متفرقه

۷ روش رایگان ساخت اکانت پرمیوم Skillshare

اکانت رایگان skillshare

Skillshare یک پلتفرم آموزشی مختص دانش آموزان، دانشجویان و معلمان است. در این پلتفرم، مهارت‌ها به‌واسطه کلاس‌های پروژه محور به دانشجویان آموزش داده می‌شود. آموزش پروژه‌ها از طریق کلاس‌های صوتی و یا تصویری انجام می‌پذیرد. افرادی که می‌خواهند مهارت‌های خود را بهبود ببخشند، می‌توانند در این پورتال ثبت‌نام نموده و از مزایای آن بهره‌مند شود.

سؤالی که پیش می‌آید این است که چطور می‌توان به ‌حساب پریمیوم رایگان در Skillshare دسترسی پیدا کرد و بدون پرداخت هزینه به یادگیری مهارت‌ها مشغول شد. از طرفی مهم است که پیش از خرید نسخه پرمیوم آن بتوان از آن استفاده کرد و متوجه ضعف‌ها و مزایای آن شد. در آن صورت می‌توان تصمیم گرفت که آیا خرید نسخه پرمیوم آن صحیح است یا خیر.

۷ روش ساخت اکانت رایگان skillshare

 7 راه مختلف برای دسترسی رایگان به Skillshare پرمیوم وجود دارد که در ادامه به طور مفصل به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

۱- دسترسی به حساب Skillshare 30 روزه آزمایشی

حساب رایگان skillshare

بهترین راه برای دسترسی رایگان به نسخه پریمیوم Skillshare استفاده از دوره آزمایشی 30 روزه رایگان است.

وب‌سایت Skillshare فقط یک هفته اشتراک رایگان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اما اگر می‌خواهید این دوره را تمدید کنید و به مدت یک ماه، به دوره های آزمایشی دسترسی داشته باشید، می‌توانید از این لینک انحصاری استفاده کنید.

اشتراک آزمایشی پریمیوم به شما امکان دسترسی به بیش از 24 هزار دوره آموزشی و همچنین اپلیکیشن تلفن همراه را می‌دهد. علاوه بر این، در طول این مدت برای استفاده از این منابع لازم به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست. کاربر می‌تواند در طی این دوره هر زمانی که اراده کند اشتراک خود را لغو نماید.

در ابتدا می‌توانید با خرید اشتراک، Skillshare پریمیوم را به راحتی فعال کنید و همچنین به نسخه آزمایشی رایگان یک ماهه دسترسی داشته باشید.

در دوره ی آزمایشی، کاربر نمی‌تواند به‌طور نامحدود از امکانات استفاده نماید. اما کسانی که می‌خواهند اشتراک آزمایشی سی روزه را امتحان کنند، می‌توانند از طریق لینک زیر نسبت به فعال‌سازی این اشتراک آزمایشی پریمیوم اقدام نمایند.

۲- برای دریافت بورسیه Skillshare درخواست دهید

دومین راه برای دسترسی رایگان به حساب پریمیوم Skillshare درخواست بورسیه از این مجموعه است. اگر می‌خواهید به‌صورت رایگان و یا با تخفیف 50 درصدی، حساب پریمیوم این پلتفرم را تهیه کنید، می‌توانید از این مسیر اقدام نمایید.

ساخت اکانت رایگان skillshare

در سایت Skillshare دو نوع بورسیه تحصیلی ارائه‌شده است. اولی برای دانشجویان و دیگری برای افرادی که نیاز به کمک مالی دارند. مثلاً Skillshare جشنی را برای رسیدن به 500 هزار عضو برگزار کرد و مبلغ 500 هزار دلار را بین دانش آموزان توزیع نمود.

کسانی که درخواست دریافت بورسیه تحصیلی از این مجموعه را دارند، در صورت پذیرفته شدن می توانند به مدت یک سال به طور رایگان از امکانات این پلتفرم استفاده کنند. اگر قصد ارسال درخواست بورسیه را دارید به صفحه‌ی “Scholarship” مراجعه نمایید.

پیشنهاد مطالعه: معرفی سایت skillshare

۳- شرکت در چالش برای دسترسی به اشتراک رایگان Skillshare

این یک راه منحصر به فرد برای دسترسی رایگان به اشتراک پرمیوم است. کاربر در این حالت باید در چالش‌های متفاوتی شرکت کند و با گذراندن هر چالش مبلغی پول برنده می شود. سؤالی که برای کاربران ایجاد می‌شود این است که این چالش ها چطور انجام می‌شوند؟

در جواب این سؤال باید گفت که نحوه ی انجام هر چالش با دیگر چالش ها متفاوت است. ولی می توان گفت تمام این چالش ها به دنبال ایجاد انگیزه در کاربران هستند تا برای شرکت در یک دوره ی آموزشی اقدام کنند. به عنوان مثال یکی از چالش هایی که تحت عنوان چالش اکتبر معروف است، شرایطی را ایجاد می کند که کاربر در یک دوره آموزشی شرکت کند. برای این کار باید یک معرف داشته باشد. در صورتی که تمام شرایط گفته شده چالش برآورده شود، کاربر 12 ماه اشتراک رایگان دریافت می کند.

همچنین ممکن است کاربران با شرکت کردن در چالش و گذراندن آن، مبلغ هزار دلار برنده شوند. چالش‌های Skillshare هر چند وقت یکبار به روز می شوند و برای شرکت در آن ها باید گوش به زنگ باشید.

۴- به عنوان دستیار مدرس (TA) فعالیت کنید

اکانت رایگان skillshare

اگر می خواهید بدون استفاده از چالش ها و امتیازات مختلف به حساب پریمیوم Skillshare دسترسی داشته باشید، می توانید در این مجموعه به عنوان دستیار مدرس فعالیت کنید. این یک پیشنهاد عالی برای کاربران است. همان‌طور که از نام آن پیداست برای تبدیل شدن به یک دستیار باید وظایف خاصی را دنبال کرده و به انجام برسانید تا دسترسی به اشتراک رایگان به شما داده شود.

دستیار مدرس چه وظیفه‌ای دارد و چه اقداماتی باید انجام دهد:

  • از طرف مدرس در کلاس ها شرکت کند و پروژه ها را از طریق پرتال ویدئویی به اشتراک بگذارد.
  • پروژه دانشجویان را دریافت کرده و به آن‌ها بازخورد دهد.
  • مشکلات فنی و تخلفات صورت گرفته توسط اعضا را بررسی و کنترل نماید.
  • شرکت در انجمن‌های دیگر برای حمایت از افراد

شما باید عناوین و وظایف ذکر شده را به انجام رسانید. در این صورت می توانید دسترسی پریمیوم Skillshare را دریافت نمایید. بدین شکل در اکانت شما عنوان “TA” نشان داده می شود که مخفف دستیار مدرس است. همچنین به وسیله این اکانت می‌توانید جزو اولین نفراتی باشید که به به‌روزرسانی‌ها و اخبار دسترسی پیدا می‌کند.

+

اکانت Skillshare

۵- معرفی به دوستان و نزدیکان

اکانت رایگان skillshare

این گزینه برای افرادی کارایی دارد که اطرافیانشان علاقه زیادی به یادگیری دارند. Skillshare گزینه‌ای را برای معرفی به دوستان در نظر گرفته است که می توانید از مزایای آن بهره مند شوید.

در ابتدا لازم است پس از ورود به وب‌سایت، کدی که به شما اختصاص داده شده را به عنوان کد معرف با دوستانتان به اشتراک بگذارید. در صورتی که دوستان شما به واسطه کدی که به شما اختصاص داده شده در سایت ثبت نام کنند و نسبت به تهیه حساب پرمیوم اقدام نمایند، برای شما نیز یک ماه اشتراک رایگان پرمیوم به عنوان پاداش در نظر گرفته می شود.

۶- نسخه پایه را به صورت رایگان امتحان کنید

نسخه پایه بیش از 2400 دوره آموزشی را در خود جای داده است که اگر می خواهید مهارت های جدیدی را یاد بگیرید و قابلیت های خود را توسعه دهید، به طور حتم استفاده از این پلتفرم کمک کننده خواهد بود. در این صورت فقط لازم است برای ایجاد یک حساب کاربری ثبت نام کرده و از امکانات اولیه ارائه شده بهره مند شوید.

 هنگامی‌که ثبت نام را با موفقیت انجام دادید، به سراغ دوره های رایگان سایت بروید. برای دسترسی به دوره های رایگان می توانید از گزینه فیلتر استفاده کرده و لیست این دوره ها را مشاهده نمایید. استفاده از این روش احتیاج به هیچ تلاش دیگری ندارد.

۷- لینک دسترسی رایگان

کاربرانی که نمی خواهند از روش‌های ذکر شده استفاده کنند، می‌توانند از این شیوه بهره مند شود. در این پلتفرم مدرسان و معلمان Skillshare لینک های مخصوصی “Free Access Link”را در اختیار دارند که می توانند طبق نظر خود آن‌ها را در اختیار دانشجویان با انگیزه و با استعداد قرار دهند تا بتوانند بین 1 الی 6 ماه دسترسی رایگان به آموزش ها داشته باشند.

نتیجه‌گیری

همیشه می‌توان به متدهایی برای دستیابی به اکانت رایگان پرمیوم skillshare دست یافت. در صورتی که قصد یادگیری مهارت‌های جدید را دارید، می‌توانید از روش های بالا برای دسترسی به اشتراک پریمیوم Skillshare استفاده کنید. در صورت تمایل می‌توانید از طریق مجموعه جک‌بلک به خرید اشتراک skillshare بپردازید.

امیدواریم که این مقاله شما را در جهت رشد و افزایش مهارت ها و قابلیت ها یاری کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =