متفرقه

آموزش دانلود از اسپاتیفای با اندروید، iOS، ویندوز و اپل واچ

دانلود از اسپاتیفای

دانلود از اسپاتیفای کار چندان پیچیده ای نیست. در ادامه با آموزش دانلود از اسپاتیفای همراه شما خواهیم بود.

اسپاتیفای این امکان را به کاربران پریمیوم خود می‌دهد که موزیک‌هایی که به آنها گوش داده و در لیست موردعلاقه خود قرار می‌دهند به‌صورت آفلاین دانلود نمایند.

نکته: با دانلود از اسپاتیفای، این نرم افزار  امکان دانلود آلبوم و پادکست‌ها را در موبایل به شما می‌دهد. اما برای دانلود پلی لیست‌ها نیاز به PC خواهید داشت.

اگر قرار است با یک قطار به مسافرت بروید یا جایی هستید که وای‌فای وجود ندارد. با آموزش دانلود موسیقی‌های موردعلاقه‌تان و گوش‌دادن به آنها به‌صورت آفلاین در اسپاتیفای پریمیوم همراه باشید.

آموزش دانلود از spotify در اندروید و آیفون

چگونه از اسپاتیفای آهنگ دانلود کنیم؟ سوالی که قطعا برای شما نیز پیش آمده است. برای دانلود موسیقی از اسپاتیفای، بر روی آلبوم یا پلی لیست موردنظر کلیک کنید و گزینه “Download” را در قسمت پایینی گوشی اندرویدی و یا شکل پیکان به سمت پایین در آیفون فشار دهید. زمانی که پروسه دانلود به اتمام رسید می‌توانید پیکان به سمت پایین را در کنار هر ترک موسیقی مشاهده کنید.

مرحله به مرحله دانلود از اسپاتیفای:

۱- اسپاتیفای را بر روی گوشی اندرویدی یا آیفون خود اجرا کرده، پس از ساخت اکانت اسپاتیفای وارد نسخه پرمیوم اسپاتیفای خود شوید.

۲- پس از وارد شدن به spotify، بر روی “your Library” در گوشه پایین سمت راست کلیک کنید، سپس پلی لیستی که می‌خواهید دانلود کنید را انتخاب کنید.

دانلود آهنگ از اسپاتیفای

۳- در داخل پلی لیست می‌توانید دکمه “Download” را مشاهده کنید که به‌وسیله آن می‌توانید آهنگ موردنظر خود را به‌صورت آفلاین دانلود نمایید. این گزینه به‌صورت آنی فایل موردنظر شمارا دانلود خواهد کرد. شما پس از کامل شدن دانلود می‌توانید علامت سبزرنگ را در کنار هر ترک مشاهده نمایید.

دانلود از spotify

نکته: برای دسترسی به فایل‌های دانلود شده اسپاتیفای خود در گوشی موبایلتان، می‌توانید به‌راحتی به قسمت Library و سپس Music بروید. از انجا میتوانید موسیقی مورد نظر خود را مشاهده نمایید.

Spotify چیست و چگونه کار می‌کند؟
بخوانید!

نحوه دانلود موزیک از اسپاتیفای در کامپیوتر

۱- اکانت پریمیوم اسپاتیفای را تهیه کنید. سپس وارد اکانت خود در کامپیوتر یا مک شوید.

۲- پلی لیستی که قصد دانلود آن را دارید انتخاب کنید.

۳- بعد از انتخاب پلی لیست در اکانت خود، بر روی دکمه “Download” کلیک کرده تا پیکان به رنگ سبز در آید، پلی لیست شما بلافاصله بارگیری خواهد شد.

چگونه از اسپاتیفای آهنگ دانلود کنیم

۴- پس از اتمام دانلود، تمامی موسیقی‌های پلی لیست به‌صورت آفلاین در دسترس شما خواهند بود. یک نشانگر سبزرنگ نیز در کنار پلی لیست به شما نمایش خواهد داده شد.

نکته: برای دسترسی به موسیقی دانلود شده در کامپیوتر می‌بایست به برگه Settings > Show Advanced Settings > Offline Songs Storage رفته و در آنجا مکانی را که فایل‌ها در آن قرار دارند را مشاهده خواهید کرد. دانلود از اسپاتیفای به همین راحتی امکان پذیر خواهد بود.

اپل موزیک یا اسپاتیفای: کدام یک بهتر است؟
بخوانید!

آموزش دانلود از Spotify در اپل واچ

نحوه دانلود از spotify در اپل واچ برای گوش دادن آفلاین بسیار ساده است. قبل از شروع، مطمئن شوید که Apple Watch شما به Wi-Fi یا LTE متصل است.

آموزش دانلود از اسپاتیفای

۱- برنامه Spotify را در Apple Watch خود باز کنید.

۲- موسیقی و پادکست‌هایی را که می‌خواهید دانلود کنید پیدا کنید.

۳- پلی لیست، آلبوم یا پادکست را انتخاب کنید و سه نقطه (…) را فشار دهید و «Download to Apple Watch» را انتخاب کنید.

۴- پس از دانلود پلی لیست‌ها، آلبوم‌ها یا پادکست‌های موجود در library، فلش سبز کوچکی را در کنار نام آن‌ها مشاهده خواهید کرد.

۵- هدفون خود را وصل کنید و شروع به گوش دادن کنید.

سوالات متداول

آیا می‌توانم آهنگ‌های اسپاتیفای را در Apple Watch خود دانلود کنم؟

بله اما دو نکته وجود دارد. ۱- شما باید اشتراک پرمیوم اسپاتیفای را دارا باشید. و ۲- شما باید یک اپل واچ داشته باشید که از نسخه watchOS 6.0 یا بالاتر استفاده می‌کند؛ به این معنی که نسخه‌های قدیمی اپل واچ مانند سری 2 و سری 1 این قابلیت را ندارند. در نهایت، باید آخرین برنامه Spotify به روز شده را در اپل واچ خود داشته باشید

2 دیدگاه در “آموزش دانلود از اسپاتیفای با اندروید، iOS، ویندوز و اپل واچ

  1. Reza گفت:

    اهنگ های دانلود شده ،تو حافظه گوشی ذخیره میشن؟
    اگه میشن کدوم پوشه؟؟

    1. سامان مرتضوی گفت:

      خیر فقط از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای در دسترس هستند و می‌تونید بدون اینترنت استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =