این مشکل را برطرف کنید.

آیا استفاده از اپلیکیشن اسپاتیفای رایگان است؟

این برنامه در دو نسخه ارائه می شود. یک نسخه آن رایگان و برای اتصال به نسخه دیگر نیاز به اشتراک ماهانه می باشد.

2 دیدگاه در “۸ راه حل مشکل ثبت نام و ورود به Spotify

  1. Movafagh گفت:

    من امتحان کردم هنوزم برای ایرانیان فیلتر هست فقط ۱۴روز میتونی بدون فیلتر شکن استفاده کنی اون به خاطر این هست که چون ما با فیلتر شکن مجبور هستیم اکانت بسازیم برنامه ای پی اون کشوری که اکانت با هاش دروست کردیم قبول می‌کنه و فقط ۱۴روز با ای پی کشور دیگه اجازه استفاده میده که این کلی هست برای همه

  2. Varen گفت:

    Something went wrong please try again ارور میده چیکار کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 15 =