حساب ارزی

حساب اسکریل (Skrill) چیست؟ ۱۲+ مزایا و معایب اسکریل

اسکریل چیست

اسکریل (Skrill) چیست؟

امروزه به روش‌های مختلفی در فضای اینترنت می­توانید تبادل ارز داشته باشید. یکی از ابزارهایی که برای انجام این کار می­توانید استفاده کنید، اسکریل می­‌باشد. بیایید ابتدا مروری بر نحوه شکل­گیری این روش انتقال پول (که بسیار شبیه PayPal می­‌باشد) داشته باشیم.

در سال 2001 شرکتی به نام مانی­بوکرز Moneybookers در انگلیس تاسیس گردید. این شرکت به دلیل فعالیت در حوزه قمار و معاملات ورزشی الکترونیکی، نام مانی­بوکرز را برای خود انتخاب کرد. اما در سال 2009 Moneybookers که ارزشی معادل 365میلیون پوند داشت، اعلام کرد که اکنون سرویس­های آن، تنها معطوف به قمار و معاملات ورزشی الکترونیکی نیست و به تمامی مشاغل و مشتریان سرویس ارائه می­دهد.

پس از دو سال در سال 2011 مانی­بوکرز نام خود را به اسکریل تغییر داد. در سال 2013 اسکریل نام جدید عرصه معاملات اینترنتی، یک برنامه کارت پیش پرداخت استرالیایی به نام PaySafeCard را خرید تا بتواند CVC Capital Partners را بدست آورد. شرکت Skrill دو سال بعد یعنی در سال 2015، با یکی از بزرگترین رقبای خود به نام Neteller ادغام شد.

هم اکنون اسکریل در لندن دایر می­باشد. شرکت Skrill Limited با تامین امنیت و سرعت، یک سیستم آنلاین بین المللی را ارائه می­دهد تا شما بتوانید با کمترین کارمزد و با سریعترین زمان به نقل و انتقال پول، در سراسر جهان بپردازید.

یکی از خدمات ارائه دهنده این شرکت علاوه بر انتقال ارز، برگزاری بازی­های آنلاین اسکریل شو کیس “Skrill Showcase” می­باشد.

اسکریل از چه ارزهایی پشتیبانی می‌کند؟

امروزه شرکت Skrill با توسعه و پیشرفتی که کسب کرده، قادر است، به تعداد 40 ارز موجود در جهان خدمات ارائه دهد. یکی از نقاط قوت و حائزاهمیت این سیستم پرداخت آنلاین، پذیرش معاملات ارزهای دیجیتالی می‌باشد.

اگر شما دبیت کارت داشته باشید می توانید اسکریل امکان دریافت دبیت کارت برای ارزهای پوند، دلار، یورو و زلوتی لهستانی فراهم آورده است.

آیا شما تصمیم به ایجاد حساب اسکریل دارید؟ اجرای درخواست شما فقط چند روز طول به خواهد کشید.

برای ثبت درخواست خود روی لینک افتتاح حساب اسکریل وریفای شده کلیک کنید.

Skrill در چه کشورهایی ارائه خدمات می­‌دهد؟

این سیستم پرداخت آنلاین در تمامی نقاط جهان خدمات خود را ارائه می‌دهد؛ به جز کشورهایی که تحت تحریم بانک جهانی و سازمان ملل تحریم (مثل ایران) باشند. بنابراین می توان لیست کشورهایی که قادر به دریافت خدمات اسکریل نیستند به شرح زیر بیان کرد:

اسکریل چیست

چه تعداد افراد از اسکریل استفاده می‌کنند؟

بسیاری از افراد که نیاز به پرداخت آنلاین دارند، به ویژه افرادی که به حساب پی پال دسترسی ندارند از حساب اسکریل استفاده می­‌کنند. آمار ژانویه سال 2019 نشان می­دهد بیش از 32 میلیون کاربر از سراسر جهان  در Skrill فعال هستند. همچنین تعداد 156000 هزار بیزنس از خدمات اسکریل استفاده می­کنند.

حساب skrill چیست

امنیت Skrill چقدر است؟

تبعیت از مقررات مالی کشورهایی چون ایالات متحده، انگلیس و اتحادیه اروپا باعث شده تا اسکریل اعتبار امنیتی بالایی داشته باشد. کاربرانی که با Skrill معاملات خود را انجام می­دهند ملزم هستند تا از این استاندارهای سختگیرانه تبعیت کنند.

یکی از این استانداردهای امنیتی، تایید هویت کاربران می­باشد. به طور مثال شما در اسکریل برای واریز وجه به حسابتان نمی‌توانید از کردیت کارت استفاده کنید. در بعضی از موارد، این استانداردهای امنیتی شامل درخواست مدارک هویتی بیشتر یا صورت­ حساب­های مالی می‌باشد.

لازم به ذکر است اداره رفتار مالی UKA در انگلستان و شبکه آمریکایی جرائم مالی FinCEN، شرکت Skrill را از لحاظ امنیتی قبول دارند.

یک ویژگی دیگر Skrill جهت تامین امنیت کاربران خود، استفاده از تایید هویت دو مرحله­ای و رمزگذاری 128 بیتی است. چنین ویژگی احتمال هک شدن حساب اسکریل را به صفر می­رساند. در واقع این میزان امنیت در Skrill وجه برتری آن نسبت به رقبا می‌­باشد.

همچنین وقتی شما از طریق Skrill وجهی را برای شخص دیگری ارسال می­‌کنید، گیرنده به اطلاعات فرستنده مانند دبیت کارت، کارت اعتباری و یا حساب بانکی شما دسترسی نخواهد داشت.

skrillچیست

توضیحات شرکت Skrill برای بیان امنیت سیستم پرداخت خود

“اسکریل باید برخی از سخت­ترین مقررات خدمات پرداخت در جهان را رعایت کند و موارد مربوط به امنیت عملکرد سایت­های خدمات بانکی و تجاری را مورد توجه قرار دهد. ورود به حساب شما، اطلاعات شخصی و کلیه معاملات پولی با استفاده از فناوری Secure Socket Layer  یا به اختصار SSL با رمزگذاری 128 بیتی و با امنیت بالا، که تایید شده توسط VeriSign است انجام و تضمین شده است.”

مطالعه کنید: انتقال پول با skrill

احراز هویت در سیستم Skrill چگونه انجام می‌شود؟

در هنگام استفاده از حساب اسکریل برای انجام معاملات، با بارگذاری تصویر کارت شناسایی، پاسپورت و یا گواهینامه رانندگی میتوانید احراز هویت انجام دهید. توجه داشته باشید که تصویر ارائه شده از مدرک شناسایی شما باید رنگی، واضح، فاقد تغییر، خوانا و روشن باشد.

مزایای اسکریل چیست؟

  • این سرویس انتقال پول در بیش از 120 کشور جهان کاربرد دارد.
  • کاربران حساب اسکریل می­توانند علاوه بر خرید آنلاین از سایت­های معتبر، با کارت Skrill خود خرید حضوری داشته و یا حتی برداشت وجه نقد نمایند.
  • Skrill طرح­های تشویقی متعددی را ارائه می­دهد که کارمزدهای پایینی را برای کاربران فراهم می­کند.
  • مزایای دیگر سیستم پرداخت Skrill داشتن سرعت و امنیت بالا در کشورهای عضو اتحادیه اروپا، پوشش اکثر ارزهای جهانی مانند یورو، پوند و دلار
  • همچنین پوشش‌دهی ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، بیت کش، اتریوم و … را دارا می­باشد.
  • ایجاد حساب کاربری در Skrill کمتر از 5 دقیقه وقت شما را می­گیرد.
  • با یک فرآیند ساده می­توانید حواله­های خود را انجام دهید.
  • در میزان برداشت از حساب اسکریل محدودیتی وجود ندارد.

اسکریل چیست

معایب اسکریل چیست؟

  • اولین مشکل Skrill عدم امکان استفاده مستقیم از آن در ایران است؛ که البته این مورد به دلیل ساختار آن نبوده و مربوط به تحریم­های مالی علیه ایران می­باشد. راه حل رفع این مشکل استفاده از شرکت­های واسط مثل جک‌بلک است که در ازای دریافت مبلغی به افتتاح حساب اسکریل برای شما کاربران بپردازید.
  • از دیگر معایب این سیستم پرداخت، کارمزد بالای 3.99 درصد برای تبدیل ارز است.
  • انتقال ارزهای بین المللی در Skrill وقت­گیر است.
  • یکی دیگر از مشکلات این سیستم پرداخت، نیاز به احراز هویت می­باشد.
  • و به عنوان آخرین ویژگی منفی حساب اسکریل، می­‌توان تمرکز بیشتر ارائه خدمات آن در اتحادیه اروپا را بیان کرد. البته که حساب پی پال نیز به همین شکل است.
اسکریل یا پی پال؟ ۱۱ تفاوت پی پال و اسکریل که باید بدانید!
بخوانید!

افتتاح حساب اسکریل چگونه است؟

افتتاح حساب در Skrill (برای کاربران کشورهای غیرتحریم) رایگان است و سهولت در انجام آن، از مزایای این سرویس پرداخت می­باشد. برای بازگشایی حساب اسکریل به وبسایت آن وارد شوید و با وارد کردن اطلاعات شناسایی و ایمیل خود، یکی از اعضای Skrill گردید.

لازم به ­ذکر است که نیازی به ویزاکارت، مسترکارت و یا دیگر حساب­های بانکی جهت شروع افتتاح حساب نخواهید داشت. شما به راحتی با بدست آوردن تایید احراز هویت در وبسایت Skrill عضو شده و نیازی به افتتاح حساب حضوری ندارید.

کاربران داخل ایران بعد از پرداخت هزینه به شرکت­های واسط، صاحب حساب ارزی اسکریل خواهند داشت و بعد از آن می­توانند از خدمات آن استفاده کنند. برای شارژ یا نقد کردن حساب اسکریل نیز می‌توان از طریق صرافی‌های اینترنتی اقدام نمود. بدین منظور در هنگام تحویل حساب، کارشناسان مجموعه به طور کامل راهنماییتان خواهند نمود.

حساب اسکریل چیست

چگونه می­توان با اسکریل انتقال وجه داد؟

پس از اینکه حساب کاربری خود را در Skrill باز نمودید، می­توانید از طریق حساب بانکی، دبیت کارت، کارت اعتباری و یا کیف پول Skrill انتقال وجه انجام دهید.

کارمزد انتقال وجه در اسکریل چقدر است؟

برای کشورهای مختلف،  روش‌های انتقال پول و ارز انتقالی کارمزدهای متفاوتی وجود دارد. برای اطلاع دقیق از کارمزد خدمات روی این لینک کلیک و کشور اکانت اسکریل خود را انتخاب کنید. با این وجود کارمزد انتقال وجه از کیف پول اسکریل به اسکریل معمولا نرخ ثابت ۹۹/۲٪ می‌باشد.

چه مقدار وجه می توان با اسکریل انتقال داد؟

بسته به اینکه شما از چه شیوه­ای برای انتقال پول در اسکریل استفاده می­کنید، میزان وجه انتقالی شما متغیر خواهد شد. به طور مثال در صورتیکه پول خود را از طریق کارت اعتباری به کیف پول اسکریل وریفای شده خود واریز نمایید، حد مجاز انتقال ماهانه شما 25 هزار دلار خواهد بود. در صورتیکه حساب خود را وریفای نکرده باشید، فقط 135 دلار به صورت ماهانه می­توانید انتقال دهید.

شرکت Skrill راه حلی برای افزایش محدودیت­های انتقال وجه خود در نظر گرفته و آن استفاده از قابلیت “VIP Skrill” می­باشد.

مطالعه کنید: ووچر پرفکت مانی چیست

از اسکریل برای چه کارهایی می­توان استفاده کرد؟

شما با داشتن حساب اسکریل نه تنها می­توانید نقل و انتقال مالی خود را به راحتی انجام دهید، بلکه می توانید از طریق آن در بازی­های آنلاین شرکت کنید. همچنین خرید آنلاین انجام دهید، و از سایت­هایی مانند سایت حراج ایبی، بروکرهای فارکس و اسکایپ استفاده نمایید. برای تسویه حساب درآمد خود در سایت‌های فریلنسری، سایت G2G، سایت PlayerAuctions، سایت G2A، سایت igvault و … نیز حساب اسکریل قابل استفاده است.

آیا می­توان از Skrill با تلفن همراه نیز استفاده کرد؟

بله همه دارندگان تلفن همراه با هر دو سیستم عامل Android و IOS می‌توانند از برنامه تلفن همراه Skrill استفاده کنند.

آیا از هر نقطه دنیا می­توان به Skrill دسترسی داشت؟

در کشورهایی چون ایران، افغانستان، کوبا، عراق، قرقیزستان، لیبی، کره شمالی، سودان و سوریه به دلیل تحریم­های جهانی نمی­توانید در سیستم پرداخت آنلاین Skrill ثبت نام کنید. شما در ایران نمی­توانید حساب اسکریل درست کنید. برای افتتاح حساب نیاز به شرکت‌های واسط مثل جک‌بلک دارید.

مدت زمان انتقال در شبکه آنلاین پرداخت اسکریل چه مقدار می‌­باشد؟

سادگی در پرداخت از جمله ویژگی­های Skrill می­باشد. شما بعد از اینکه حساب کاربری­تان را از طریق وین‌برد افتتاح کردید، می­توانید کیف پول خود را شارژ نمایید. و در صورتی که مبلغی را به حساب بانکی فردی انتقال دهید، مدت 2 الی 5 روزکاری زمان می‌برد. این زمان برای انتقال کیف پول به کیف پول  اسکریل به کمتر از ۱ ساعت کاهش می‌یابد.

برنامه VIP Skrill چیست؟

VIP Skrill یک برنامه جانبی می­باشد که می­تواند به شما در استفاده بهتر از حساب Skrill کمک کند. یکی از مشکلاتی که ممکن است شما در جابجایی پول برخورد کنید، محدودیت مبلغ انتقالی است.

حساب اسکریل چیست

حداقل برداشت در Skrill چقدر است؟

هیچ حداقل مبلغ برداشتی برای وجود ندارد. حداکثر مبلغ برداشت 10000 دلار آمریکا (یا معادل آن) می‌باشد.

مطالعه کنید: چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم

نتیجه‌گیری

امروزه نیاز افراد به نقل و انتقال­های ارزی موجب شده تا سرویس­های متعددی برای رفع این نیازمندی ایجاد شوند. سرویس­هایی چون اکانت پی پال، اکانت پرفکت مانی، وب مانی، حساب wise و اسکریل از جمله این سرویس­ها می­باشند.

ما در این مقاله به معرفی سرویس آنلاین اسکریل پرداختیم. این سرویس بسیار کاربردی بوده و به راحتی می­توانید از آن استفاده نمایید. شرکت Skrill طرح‌های تشویقی متعددی برای کاربران خود تدوین کرده تا آن‌ها بتوانند با کارمزدهای پایین­تری معاملات خود را انجام دهند.

همچنین برنامه‌هایی مانند بازی­های آنلاین Skrill Show Case را به کاربران ارائه می­دهد. علاوه براین، برای کمک به افزایش سقف جابجایی ارزی، برنامه VIP Skrill را در نظر گرفته است. شما اگر در ایران نباشید با استفاده از Skrill و دبیت کارت آن قادر خواهید بود به راحتی خریدهای حضوری و مجازی خود را انجام دهید.

همچنین اگر در ایران هستید می‌توانید از این حساب جهت دریافت درامد خود از سایت‌های بین المللی اقدام کنید. نرخ مناسب فروش دلار اسکریل، حساسیت کم‌تر نسبت به پی پال و … از جمله مزایای این حساب ارزی الکترونیکی می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =